*kusjekroel*quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik voel mij nu compleet nutteloos, maar dat is vermoedelijk een open deur.
Maar dat het dan dus wel goed is lijkt me een beetje voorbarige conclusie, op naar de volgende baanquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Ze wilde zelf op straat gaan staan dus dan is het wel goed.
Dit klinkt ietwat vreemd
Wat is er dan slecht aan Pietje? Wat kan er nu slecht zijn aan "Kiezen voor jezelf?"quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar dat het dan dus wel goed is lijkt me een beetje voorbarige conclusie, op naar de volgende baan.
Nee, ik ga nog een extra fiets-les geven en dan blijf ik voorlopig thuis bij de jongens.quote:
Nee, echt niet.quote:
quote:Crisis in kabinet over rol in Afghanistan
DEN HAAG - De toekomstige rol van Nederland in Afghanistan heeft geleid tot een diepe crisis in het kabinet. PvdA-vicepremier Wouter Bos heeft zijn coalitiegenoten CDA en ChristenUnie woensdag laten weten dat zijn partij definitief het NAVO-verzoek voor een trainingsmissie in de Afghaanse provincie Uruzgan afwijst.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
Oh echt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens op straat ga kijken binnenkort
Het is niet 'slecht', maar je begint toch met totaal andere verwachtingen aan zoiets.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is er dan slecht aan Pietje? Wat kan er nu slecht zijn aan "Kiezen voor jezelf?"
Dat gevoel heb ik af en toe wel. Het is de zoveelste keer dat je maanden aan het werk bent en dat er uiteindelijk niets concreets op volgt. Gewoon een soort van arbeidstherapie, daar zijn ze in het onderwijs "meesters" in. Dat haalt regelmatig de energie en de lust compleet weg. En daar worden leraren en ander personeel gefrustreerd van.quote:
Maar opzich voel je je daar wel thuis toch? Het feit dat je zelf al zegt dat het wel weer zakt, maakt al wel dat je er blijft hangen denk ik. Hoelang werk je daar eigenlijk al?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik af en toe wel. Het is de zoveelste keer dat je maanden aan het werk bent en dat er uiteindelijk niets concreets op volgt. Gewoon een soort van arbeidstherapie, daar zijn ze in het onderwijs "meesters" in. Dat haalt regelmatig de energie en de lust compleet weg. En daar worden leraren en ander personeel gefrustreerd van.
Goed, met een week of twee zakt het wel weer weg en beginnen we weer gewoon opnieuw. Onderwijs is nu eenmaal drie stappen vooruit en twee achteruit.
20 jaar en drie maanden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar opzich voel je je daar wel thuis toch? Het feit dat je zelf al zegt dat het wel weer zakt, maakt al wel dat je er blijft hangen denk ik. Hoelang werk je daar eigenlijk al?
Dat zijn de ergstequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijtende otter.
Doet het nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian?
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Nee, was een herhaling. Ik dacht dat ze al weer plenair bij elkaar zaten te steggelen vanwege Afghanistanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |