Wat moet een 16 jarig meisje nou weer met een stel 20+ers en zelfs een 29-jarige?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden van onder de twintig. En de oudste is 29.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik ben 25 (!) en nóg moet ik met regelmaat mijn ID laten zien bij de Gall&Gall of de Appie...
Ik zie het maar als een compliment...
Ja.quote:
Ja maar je bedoelde het welquote:
ik ook... maar irriteer me dood als die 14 jarige bimbo's wel alles meekrijgenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meer qua domheid van de caissières bij de Appie. Ik bedoel, ik ben 25, en voor een flesje wijn of wat bier moet je minimaal 16 zijn.
Blijkbaar zie ik eruit alsof ik jonger zou kunnen zijn dan 16.
Een instituut gaat ten onder...quote:
iemand zag een user voor MLI aan. dus toen ging het over haar. dus zodoendequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef MNR het volgende:
Hey Murm, dat ik jou hier tref. Ik heb nog een vraagje aan je. De laatste keer gaf je aan dat je aan me moest denken omdat MLI online was geweest op Fok! Maar ze is helemaal niet online geweest.
Kut, kut, kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimpen met hoe oud je oudste "vriend/vriendin" is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden van onder de twintig. En de oudste is 29.
ctrl P en aan de muur met die quotequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! LOL!
Ja, ze zei het echt hardop, HUNK
Die ken ik al heel mijn leven? Is het erg dan of zo? En ik ken ook iedereen via via. Jezus zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Wat moet een 16 jarig meisje nou weer met een stel 20+ers en zelfs een 29-jarige?
euh... maandag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zag een meisje aan de bar, ze leek een beetje in de war en rook een beetje vaag.
Zou ze überhaupt wel weten, wat voor dag het is vandaag?
Owwww..... ik dacht dat je zei dat je haar zelf had gezien. Ik wil de post wel even opzoeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand zag een user voor MLI aan. dus toen ging het over haar. dus zodoende
Nooit last van maar ik kom meestal met een blaffer in mijn hand en een bivakmuts over mijn knar binnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
heb vandaag voor de eerste keer mn ID niet hoeven laten zie bij de Gall&Gall
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kut, kut, kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat doe je wel anders zit je niet de hele tijd al te janken, droeftoeterquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan zal het mij aan mijn anus oxideren of jij mij een teer zieltje vindt, droeftoeter.
Ja maar dat zijn weer vriendinnetjes van de 15-jarige caissières he. Dus die hoeven hun ID niet te laten zien..quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik ook... maar irriteer me dood als die 14 jarige bimbo's wel alles meekrijgen
Waar zeg ik dat ik dat erg vind?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die ken ik al heel mijn leven? Is het erg dan of zo? En ik ken ook iedereen via via. Jezus zeg.
het begint te komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zag een meisje aan de bar, ze leek een beetje in de war en rook een beetje vaag.
Zou ze überhaupt wel weten, wat voor dag het is vandaag?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
NEE! Driedubbelovergehaalde muts!
Ik jank niet, klaphark.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe je wel anders zit je niet de hele tijd al te janken, droeftoeter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |