Grindvloerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eind maart komt de keuken, eerst gaat dit weekend een gedeelte van mijn grindvloer eruit en komt er een nieuw plafond.
Volop troep dus, verstand de komende weken maar op nul, ik krijg er iets moois voor terug
Ik deed vanmorgen het rolluik omhoog en moest gelijk aan jou denkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op je plaat gegaan? Had je een grote auwie?
Ik heb de hele winter al valangst, moor nog niet 1 keer he.
Metwordt het snel lente.
Mijn grindvloer ligt nu 10 jaar en alleen in mijn gang heb ik sinds een jaar een scheur. 9 jaar lang was ik tevreden over mijn vloer, maar ben hem nu helemaal zat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Grindvloeren![]()
Heb er drie gehad binnen een jaar (over elkaar heen) omdat ze gingen scheuren
Dat effect heb ik wel vaker op mensenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen het rolluik omhoog en moest gelijk aan jou denken
en da's goed, of juist niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op mensen
Vrije vogels, gekooide mensenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wil jij eens niet alles in hokjes proberen te plaatsen
Doel je op iemand in het bijzonder?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
Saaie kut uit Brabant?
Heb je dat gevraagd en gaf ik dat antwoordquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
Oh Oh, Ieniemienie is boos!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd en gaf ik dat antwoord
[..]
Jij bent niet Ieniemienie... toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem dan mensen ook gewoon bij de naamquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij bent Niemenie, niet Ieniemienie, Niemenie.
Ho ho, rustig maar.
[..]
O ja, waarom dacht je aan me?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ok
Je vraagt je verder niet af waarom ik aan je dacht?
Oh man.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem dan mensen ook gewoon bij de naam
Verklaar geneuzelquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wordt gek hier, van al dat geneuzel. Doe toch eens volwassen allemaal![]()
wiiiiii!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wordt gek hier, van al dat geneuzel. Doe toch eens volwassen allemaal![]()
Voor het eerst dit jaar scheen de zon zo fel dat ik er last van had.quote:
Ooooh echt niet jongen! Dequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook die,want waarom?
Heb ik weer eens iets gemist?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
Maar ik ben blij omdat ik ontslag genomen heb vanmorgen en nu voelt het alsof ik weer lucht krijg.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gisteren op een afstandje van nog geen 25 meter twee keer onderuitgegaan. De eerste keer maakte ik wel een heel coole een kniesliding van een paar meter.
Nu heb ik een blauwe knie.
Bij mij werkt ie twee kanten op. Als hand naast mijn oor "Laat maar horen" en als zoals jij zegt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh echt niet jongen! Deis van flikker op, rot op, zeg het tegen iemand who cares, je zuster op een houtvlot, etc. Dus.
Maar ik ben blij omdat ik ontslag genomen heb vanmorgen en nu voelt het alsof ik weer lucht krijg.
Het heeft gewerkt he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar scheen de zon zo fel dat ik er last van had.
Het begin van de lente dacht ik, beloofd door Deisyy
Ja lieve Teunquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkeerde antwoord![]()
Nog een keer:
Moet dat nu?
Maar je hebt wel een baan opgezegd? Toch niet de fietsbaan, hè?quote:
Nee joh, dat is echt een talk to the hand, not to the face. Kijk naar zijn niet geïnteresseerde smoel dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie twee kanten op. Als hand naast mijn oor "Laat maar horen" en als zoals jij zegt.
Die van mij werken echt wel heel andersquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt een talk to the hand, not to the face. Kijk naar zijn niet geïnteresseerde smoel dan.![]()
Die is zo:Nee, kom zitten. Vertel!
Laat Teun maar en vertel waarom je je baan eraan hebt gegeven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt een talk to the hand, not to the face. Kijk naar zijn niet geïnteresseerde smoel dan.![]()
Die is zo:Nee, kom zitten. Vertel!
Ik heb zo'n gevoel dat dat hem ook niet wordtquote:
Omdat ze ballen heeft!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat Teun maar en vertel waarom je je baan eraan hebt gegeven.
Te commercieel. Ik kon het niet, echt niet. Ik werd er echt heel ongelukkig van omdat ik iets moest doen wat ik niet ben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar waarom Noek? Te commercieel of gewoon helemaal niet leuk of weer iets anders?
Nee, niet mijn fietsbaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een baan opgezegd? Toch niet de fietsbaan, hè?
Noek heeft gelijk hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, straks heb ik hier zestien maanden ruzie gehad vanwege totaal verkeerd icon gebruik
Goed gedaan danquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Te commercieel. Ik kon het niet, echt niet. Ik werd er echt heel ongelukkig van omdat ik iets moest doen wat ik niet ben.
[..]
Nee, niet mijn fietsbaan.![]()
Daar word ik echt gelukkig van.
Goede keuze, dan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Noek het volgende:
Te commercieel. Ik kon het niet, echt niet. Ik werd er echt heel ongelukkig van omdat ik iets moest doen wat ik niet ben.
Goede keus gemaakt dus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noek heeft gelijk hoor.
is een 'kan-mij-geen-reet-schelen' of 'houd-je- kop' smiley.
Laat je 'luisterend-oor'-smiliey maaar achterwegequote:
Was echt doodeng om te zegen want ik werkte er nog niet zo lang natuurlijk. Net alle trainingen gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gedaan dan![]()
Dat je inderdaad de ballen hebt om voor jezelf te kiezen
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Als je kunt kiezen, die vrijheid hebt, dan is dat prachtig toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Was echt doodeng om te zegen want ik werkte er nog niet zo lang natuurlijk. Net alle trainingen gehad.
Afschuwelijk om te zeggen maar ze deed iig haar best om lief te zijn.
Je hebt het maar mooi gedaan en wat lief dat zij lief was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Was echt doodeng om te zegen want ik werkte er nog niet zo lang natuurlijk. Net alle trainingen gehad.
Afschuwelijk om te zeggen maar ze deed iig haar best om lief te zijn.
Ik mis er nog 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dus, maar die zal ook wel LOL betekenen
Is ze d'r huis kwijt!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?
Ze wilde zelf op straat gaan staan dus dan is het wel goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?
LOLquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:- Haha!
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Ik ben geen wijfquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klopt nu natuurljk niet meer.
Dus
Bij mij is het exact andersom. Heb drie maanden lang ongeveer van alles op de rit gezet om iets tot een succes proberen te maken, is gisteren besloten dat vanwege kosten en tijdgebrek van mensen er maar tien procent van gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik ben een beetje ambetant want ik moet iets doen wat ik niet wil
*kusjekroel*quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik voel mij nu compleet nutteloos, maar dat is vermoedelijk een open deur.
Maar dat het dan dus wel goed is lijkt me een beetje voorbarige conclusie, op naar de volgende baanquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Ze wilde zelf op straat gaan staan dus dan is het wel goed.
Dit klinkt ietwat vreemd
Wat is er dan slecht aan Pietje? Wat kan er nu slecht zijn aan "Kiezen voor jezelf?"quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar dat het dan dus wel goed is lijkt me een beetje voorbarige conclusie, op naar de volgende baan.
Nee, ik ga nog een extra fiets-les geven en dan blijf ik voorlopig thuis bij de jongens.quote:
Nee, echt niet.quote:
quote:Crisis in kabinet over rol in Afghanistan
DEN HAAG - De toekomstige rol van Nederland in Afghanistan heeft geleid tot een diepe crisis in het kabinet. PvdA-vicepremier Wouter Bos heeft zijn coalitiegenoten CDA en ChristenUnie woensdag laten weten dat zijn partij definitief het NAVO-verzoek voor een trainingsmissie in de Afghaanse provincie Uruzgan afwijst.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
- Haha!
- Godnondetering!
- HAHA!11!
Oh echt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens op straat ga kijken binnenkort
Het is niet 'slecht', maar je begint toch met totaal andere verwachtingen aan zoiets.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is er dan slecht aan Pietje? Wat kan er nu slecht zijn aan "Kiezen voor jezelf?"
Dat gevoel heb ik af en toe wel. Het is de zoveelste keer dat je maanden aan het werk bent en dat er uiteindelijk niets concreets op volgt. Gewoon een soort van arbeidstherapie, daar zijn ze in het onderwijs "meesters" in. Dat haalt regelmatig de energie en de lust compleet weg. En daar worden leraren en ander personeel gefrustreerd van.quote:
Maar opzich voel je je daar wel thuis toch? Het feit dat je zelf al zegt dat het wel weer zakt, maakt al wel dat je er blijft hangen denk ik. Hoelang werk je daar eigenlijk al?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik af en toe wel. Het is de zoveelste keer dat je maanden aan het werk bent en dat er uiteindelijk niets concreets op volgt. Gewoon een soort van arbeidstherapie, daar zijn ze in het onderwijs "meesters" in. Dat haalt regelmatig de energie en de lust compleet weg. En daar worden leraren en ander personeel gefrustreerd van.
Goed, met een week of twee zakt het wel weer weg en beginnen we weer gewoon opnieuw. Onderwijs is nu eenmaal drie stappen vooruit en twee achteruit.
20 jaar en drie maanden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar opzich voel je je daar wel thuis toch? Het feit dat je zelf al zegt dat het wel weer zakt, maakt al wel dat je er blijft hangen denk ik. Hoelang werk je daar eigenlijk al?
Dat zijn de ergstequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijtende otter.
Doet het nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian?
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Nee, was een herhaling. Ik dacht dat ze al weer plenair bij elkaar zaten te steggelen vanwege Afghanistanquote:
Neuh, volgens mij niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn Cora en Jaap getrouwd eigenlijk? Anybody?
Ze nemen hoe dan ook een loopje met onsquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Komen er nou toffe politieke streams of doen ze de hele tijd dit loopje?
Mehehe, nu is wel weer de zaal in beeldquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze nemen hoe dan ook een loopje met ons
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hadden ze dat vannacht niet kunnen doen?![]()
[..]
Maar had dat dan vannacht al gedaan inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
]Maar ik kan me niet voorstellen dat de PvDA zich laat verleiden tot welk compromis dan ook, om daar langer te blijven. Dan kunnen ze wel opdoeken bij de verkiezingen daarna. Ze zullen dus kiezen voor een harde lijn en desnoods een kabinetscrisis, neem ik aan.....
Niet mee eens?quote:
Ik niet nee, onzinnig. Als je betaald verlof wil neem je maar verlofdagen.quote:
Ja, te betalen uit de WW pot, die is tegenwoordig overal goed voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ze willen van 2 dagen 5 dagen maken?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Soms zijn dingen simpel
[ afbeelding ]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende rondequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Maar had dat dan vannacht al gedaan inderdaad.
De bel voor de laatste ronde gaat vrijdag luidenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende ronde
Het is gewoon leuk om midden in de nacht live bij het onstaan van een kabinetscrisis te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende ronde
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef FANN het volgende:
trouwens vieze klote politie nazi hier![]()
die Griek belde net
90 euro boete omdat ie zijn gordel niet omhad, hij was net uitgeparkeerd
hier voor de deur, 10 meter verder dacht ie, oh ja, mijn gordel reed er al
zo'n knulletje op een scooter naast hem moest ie stoppen, nou zegt
die griek, ik rij net weg, ik denk dat je dat wel zag en ik wilde hem net omdoen.
ja meneer maar u dient u gordel om te doen VOORDAT u wegrijdt
schijtzakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VMBO-ers hè, dom dommer domst. L&B had er ook weer eentje twee weken geleden. Is het aan het werk, kan cliënt niet vinden, rijdt drie keer rond, zet auto aan de kant om even te bellen waar ze exact moet zijn. Staat ze stil op een fietsstrook, één minuut, bingo, dokkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef FANN het volgende:
die Griek belde net
die griek, ik rij net weg, ik denk dat je dat wel zag en ik wilde hem net omdoen.
schijtzakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
En maar janken dat mensen geen respect meer voor ze hebben.
Respect moet je verdienen, teringlijers.
jah precies, dat vind ik dus ook die lullo moet gezien hebben dat ie net 10 meter gereden hadquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die juten maken het er ook gewoon zelf naar dat iedereen een tyfushekel aan ze heeft![]()
Wat is nou het probleem aan gewoon zeggen: "okee, doet u 'm nu dan om en denk er volgende keer aan"
Ik dacht eigenlijk dat de winnaar die zou krijgenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Koffie, koffietijd![]()
Ik hoorde het vanmorgen bij Evers, wordt er toch nog iets gedaan met die krot.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
En flikker die Griek nu eens aan de kant, hij blijkt een kostenpost te zijn
Ja, ik vind t een knap mensquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef FANN het volgende:
ik zag staan in dat vorige topic dat TFluitert te keer ging als een bouwvakker
dus ik dacht effe kijken, want normaal kom ik daar nooit ik heb 1x de streams
aangehad en 1x even naar die chat gekeken, toen had ik het wel gezien
maar eh ....
wat een saaie kut
is dus van Fluitert, Geinig
![]()
toen zag ik die foto van Cora
[ link | afbeelding ]
verdomd mooie meid eigenlijk,
niet iedereen houdt van een gratekut dusssssssss
je hebt mager, slank mollig, vol en vies vet, ik zou Cora scharen onder de''volle vrouwen''
Rubens figuur
ik denk ook niet dat Jaap een teer poppetje moet hebben trouwens die ligt
s'morgen Tot in bed dan omdat ie zich per ongeluk heeft omgedraaid en
dat arme kind geplet heeft
moet je ook niet hebben natuurlijk
eigenlijk jammer dat Jaap Cora erbij sleept, kan ie beter gescheiden houden volgens
mij, Cora is vast niet bestand tegen al die kritiek die die helden uit hun toetsenbord
persen![]()
enne de tetten van Cora zijn WEL echt denk ik
Homo-naaier-nichterijkutstreken noem ik datquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef FANN het volgende:
die Griek belde net
schijtzakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat toch automagisch dmv flitspaal enzeaux?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef FANN het volgende:
een boeten voor 7 km te hard rijden![]()
was vorige week
wordt je toch niet goed van
Nee, maar hij kan toch wel gewoon leverancier blijven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
jah... weet je wat een pot olijven kost![]()
Dat liep net even anders, want het budget was overschredenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat de winnaar die zou krijgen
D'r zitten genoeg goeie tussen die gewoon tof en relaxed zijn en hun baan doen zoals die bedoelt is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Homo-naaier-nichterijkutstreken noem ik dat![]()
Mijn neefje zit bij de pliesie, nou ja neefje, hij is 1.90 m. maar wel 6 jaar jonger. En soms vraag ik hem weleens of hij ook van die matenaaierstreken uithaalt. Hij zegt altijd van niet
dit was ook een broekie van 25 jaar ofzo, want ik vroeg nog heb je niet gescholden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn neefje zit bij de pliesie, nou ja neefje, hij is 1.90 m. maar wel 6 jaar jonger. En soms vraag ik hem weleens of hij ook van die matenaaierstreken uithaalt. Hij zegt altijd van niet
Ongezien de tyfus, wil ik er aan toevoegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
John de Mol en "Krijgen", dat bijt elkaar
Jij hebt gewoon een politiek correcte Griekquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dit was ook een broekie van 25 jaar ofzo, want ik vroeg nog heb je niet gescholden?![]()
Neu... zegt ie ik heb gezegd, tuurlijk jongen jij moet ook je werk doen
hij wordt politiek correct op zijn ouwe dag
Äls je hem nog langer houdt gaat ie de politie aanhouden om ze te wijzen op eventuele gebreken aan z'n auto en om mee te delen dat hij z'n rijbewijs thuis heeft liggen. Of ze hem alsjeblief willen bekeurenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dit was ook een broekie van 25 jaar ofzo, want ik vroeg nog heb je niet gescholden?![]()
Neu... zegt ie ik heb gezegd, tuurlijk jongen jij moet ook je werk doen
hij wordt politiek correct op zijn ouwe dag
Tis zeker landelijk.? Ze zijn hier ook steeds aan t bekeuren, erger dan normaal, als je verkeerd kijkt krijg je ook een bon....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja km gaan met zo'n flitsding da's waar,quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat toch automagisch dmv flitspaal enzeaux?
Dat vind ik wat anders. Als iemand de agent netjes en vriendelijk te woord staat, uit kan leggen dat hij net wil wegrijden en zijn gordel om wou doen, slaat een bekeuring nergens op.
Huh, je smileyquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus, wil ik er aan toevoegen.
haha ik geloof je meteen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me toch een lekkere ballen in de pan liggen
Als ik me niet vergis trekt zo'n flitspaal d'r zelfs nog een paar km/h vanaf toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja km gaan met zo'n flitsding da's waar,
nah jah..dit sloeg echt nergens op maar weer wat geleerd
zullen we maar seggen
ik had er zeker een boete bijgekregen voor het beledigen van ambtenaar in functiequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Als zo'n "agentje" je op de bon gaat slingeren voor iets als je gordel nog niet meteen om kan je ook beter gewoon je bek houden en de plak aanpakken.
Dat zijn namelijk die Nazi-fags die je voor nog 10 dingen gaan prenten als je gaat spartelen.
Jij was er misschien mee weg gekomen dankzij de ik-heb-tetten-wildcardquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had er zeker een boete bijgekregen voor het beledigen van ambtenaar in functie![]()
maar ik was er gelukkig niet bij
ik heb niet van die grote tetten dus dat is dan ook weer jammerquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was er misschien mee weg gekomen dankzij de ik-heb-tetten-wildcard
Als het zo'n broekie was.
nog zo'n blauwequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
En weer thuis, 15km in 3 kwartier gefietst.
Wie had het over grote tetten? Voor zo'n maagdelijk guppie is elk tepelhof genoegquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb niet van die grote tetten dus dat is dan ook weer jammer
Dat is toch normaal tempo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je had geen haast? Lekker man, relaxed fietsen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, in 't open veld windje tegen heb ik een aardig rooie kopquote:
Nou ja, als het een driewielertje betreft, dan is het natuurlijk wel een prestatiequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had geen haast? Lekker man, relaxed fietsen.
hahahahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nog zo'n blauwe![]()
ksssssssssssssst pIETJE WEGWEZEN
Je fietst dan wel aardig door bedenk ik mij plots. Ik doe iets van 20 gemiddeld per uur als ik normaal fiets.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, in 't open veld windje tegen heb ik een aardig rooie kop.
Ja ,Ian je kan zo zien dat ze van jouw hand zijn,gek he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het subforum wel weer voorzien van puicke TT's.
Een poes klaarmaken is verbodenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_poes__.html?p=5,2
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Een poes klaarmaken is verboden
Die TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door BobdeStreamer op 17-02-2010 20:28:43 ]Alles wat jij vindt is een realiteit
Dat heb ik dus ook niet verder gelezen dan de OP, werd misleid door de TTquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ja hier moest het vond ik en in het andere topic moeten die rotjongens er maar mee geconfronteerd worden.
Ja, heb je mooi wat tijd om een creatief shirt te tekenenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Is de SC kapodt?
heb je nou al verkering met Annie of niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, heb je mooi wat tijd om een creatief shirt te tekenen
Nee natuurlijk niet mafdaai. Annie is getrouwd, heeft kinderen, het is een gelukkig gezinnetje. Dat moet ook maar zo blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je nou al verkering met Annie of niet?
ow ik dacht dat Annie vrijgezel wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet mafdaai. Annie is getrouwd, heeft kinderen, het is een gelukkig gezinnetje. Dat moet ook maar zo blijven
Nee, ze zitten niet allemaal in dezelfde situatie als jouquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik dacht dat Annie vrijgezel was![]()
huh?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ze zitten niet allemaal in dezelfde situatie als jou
Nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?![]()
die snap ik niet, ik ben toch ook geen vrijgezel?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietIk dacht dat die Griek gewoon een kostganger was
dat woord moest ik effe googelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:06 schreef Coos het volgende:
Kostganger. Mooi oud woord.Zouden ze nog bestaan??
Commensaal
![]()
Nee deze is anders!!!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee deze is anders!!!
Moet je maar goed luisteren!
Leukl Drs. P.quote:
Moet je wel zorgen dat je telefoon aanstaat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ík hoop zo dat morgen mijn kachel het weer doet want ik heb het koud!
die liedjes slaan echt HELEMAAL nergens op da's juist zo grappigquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Leukl Drs. P.
in geen 100 jaar gehoord. Ik zit nu bij strokarton.
O die ga ik ook effe luisterenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
die liedjes slaan echt HELEMAAL nergens op da's juist zo grappig![]()
Knolraap en lof, schorseneren en prei![]()
![]()
dat woord kan ik ook niet vindenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Commensaal kende ik ook niet
Muh pa had het vorige week over kemies (zal het vast fout schrijven). Dat is natuurlijk dialect (vast en zeker toch?) en ik had het heel vroeger wel eens vaker gehoord. Ik moest flink spitten in mijn geheugen maar het betekend tarwebrood.
Kampens en eigenlijk ook niet echt. Het lijkt erop, ieder gehucht, ook al ligt er maar een paar kilometer tussen, heeft z'n eigen dialect.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dat woord kan ik ook niet vinden![]()
nooit van gehoord ook
welk dialect spreekt je vader dan?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef Coos het volgende:
Deze is echt gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dus jij bent eigenlijk ook een zwartjurk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kampens en eigenlijk ook niet echt. Het lijkt erop, ieder gehucht, ook al ligt er maar een paar kilometer tussen, heeft z'n eigen dialect.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:52 schreef Coos het volgende:
effe snel douchen en dan naar professor Smeets bij het schaatsen.
Twee, plus vijf HBO'squote:Op donderdag 18 februari 2010 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk ook een zwartjurk.![]()
Kampen had vroeger wel een universiteit dacht ik.
Heb morgen om tien uur een afspraak in Aalsmeer, zou eigenlijk nu moeten slapen, maar ik blijf nog heeeeeeeeeeeel even op,quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:56 schreef Laysa het volgende:
Ik probeer ook wakker te blijven om wat van het schaatsen te zienmaar ben toch wel ietwat moe
Ik heb morgen nietsquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb morgen om tien uur een afspraak in Aalsmeer, zou eigenlijk nu moeten slapen, maar ik blijf nog heeeeeeeeeeeel even op,
Gezelligquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb morgen niets....maar ik lijd wel met jou mee
ik vind daar echt geen flikker aan om naar te kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:56 schreef Laysa het volgende:
Ik probeer ook wakker te blijven om wat van het schaatsen te zienmaar ben toch wel ietwat moe
Al die felle kleurtjes vind je toch wel leuk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind daar echt geen flikker aan om naar te kijken
zal wel aan mij liggen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al die felle kleurtjes vind je toch wel leuk?
Zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:00 schreef Laysa het volgende:
Ff mn lenzen uit doen scheelt straks weer
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoor.
Wat heeft Liesje uitgespookt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
HET VOLK ZAL ZICH ALS ÉÉN MAN VERZETTEN TEGEN DE DICTATUUR VAN LIESL DUN EERSTE!
Ik was het protest in naam van het vrije woord aan het leiden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:08 schreef Laysa het volgende:
Welk liedje ben jij aan het zingen Ian?
Ohwquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben niet dronken, het is hilarisch als je het begrijpt.
zijn er vlaggen dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En al die vlaggen, 't is wel wat voor jou
weet je wat echt heel leuk is...het Snowboardenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn er vlaggen dan?
ik heb echt nog niet 'e'en keer gekeken dus ik heb keine anung eigenlijk
Sport niet, politiek niet, RLS niet, wat dan wel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn er vlaggen dan?
En de afdaling vind ik ook wel gaaf. En rodelen ook wel en als ik wakker wordt vind ik de triatlon ook wel te doen. Maar schaatsen is het gaafst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet je wat echt heel leuk is...het Snowboarden
En bij de jappen hebben ze de pikkies ivm met de aerodinamica geamputeerd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn er vlaggen dan?
weinig op het momentquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sport niet, politiek niet, RLS niet, wat dan wel?
Ongetwijfeld. Liesje zal wel even verschoning nodig hebben zo onderhand.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben niet dronken, het is hilarisch als je het begrijpt.
japanners staan bekend om hun kleine pikkies volgens mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En bij de jappen hebben ze de pikkies ivm met de aerodinamica geamputeerd.
Die japanese vrouwen hebben meer in de broek.
Die afdaling gaat idd ook met een bloedgangquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En de afdaling vind ik ook wel gaaf. En rodelen ook wel en als ik wakker wordt vind ik de triatlon ook wel te doen. Maar schaatsen is het gaafst.
Ik weet niet precies wát ze aan het doen is, op het momentquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Liesje zal wel even verschoning nodig hebben zo onderhand.
Vindt er op de OS nog iets plaats vannacht waarbij Hollandsch Glorie te verwachten valt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En bij de jappen hebben ze de pikkies ivm met de aerodinamica geamputeerd.
Die japanese vrouwen hebben meer in de broek.
zou jij ook wel lekker vindenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann kijkt het liefst in een grote pan kip kerrie
Kom je toch even hierheen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Vindt er op de OS nog iets plaats vannacht waarbij Hollandsch Glorie te verwachten valt?
Hopelijk niet want mijn bier is bijna op.
Daar kan ik niet naar kijken, vind het niks.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:15 schreef Coos het volgende:
De eindronde ijshocky kijk ik ook wel.
Bloed aan de paal!
Zeker wetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
zou jij ook wel lekker vinden
wedden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |