Grindvloerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eind maart komt de keuken, eerst gaat dit weekend een gedeelte van mijn grindvloer eruit en komt er een nieuw plafond.
Volop troep dus, verstand de komende weken maar op nul, ik krijg er iets moois voor terug
Ik deed vanmorgen het rolluik omhoog en moest gelijk aan jou denkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op je plaat gegaan? Had je een grote auwie?
Ik heb de hele winter al valangst, moor nog niet 1 keer he.
Metwordt het snel lente.
Mijn grindvloer ligt nu 10 jaar en alleen in mijn gang heb ik sinds een jaar een scheur. 9 jaar lang was ik tevreden over mijn vloer, maar ben hem nu helemaal zat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Grindvloeren![]()
Heb er drie gehad binnen een jaar (over elkaar heen) omdat ze gingen scheuren
Dat effect heb ik wel vaker op mensenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen het rolluik omhoog en moest gelijk aan jou denken
en da's goed, of juist niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op mensen
Vrije vogels, gekooide mensenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wil jij eens niet alles in hokjes proberen te plaatsen
Doel je op iemand in het bijzonder?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
Saaie kut uit Brabant?
Heb je dat gevraagd en gaf ik dat antwoordquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
Oh Oh, Ieniemienie is boos!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd en gaf ik dat antwoord
[..]
Jij bent niet Ieniemienie... toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem dan mensen ook gewoon bij de naamquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij bent Niemenie, niet Ieniemienie, Niemenie.
Ho ho, rustig maar.
[..]
O ja, waarom dacht je aan me?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ok
Je vraagt je verder niet af waarom ik aan je dacht?
Oh man.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem dan mensen ook gewoon bij de naam
Verklaar geneuzelquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wordt gek hier, van al dat geneuzel. Doe toch eens volwassen allemaal![]()
wiiiiii!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wordt gek hier, van al dat geneuzel. Doe toch eens volwassen allemaal![]()
Voor het eerst dit jaar scheen de zon zo fel dat ik er last van had.quote:
Ooooh echt niet jongen! Dequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook die,want waarom?
Heb ik weer eens iets gemist?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
Maar ik ben blij omdat ik ontslag genomen heb vanmorgen en nu voelt het alsof ik weer lucht krijg.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gisteren op een afstandje van nog geen 25 meter twee keer onderuitgegaan. De eerste keer maakte ik wel een heel coole een kniesliding van een paar meter.
Nu heb ik een blauwe knie.
Bij mij werkt ie twee kanten op. Als hand naast mijn oor "Laat maar horen" en als zoals jij zegt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh echt niet jongen! Deis van flikker op, rot op, zeg het tegen iemand who cares, je zuster op een houtvlot, etc. Dus.
Maar ik ben blij omdat ik ontslag genomen heb vanmorgen en nu voelt het alsof ik weer lucht krijg.
Het heeft gewerkt he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar scheen de zon zo fel dat ik er last van had.
Het begin van de lente dacht ik, beloofd door Deisyy
Ja lieve Teunquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkeerde antwoord![]()
Nog een keer:
Moet dat nu?
Maar je hebt wel een baan opgezegd? Toch niet de fietsbaan, hè?quote:
Nee joh, dat is echt een talk to the hand, not to the face. Kijk naar zijn niet geïnteresseerde smoel dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie twee kanten op. Als hand naast mijn oor "Laat maar horen" en als zoals jij zegt.
Die van mij werken echt wel heel andersquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt een talk to the hand, not to the face. Kijk naar zijn niet geïnteresseerde smoel dan.![]()
Die is zo:Nee, kom zitten. Vertel!
Laat Teun maar en vertel waarom je je baan eraan hebt gegeven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt een talk to the hand, not to the face. Kijk naar zijn niet geïnteresseerde smoel dan.![]()
Die is zo:Nee, kom zitten. Vertel!
Ik heb zo'n gevoel dat dat hem ook niet wordtquote:
Omdat ze ballen heeft!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat Teun maar en vertel waarom je je baan eraan hebt gegeven.
Te commercieel. Ik kon het niet, echt niet. Ik werd er echt heel ongelukkig van omdat ik iets moest doen wat ik niet ben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar waarom Noek? Te commercieel of gewoon helemaal niet leuk of weer iets anders?
Nee, niet mijn fietsbaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een baan opgezegd? Toch niet de fietsbaan, hè?
Noek heeft gelijk hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, straks heb ik hier zestien maanden ruzie gehad vanwege totaal verkeerd icon gebruik
Goed gedaan danquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Te commercieel. Ik kon het niet, echt niet. Ik werd er echt heel ongelukkig van omdat ik iets moest doen wat ik niet ben.
[..]
Nee, niet mijn fietsbaan.![]()
Daar word ik echt gelukkig van.
Goede keuze, dan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Noek het volgende:
Te commercieel. Ik kon het niet, echt niet. Ik werd er echt heel ongelukkig van omdat ik iets moest doen wat ik niet ben.
Goede keus gemaakt dus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noek heeft gelijk hoor.
is een 'kan-mij-geen-reet-schelen' of 'houd-je- kop' smiley.
Laat je 'luisterend-oor'-smiliey maaar achterwegequote:
Was echt doodeng om te zegen want ik werkte er nog niet zo lang natuurlijk. Net alle trainingen gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gedaan dan![]()
Dat je inderdaad de ballen hebt om voor jezelf te kiezen
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Als je kunt kiezen, die vrijheid hebt, dan is dat prachtig toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Was echt doodeng om te zegen want ik werkte er nog niet zo lang natuurlijk. Net alle trainingen gehad.
Afschuwelijk om te zeggen maar ze deed iig haar best om lief te zijn.
Je hebt het maar mooi gedaan en wat lief dat zij lief was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Was echt doodeng om te zegen want ik werkte er nog niet zo lang natuurlijk. Net alle trainingen gehad.
Afschuwelijk om te zeggen maar ze deed iig haar best om lief te zijn.
Ik mis er nog 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dus, maar die zal ook wel LOL betekenen
Is ze d'r huis kwijt!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?
Ze wilde zelf op straat gaan staan dus dan is het wel goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?
LOLquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Ik ben geen wijfquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klopt nu natuurljk niet meer.
Dus
Bij mij is het exact andersom. Heb drie maanden lang ongeveer van alles op de rit gezet om iets tot een succes proberen te maken, is gisteren besloten dat vanwege kosten en tijdgebrek van mensen er maar tien procent van gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik ben een beetje ambetant want ik moet iets doen wat ik niet wil
*kusjekroel*quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik voel mij nu compleet nutteloos, maar dat is vermoedelijk een open deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |