Grindvloerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eind maart komt de keuken, eerst gaat dit weekend een gedeelte van mijn grindvloer eruit en komt er een nieuw plafond.
Volop troep dus, verstand de komende weken maar op nul, ik krijg er iets moois voor terug
Ik deed vanmorgen het rolluik omhoog en moest gelijk aan jou denkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op je plaat gegaan? Had je een grote auwie?
Ik heb de hele winter al valangst, moor nog niet 1 keer he.
Metwordt het snel lente.
Mijn grindvloer ligt nu 10 jaar en alleen in mijn gang heb ik sinds een jaar een scheur. 9 jaar lang was ik tevreden over mijn vloer, maar ben hem nu helemaal zat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Grindvloeren![]()
Heb er drie gehad binnen een jaar (over elkaar heen) omdat ze gingen scheuren
Dat effect heb ik wel vaker op mensenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen het rolluik omhoog en moest gelijk aan jou denken
en da's goed, of juist niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op mensen
Vrije vogels, gekooide mensenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wil jij eens niet alles in hokjes proberen te plaatsen
Doel je op iemand in het bijzonder?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
Saaie kut uit Brabant?
Heb je dat gevraagd en gaf ik dat antwoordquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
Oh Oh, Ieniemienie is boos!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd en gaf ik dat antwoord
[..]
Jij bent niet Ieniemienie... toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem dan mensen ook gewoon bij de naamquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij bent Niemenie, niet Ieniemienie, Niemenie.
Ho ho, rustig maar.
[..]
O ja, waarom dacht je aan me?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ok
Je vraagt je verder niet af waarom ik aan je dacht?
Oh man.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem dan mensen ook gewoon bij de naam
Verklaar geneuzelquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wordt gek hier, van al dat geneuzel. Doe toch eens volwassen allemaal![]()
wiiiiii!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wordt gek hier, van al dat geneuzel. Doe toch eens volwassen allemaal![]()
Voor het eerst dit jaar scheen de zon zo fel dat ik er last van had.quote:
Ooooh echt niet jongen! Dequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook die,want waarom?
Heb ik weer eens iets gemist?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
Maar ik ben blij omdat ik ontslag genomen heb vanmorgen en nu voelt het alsof ik weer lucht krijg.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gisteren op een afstandje van nog geen 25 meter twee keer onderuitgegaan. De eerste keer maakte ik wel een heel coole een kniesliding van een paar meter.
Nu heb ik een blauwe knie.
Bij mij werkt ie twee kanten op. Als hand naast mijn oor "Laat maar horen" en als zoals jij zegt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh echt niet jongen! Deis van flikker op, rot op, zeg het tegen iemand who cares, je zuster op een houtvlot, etc. Dus.
Maar ik ben blij omdat ik ontslag genomen heb vanmorgen en nu voelt het alsof ik weer lucht krijg.
Het heeft gewerkt he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar scheen de zon zo fel dat ik er last van had.
Het begin van de lente dacht ik, beloofd door Deisyy
Ja lieve Teunquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkeerde antwoord![]()
Nog een keer:
Moet dat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |