Ja ,Ian je kan zo zien dat ze van jouw hand zijn,gek he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het subforum wel weer voorzien van puicke TT's.
Een poes klaarmaken is verbodenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_poes__.html?p=5,2
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Een poes klaarmaken is verboden
Die TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door BobdeStreamer op 17-02-2010 20:28:43 ]Alles wat jij vindt is een realiteit
Dat heb ik dus ook niet verder gelezen dan de OP, werd misleid door de TTquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ja hier moest het vond ik en in het andere topic moeten die rotjongens er maar mee geconfronteerd worden.
Ja, heb je mooi wat tijd om een creatief shirt te tekenenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Is de SC kapodt?
heb je nou al verkering met Annie of niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, heb je mooi wat tijd om een creatief shirt te tekenen
Nee natuurlijk niet mafdaai. Annie is getrouwd, heeft kinderen, het is een gelukkig gezinnetje. Dat moet ook maar zo blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je nou al verkering met Annie of niet?
ow ik dacht dat Annie vrijgezel wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet mafdaai. Annie is getrouwd, heeft kinderen, het is een gelukkig gezinnetje. Dat moet ook maar zo blijven
Nee, ze zitten niet allemaal in dezelfde situatie als jouquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik dacht dat Annie vrijgezel was![]()
huh?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ze zitten niet allemaal in dezelfde situatie als jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |