Kssst!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En het is weer zo ver, elk topique dat ik aanklik heeft een Cc post.
Goftedomme.
Je zal zien dat spiritualiteit niet altijd ‘zweverig’ hoeft te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk maar uit want het kan je leven zomaar veranderen.
Ik hoor de rustgevende achtergrond muziek nu al. Met dolfijngeluidjes enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zal zien dat spiritualiteit niet altijd ‘zweverig’ hoeft te zijn.
Als het goed is, juist het tegendeel denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zal zien dat spiritualiteit niet altijd ‘zweverig’ hoeft te zijn.
Je moet dan ook niet denken, maar vrijdag naar Aquarellen met een Aura kijken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het goed is, juist het tegendeel denk ik
Michael droeg juist mondkapjes tegen de 'vuile' buitenluchtquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi verhaal he, die had ik vanmorgen ook zitten lezen.
Wat een tegenwoordigheid van geest heeft dat meisje gehad door het babietje uit het raam te laten hangen.
Zou Michael Jackson het zo bedoeld hebben?
En hield daarmee tegelijkertijd z'n eigen vervuilde lucht binnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Michael droeg juist mondkapjes tegen de 'vuile' buitenlucht
Eind maart komt de keuken, eerst gaat dit weekend een gedeelte van mijn grindvloer eruit en komt er een nieuw plafond.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan krijg je zeker ook je nieuwe keuken??
Noek, zit je nu Teun alweer op stang te jagen?quote:
Lentje, ik ging op mijn bek vanmorgen en dat kwam niet omdat ik over een bloemetje struikelde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je ook mee aanvoor de lente?
Ben je op je plaat gegaan? Had je een grote auwie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Lentje, ik ging op mijn bek vanmorgen en dat kwam niet omdat ik over een bloemetje struikelde.
Maar vooruit, één huppel voor den lente.
Gewoon toen ik uit mijn auto stapte. Ik probeerde me nog vast te houden aan de deur.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op je plaat gegaan? Had je een grote auwie?
Ik heb de hele winter al valangst, moor nog niet 1 keer he.
Metwordt het snel lente.
Ja, zo is t, t is ff behelpen en niet prettig, maar daarna ben je de koning te rijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eind maart komt de keuken, eerst gaat dit weekend een gedeelte van mijn grindvloer eruit en komt er een nieuw plafond.
Volop troep dus, verstand de komende weken maar op nul, ik krijg er iets moois voor terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |