Misschien vallen ze zodadelijk al, dat betekend bier voor mij!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Krambo het volgende:
Het kabinet heeft dus gevraagd om meer tijd....
Ja, maar dan mag Balkenende niet naar de G20 toe!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef superworm het volgende:
[..]
IddFuck internationale verhoudingen überhaupt. Kijk naar hoe Griekenland en Spanje en Berlusconi alles kunnen verneuken en nog gaat iedereen er op verkansie.
FemkeHalsemaquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:09 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij zit Femke te Twitteren
Ik doel uiteraard op een mogelijke val van het kabinet en de consequenties daarvan richting Navo en Europa.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het buitenland niet met ingehouden adem meekijkt op de streams
D66 sowieso, omdat ze enorme winst behalen, een verzes-, zeven- of acht-voudiging van het huidige zetelaantal. Daarnaast denk ik VVD en PvdA, dat zou wel werken, en wellicht nog wat klein grut of het gedoemde CDA, maar indien CDA weer geen PvdA. PVV zal denk ik toch uiteindelijk in de oppositie belanden, hóóguit met steun aan een minderheidskabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een volgend kabinet staat voor een enorm lastige taak. Ik zou niet weten welke partijen ik het liefst in een volgend kabinet zie om dat voor elkaar te krijgen.
Het is vrij belangrijk om daar wel tussen te komen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag Balkenende niet naar de G20 toe!![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag Balkenende niet naar de G20 toe!![]()
Weet ik, maar op de stream zag je haar met een telefoon bezig, vandaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
FemkeHalsema
Kabinet vraagt tien minuten extra voorbereidingstijd
Een links-christelijk kabinetquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een volgend kabinet staat voor een enorm lastige taak. Ik zou niet weten welke partijen ik het liefst in een volgend kabinet zie om dat voor elkaar te krijgen.
Dat is exact dezelfde taak waar het huidige kabinet ook voor staat, namelijk het land regeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De basis van een volgend kabinet zal ongetwijfeld uit CDA, D66, CU en VVD bestaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:09 schreef superworm het volgende:
[..]
D66 sowieso, omdat ze enorme winst behalen, een verzes-, zeven- of acht-voudiging van het huidige zetelaantal. Daarnaast denk ik VVD en PvdA, dat zou wel werken, en wellicht nog wat klein grut of het gedoemde CDA, maar indien CDA weer geen PvdA. PVV zal denk ik toch uiteindelijk in de oppositie belanden, hóóguit met steun aan een minderheidskabinet.
Er zijn verschillende scenario's geschetst, maar ik zie nergens echt een goed werkbare situatie voor de langere termijn. Zeker met verschillende beslissingen die genomen dienen te worden. D66 zal gaan pieken op een moment waarop er impopulaire beslissingen genomen gaan worden en de gemiddelde kiezer zit daar niet op te wachten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:09 schreef superworm het volgende:
[..]
D66 sowieso, omdat ze enorme winst behalen, een verzes-, zeven- of acht-voudiging van het huidige zetelaantal. Daarnaast denk ik VVD en PvdA, dat zou wel werken, en wellicht nog wat klein grut of het gedoemde CDA, maar indien CDA weer geen PvdA. PVV zal denk ik toch uiteindelijk in de oppositie belanden, hóóguit met steun aan een minderheidskabinet.
ZOMG< IK KWAM KLAAR ALLEEN AL BIJ DE GEDACHTE!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef Equites het volgende:
Een kwartetje met Halsema, Thieme en Fleur![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef superworm het volgende:
[..]
PATAT GVD
[ afbeelding ]
Patat.
De huidige regering is daar niet echt aan toe gekomen natuurlijk. Daardoor zijn verschillende beslissingen op dit moment niet genomen en komen dus op het bordje van de volgende regering.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is exact dezelfde taak waar het huidige kabinet ook voor staat, namelijk het land regeren.
Hopen dat een volgend kabinet dat een stuk beter doet dan het huidige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |