Schaatsen gaat sowieso uitgezonden worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Thomas B. het volgende:
Hoop wel dat ze eruit zijn voor het schaatsen begint. Maar dat zal wel niet...
En erg lekker!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje gezond.
Dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Confetti het volgende:
Hij heft echt geen idee wat die zegt.
Je kunt de minder intelligente bevolking nou eenmaal niet uitsluiten. Dan liever dat op de koop toe nemen en zo goed mogelijk indammen door goed onderwijs en actieve participatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel democratie graag.
Ik denk dat Verhagen zich een beetje verspreekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Disavowed het volgende:
Heeft Verhagen Bos nu genaaid. Of vice versa?
Ik kan het even niet volgen.
Ik neem toch aan dat hij het debat zat te volgen op TV. Lijkt wel alsof hij zo uit de hemel ploft en niet weet hoe hij het moet aanpakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Confetti het volgende:
Hij heft echt geen idee wat die zegt.
Exact.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef alors het volgende:
Hij is alleen maar aan het denken wat hij niet moet zeggen.
Dat valt niet in te dammen. Als het SBS6 volk het voor het zeggen krijgt is het einde zoek.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Je kunt de minder intelligente bevolking nou eenmaal niet uitsluiten. Dan liever dat op de koop toe nemen en zo goed mogelijk indammen door goed onderwijs en actieve participatie.
Hij moet iets recht lullen wat niet recht te lullen is. Lastig lijkt mequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat hij het debat zat te volgen op TV. Lijkt wel alsof hij zo uit de hemel ploft en niet weet hoe hij het moet aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |