Wel weer online op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Zelfs over de schorsingstijd liegen ze!
Ik zeg dat het morgen uiteen spat en ja die mag je quoten (kratje bier?quote:
structureel gewoon, pathalogische trekjes moet je toch wel hebben als politicus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Retweet, reactie op een andere tweet dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Green1 het volgende:
Wat betekent dat RT bij zo'n twitter bericht nou
19:15 weer beginnen toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Dit is heel slecht voor ons land. Vooral is internationaal opzichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me niet als het kabinet morgen knalt.
Voor zover ik weet neemt een tijdelijk kabinet toch geen belangrijke beslissingen???
Ah.. irritant dat je dan niet meteen kunt zien waar het een antwoord op is. Nee, dan moet je eerst helemaal naar die pagina van die gene gaan, en dan zoeken wat diegene geschreven heeft.quote:
Dat hopen wequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
19:15 weer beginnen toch?
Oké, ik zeg deal...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg dat het morgen uiteen spat en ja die mag je quoten (kratje bier?)
Jij denkt dat ze zich er nog met goed fatsoen uit kunnen lullen? Ik geloof dat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is heel slecht voor ons land. Vooral is internationaal opzicht
over 5 minuten, vertelde men 20 minuten geledenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Hebben ze nu pauze? Wanneer gaan ze door?
Femke Halsema ( GroenLinks) (follow)quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hopen weIk weet niet hoe snel die standjes daar gaan
Oh... Jammer. Ik wil nu want moet zo eten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
over 5 minuten, vertelde men 20 minuten geleden
Deal staat, mits we hem ook samen opzuipenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Oké, ik zeg deal...PM me maar.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Lekker representatief, moeilijk he, het verschil tussen democratie en kapitalisme.
Foei!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hopen weIk weet niet hoe snel die standjes daar gaan
Welnee. Potentieele coalitiegenoten zitten Bos ook op andere punten aan te vallen en schilderen hen af als onverantwoordelijk (naar de NAVO) en een leugenaar. Terwijl dat gewoon onterecht is. Zelfs Wester heeft aangegeven dat Verhagen vuile spelletjes heeft gespeeld en de PvdA voor het blok heeft gezet omdat Verhagen zelf wil blijven. Je ziet gewoon dat VVD en D66 graag met het CDA willen regeren. Zie ook het standpunt van D66 dat een verlenging bespreekbaar is nu Obama er zit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef superworm het volgende:
[..]
De PvdA wordt alleen maar aangevallen omdat ze niet subiet zeggen waar 't op staat. Dat ze onder geen beding meer draaien, geen missie steunen en dat niet gaan doen. Ze hadden JP tot antwoorden kunnen oproepen, maar nee, ze doen gezellig mee met z'n afgrijselijke verklarinkje om het allemaal tot morgen uit te stellen. Dat geeft een enorm glas-plas-was-gevoel dat het PvdA eigenlijk altijd oproept in crisissen door constant te draaien. Als Bos gewoon voet bij stuk houdt krijgt-ie vanzelf bijval.
Het was 5 minuten geschorst, dus nee..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
19:15 weer beginnen toch?
Okquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Deal staat, mits we hem ook samen opzuipen
Quote van een Tweet eigenlijk, meestal past er geen reactie meer in de 140 tekens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Retweet, reactie op een andere tweet dus
Verhagen en Koenders volgens mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Krambo het volgende:
Op wie wachten we nu?
quote:De hoogtepunten tot nu toe: de Kamer staat er op ook ministers Verhagen en Koenders te horen, nadat minister Bos zijn standpunt herhaalde dat wat hem betreft de laatste militair weg moet zijn uit Uruzgan voor het einde van het jaar.
Volgens de oppositie is het kabinet nu verdeeld in twee facties: de PvdA en de rest.
De oppositie hoopt zo Verhagen en Bos tegen elkaar uit te spelen.
De emoties liepen in het debat af en toe hoog op. Halsema raakte in conflict met de Kamervoorzitter over een interruptie en premier Balkenende en minister Bos moesten beurtelings vragen beantwoorden. Dat is vrij ongewoon.
Balkenende en Rouvoet weigerden verder om een oordeel te geven over de uitspraak van Bos of er inhoudelijk op in te gaan, en verwezen consequent naar de ministerraad van morgen.
Bron NRC
Toch 19:15 hoor. We schorsen nog 10 minuten. Kreeg dat zojuist al door via Jomanda.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het was 5 minuten geschorst, dus nee..
Verlenging ben ik niet eens tegen, ook als D66'er, maar een écht humanitaire missie zou top zijn. Het gaat mij erom dat dit kabinet valt. En dan wil ik liever CDA eruit hebben dan PvdA, eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welnee. Potentieele coalitiegenoten zitten Bos ook op andere punten aan te vallen en schilderen hen af als onverantwoordelijk (naar de NAVO) en een leugenaar. Terwijl dat gewoon onterecht is. Zelfs Wester heeft aangegeven dat Verhagen vuile spelletjes heeft gespeeld en de PvdA voor het blok heeft gezet omdat Verhagen zelf wil blijven. Je ziet gewoon dat VVD en D66 graag met het CDA willen regeren. Zie ook het standpunt van D66 dat een verlenging bespreekbaar is nu Obama er zit.
Ik denk dat het buitenland niet met ingehouden adem meekijkt op de streamsquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch 19:15 hoor. We schorsen nog 10 minuten. Kreeg dat zojuist al door via Jomanda.
Ja heel slecht ow ow ow....zakken we nu in één of ander top 10 lijstje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |