En verhagen heeft dan blijkbaar iets gehoord waar die langzaam van gaat praten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eng, hij heeft vast iets in de pauze gehoord waar hij blij van werd.
Dan vliegen we de kleine grote leider uit NK naar NL?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe ziet dat andere stelsel eruit?
Later. Ik lurk en comment weer even bij het debatquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe ziet dat andere stelsel eruit?
Ja, ze hebben besloten koste wat kost te blijven zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eng, hij heeft vast iets in de pauze gehoord waar hij blij van werd.
Fryskquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
KiesnFries SGP fraksje foarsitter Bas vd Vlies slagt wer foar best op. 41 minutes ago from mobile web![]()
Logisch toch als je de waarheid verdraaid hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Disavowed het volgende:
Verhagen praat... niet... echt... vloeiend.
Nee, méér ruimte voor democratie. Maar met een totáál ander onderwijsstelselquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dan vliegen we de kleine grote leider uit NK naar NL?
Precies. Ik denk dat dat de PvdA het zwaarst aangerekend gaat worden uiteindelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit kabinet heeft nog echt niets concreets besloten, schuiven, schuiven, schuiven. Als ze in een sneeuwschuiver hadden gezeten hadden we hier schone wegen gehad.
Dat klinkt wel een beetje gezond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Moet ik nog klaarmaken.![]()
Heb maar een bagel cream cheese met zalm gehaald.
Volledig eens, da's m'n droomkabinet in fact.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Klopkoek het volgende:
Laat ik constructief zijn: als er een liberaal-rechts moet komen dan eentje met VVD, D66 en GroenLinks
Niet teveel democratie graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, méér ruimte voor democratie. Maar met een totáál ander onderwijsstelsel
Schaatsen gaat sowieso uitgezonden worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Thomas B. het volgende:
Hoop wel dat ze eruit zijn voor het schaatsen begint. Maar dat zal wel niet...
En erg lekker!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje gezond.
Dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Confetti het volgende:
Hij heft echt geen idee wat die zegt.
Je kunt de minder intelligente bevolking nou eenmaal niet uitsluiten. Dan liever dat op de koop toe nemen en zo goed mogelijk indammen door goed onderwijs en actieve participatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel democratie graag.
Ik denk dat Verhagen zich een beetje verspreekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Disavowed het volgende:
Heeft Verhagen Bos nu genaaid. Of vice versa?
Ik kan het even niet volgen.
Ik neem toch aan dat hij het debat zat te volgen op TV. Lijkt wel alsof hij zo uit de hemel ploft en niet weet hoe hij het moet aanpakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Confetti het volgende:
Hij heft echt geen idee wat die zegt.
Exact.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef alors het volgende:
Hij is alleen maar aan het denken wat hij niet moet zeggen.
Dat valt niet in te dammen. Als het SBS6 volk het voor het zeggen krijgt is het einde zoek.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Je kunt de minder intelligente bevolking nou eenmaal niet uitsluiten. Dan liever dat op de koop toe nemen en zo goed mogelijk indammen door goed onderwijs en actieve participatie.
Hij moet iets recht lullen wat niet recht te lullen is. Lastig lijkt mequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat hij het debat zat te volgen op TV. Lijkt wel alsof hij zo uit de hemel ploft en niet weet hoe hij het moet aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |