quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:52 schreef Coos het volgende:
effe snel douchen en dan naar professor Smeets bij het schaatsen.
Twee, plus vijf HBO'squote:Op donderdag 18 februari 2010 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk ook een zwartjurk.![]()
Kampen had vroeger wel een universiteit dacht ik.
Heb morgen om tien uur een afspraak in Aalsmeer, zou eigenlijk nu moeten slapen, maar ik blijf nog heeeeeeeeeeeel even op,quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:56 schreef Laysa het volgende:
Ik probeer ook wakker te blijven om wat van het schaatsen te zienmaar ben toch wel ietwat moe
Ik heb morgen nietsquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb morgen om tien uur een afspraak in Aalsmeer, zou eigenlijk nu moeten slapen, maar ik blijf nog heeeeeeeeeeeel even op,
Gezelligquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb morgen niets....maar ik lijd wel met jou mee
ik vind daar echt geen flikker aan om naar te kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:56 schreef Laysa het volgende:
Ik probeer ook wakker te blijven om wat van het schaatsen te zienmaar ben toch wel ietwat moe
Al die felle kleurtjes vind je toch wel leuk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind daar echt geen flikker aan om naar te kijken
zal wel aan mij liggen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al die felle kleurtjes vind je toch wel leuk?
Zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:00 schreef Laysa het volgende:
Ff mn lenzen uit doen scheelt straks weer
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoor.
Wat heeft Liesje uitgespookt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
HET VOLK ZAL ZICH ALS ÉÉN MAN VERZETTEN TEGEN DE DICTATUUR VAN LIESL DUN EERSTE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |