Neuh, volgens mij niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn Cora en Jaap getrouwd eigenlijk? Anybody?
Ze nemen hoe dan ook een loopje met onsquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Komen er nou toffe politieke streams of doen ze de hele tijd dit loopje?
Mehehe, nu is wel weer de zaal in beeldquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze nemen hoe dan ook een loopje met ons
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hadden ze dat vannacht niet kunnen doen?![]()
[..]
Maar had dat dan vannacht al gedaan inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
]Maar ik kan me niet voorstellen dat de PvDA zich laat verleiden tot welk compromis dan ook, om daar langer te blijven. Dan kunnen ze wel opdoeken bij de verkiezingen daarna. Ze zullen dus kiezen voor een harde lijn en desnoods een kabinetscrisis, neem ik aan.....
Niet mee eens?quote:
Ik niet nee, onzinnig. Als je betaald verlof wil neem je maar verlofdagen.quote:
Ja, te betalen uit de WW pot, die is tegenwoordig overal goed voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ze willen van 2 dagen 5 dagen maken?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Soms zijn dingen simpel
[ afbeelding ]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende rondequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Maar had dat dan vannacht al gedaan inderdaad.
De bel voor de laatste ronde gaat vrijdag luidenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende ronde
Het is gewoon leuk om midden in de nacht live bij het onstaan van een kabinetscrisis te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want die vete met Balkenende was al met veel pijn en moeite opgelost. JPB is al zwaar gehavend, Uruzgan is de volgende ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |