Ik was het protest in naam van het vrije woord aan het leiden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:08 schreef Laysa het volgende:
Welk liedje ben jij aan het zingen Ian?

Ohwquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben niet dronken, het is hilarisch als je het begrijpt.

zijn er vlaggen dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En al die vlaggen, 't is wel wat voor jou

weet je wat echt heel leuk is...het Snowboardenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn er vlaggen dan?
ik heb echt nog niet 'e'en keer gekeken dus ik heb keine anung eigenlijk

Sport niet, politiek niet, RLS niet, wat dan wel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn er vlaggen dan?

En de afdaling vind ik ook wel gaaf. En rodelen ook wel en als ik wakker wordt vind ik de triatlon ook wel te doen. Maar schaatsen is het gaafst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet je wat echt heel leuk is...het Snowboarden

En bij de jappen hebben ze de pikkies ivm met de aerodinamica geamputeerd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn er vlaggen dan?

weinig op het momentquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sport niet, politiek niet, RLS niet, wat dan wel?

Ongetwijfeld. Liesje zal wel even verschoning nodig hebben zo onderhand.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben niet dronken, het is hilarisch als je het begrijpt.

japanners staan bekend om hun kleine pikkies volgens mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En bij de jappen hebben ze de pikkies ivm met de aerodinamica geamputeerd.
Die japanese vrouwen hebben meer in de broek.

Die afdaling gaat idd ook met een bloedgangquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En de afdaling vind ik ook wel gaaf. En rodelen ook wel en als ik wakker wordt vind ik de triatlon ook wel te doen. Maar schaatsen is het gaafst.

Ik weet niet precies wát ze aan het doen is, op het momentquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Liesje zal wel even verschoning nodig hebben zo onderhand.

Vindt er op de OS nog iets plaats vannacht waarbij Hollandsch Glorie te verwachten valt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En bij de jappen hebben ze de pikkies ivm met de aerodinamica geamputeerd.
Die japanese vrouwen hebben meer in de broek.

zou jij ook wel lekker vindenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann kijkt het liefst in een grote pan kip kerrie

Kom je toch even hierheen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Vindt er op de OS nog iets plaats vannacht waarbij Hollandsch Glorie te verwachten valt?
Hopelijk niet want mijn bier is bijna op.

Daar kan ik niet naar kijken, vind het niks.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:15 schreef Coos het volgende:
De eindronde ijshocky kijk ik ook wel.
Bloed aan de paal!

Zeker wetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
zou jij ook wel lekker vinden
wedden ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |