Agnes. Oh, die bedoelde je niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Zith het volgende:
wie is die troll
Het is hier geen KLB.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Weer de FIPO!
Ik ben heer en meester.![]()
En hou je vast, toch stemmen enkele miljoenen Nederlanders wederom op de CDA en de PVDAquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie niet in hoe dit kabinet nog zou kunnen voortbestaan na morgen, wat voor besluit er ook zou komen.
De geloofwaardigheid van het kabinet bij de Nederlandse volk en de Tweede Kamer is tot het nulpunt gedaald, zo ook het onderlinge vertrouwen binnen het kabinet.
Zie maar dat je zelf nog een volle haarbos hebt op je 45ste.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef fratsman het volgende:
Kan die Samsom zich niet helemaal kaalscheren?Echt geen porum.
bakircoglu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef fratsman het volgende:
Kan die Samsom zich niet helemaal kaalscheren?Echt geen porum.
"Want dat hebben we van huis uit meegekregen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En hou je vast, toch stemmen enkele miljoenen Nederlanders wederom op de CDA en de PVDA
En dan zijn zij weer de gebeten hondquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als er nieuwe verkiezingen komen dan heeft de volgende regering gelijk een aantal problemen op zijn bord. Zo moeten ze gelijk flink bezuinigen.
Mensen die LIGHT producten kopen en drinken / opetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga snel even naar Albert Heijn voor anderhalve liter cola light... Bos-styl0
Dat moet deze ook al hoor?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als er nieuwe verkiezingen komen dan heeft de volgende regering gelijk een aantal problemen op zijn bord. Zo moeten ze gelijk flink bezuinigen.
Dat zullen dan voornamelijk ouderen en gereformeerd christelijken zijn die standaard CDA stemmen hoe groot de partij ook een flater slaat, iedereen die een beetje het politiek volgt, zal zich twee keer bedenken om nog op CDA en/of PvdA te stemmen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En hou je vast, toch stemmen enkele miljoenen Nederlanders wederom op de CDA en de PVDA
Die volle haardos die is er dan nog wel. Ik ben alleen bang dat ik dat peperenzout-kleurtje van Bos krijg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zie maar dat je zelf nog een volle haarbos hebt op je 45ste.
Ja niet een erg dankbare taak nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn zij weer de gebeten hond
Dat moeten ze wel doen, maar tot dusver hebben ze veel naar voren geschoven en het lijkt erop dat ze zich daar niet meer zo druk om hoeven te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat moet deze ook al hoor?
Food.quote:
Ja, kan elk moment weer beginnen.quote:
Moet ik het dan kopen en in de kliko gooienquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Mensen die LIGHT producten kopen en drinken / opeten
die zijn vaak nog slechter dan de normale producten, mensen zijn zo naiefquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Mensen die LIGHT producten kopen en drinken / opeten
kloptquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef vosss het volgende:
Ik zat ff niet heel erg op te letten, mar hoorde ik nou goed dat de fractievoorzitters mee moesten met de voorzitter?
Vind je het gek, die twee geven elkaar straks de schuld van de valquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef Kwaliteit het volgende:
inekevangent
B&B negeren elkaar volkomen terwijl er maar 1 stoel tussen zit. Kilte!
Wij komen in vrede... maar ondertussen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij een korte samenvatting geven?
Secretarissen van de partijen, inclusief mevr. Verdonkquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef vosss het volgende:
Ik zat ff niet heel erg op te letten, mar hoorde ik nou goed dat de fractievoorzitters mee moesten met de voorzitter?
Men geeft nergens antwoord op, want dat gebeurd morgen en Bos herhaalde zijn standpunt nogmaals, een duidelijk nee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef zquing het volgende:
Maak, aan de hand van dit schema, een stuk of 300 zinnen:quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef zquing het volgende:
Het kabinet valt morgen en we doen ondertussen een gezellig potje bezigheidtherapie en twitteren bij de volksvertegenwoordigingquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:52 schreef fyah het volgende:
Ik lig 20 minuten achter door te gaan eten, samenvatting in 3 zinnen?
Verhagen en koenders zijn opegroepen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef zquing het volgende:
Politiek 24. 405 bij Digitale TV van UPCquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Dunckie het volgende:
Is het ook ergens op tv?
pvda stemmers lijken er aardig vanaf te zijn, van die erfelijke chronische ziekte. Nu die christelijke partijen nog...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Want dat hebben we van huis uit meegekregen!" Net als die CU en SGP-stemmers.
503 bij Ziggoquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Politiek 24. 405 bij Digitale TV van UPC
De griffierquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
Wie zitten er eigenlijk aan dat tafeltje in het midden?
Idd ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij Caiway op TweedeKamerTV op 69.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Dunckie het volgende:
Is het ook ergens op tv?
Inderdaad, ik had best even sigaretten kunnen gaan kopen!quote:
De PvdA heeft denk ik meer voor haar kiezers en het land gedaan dan het CDA.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
pvda stemmers lijken er aardig vanaf te zijn, van die erfelijke chronische ziekte. Nu die christelijke partijen nog...
Nee, ik heb het fout. De stenografen. De griffier zit naast de voorzitter dacht ik.quote:
Niet op 'de' tv dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Politiek 24. 405 bij Digitale TV van UPC
Sowieso elke keer als ze 'n tijd noemen daar minstens 't dubbele van maken. Behalve als de voorzitter stringent iedereen eraan herinnert dat ze zich aan de tijd moeten houden. Dan duurt het hooguit een kwart langerquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had best even sigaretten kunnen gaan kopen!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat dit kabinet prematuur aan haar einde komt.
Er is genoeg oorlog gevoerd. Treurig dat de PvdA zo wordt aangevallenquote:
Ah, nee, volgens mij is er geen ingelaste uitzending op een van de publieke zenders, maar hierboven in de eerste post staan er streams.quote:
http://spixtv.nl/index.php?page=politiek24quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, nee, volgens mij is er geen ingelaste uitzending op een van de publieke zenders, maar hierboven staan er streams.
Omdat dat ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:58 schreef Krambo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Verhagen nu gaat uitleggen waarom hij de Navo al beloofd had dat we langer blijven in Uruzgan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is genoeg oorlog gevoerd. Treurig dat de PvdA zo wordt aangevallen
Wat moet je in godsnaam nog met een TV tegenwoordig...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Dulk het volgende:
[..]
zijn er nog mensen zonder digitale tv dan?
ff een nieuwe vlag erin leggen en de japanse vlag eruit halenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef Green1 het volgende:
[..]
De voorzitter zit nog te schijten denk ik.
Ja, ik las het ook net. Het standjequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
TWITTER:
FemkeHalsema
Aan het wachten tot de fractiesecretarissen standje in ontvangst hebben genomen van de voorzitter.
Lijkt me niet als het kabinet morgen knalt.quote:
De PvdA wordt alleen maar aangevallen omdat ze niet subiet zeggen waar 't op staat. Dat ze onder geen beding meer draaien, geen missie steunen en dat niet gaan doen. Ze hadden JP tot antwoorden kunnen oproepen, maar nee, ze doen gezellig mee met z'n afgrijselijke verklarinkje om het allemaal tot morgen uit te stellen. Dat geeft een enorm glas-plas-was-gevoel dat het PvdA eigenlijk altijd oproept in crisissen door constant te draaien. Als Bos gewoon voet bij stuk houdt krijgt-ie vanzelf bijval.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is genoeg oorlog gevoerd. Treurig dat de PvdA zo wordt aangevallen
Wie zegt dat ze morgen vallen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me niet als het kabinet morgen knalt.
Voor zover ik weet neemt een tijdelijk kabinet toch geen belangrijke beslissingen???
bij RTL zelfs meteen na uitzending! zonder reclame gezeur ertussen doorquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam nog met een TV tegenwoordig...
Bijna alles is streaming via internet ook te kijken, en anders anderhalf uur na uitzending te downloaden of via een uitzendinggemist te kijken. Zonder reclames!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
TWITTER:
FemkeHalsema
Aan het wachten tot de fractiesecretarissen standje in ontvangst hebben genomen van de voorzitter.
ReTweetquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Green1 het volgende:
Wat betekent dat RT bij zo'n twitter bericht nou
Wel weer online op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Zelfs over de schorsingstijd liegen ze!
Ik zeg dat het morgen uiteen spat en ja die mag je quoten (kratje bier?quote:
structureel gewoon, pathalogische trekjes moet je toch wel hebben als politicus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Retweet, reactie op een andere tweet dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Green1 het volgende:
Wat betekent dat RT bij zo'n twitter bericht nou
19:15 weer beginnen toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Dit is heel slecht voor ons land. Vooral is internationaal opzichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me niet als het kabinet morgen knalt.
Voor zover ik weet neemt een tijdelijk kabinet toch geen belangrijke beslissingen???
Ah.. irritant dat je dan niet meteen kunt zien waar het een antwoord op is. Nee, dan moet je eerst helemaal naar die pagina van die gene gaan, en dan zoeken wat diegene geschreven heeft.quote:
Dat hopen wequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
19:15 weer beginnen toch?
Oké, ik zeg deal...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg dat het morgen uiteen spat en ja die mag je quoten (kratje bier?)
Jij denkt dat ze zich er nog met goed fatsoen uit kunnen lullen? Ik geloof dat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is heel slecht voor ons land. Vooral is internationaal opzicht
over 5 minuten, vertelde men 20 minuten geledenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Hebben ze nu pauze? Wanneer gaan ze door?
Femke Halsema ( GroenLinks) (follow)quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hopen weIk weet niet hoe snel die standjes daar gaan
Oh... Jammer. Ik wil nu want moet zo eten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
over 5 minuten, vertelde men 20 minuten geleden
Deal staat, mits we hem ook samen opzuipenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Oké, ik zeg deal...PM me maar.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Lekker representatief, moeilijk he, het verschil tussen democratie en kapitalisme.
Foei!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hopen weIk weet niet hoe snel die standjes daar gaan
Welnee. Potentieele coalitiegenoten zitten Bos ook op andere punten aan te vallen en schilderen hen af als onverantwoordelijk (naar de NAVO) en een leugenaar. Terwijl dat gewoon onterecht is. Zelfs Wester heeft aangegeven dat Verhagen vuile spelletjes heeft gespeeld en de PvdA voor het blok heeft gezet omdat Verhagen zelf wil blijven. Je ziet gewoon dat VVD en D66 graag met het CDA willen regeren. Zie ook het standpunt van D66 dat een verlenging bespreekbaar is nu Obama er zit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef superworm het volgende:
[..]
De PvdA wordt alleen maar aangevallen omdat ze niet subiet zeggen waar 't op staat. Dat ze onder geen beding meer draaien, geen missie steunen en dat niet gaan doen. Ze hadden JP tot antwoorden kunnen oproepen, maar nee, ze doen gezellig mee met z'n afgrijselijke verklarinkje om het allemaal tot morgen uit te stellen. Dat geeft een enorm glas-plas-was-gevoel dat het PvdA eigenlijk altijd oproept in crisissen door constant te draaien. Als Bos gewoon voet bij stuk houdt krijgt-ie vanzelf bijval.
Het was 5 minuten geschorst, dus nee..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
19:15 weer beginnen toch?
Okquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Deal staat, mits we hem ook samen opzuipen
Quote van een Tweet eigenlijk, meestal past er geen reactie meer in de 140 tekens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Retweet, reactie op een andere tweet dus
Verhagen en Koenders volgens mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Krambo het volgende:
Op wie wachten we nu?
quote:De hoogtepunten tot nu toe: de Kamer staat er op ook ministers Verhagen en Koenders te horen, nadat minister Bos zijn standpunt herhaalde dat wat hem betreft de laatste militair weg moet zijn uit Uruzgan voor het einde van het jaar.
Volgens de oppositie is het kabinet nu verdeeld in twee facties: de PvdA en de rest.
De oppositie hoopt zo Verhagen en Bos tegen elkaar uit te spelen.
De emoties liepen in het debat af en toe hoog op. Halsema raakte in conflict met de Kamervoorzitter over een interruptie en premier Balkenende en minister Bos moesten beurtelings vragen beantwoorden. Dat is vrij ongewoon.
Balkenende en Rouvoet weigerden verder om een oordeel te geven over de uitspraak van Bos of er inhoudelijk op in te gaan, en verwezen consequent naar de ministerraad van morgen.
Bron NRC
Toch 19:15 hoor. We schorsen nog 10 minuten. Kreeg dat zojuist al door via Jomanda.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het was 5 minuten geschorst, dus nee..
Verlenging ben ik niet eens tegen, ook als D66'er, maar een écht humanitaire missie zou top zijn. Het gaat mij erom dat dit kabinet valt. En dan wil ik liever CDA eruit hebben dan PvdA, eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welnee. Potentieele coalitiegenoten zitten Bos ook op andere punten aan te vallen en schilderen hen af als onverantwoordelijk (naar de NAVO) en een leugenaar. Terwijl dat gewoon onterecht is. Zelfs Wester heeft aangegeven dat Verhagen vuile spelletjes heeft gespeeld en de PvdA voor het blok heeft gezet omdat Verhagen zelf wil blijven. Je ziet gewoon dat VVD en D66 graag met het CDA willen regeren. Zie ook het standpunt van D66 dat een verlenging bespreekbaar is nu Obama er zit.
Ik denk dat het buitenland niet met ingehouden adem meekijkt op de streamsquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch 19:15 hoor. We schorsen nog 10 minuten. Kreeg dat zojuist al door via Jomanda.
Ja heel slecht ow ow ow....zakken we nu in één of ander top 10 lijstje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Whehehquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef alors het volgende:
Mooi, ik heb mijn eten op, we kunnen weer beginnen
oh niet dus
Iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ja heel slecht ow ow ow....zakken we nu in één of ander top 10 lijstje?
Een volgend kabinet staat voor een enorm lastige taak. Ik zou niet weten welke partijen ik het liefst in een volgend kabinet zie om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Verlenging ben ik niet eens tegen, ook als D66'er, maar een écht humanitaire missie zou top zijn. Het gaat mij erom dat dit kabinet valt. En dan wil ik liever CDA eruit hebben dan PvdA, eigenlijk.
He, als iedereen daar standjes aan het oefenen is, mag zij dat ook!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
Em Halsema liep nog ff naar de Veurzitteur toe.
Ja, zij heeft nog een appeltje met de voorzitter te schillen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
Em Halsema liep nog ff naar de Veurzitteur toe.
Misschien vallen ze zodadelijk al, dat betekend bier voor mij!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Krambo het volgende:
Het kabinet heeft dus gevraagd om meer tijd....
Ja, maar dan mag Balkenende niet naar de G20 toe!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef superworm het volgende:
[..]
IddFuck internationale verhoudingen überhaupt. Kijk naar hoe Griekenland en Spanje en Berlusconi alles kunnen verneuken en nog gaat iedereen er op verkansie.
FemkeHalsemaquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:09 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij zit Femke te Twitteren
Ik doel uiteraard op een mogelijke val van het kabinet en de consequenties daarvan richting Navo en Europa.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het buitenland niet met ingehouden adem meekijkt op de streams
D66 sowieso, omdat ze enorme winst behalen, een verzes-, zeven- of acht-voudiging van het huidige zetelaantal. Daarnaast denk ik VVD en PvdA, dat zou wel werken, en wellicht nog wat klein grut of het gedoemde CDA, maar indien CDA weer geen PvdA. PVV zal denk ik toch uiteindelijk in de oppositie belanden, hóóguit met steun aan een minderheidskabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een volgend kabinet staat voor een enorm lastige taak. Ik zou niet weten welke partijen ik het liefst in een volgend kabinet zie om dat voor elkaar te krijgen.
Het is vrij belangrijk om daar wel tussen te komen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag Balkenende niet naar de G20 toe!![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag Balkenende niet naar de G20 toe!![]()
Weet ik, maar op de stream zag je haar met een telefoon bezig, vandaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
FemkeHalsema
Kabinet vraagt tien minuten extra voorbereidingstijd
Een links-christelijk kabinetquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een volgend kabinet staat voor een enorm lastige taak. Ik zou niet weten welke partijen ik het liefst in een volgend kabinet zie om dat voor elkaar te krijgen.
Dat is exact dezelfde taak waar het huidige kabinet ook voor staat, namelijk het land regeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De basis van een volgend kabinet zal ongetwijfeld uit CDA, D66, CU en VVD bestaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:09 schreef superworm het volgende:
[..]
D66 sowieso, omdat ze enorme winst behalen, een verzes-, zeven- of acht-voudiging van het huidige zetelaantal. Daarnaast denk ik VVD en PvdA, dat zou wel werken, en wellicht nog wat klein grut of het gedoemde CDA, maar indien CDA weer geen PvdA. PVV zal denk ik toch uiteindelijk in de oppositie belanden, hóóguit met steun aan een minderheidskabinet.
Er zijn verschillende scenario's geschetst, maar ik zie nergens echt een goed werkbare situatie voor de langere termijn. Zeker met verschillende beslissingen die genomen dienen te worden. D66 zal gaan pieken op een moment waarop er impopulaire beslissingen genomen gaan worden en de gemiddelde kiezer zit daar niet op te wachten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:09 schreef superworm het volgende:
[..]
D66 sowieso, omdat ze enorme winst behalen, een verzes-, zeven- of acht-voudiging van het huidige zetelaantal. Daarnaast denk ik VVD en PvdA, dat zou wel werken, en wellicht nog wat klein grut of het gedoemde CDA, maar indien CDA weer geen PvdA. PVV zal denk ik toch uiteindelijk in de oppositie belanden, hóóguit met steun aan een minderheidskabinet.
ZOMG< IK KWAM KLAAR ALLEEN AL BIJ DE GEDACHTE!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef Equites het volgende:
Een kwartetje met Halsema, Thieme en Fleur![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef superworm het volgende:
[..]
PATAT GVD
[ afbeelding ]
Patat.
De huidige regering is daar niet echt aan toe gekomen natuurlijk. Daardoor zijn verschillende beslissingen op dit moment niet genomen en komen dus op het bordje van de volgende regering.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is exact dezelfde taak waar het huidige kabinet ook voor staat, namelijk het land regeren.
Hopen dat een volgend kabinet dat een stuk beter doet dan het huidige
Met een bevolking die de oorzaak van elke situatie maximaal 3 maanden in het verleden zoekt, is er voor een volgend kabinet totaal geen eer te behalen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is exact dezelfde taak waar het huidige kabinet ook voor staat, namelijk het land regeren.
Hopen dat een volgend kabinet dat een stuk beter doet dan het huidige
Da's ook weer zo. D66'ers denken te lang en te uitvoerig en te alomvattend na over van alles om concreet te snijden. Geef ik ruiterlijk toe als D66'erquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn verschillende scenario's geschetst, maar ik zie nergens echt een goed werkbare situatie voor de langere termijn. Zeker met verschillende beslissingen die genomen dienen te worden. D66 zal gaan pieken op een moment waarop er impopulaire beslissingen genomen gaan worden en de gemiddelde kiezer zit daar niet op te wachten.
Uniek: AJ Boekesteijn die iemand bespot vanwege zijn egoquote:Die arme Koenders had net een moeilijk gesprek met een corrupte Afrikaanse minister en nu moet hij naar de Kamer
10 minutes ago from web
Koenders is begaafd maar toen onze lieve Heer ego uitdeelde stond hij een beetje vooraan
13 minutes ago from web
Dat zegt me niet zoveel, dat zijn slechts momentopnames.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef Linkpagina het volgende:
Gevolgen van dit hele gedoe van het kabinet:
Driekwart (74 procent) heeft weinig tot geen vertrouwen in het kabinet Balkenende IV. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag onder 28.000 mensen aan de vooravond van de discussie over Uruzgan. Nog niet eerder hadden de ondervraagden zo weinig vertrouwen in dit kabinet: slechts 24 procent geeft aan vertrouwen te hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De basis van een volgend kabinet zal ongetwijfeld uit CDA, D66, CU en VVD bestaan.
Knap hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:13 schreef leukvoorlater het volgende:
Tussen 2 schorsingen in boodschappen gedaan.
Knap, want tussen die twee schorsingen zat misschien 3 0seconden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:13 schreef leukvoorlater het volgende:
Tussen 2 schorsingen in boodschappen gedaan.
http://spixtv.nl/index.php?page=plenairezaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Neroje het volgende:
Heeft iemand een werkende stream? Politiek 24 doet het hier niet...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Neroje het volgende:
Dat staat weer lekker elitair, zo lang nadenken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. D66'ers denken te lang en te uitvoerig en te alomvattend na over van alles om concreet te snijden. Geef ik ruiterlijk toe als D66'er
Laat haar maar lekker met de Tros gaan praten. Met haar Kots partij.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
TWITTER:
ritaverdonk
Zou het CDA een motie van wantrouwen tegen Bos steunen?
http://spixtv.nl/index.php?page=politiek24quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Neroje het volgende:
http://spixtv.nl/index.php?page=plenairezaal Deze doet het hier wel..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Neroje het volgende:
Thxquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
http://spixtv.nl/index.php?page=plenairezaal
Het is ook verschrikkelijk! Ik ben al jaren lid van politieke partijen, maar als er een vollédig ander stelsel kon komen zou ik vandaag nog 'ja' stemmen. Eigenlijk hebben alle huidige partijen bij voorbaat al afgedaan. Het is óf niet stemmen en je daarmee uitsluiten van het politieke debat, óf kiezen voor de minst kwade.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Het is toch verschrikkelijk. Balkenende II was ook al een horrorkabinet. Owja, D66 heeft toen ingestemd met militaire invalletjes en ook jarenlang dat irakonderzoek tegengehouden. Idioot dat D66 zo beloond wordt. En nu popiejopie tegen wilders doen terwijl zij Verdonk in hun midden hadden.
hehe....quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker met de Tros gaan praten. Met haar Kots partij.
KiesnFries SGP fraksje foarsitter Bas vd Vlies slagt wer foar best op. 41 minutes ago from mobile webquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef BlackLining het volgende:
Nogmaals, iedereen in de kamer met Twitter is via deze list simpel te volgen
http://twitter.com/NederlandKiest/tweedekamer
bedanktquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef whaley het volgende:
samenvatting: Bos wil dolgraag alvast verkondigen dat de PvdA absoluut tegen verlenging in Uruzgan is en heeft dat ook verschillende keren gedaan, Balkenende wil absoluut niet dat daar nu al over gesproken wordt, want morgen hebben ze daar een vergadering over en ook al staat eigenlijk al vast dat we een dikke middelvinger naar de VN gaan geven maar wil doen alsof we er nog over aan het nadenken zijn. Balkenende noemt standpunt innemen voorbarig, Bos is het daar formeel mee eens maar doet het lekker toch. Oppositie ziet een gigantisch verschil van mening in een groepje (kabinet) die het officieel eigenlijk altijd met elkaar eens zouden moeten zijn en ruikt val van kabinet. Balkenende wil eigenlijk niks zeggen. Bos wil wel maar mag eigenlijk niet. Rouvoet wil ook niks zeggen.
zoiets? o ja en nu komen er 2 ministers bij die het hele vergaderen ook hebben meegedaan en mogen hun versie van het verhaal geven.
Elk stelsel kent zijn beperkingen natuurlijk. Op dit moment is de situatie heel erg lastig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is ook verschrikkelijk! Ik ben al jaren lid van politieke partijen, maar als er een vollédig ander stelsel kon komen zou ik vandaag nog 'ja' stemmen. Eigenlijk hebben alle huidige partijen bij voorbaat al afgedaan. Het is óf niet stemmen en je daarmee uitsluiten van het politieke debat, óf kiezen voor de minst kwade.
Watteeeequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
KiesnFries SGP fraksje foarsitter Bas vd Vlies slagt wer foar best op. 41 minutes ago from mobile web![]()
Hoe ziet dat andere stelsel eruit?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is ook verschrikkelijk! Ik ben al jaren lid van politieke partijen, maar als er een vollédig ander stelsel kon komen zou ik vandaag nog 'ja' stemmen. Eigenlijk hebben alle huidige partijen bij voorbaat al afgedaan. Het is óf niet stemmen en je daarmee uitsluiten van het politieke debat, óf kiezen voor de minst kwade.
Nogal hequote:
Dit kabinet heeft nog echt niets concreets besloten, schuiven, schuiven, schuiven. Als ze in een sneeuwschuiver hadden gezeten hadden we hier schone wegen gehad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Er zijn voldoende alternatieven, kijk maar eens naar het buitenland bijvoorbeeld. Er is geen perfecte vorm volgens mij.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe ziet dat andere stelsel eruit?
En verhagen heeft dan blijkbaar iets gehoord waar die langzaam van gaat praten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eng, hij heeft vast iets in de pauze gehoord waar hij blij van werd.
Dan vliegen we de kleine grote leider uit NK naar NL?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Later. Ik lurk en comment weer even bij het debatquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, ze hebben besloten koste wat kost te blijven zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eng, hij heeft vast iets in de pauze gehoord waar hij blij van werd.
Fryskquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
KiesnFries SGP fraksje foarsitter Bas vd Vlies slagt wer foar best op. 41 minutes ago from mobile web![]()
Logisch toch als je de waarheid verdraaid hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Disavowed het volgende:
Verhagen praat... niet... echt... vloeiend.
Nee, méér ruimte voor democratie. Maar met een totáál ander onderwijsstelselquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dan vliegen we de kleine grote leider uit NK naar NL?
Precies. Ik denk dat dat de PvdA het zwaarst aangerekend gaat worden uiteindelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit kabinet heeft nog echt niets concreets besloten, schuiven, schuiven, schuiven. Als ze in een sneeuwschuiver hadden gezeten hadden we hier schone wegen gehad.
Dat klinkt wel een beetje gezond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Moet ik nog klaarmaken.![]()
Heb maar een bagel cream cheese met zalm gehaald.
Volledig eens, da's m'n droomkabinet in fact.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Klopkoek het volgende:
Laat ik constructief zijn: als er een liberaal-rechts moet komen dan eentje met VVD, D66 en GroenLinks
Niet teveel democratie graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, méér ruimte voor democratie. Maar met een totáál ander onderwijsstelsel
Schaatsen gaat sowieso uitgezonden worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Thomas B. het volgende:
Hoop wel dat ze eruit zijn voor het schaatsen begint. Maar dat zal wel niet...
En erg lekker!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje gezond.
Dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Confetti het volgende:
Hij heft echt geen idee wat die zegt.
Je kunt de minder intelligente bevolking nou eenmaal niet uitsluiten. Dan liever dat op de koop toe nemen en zo goed mogelijk indammen door goed onderwijs en actieve participatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel democratie graag.
Ik denk dat Verhagen zich een beetje verspreekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Disavowed het volgende:
Heeft Verhagen Bos nu genaaid. Of vice versa?
Ik kan het even niet volgen.
Ik neem toch aan dat hij het debat zat te volgen op TV. Lijkt wel alsof hij zo uit de hemel ploft en niet weet hoe hij het moet aanpakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Confetti het volgende:
Hij heft echt geen idee wat die zegt.
Exact.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef alors het volgende:
Hij is alleen maar aan het denken wat hij niet moet zeggen.
Dat valt niet in te dammen. Als het SBS6 volk het voor het zeggen krijgt is het einde zoek.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Je kunt de minder intelligente bevolking nou eenmaal niet uitsluiten. Dan liever dat op de koop toe nemen en zo goed mogelijk indammen door goed onderwijs en actieve participatie.
Hij moet iets recht lullen wat niet recht te lullen is. Lastig lijkt mequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat hij het debat zat te volgen op TV. Lijkt wel alsof hij zo uit de hemel ploft en niet weet hoe hij het moet aanpakken.
Hij heeft natuurlijk net diner gehad met een rosétje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef superworm het volgende:
Volgens mij is-ie écht dronken of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |