Nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?![]()
die snap ik niet, ik ben toch ook geen vrijgezel?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietIk dacht dat die Griek gewoon een kostganger was
dat woord moest ik effe googelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:06 schreef Coos het volgende:
Kostganger. Mooi oud woord.Zouden ze nog bestaan??
Commensaal
![]()
Nee deze is anders!!!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee deze is anders!!!
Moet je maar goed luisteren!
Leukl Drs. P.quote:
Moet je wel zorgen dat je telefoon aanstaat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ík hoop zo dat morgen mijn kachel het weer doet want ik heb het koud!
die liedjes slaan echt HELEMAAL nergens op da's juist zo grappigquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Leukl Drs. P.
in geen 100 jaar gehoord. Ik zit nu bij strokarton.
O die ga ik ook effe luisterenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
die liedjes slaan echt HELEMAAL nergens op da's juist zo grappig![]()
Knolraap en lof, schorseneren en prei![]()
![]()
dat woord kan ik ook niet vindenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Commensaal kende ik ook niet
Muh pa had het vorige week over kemies (zal het vast fout schrijven). Dat is natuurlijk dialect (vast en zeker toch?) en ik had het heel vroeger wel eens vaker gehoord. Ik moest flink spitten in mijn geheugen maar het betekend tarwebrood.
Kampens en eigenlijk ook niet echt. Het lijkt erop, ieder gehucht, ook al ligt er maar een paar kilometer tussen, heeft z'n eigen dialect.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dat woord kan ik ook niet vinden![]()
nooit van gehoord ook
welk dialect spreekt je vader dan?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef Coos het volgende:
Deze is echt gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dus jij bent eigenlijk ook een zwartjurk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kampens en eigenlijk ook niet echt. Het lijkt erop, ieder gehucht, ook al ligt er maar een paar kilometer tussen, heeft z'n eigen dialect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |