Wel weer online op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Zelfs over de schorsingstijd liegen ze!
Ik zeg dat het morgen uiteen spat en ja die mag je quoten (kratje bier?quote:
structureel gewoon, pathalogische trekjes moet je toch wel hebben als politicus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Retweet, reactie op een andere tweet dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Green1 het volgende:
Wat betekent dat RT bij zo'n twitter bericht nou
19:15 weer beginnen toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Dit is heel slecht voor ons land. Vooral is internationaal opzichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me niet als het kabinet morgen knalt.
Voor zover ik weet neemt een tijdelijk kabinet toch geen belangrijke beslissingen???
Ah.. irritant dat je dan niet meteen kunt zien waar het een antwoord op is. Nee, dan moet je eerst helemaal naar die pagina van die gene gaan, en dan zoeken wat diegene geschreven heeft.quote:
Dat hopen wequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
19:15 weer beginnen toch?
Oké, ik zeg deal...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg dat het morgen uiteen spat en ja die mag je quoten (kratje bier?)
Jij denkt dat ze zich er nog met goed fatsoen uit kunnen lullen? Ik geloof dat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is heel slecht voor ons land. Vooral is internationaal opzicht
over 5 minuten, vertelde men 20 minuten geledenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Hebben ze nu pauze? Wanneer gaan ze door?
Femke Halsema ( GroenLinks) (follow)quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hopen weIk weet niet hoe snel die standjes daar gaan
Oh... Jammer. Ik wil nu want moet zo eten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
over 5 minuten, vertelde men 20 minuten geleden
Deal staat, mits we hem ook samen opzuipenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Oké, ik zeg deal...PM me maar.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Lekker representatief, moeilijk he, het verschil tussen democratie en kapitalisme.
Foei!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hopen weIk weet niet hoe snel die standjes daar gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |