Je hebt het maar mooi gedaan en wat lief dat zij lief was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Was echt doodeng om te zegen want ik werkte er nog niet zo lang natuurlijk. Net alle trainingen gehad.
Afschuwelijk om te zeggen maar ze deed iig haar best om lief te zijn.
Ik mis er nog 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dus, maar die zal ook wel LOL betekenen
Is ze d'r huis kwijt!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?
Ze wilde zelf op straat gaan staan dus dan is het wel goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden wilde ze graag een baan en en nu staat ze alweer op straat, dat lijkt me niet goed?
LOLquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:- Haha!
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Ik ben geen wijfquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klopt nu natuurljk niet meer.
Dus
Bij mij is het exact andersom. Heb drie maanden lang ongeveer van alles op de rit gezet om iets tot een succes proberen te maken, is gisteren besloten dat vanwege kosten en tijdgebrek van mensen er maar tien procent van gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik ben een beetje ambetant want ik moet iets doen wat ik niet wil
*kusjekroel*quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik voel mij nu compleet nutteloos, maar dat is vermoedelijk een open deur.
Maar dat het dan dus wel goed is lijkt me een beetje voorbarige conclusie, op naar de volgende baanquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Ze wilde zelf op straat gaan staan dus dan is het wel goed.
Dit klinkt ietwat vreemd
Wat is er dan slecht aan Pietje? Wat kan er nu slecht zijn aan "Kiezen voor jezelf?"quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar dat het dan dus wel goed is lijkt me een beetje voorbarige conclusie, op naar de volgende baan.
Nee, ik ga nog een extra fiets-les geven en dan blijf ik voorlopig thuis bij de jongens.quote:
Nee, echt niet.quote:
quote:Crisis in kabinet over rol in Afghanistan
DEN HAAG - De toekomstige rol van Nederland in Afghanistan heeft geleid tot een diepe crisis in het kabinet. PvdA-vicepremier Wouter Bos heeft zijn coalitiegenoten CDA en ChristenUnie woensdag laten weten dat zijn partij definitief het NAVO-verzoek voor een trainingsmissie in de Afghaanse provincie Uruzgan afwijst.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
- Haha!
- Godnondetering!
- HAHA!11!
Oh echt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens op straat ga kijken binnenkort
Het is niet 'slecht', maar je begint toch met totaal andere verwachtingen aan zoiets.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is er dan slecht aan Pietje? Wat kan er nu slecht zijn aan "Kiezen voor jezelf?"
Dat gevoel heb ik af en toe wel. Het is de zoveelste keer dat je maanden aan het werk bent en dat er uiteindelijk niets concreets op volgt. Gewoon een soort van arbeidstherapie, daar zijn ze in het onderwijs "meesters" in. Dat haalt regelmatig de energie en de lust compleet weg. En daar worden leraren en ander personeel gefrustreerd van.quote:
Maar opzich voel je je daar wel thuis toch? Het feit dat je zelf al zegt dat het wel weer zakt, maakt al wel dat je er blijft hangen denk ik. Hoelang werk je daar eigenlijk al?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik af en toe wel. Het is de zoveelste keer dat je maanden aan het werk bent en dat er uiteindelijk niets concreets op volgt. Gewoon een soort van arbeidstherapie, daar zijn ze in het onderwijs "meesters" in. Dat haalt regelmatig de energie en de lust compleet weg. En daar worden leraren en ander personeel gefrustreerd van.
Goed, met een week of twee zakt het wel weer weg en beginnen we weer gewoon opnieuw. Onderwijs is nu eenmaal drie stappen vooruit en twee achteruit.
20 jaar en drie maanden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar opzich voel je je daar wel thuis toch? Het feit dat je zelf al zegt dat het wel weer zakt, maakt al wel dat je er blijft hangen denk ik. Hoelang werk je daar eigenlijk al?
Dat zijn de ergstequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijtende otter.
Doet het nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian?
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Nee, was een herhaling. Ik dacht dat ze al weer plenair bij elkaar zaten te steggelen vanwege Afghanistanquote:
Neuh, volgens mij niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn Cora en Jaap getrouwd eigenlijk? Anybody?
Ze nemen hoe dan ook een loopje met onsquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Komen er nou toffe politieke streams of doen ze de hele tijd dit loopje?
Mehehe, nu is wel weer de zaal in beeldquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze nemen hoe dan ook een loopje met ons
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hadden ze dat vannacht niet kunnen doen?![]()
[..]
Maar had dat dan vannacht al gedaan inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
]Maar ik kan me niet voorstellen dat de PvDA zich laat verleiden tot welk compromis dan ook, om daar langer te blijven. Dan kunnen ze wel opdoeken bij de verkiezingen daarna. Ze zullen dus kiezen voor een harde lijn en desnoods een kabinetscrisis, neem ik aan.....
Niet mee eens?quote:
Ik niet nee, onzinnig. Als je betaald verlof wil neem je maar verlofdagen.quote:
Ja, te betalen uit de WW pot, die is tegenwoordig overal goed voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ze willen van 2 dagen 5 dagen maken?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Soms zijn dingen simpel
[ afbeelding ]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende rondequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Maar had dat dan vannacht al gedaan inderdaad.
De bel voor de laatste ronde gaat vrijdag luidenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende ronde
Het is gewoon leuk om midden in de nacht live bij het onstaan van een kabinetscrisis te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |