Agnes. Oh, die bedoelde je niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Zith het volgende:
wie is die troll
Het is hier geen KLB.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Weer de FIPO!
Ik ben heer en meester.![]()
En hou je vast, toch stemmen enkele miljoenen Nederlanders wederom op de CDA en de PVDAquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie niet in hoe dit kabinet nog zou kunnen voortbestaan na morgen, wat voor besluit er ook zou komen.
De geloofwaardigheid van het kabinet bij de Nederlandse volk en de Tweede Kamer is tot het nulpunt gedaald, zo ook het onderlinge vertrouwen binnen het kabinet.
Zie maar dat je zelf nog een volle haarbos hebt op je 45ste.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef fratsman het volgende:
Kan die Samsom zich niet helemaal kaalscheren?Echt geen porum.
bakircoglu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef fratsman het volgende:
Kan die Samsom zich niet helemaal kaalscheren?Echt geen porum.
"Want dat hebben we van huis uit meegekregen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En hou je vast, toch stemmen enkele miljoenen Nederlanders wederom op de CDA en de PVDA
En dan zijn zij weer de gebeten hondquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als er nieuwe verkiezingen komen dan heeft de volgende regering gelijk een aantal problemen op zijn bord. Zo moeten ze gelijk flink bezuinigen.
Mensen die LIGHT producten kopen en drinken / opetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga snel even naar Albert Heijn voor anderhalve liter cola light... Bos-styl0
Dat moet deze ook al hoor?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als er nieuwe verkiezingen komen dan heeft de volgende regering gelijk een aantal problemen op zijn bord. Zo moeten ze gelijk flink bezuinigen.
Dat zullen dan voornamelijk ouderen en gereformeerd christelijken zijn die standaard CDA stemmen hoe groot de partij ook een flater slaat, iedereen die een beetje het politiek volgt, zal zich twee keer bedenken om nog op CDA en/of PvdA te stemmen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En hou je vast, toch stemmen enkele miljoenen Nederlanders wederom op de CDA en de PVDA
Die volle haardos die is er dan nog wel. Ik ben alleen bang dat ik dat peperenzout-kleurtje van Bos krijg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zie maar dat je zelf nog een volle haarbos hebt op je 45ste.
Ja niet een erg dankbare taak nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn zij weer de gebeten hond
Dat moeten ze wel doen, maar tot dusver hebben ze veel naar voren geschoven en het lijkt erop dat ze zich daar niet meer zo druk om hoeven te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat moet deze ook al hoor?
Food.quote:
Ja, kan elk moment weer beginnen.quote:
Moet ik het dan kopen en in de kliko gooienquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Mensen die LIGHT producten kopen en drinken / opeten
die zijn vaak nog slechter dan de normale producten, mensen zijn zo naiefquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Mensen die LIGHT producten kopen en drinken / opeten
kloptquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef vosss het volgende:
Ik zat ff niet heel erg op te letten, mar hoorde ik nou goed dat de fractievoorzitters mee moesten met de voorzitter?
Vind je het gek, die twee geven elkaar straks de schuld van de valquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef Kwaliteit het volgende:
inekevangent
B&B negeren elkaar volkomen terwijl er maar 1 stoel tussen zit. Kilte!
Wij komen in vrede... maar ondertussen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij een korte samenvatting geven?
Secretarissen van de partijen, inclusief mevr. Verdonkquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef vosss het volgende:
Ik zat ff niet heel erg op te letten, mar hoorde ik nou goed dat de fractievoorzitters mee moesten met de voorzitter?
Men geeft nergens antwoord op, want dat gebeurd morgen en Bos herhaalde zijn standpunt nogmaals, een duidelijk nee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef zquing het volgende:
Maak, aan de hand van dit schema, een stuk of 300 zinnen:quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef zquing het volgende:
Het kabinet valt morgen en we doen ondertussen een gezellig potje bezigheidtherapie en twitteren bij de volksvertegenwoordigingquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:52 schreef fyah het volgende:
Ik lig 20 minuten achter door te gaan eten, samenvatting in 3 zinnen?
Verhagen en koenders zijn opegroepen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef zquing het volgende:
Politiek 24. 405 bij Digitale TV van UPCquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Dunckie het volgende:
Is het ook ergens op tv?
pvda stemmers lijken er aardig vanaf te zijn, van die erfelijke chronische ziekte. Nu die christelijke partijen nog...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Want dat hebben we van huis uit meegekregen!" Net als die CU en SGP-stemmers.
503 bij Ziggoquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Politiek 24. 405 bij Digitale TV van UPC
De griffierquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
Wie zitten er eigenlijk aan dat tafeltje in het midden?
Idd ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij Caiway op TweedeKamerTV op 69.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Dunckie het volgende:
Is het ook ergens op tv?
Inderdaad, ik had best even sigaretten kunnen gaan kopen!quote:
De PvdA heeft denk ik meer voor haar kiezers en het land gedaan dan het CDA.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
pvda stemmers lijken er aardig vanaf te zijn, van die erfelijke chronische ziekte. Nu die christelijke partijen nog...
Nee, ik heb het fout. De stenografen. De griffier zit naast de voorzitter dacht ik.quote:
Niet op 'de' tv dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Politiek 24. 405 bij Digitale TV van UPC
Sowieso elke keer als ze 'n tijd noemen daar minstens 't dubbele van maken. Behalve als de voorzitter stringent iedereen eraan herinnert dat ze zich aan de tijd moeten houden. Dan duurt het hooguit een kwart langerquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had best even sigaretten kunnen gaan kopen!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat dit kabinet prematuur aan haar einde komt.
Er is genoeg oorlog gevoerd. Treurig dat de PvdA zo wordt aangevallenquote:
Ah, nee, volgens mij is er geen ingelaste uitzending op een van de publieke zenders, maar hierboven in de eerste post staan er streams.quote:
http://spixtv.nl/index.php?page=politiek24quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, nee, volgens mij is er geen ingelaste uitzending op een van de publieke zenders, maar hierboven staan er streams.
Omdat dat ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:58 schreef Krambo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Verhagen nu gaat uitleggen waarom hij de Navo al beloofd had dat we langer blijven in Uruzgan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is genoeg oorlog gevoerd. Treurig dat de PvdA zo wordt aangevallen
Wat moet je in godsnaam nog met een TV tegenwoordig...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Dulk het volgende:
[..]
zijn er nog mensen zonder digitale tv dan?
ff een nieuwe vlag erin leggen en de japanse vlag eruit halenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef Green1 het volgende:
[..]
De voorzitter zit nog te schijten denk ik.
Ja, ik las het ook net. Het standjequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
TWITTER:
FemkeHalsema
Aan het wachten tot de fractiesecretarissen standje in ontvangst hebben genomen van de voorzitter.
Lijkt me niet als het kabinet morgen knalt.quote:
De PvdA wordt alleen maar aangevallen omdat ze niet subiet zeggen waar 't op staat. Dat ze onder geen beding meer draaien, geen missie steunen en dat niet gaan doen. Ze hadden JP tot antwoorden kunnen oproepen, maar nee, ze doen gezellig mee met z'n afgrijselijke verklarinkje om het allemaal tot morgen uit te stellen. Dat geeft een enorm glas-plas-was-gevoel dat het PvdA eigenlijk altijd oproept in crisissen door constant te draaien. Als Bos gewoon voet bij stuk houdt krijgt-ie vanzelf bijval.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is genoeg oorlog gevoerd. Treurig dat de PvdA zo wordt aangevallen
Wie zegt dat ze morgen vallen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me niet als het kabinet morgen knalt.
Voor zover ik weet neemt een tijdelijk kabinet toch geen belangrijke beslissingen???
bij RTL zelfs meteen na uitzending! zonder reclame gezeur ertussen doorquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam nog met een TV tegenwoordig...
Bijna alles is streaming via internet ook te kijken, en anders anderhalf uur na uitzending te downloaden of via een uitzendinggemist te kijken. Zonder reclames!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
TWITTER:
FemkeHalsema
Aan het wachten tot de fractiesecretarissen standje in ontvangst hebben genomen van de voorzitter.
ReTweetquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Green1 het volgende:
Wat betekent dat RT bij zo'n twitter bericht nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |