En verhagen heeft dan blijkbaar iets gehoord waar die langzaam van gaat praten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eng, hij heeft vast iets in de pauze gehoord waar hij blij van werd.
Dan vliegen we de kleine grote leider uit NK naar NL?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe ziet dat andere stelsel eruit?
Later. Ik lurk en comment weer even bij het debatquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe ziet dat andere stelsel eruit?
Ja, ze hebben besloten koste wat kost te blijven zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eng, hij heeft vast iets in de pauze gehoord waar hij blij van werd.
Fryskquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
KiesnFries SGP fraksje foarsitter Bas vd Vlies slagt wer foar best op. 41 minutes ago from mobile web![]()
Logisch toch als je de waarheid verdraaid hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Disavowed het volgende:
Verhagen praat... niet... echt... vloeiend.
Nee, méér ruimte voor democratie. Maar met een totáál ander onderwijsstelselquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dan vliegen we de kleine grote leider uit NK naar NL?
Precies. Ik denk dat dat de PvdA het zwaarst aangerekend gaat worden uiteindelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit kabinet heeft nog echt niets concreets besloten, schuiven, schuiven, schuiven. Als ze in een sneeuwschuiver hadden gezeten hadden we hier schone wegen gehad.
Dat klinkt wel een beetje gezond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:17 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Moet ik nog klaarmaken.![]()
Heb maar een bagel cream cheese met zalm gehaald.
Volledig eens, da's m'n droomkabinet in fact.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Klopkoek het volgende:
Laat ik constructief zijn: als er een liberaal-rechts moet komen dan eentje met VVD, D66 en GroenLinks
Niet teveel democratie graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, méér ruimte voor democratie. Maar met een totáál ander onderwijsstelsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |