En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!quote:
Ik heb het gezien & Ik vind het heeeeél goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
van je fouten zou je moeten leren, ik begin nu
En dat is mijn probleem omdat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!
Ik vind het wel een leuk woordquote:
Waar zegt hij dat het jouw probleem is?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem omdat?
Dat vraag ik toch juist?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk woord![]()
[..]
Waar zegt hij dat het jouw probleem is?
een jaartje ouder, maar toch nog te jong! had ook leuke TT geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toch bijna jarig.
Niet. En wat je ook doet, kijk niet in het licht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem omdat?
Misschien is zijn kleindochtersnichtje (quote:
dan vraag ik me af wat je eerder over me dachtquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien & Ik vind het heeeeél goed
Hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:18 schreef rival het volgende:
[..]
dan vraag ik me af wat je eerder over me dacht
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)tballers_vatten_vlamquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik las een verhaal van darwin, heb geen watje gezien
Ja, hallo, het is toch voor alle singles ongeacht de leeftijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet. En wat je ook doet, kijk niet in het licht.
nou het is niet voor al te serieuze mensen, dus werk daar ff aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hallo, het is toch voor alle singles ongeacht de leeftijd?
Er komen zelfs bezette mensen hier in het topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die oud-premier van Engeland?quote:
Nou erg welkom ben ik hier volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
nou het is niet voor al te serieuze mensen, dus werk daar ff aan
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Relativerende humor beschermt je wel, in ieder geval.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
nou het is niet voor al te serieuze mensen, dus werk daar ff aan
spreek voor jezelf, mijn pas is nog niet binnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
En inderdaad het maakt niet uit hoe jong/oud je bent..
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die oud-premier van Engeland?![]()
[ afbeelding ]
niet als je zo door blijft gaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou erg welkom ben ik hier volgens mij ook niet.
Je bejaardenpas?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, mijn pas is nog niet binnen
Wel hoor. Iedereen is welkom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
...wat mij betreft wel hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tjaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig, er zijn nog mensen die wel kunnen lezen
laat ons maar weer in de steek!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik ga al hoor. Godsanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hier in eerste instantie niemand! Misschien dat er hier wel een ander single knulletje voor je zit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren joh. Die malloot is zo uit een carnavalsoptocht weg gelopen....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bitterkoekje erbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
De gemiddelde leeftijd is hier 73 of althans dat denk ik vaak vanwege al het gezeur hier.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren joh. Die malloot is zo uit een carnavalsoptocht weg gelopen....
Weet je zeker dat hij er niet opeens aan herinnerd werd dat hij z´n 65+ pas nog op moest halen?quote:
kijk, iemand die het snaptquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren joh. Die malloot is zo uit een carnavalsoptocht weg gelopen....
Dat blijkt, ja. Ik ben zestien en ik word gelijk bij het vuil gezet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is hier in eerste instantie niemand! Misschien dat er hier wel een ander single knulletje voor je zit?
De gemiddelde leeftijd is hier 73 of althans dat denk ik vaak vanwege al het gezeur hier.
nou is het leuk geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij er niet opeens aan herinnerd werd dat hij z´n 65+ pas nog op moest halen?
Ja, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij er niet opeens aan herinnerd werd dat hij z´n 65+ pas nog op moest halen?
Ik ben ook pas negentien en word niet bij het vuil gezetquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat blijkt, ja. Ik ben zestien en ik word gelijk bij het vuil gezet.
Doei hè.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doei hè.
Nee joh.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
Is er nu een 16 jarige het topic uitgejaagd?![]()
Ik ben nooit gemeen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik ben ook pas negentien en word niet bij het vuil gezet
Gewoon even doorbijten, op het begin zijn ze nog wel wat gemeen maar dat word snel beter hoor
Ik ben pas twee jaar lid en heb 20k aan posts, ja ik ben duidelijk een kloon.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg kloon!![]()
mag ik handjes zien?
En een glaasje advocaat?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het wordt wel een uitgebreid afscheidstournee of niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doei hè.
deze quote ik voor het nageslachtquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben nooit gemeen.![]()
(althans, niet bewust en anders doe ik het omdat ik ff geen zin heb in vriendelijk te zijn.)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Het wordt wel een uitgebreid afscheidstournee of niet?
Ik zal het niet meer doen.quote:
Dat is helemaal niet:quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben pas twee jaar lid en heb 20k aan posts, ja ik ben duidelijk een kloon.
Ja, de bejaarden kunnen er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
Is er nu een 16 jarige het topic uitgejaagd?![]()
Spijker op kopquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, de bejaarden kunnen er niet mee omgaan.
Hmmzz....ik weet t niet...had er wat meer van verwacht, Samzz....quote:
Fixed. Ja. Alsof ik dat moet pikken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef rival het volgende:
[..]
je bent hier al 2 jaar lid en je neemt mensen die je gelijk bij het grofvuil zetten nog serieus?
Dan zou je toch moeten weten hoe Fok werktquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben pas twee jaar lid en heb 20k aan posts, ja ik ben duidelijk een kloon.
Schijnheilig is het woord dat we zoekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet:Heel slecht van me, ik mag niet gemeen zijn want dat zit in mijn aard.
![]()
Heilig, je weets.![]()
Ik kom nooit buiten de Klb SC.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou je toch moeten weten hoe Fok werkt
Ik ben SMD, 19 jaartjes jong en afkomstig uit Brabantquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoi!! ik ken jou nietwie ben jij?
Aaah that's so cute!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het niet goed genoeg voor je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmzz....ik weet t niet...had er wat meer van verwacht, Samzz....
quote:
je verdraait mijn woorden, netjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fixed. Ja. Alsof ik dat moet pikken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef rival het volgende:
[..]
Schijnheilig is het woord dat we zoeken
Dan ben je wel erger gewend dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten de Klb SC.
No shit, daarom staat er fixed in mijn post he.quote:
Welkom in de volwassen wereldquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten de Klb SC.
Ik kom ook bijna alleen maar in KLB, post er alleen weinig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je wel erger gewend dus.
KLB SC: de probleemwijk van FOK!
je valt inderdaad erg tegen vandaag... hoe dat zo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Nee, een hopeloos gebrek om 'goeie' posts neer te zetten. Ik heb de inspiratie van een nagelvijl.
Hij mocht wel meegluren?quote:
Kleine meisjes....FLEE!! FLEE FOR YOUR LIVES!! WE´RE DOOMED!! DOOMED, I TELL YOU!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want ik draai mee sinds het begin in de SC en ik 'ken' iedereen daar. Jullie ken ik niet en bij mij derde post hier word ik al uitgespuugd. Hey no problem, I've been chewed out before, maar zeg dan gewoon dat ik hier niet welkom ben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je wel erger gewend dus.
KLB SC: de probleemwijk van FOK!
Brabant de gekstuuuuuuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik ben SMD, 19 jaartjes jong en afkomstig uit Brabant!
Nieuw hier dus
jij bent veels te serieus voor een KLB SC... serieus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit, daarom staat er fixed in mijn post he.
Ik had meer stoom van jou verwacht meid...quote:
Je weet waar SC voor staat neem ik aan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent veels te serieus voor een KLB SC... serieus!
Stam cafequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet waar SC voor staat neem ik aan?
Weet je wat het is? Deze mensen zitten in R&P en dat is toch anders. Het is net de politiek, ze schrikken een beetje van verandering.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want ik draai mee sinds het begin in de SC en ik 'ken' iedereen daar. Jullie ken ik niet en bij mij derde post hier word ik al uitgespuugd. Hey no problem, I've been chewed out before, maar zeg dan gewoon dat ik hier niet welkom ben.
Je gelooft toch niet alles wat hier getyped wordquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij mocht wel meegluren?En ik heb nog wel beloofd om Louboutins voor je te kopen....
Capelluhhhh De Saaistuhhhhhhquote:
dit kan nog wel ff doorgaan zo volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want ik draai mee sinds het begin in de SC en ik 'ken' iedereen daar. Jullie ken ik niet en bij mij derde post hier word ik al uitgespuugd. Hey no problem, I've been chewed out before, maar zeg dan gewoon dat ik hier niet welkom ben.
welcomequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik ben SMD, 19 jaartjes jong en afkomstig uit Brabant!
Nieuw hier dus
serieuze club?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet waar SC voor staat neem ik aan?
Ik was nog welkom voor ik mijn leeftijd zei.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Deze mensen zitten in R&P en dat is toch anders. Het is net de politiek, ze schrikken een beetje van verandering.
Nee. Maar ben altijd een beetje snel jaloers wat jou betreft....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet alles wat hier getyped word
Hoor datquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Deze mensen zitten in R&P en dat is toch anders. Het is net de politiek, ze schrikken een beetje van verandering.
Thanksquote:
Ja. Er word toch gewoon op je gereageerdquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had meer stoom van jou verwacht meid...
Wat loop je nou allemaal te trollen gek, je bent niet niet-welkom en je bent nog steeds gewoon welkom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was nog welkom voor ik mijn leeftijd zei.
nog zo een serieus persoon.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je al het gevoel hebt dat je word uitgespuugd waarom zou je dan langer willen blijven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds welkom. SMD is 19 dus dat kan. Ze hoopten gewoon dat je wat ouder was en dat dat niet zo is blijkt tegen te vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was nog welkom voor ik mijn leeftijd zei.
Maar dit geloofde je wel he? Ja he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Maar ben altijd een beetje snel jaloers wat jou betreft....
Bummerdag. En dan kan ik 2 soorten posts hebben: baggerposts of chagrijnige posts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef rival het volgende:
[..]
je valt inderdaad erg tegen vandaag... hoe dat zo?
Dat kan ik heul niet tussen regels doorlezenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef rival het volgende:
[..]
nog zo een serieus persoon.....
ach als jullie een jaartje ouder worden leren jullie wel tussen regels door te lezen
Nou volgens mij heb ik in het echte leven genoeg meegemaakt om zelf wel te kunnen beslissen of ik volwassen ben of niet hoor. Daar heb ik jou niet bij nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef rival het volgende:
[..]
nog zo een serieus persoon.....
ach als jullie een jaartje ouder worden leren jullie wel tussen regels door te lezen
dit kan echt mooi worden vanavondquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds welkom. SMD is 19 dus dat kan. Ze hoopten gewoon dat je wat ouder was en dat dat niet zo is blijkt tegen te vallen.
Nou worden ze weer geconfronteerd met het feit dat ze zelf al oud zijn.
Ik wil mezelf nu niet perse als oud kwalificeren...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds welkom. SMD is 19 dus dat kan. Ze hoopten gewoon dat je wat ouder was en dat dat niet zo is blijkt tegen te vallen.
Ik zou het combineren een chagrijnige baggerpostquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bummerdag. En dan kan ik 2 soorten posts hebben: baggerposts of chagrijnige posts.
Omdat het triest is dat ik uitgespuugd word door mijn leeftijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je al het gevoel hebt dat je word uitgespuugd waarom zou je dan langer willen blijven?
Yep maar een straat verder ben ik al weer in Rotterdam hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Murmeli het volgende:
oh adhd kom jij uit capelle? die ad ijssel enzo? dan was ik net nog in jouw stadje/dorpjenja ging erdoorheen met de trein en stonden ff stil op t station
da's vlak bij mij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Thanks
Ben jij een regelmatige bezoeker van deze SC?
noujah realzeus is er al dus doe jij dan de baggerposts maarquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bummerdag. En dan kan ik 2 soorten posts hebben: baggerposts of chagrijnige posts.
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nu niet perse als oud kwalificeren...
Nee joh, als ik chaggie ben post ik alleen kwalitatieve dingen, anders is het niets waard.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het combineren een chagrijnige baggerpost
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef rival het volgende:
[..]
noujah realzeus is er al dus doe jij dan de baggerposts maar
Verre van dat.quote:
elke dag nog een stukje beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Murmeli het volgende:
@ rival: hier is t goed. bij jou dan?
Als je wat meer zou pikken zou je niet in het [Singles] draadje zitten!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fixed. Ja. Alsof ik dat moet pikken.
Als het om Samzz gaat altijd...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dit geloofde je wel he? Ja he?
Het zit je echt dwars hequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat het triest is dat ik uitgespuugd word door mijn leeftijd?
Overal op het forum eigenlijk wel eens, maar zit het meest in KLB. Beetje meelezen, post daar vrijwel niets namelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]sinds een jaar ofzo.
niet zo heel legaal meer maar ja....t is gezellig
waar hang jij rond meestal?
Nee, ik heb een imago van goeie posts hoog te houden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef rival het volgende:
[..]
noujah realzeus is er al dus doe jij dan de baggerposts maar
blijkbaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik in het echte leven genoeg meegemaakt om zelf wel te kunnen beslissen of ik volwassen ben of niet hoor. Daar heb ik jou niet bij nodig.
EN HET DOET PIJN, GODVERDOMME!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EN HET DOET PIJN, GODVERDOMME!!
Dan moet je keuzes makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verre van dat.Maar ik geef toe, het lag ook aan mij. Automatic_ vroeg de hele tijd aandacht via pm.
En aangezien ik geen vrouw ben, veranderd multi-tasken bij mij in 2 minuten in blinde paniek.
Okequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh, als ik chaggie ben post ik alleen kwalitatieve dingen, anders is het niets waard.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bent zelf begonnen, dus nu niet huilen
Ik vind het wel meevallen, ik word altijd ouder geschat door mijn uiterlijk en mijn gedrag. (zou je niet zeggen nu he, nee, maar ik word 21 geschat). Dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
@ Wolvendagen: hoe is het om 16 te zijn dezer dagen?![]()
Ik vond het destijds vreselijk en zou graag willen dat het toen anders was.Kutleeftijd/periode vond ik het.
Ps: als ik in je profiel kijk zie ik echt een toffe usericon, met dat spelende katje.![]()
Inderdaad, want dat was ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
want volwassen is ook echt het woord dat ik gebruikt heb
Wil je nu ontkennen dat je daarop doelde?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
want volwassen is ook echt het woord dat ik gebruikt heb
Rustig maar opa, het busje met die witte meneer komt zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup! School zuigt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Nog een reden dat je chaggie bent?
Zal ik je eens ff lekker troostenquote:
RZ is niet wijs.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nu niet perse als oud kwalificeren...
Je weet volgens mij dan niet eens wat uitgespuugd worden is. Of ben je zo'n teer zieltje. Want dan zit je hier in ieder geval verkeerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat het triest is dat ik uitgespuugd word door mijn leeftijd?
Aww...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het om Samzz gaat altijd...
zo heb ik je leren kennen hier, daarvoor nog nooit van je gehoord...... dusssssss, iets met indruk achterlatenquote:
Hoi krengquote:
oh dan woon jij vast 5 straten bij mijn oude straat vandaan, ik woonde namelijk 4 straten ofzo van capelle af, ooit, 10 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep maar een straat verder ben ik al weer in Rotterdam hoor.
Aaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe gedraag je je dan dat je 21 wordt geschat? Vind die 5 jaar wel flink verschil, zeker als je uiterlijk ook zo geschat wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ik word altijd ouder geschat door mijn uiterlijk en mijn gedrag. (zou je niet zeggen nu he, nee, maar ik word 21 geschat). Dus.
En dank je.
en dat imago brokkelt weer een stukje afquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb een imago van goeie posts hoog te houden!
Tuurlijk wel. Je zou maar geen gevoel hebben zegquote:
Balen snel door studeren dan ben je er vanafquote:
Misschien is onze definitie van iemand uitspugen gewoon anders en gaan we het nooit eens worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal ik je eens ff lekker troosten
[..]
RZ is niet wijs.![]()
[..]
Je weet volgens mij dan niet eens wat uitgespuugd worden is. Of ben je zo'n teer zieltje. Want dan zit je hier in ieder geval verkeerd
Dat is wel zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
zo heb ik je leren kennen hier, daarvoor nog nooit van je gehoord...... dusssssss, iets met indruk achterlaten
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
en dat imago brokkelt weer een stukje af
Beter! Hij heeft nog steeds een hanglipquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
sweetiehoe gaat het met je paard?
Ik was al bang dat die jonge snot-yuppen op het pluche die hadden wegbezuinigd voor een bonus, maar gelukkig nog niet dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rustig maar opa, het busje met die witte meneer komt zo.
De gemiddelde leeftijd van mijn vrienden ligt op 22, dus ik heb me aangepast tot dat niveau.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe gedraag je je dan dat je 21 wordt geschat? Vind die 5 jaar wel flink verschil, zeker als je uiterlijk ook zo geschat wordt.
Teer zieltje. Ik zei het netquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien is onze definitie van iemand uitspugen gewoon anders en gaan we het nooit eens worden.
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Iemand zijn leeftijd schatten op basis van gedrag is zo'n onzin
Nee, ik bedoel: wat het gevoel zegt is niet altijd goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je zou maar geen gevoel hebben zeg
Inderdaad. Of het heeft rimpels, of niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Sneller is niet mogelijk helaas! Maar als ik tijd vooruit kon sturen, zou ik het graag doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balen snel door studeren dan ben je er vanafDan kan je daarna verder gaan met zeuren over je werk en collega's
![]()
![]()
Ahh tis zonde.. maar gelukkig gaat het al beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter! Hij heeft nog steeds een hanglipMaar het word beter
Ja inderdaad. Anders zou dat voor mij heel slecht uitpakken namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12
Betweter modjes kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Teer zieltje. Ik zei het netDus we zijn het eens hoor als jij aangeeft dat je dit al uitspugen vind
ik als 4quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan iddquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan woon jij vast 5 straten bij mijn oude straat vandaan, ik woonde namelijk 4 straten ofzo van capelle af, ooit, 10 jaar geleden ofzo
hangt er vanaf, wel wat realzeus betreftquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je nu ontkennen dat je daarop doelde?
Bekijk het positief: dan ben je wel ineens jonger.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Anders zou dat voor mij heel slecht uitpakken namelijk.
Dat zal me echt mijn reet roesten waar je wel of niet tegen kanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Betweter modjes kan ik niet tegen.
Je hebt gelijk, ik had beter moeten weten. Maar soms wil ook gewoon teveel he? En dat breekt dan niet alleen mij op, maar ook jouw douche-partij...het spijt me zo...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je keuzes makenEn zoals ik al eens eerder postte, een keuze komt voort uit een gevoel en een gevoel is altijd goed.
Jij ook alquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
De tijd gaat al zo snel dus doe maar nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sneller is niet mogelijk helaas! Maar als ik tijd vooruit kon sturen, zou ik het graag doen.
Jeetje! Ren naar elkaar toe!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan iddWel grappig. Beide in Singles posten, wonen vlak bij elkaar en ADHD.
Naja, het mag de naam "rel" eigenlijk niet dragenquote:
En terechtquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had beter moeten weten. Maar soms wil ook gewoon teveel he? En dat breekt dan niet alleen mij op, maar ook jouw douche-partij...het spijt me zo...
dat is tot je 30ste tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo.![]()
Maar, ook al gaat het langzaam, mensen veranderen.
Lees: ik kom er zo vaak dat ik er een rekening heb en alle medewerkers me nu kennen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
heb vandaag voor de eerste keer mn ID niet hoeven laten zie bij de Gall&Gall
Dan zal het mij aan mijn anus oxideren of jij mij een teer zieltje vindt, droeftoeter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zal me echt mijn reet roesten waar je wel of niet tegen kan
En hoe voelde je je daarbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
altijd nog verder dan ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al is de rel nog zo snel...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het mag de naam "rel" eigenlijk niet dragen
Dat komt omdat ik vrouw ben. Kan jij ook niks aan doenquote:
Oke....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terechtGa dat eens snel goedmaken
Zo herkenbaar. Ik ben 25 (!) en nóg moet ik met regelmaat mijn ID laten zien bij de Gall&Gall of de Appie...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
denk inderdaad dat het dat is jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lees: ik kom er zo vaak dat ik er een rekening heb en alle medewerkers me nu kennen.
Je bent door carnaval zo vermoeid geraakt dat je diepe rimpels hebt en je haren grijs in 1 nacht?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
Ik schatte je eerder rond de 14.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ik word altijd ouder geschat door mijn uiterlijk en mijn gedrag. (zou je niet zeggen nu he, nee, maar ik word 21 geschat). Dus.
En dank je.
Niveau leeftijd 22? Dat vrijwel nietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van mijn vrienden ligt op 22, dus ik heb me aangepast tot dat niveau.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik dacht: Shit.... ik ben een vaste klant geworden
Psychiater bedoel jequote:
welke rel?quote:
Dat is waar, alleen zo jammer dat ik dan geen drank meer mag enzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bekijk het positief: dan ben je wel ineens jonger.
RZquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lees: ik kom er zo vaak dat ik er een rekening heb en alle medewerkers me nu kennen.
ja maar af en toe is het wel eens vervelend hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik ben 25 (!) en nóg moet ik met regelmaat mijn ID laten zien bij de Gall&Gall of de Appie...
Ik zie het maar als een compliment...
Precies. Dan zal je er wel jonger uitzienquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik ben 25 (!) en nóg moet ik met regelmaat mijn ID laten zien bij de Gall&Gall of de Appie...
Dude, praat me niet van kringgesprekken. Ik word er dit semester mee doodgegooid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sst.Jij bent nog niet aan de beurt in dit kringgesprek.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik dacht: Shit.... ik ben een vaste klant geworden, ze weten gewoon wanneer ik 18 ben geworden!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent door carnaval zo vermoeid geraakt dat je diepe rimpels hebt en je haren grijs in 1 nacht?
*brokkel brokkel*quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al is de rel nog zo snel...![]()
Jeetje wat een kutposts.
nee daar zijn we aan het eind an de dag te moe voor, dan hebben we al heel de dag gerendquote:
Hahahaha! LOL!quote:
Ik heb geen vrienden van onder de twintig. En de oudste is 29.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik schatte je eerder rond de 14.
[..]
Niveau leeftijd 22? Dat vrijwel niets
Mja, ligt eraan. Als ze je amper 19 schatten zou ik dat persoonlijk niet als compliment beschouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
en omdat je vrouw bent, kan ik daar wel iets mee doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vrouw ben. Kan jij ook niks aan doen
Meer qua domheid van de caissières bij de Appie. Ik bedoel, ik ben 25, en voor een flesje wijn of wat bier moet je minimaal 16 zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar af en toe is het wel eens vervelend hoor
Wat moet een 16 jarig meisje nou weer met een stel 20+ers en zelfs een 29-jarige?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden van onder de twintig. En de oudste is 29.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ja maar je bedoelde het welquote:
ik ook... maar irriteer me dood als die 14 jarige bimbo's wel alles meekrijgenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meer qua domheid van de caissières bij de Appie. Ik bedoel, ik ben 25, en voor een flesje wijn of wat bier moet je minimaal 16 zijn.
Blijkbaar zie ik eruit alsof ik jonger zou kunnen zijn dan 16.
Een instituut gaat ten onder...quote:
iemand zag een user voor MLI aan. dus toen ging het over haar. dus zodoendequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef MNR het volgende:
Hey Murm, dat ik jou hier tref. Ik heb nog een vraagje aan je. De laatste keer gaf je aan dat je aan me moest denken omdat MLI online was geweest op Fok! Maar ze is helemaal niet online geweest.
Kut, kut, kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimpen met hoe oud je oudste "vriend/vriendin" is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden van onder de twintig. En de oudste is 29.
ctrl P en aan de muur met die quotequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! LOL!
Ja, ze zei het echt hardop, HUNK
Die ken ik al heel mijn leven? Is het erg dan of zo? En ik ken ook iedereen via via. Jezus zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Wat moet een 16 jarig meisje nou weer met een stel 20+ers en zelfs een 29-jarige?
euh... maandag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zag een meisje aan de bar, ze leek een beetje in de war en rook een beetje vaag.
Zou ze überhaupt wel weten, wat voor dag het is vandaag?
Owwww..... ik dacht dat je zei dat je haar zelf had gezien. Ik wil de post wel even opzoeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand zag een user voor MLI aan. dus toen ging het over haar. dus zodoende
Nooit last van maar ik kom meestal met een blaffer in mijn hand en een bivakmuts over mijn knar binnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kut, kut, kut.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat doe je wel anders zit je niet de hele tijd al te janken, droeftoeterquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan zal het mij aan mijn anus oxideren of jij mij een teer zieltje vindt, droeftoeter.
Ja maar dat zijn weer vriendinnetjes van de 15-jarige caissières he. Dus die hoeven hun ID niet te laten zien..quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik ook... maar irriteer me dood als die 14 jarige bimbo's wel alles meekrijgen
Waar zeg ik dat ik dat erg vind?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die ken ik al heel mijn leven? Is het erg dan of zo? En ik ken ook iedereen via via. Jezus zeg.
het begint te komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zag een meisje aan de bar, ze leek een beetje in de war en rook een beetje vaag.
Zou ze überhaupt wel weten, wat voor dag het is vandaag?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
NEE! Driedubbelovergehaalde muts!
Ik jank niet, klaphark.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe je wel anders zit je niet de hele tijd al te janken, droeftoeter
Werkt goed he? Net zoals na sluitingstijd drank halen. Nooit last van wachtrijen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit last van maar ik kom meestal met een blaffer in mijn hand en een bivakmuts over mijn knar binnen.ben dan wel altijd gelijk aan de beurt!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee daar zijn we aan het eind an de dag te moe voor, dan hebben we al heel de dag gerend
Ik ben een buitenbeentje. Ik ben bevriend met zo'n beetje niemand uit mijn klas. Dus ik heb geen leeftijdsgenotige-vrienden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat erg vind?
Het is wel anders. Al mijn vrienden zijn of iets jonger of hooguit 2 jaar ouder.
ja, die user die voor haar werd aangezien wel. ik heb geen idee of ze het was. ik ken MLI nauwelijks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Owwww..... ik dacht dat je zei dat je haar zelf had gezien. Ik wil de post wel even opzoeken?
Nog steeds in de puberteit, dan krijg je weleens last van die hormonale emotionele buien enzo...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Wedstrijdje scheldwoordjes verzinnen?quote:
jij zegt wat ik denk...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog steeds in de puberteit, dan krijg je weleens last van die hormonale emotionele buien enzo...
Zo doen ze datquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn weer vriendinnetjes van de 15-jarige caissières he. Dus die hoeven hun ID niet te laten zien..
Ga jij je d'r ook even mee bemoeien, kut op benen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog steeds in de puberteit, dan krijg je weleens last van die hormonale emotionele buien enzo...
Rellenquote:
Ja daar heb ik altijd mijn klantenkaart voor... Die van baksteen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werkt goed he? Net zoals na sluitingstijd drank halen. Nooit last van wachtrijen.
ik kwam toch al bij je slapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat zeg je? kom je vannacht bij me slapen![]()
zoveel mogelijkhedenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee hoor.. ik kom nog lang niet
Ga anders je vet coole veel oudere vrienden en vriendinnen erbij halen. Die nemen het vast wel voor je op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga jij je d'r ook even mee bemoeien, kut op benen.
Hand en de spandiensten verrichten? Ik heb al jaren geen 16 jarigen meer in mijn vriendenkring.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Wat moet een 16 jarig meisje nou weer met een stel 20+ers en zelfs een 29-jarige?
Toen ik nog niet bejaard was, was die grap dat al lang!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens Kardinaal, leuk dat je me 14 schatte. Ga je nu je geraniums weer verzorgen dan?
"Kom je even bij me slaaaaapen".quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat zeg je? kom je vannacht bij me slapen![]()
Ja... ja.... Het komt op mij erg ongeloofwaardig over.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, die user die voor haar werd aangezien wel. ik heb geen idee of ze het was. ik ken MLI nauwelijks.
misschien deed ik wel een poging tot opscheppen dan
Dat is ze ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand zag een user voor MLI aan. dus toen ging het over haar. dus zodoende
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |