quote:wo 17 feb 2010, 17:55
Tv-kok promoot gestoomde poes
AMSTERDAM - Een Italiaanse tv-kok is geschorst nadat hij op Rai Uno heel enthousiast gestoomde poes had aangeprezen.
De 77-jarige Beppe Bigazzi legde voor de nationale televisie vol verve uit dat kattenvlees het lekkerste is als je het drie dagen laat stomen. "Het is heerlijk vlees, ik eet het zelf heel vaak", aldus de Italiaan tijdens zijn lunchprogramma. "Het smaakt eigenlijk veel lekkerder dan ander vlees".
De kritiek was niet van de lucht. Veel kijkers reageerden woedend, waarop de tv-leiding besloot de kok te schorsen. Bovendien is het doden en opeten van katten verboden Italië. Er staat zelfs een gevangenisstraf van 18 maanden op.
Bigazzi zelf begrijpt weinig van de ophef. "In de jaren dertig en veertig was het eten van kattenvlees in Italië heel normaal", aldus de kok.
Ja? Wat danquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Bulletslut het volgende:
Ik stelde me iets anders voor bij die TT
Ik dacht dat ze Fries wasquote:De 77-jarige Beppe
http://www.behindthename.com/name/beppequote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Bulletslut het volgende:
Hence thequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Iblardi het volgende:
[..]
http://www.behindthename.com/name/beppe
BEPPE
Usage: Italian
Diminutive of GIUSEPPE
Geen dank.
Precies.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Hypocriet. Varkens, koeien en kippen zijn geen probleem. Maar katten blijkbaar wel.
Ik dacht dat het zou gaan over het verbod op seks met dieren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Bulletslut het volgende:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Hypocriet. Varkens, koeien en kippen zijn geen probleem. Maar katten blijkbaar wel.
.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is nog goedkoop ook, meestal kun je ze gratis afhalen bij mensen thuis.
Wilde ook zoiets posten, gezeik altijd. Katten of honden zijn vies en het is niet voor te stellen dat je zoiets zou eten, maar een konijn met kerst of een kalkoentje is geen probleemquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Stoelen..quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:23 schreef GuidooH het volgende:
In China doen ze dat wel toch, daar eten ze alles met 4 poten behalve ...... ?
..quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Bulletslut het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |