Inderdaad, en dit wordt een spannende editiequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Klonk het volgende:
Wel toepasselijk, carnaval voorbij, nu met schone lei beginnen
Wij liepen in Venlo inderdaad achter een joekskepel ja, met een ingebouwde tap. Tevens was onze geluidsinstallatie zwaar bagger dit jaar en kwam er teringherrie uit, excusesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Herder, liepen jullie gisteren nou achter ons met d'n ellefden man?Wat waren jullie irritant met die muziek! Onze Joekskepel kon hun eigen liedjes bijna niet meer volgen.
![]()
Dalijk de laatste dag alweer...
Haha! Dat waren wij inderdaad. Erg handig zo'n ingebouwde tap.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wij liepen in Venlo inderdaad achter een joekskepel ja, met een ingebouwde tap. Tevens was onze geluidsinstallatie zwaar bagger dit jaar en kwam er teringherrie uit, excuses![]()
Op een gegeven moment danste de helft van onze groep op de muziek van jullie joekskepel en de andere helft op onze eigen bagger. Naatje Pet van onze eigen zangers heb ik ook 100x gehoord![]()
Die hele raaf is gebaseerd op een krantenartikeltje uit 1865 over het zgn. Bal der naate raaf" Het in bier dopen van een dode vogel, 11 dagen voor de vastelaovend. Blijkbaar heeft het Pollux-clubje dit vorig jaar opgepikt, en er een hele cultus omheen verzonnen. Joekskepel Sjiengeleboem werd opgetrommeld om samen het nummer op te nemen, en dit werd vrij te downloaden aangeboden. Resultaat: we komen nooit meer van die Naate Raaf af tijdens de Venlose Vastelaovend. Niet erg, want het is lang geleden dat ik zo'n aanstekelijk Vastelaovesnummer heb gehoord!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Mss het volgende:
Waar komt die hele raaf eigenlijk vanaf? Dat heb ik namelijk een beetje gemist!
quote:De raaf!, de raaf! de raaf!
Dae zit weer op de staaf!
Hauw aope noow det vaat!
En maak zien vaere naat!
De raaf!, de raaf!, de raaf!
Dae zit weer op de staaf!
Geit vleege 11 daag,
Wiesdet ut neet mier maag!
Ik heb het vaak genoeg gezongen de afgelopen dagenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die hele raaf is gebaseerd op een krantenartikeltje uit 1865 over het zgn. Bal der naate raaf" Het in bier dopen van een dode vogel, 11 dagen voor de vastelaovend. Blijkbaar heeft het Pollux-clubje dit vorig jaar opgepikt, en er een hele cultus omheen verzonnen. Joekskepel Sjiengeleboem werd opgetrommeld om samen het nummer op te nemen, en dit werd vrij te downloaden aangeboden. Resultaat: we komen nooit meer van die Naate Raaf af tijdens de Venlose Vastelaovend. Niet erg, want het is lang geleden dat ik zo'n aanstekelijk Vastelaovesnummer heb gehoord!![]()
![]()
[..]
Vraag dat aan Ruder. Ik heb het wel een beetje gehad met die kerel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Manne, waat duur Torres doa?
Allemoal trouwes eine joekse Vastelaovend gehad?
Hij staat er voor de lolquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Vraag dat aan Ruder. Ik heb het wel een beetje gehad met die kerel.
Maarre, het was weer een topper!en bij jou?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die hele raaf is gebaseerd op een krantenartikeltje uit 1865 over het zgn. Bal der naate raaf" Het in bier dopen van een dode vogel, 11 dagen voor de vastelaovend. Blijkbaar heeft het Pollux-clubje dit vorig jaar opgepikt, en er een hele cultus omheen verzonnen. Joekskepel Sjiengeleboem werd opgetrommeld om samen het nummer op te nemen, en dit werd vrij te downloaden aangeboden. Resultaat: we komen nooit meer van die Naate Raaf af tijdens de Venlose Vastelaovend. Niet erg, want het is lang geleden dat ik zo'n aanstekelijk Vastelaovesnummer heb gehoord!![]()
![]()
[..]
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:14 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hij staat er voor de lol
Ook al moest ik vaak overdag werken, Vasteloavend was toch erg geslaagd (H) en niet álleen vanwege het bier![]()
Ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Ruder het volgende:
Heeft er nog iemand het moeiste meadje van de huule stad gekust
Iedere avond.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Ruder het volgende:
Heeft er nog iemand het moeiste meadje van de huule stad gekust
ja uiteraardquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Iedere avond.
En jij? Nog gescoord?
Braaf aan de sinas geweest ja?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb me voor de verandering eens een jaartje netjes gedragen
Whehe.quote:
Het was weer geweldig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Vraag dat aan Ruder. Ik heb het wel een beetje gehad met die kerel.
Maarre, het was weer een topper!en bij jou?
Zo beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Doe dat helemaal bovenaan ook nog even.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:33 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zo beter
Is iedereen weer nuchter in Venlo?
Dit weekend zal wel niks worden in de stad vrees ik.
Ik kan nooit kiezen wat ik leuker vind, Vastelaovend of ZPF.quote:
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef fratsman het volgende:
Motdomme, iedereen weer aan het werk hier?
Ik ben blij dat het nu weer even wat rustiger is.quote:
Gamers? Buiten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het nu weer even wat rustiger is.Allemaal die gamers zijn blij dat ze weer naar buiten mogen.
quote:
Ik denk het wel, maar je hebt altijd die-hards die niet thuis kunnen blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Ruder het volgende:
Zal het zaterdag dood zijn in de stad of gaat dat meevallen?
Ik wil iemand treffenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar je hebt altijd die-hards die niet thuis kunnen blijven.Wel zal het in Club 6 en Yuuuuize wat drukker zijn omdat dat soort volk normaliter geen vastelaovend viert.
Ik heb wel wat kekke vastelaovesfoto's staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef Ruder het volgende:
Frats ik heb ook respect voor jou jongen, alleen mis ik een leuke Gamemania foto van je op hyves
Ik heb een hele zatte van mij gevonden, die is het plaatsen niet waardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb wel wat kekke vastelaovesfoto's staan.
Laat hem lekker in de oppositie blijven. Niets ergers dan wederom zo'n LPF-debacle. Maar ja, wat dan? De PVDA gaat een monsterverlies leiden, dus alleen met een godswonder komen die terug in de coalitie. Wat dan? CDA-VVD-D66? Laat D66 dadelijk weer de hele boel klappen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef Klonk het volgende:
Gelukkig niet, dat Wilders de grootste wordt is ongeveer net zo reeel als laten we zeggen een carnaval van 4 maanden lang optochten en zittingen, dat klinkt leuk maar niemand overleeft het
TON!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:41 schreef Klonk het volgende:
Iets zonder Balkende zou wel fijn zijn ja
Maar verder, er zijn wel mogelijkheden met VVD-PVV-TON-SGP (uit mijn blote koppie) maar of dat nu is waar heel Nederland gelukkig van gaat worden...
Als dat zo is, laten we dan hopen dat ze daarvan geleerd hebben. Ik wilde eerst PVV stemmen, maar ik neig steeds meer richting VVD.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef Klonk het volgende:
Mijn voorspelling we krijgen een rechtse regering, en die valt door LPF achtige taferelen ook binnen de kortste tijd
Check!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Klonk het volgende:
ff spammen: http://www.buitenleven.nl(...)rijs_stemmen.nl.html
hier even stemmen, voor:
Maaiwerktuigen
voor het onderhoud van de nieuwe amfibieën- en reptielenbiotopen op voormalige
landbouwgrond bij Aalsbeek (Limburg).
Gedoan. Haupelik winse det waal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Klonk het volgende:
hier even stemmen, voor:
Maaiwerktuigen
Done, staat ver bovenaan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Klonk het volgende:
hier even stemmen, voor:
Maaiwerktuigen
Ik ook. Kan mezelf niet aanpassen aan een normaal ritme. Maar dat kan ook zijn omdat ik van de afgelopen 11 dagen er 9 op stap ben geweestquote:
Dat heeft iets met de Paerdskoel te maken, maar wat precies weet ik ook niet. Als ik weer eens bij m'n moeder ben zal ik het wel ff vragen, ik krijg in Venlo de Blerickse krant niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:58 schreef Klonk het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ze in Blerick maar een beeld van een half paard in de kloosterstraat hebben staan ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:08 schreef Klonk het volgende:
ah, op zich best mooi hoor, maar ik had zoiets van waarom geen heel paard, geld op ? op afbetaling gekocht ? kunstenaar dood halverwege ofzo ?
Ik heb ook maar even gestemd. Staat wel lekker ver voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Klonk het volgende:
hier even stemmen, voor:
Maaiwerktuigen
Het is best een aardige jongenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef fratsman het volgende:
Doesborgh in bloemlezing Komrij.
Hou es op om die omhooggevallen hippie aandacht te geven.Zelfs het pand van Hemingway is al verprutst met zijn "proza".
![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Ruder het volgende:
[..]
Het is best een aardige jongen
Alleen versta ik hem bijna nooit
Binnenkort kom ik op de radio, dat wordt genieten!
Heeft ie nog steeds die Pruusemat in z'n nek?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
Programma over Duitsland met Marcel 'Haringwurst' Tabbers
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds die Pruusemat in z'n nek?
Hoort eigenlijk ook wel bij hem.quote:
Geen analoge kabel aangesloten? En wat keek je dan als ziggo eruit lag?quote:Op woensdag 24 februari 2010 06:49 schreef Klonk het volgende:
ah, mooi, idd goed nieuws.
ik had alleen de digitale zooi maar aangesloten dus al een jaar of twee geen stadsomroep gezien
Ja ik zag het laatst toen ik er langs kwam. Zag er behoorlijk ongemakkelijk uit. Is het zo moeilijk daar een loopbrug te plaatsen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Klonk het volgende:
Goed plan van de gemeente Venlo dit: http://www.limburger.nl/a(...)pen_in_bouwput_Venlo
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:23 schreef Klonk het volgende:
dat was een zelfde drama geworden, alleen heeft de gemeente nu geld weten uit te sparen op de poten, verder is het een vergelijkbare constructie, alleen ondersteboven
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:48 schreef Klonk het volgende:
een trap zal daar waarschijnlijk net zo beroerd zijn
Ik beheers de kunst van het denken als een ambtenaar nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Klonk het volgende:
gezien de beperkte ruimte en het beperkte denkvermogen van de ambtenaren zullen ze op hetzelfde stuk willen werken, en die ruimte is beperkt, dus flikker je daar ook een rottige trap neer, logsich toch ?
Ja maar dit is wel erg asociaal, moeten allen bejaarden 1 kilometer omlopen (ik moet trouwens ook flink omfietsenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef Klonk het volgende:
gewoon het tegenovergestelde denken van wat een normaal mens denkt
quote:Ad Pollux stopt definitief bij Venlostad.com
donderdag 25 februari 2010, 09:58
Ad Pollux stopt definitief als voorzitter van ondernemersvereniging Venlostad.com. Zijn opvolger is Toine Schreinemachers.
Pollux maakte in januari bekend tijdelijk terug te treden. Die keuze had te maken met het faillissement van groentehandel De Mop, waarvan hij directeur was. Pollux, die sinds 2003 voorzitter was van de ondernemersvereniging, heeft nu besloten niet terug te keren.
Opvolger Toine Schreinemachers is eigenaar van een slagerij in de Gasthuisstraat. Hij neemt de functie van voorzitter per direct op zich. De afgelopen vier jaar was Schreinemachers al bestuurslid van Venlostad.com.
En moderators waar geen fatsoenlijke discussie mee te voeren is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Ruder het volgende:
Dat Kloeken.nl is wel echt een dood forum trouwens, zelfs dit topic is nog levendiger
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:06 schreef Klonk het volgende:
een betalingsregeling voor een gebruikte console
Vergeetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef Klonk het volgende:
omg, daar ken ik zelfs al linkseboomknuffelhippie maar een smiley voor en dat is deze
Als je graag láááááng op je centen wachtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:13 schreef Klonk het volgende:
gat in de markt trouwens, gebruikte consoles verkopen tegen woekerrente
Juist. Er komt hier een jongen en die is al vaste klant sinds we hier geopend zijn. Elke week kocht ie wel wat. nu zit ie in de WW omdat ie in de bouw op dit moment nergens aan de bak komt. Solliciteert zich een slag in de rondte, maar het wil maar niet lukken. Die krijgt af en toe wel korting van me.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef Klonk het volgende:
omg, daar ken ik zelfs al linkseboomknuffelhippie maar een smiley voor en dat is deze
Totaal niet herkenbaar. Ik vind Venlo echt niet een geweldige stad om in te wonen ofzo maar toch voel ik me eerder Venlonaar dan Limburger hoorquote:Venlonaren trotser op Limburg dan op eigen stad
Nieuwsfoto
Uit een kiezersonderzoek van de Universiteit van Leiden is gebleken dat Venlonaren niet trots zijn op hun eigen stad.
Venlonaren zijn er namelijk trotser op om Limburger of Nederlander te zijn. Uit het onderzoek blijkt verder dat Venlonaren weinig gevoel hebben voor de lokale eigenwaarde. Ook blijkt dat Venlonaren positiever zijn over de lokale bestuurders dan over de landelijke bestuurders in Den Haag.
Veel Venlonaren vinden dat de landelijke bestuurders sneller het contact verliezen met de burger, terwijl dit bij lokale bestuurders minder het geval is. MM
nah, aldi en action hebben niets met arm of rijk te maken, geef ook liever minder geld uit aan dagelijkse dingen zodat ik geld over hou voor leuke dingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:59 schreef ganzenherder het volgende:
In Venlo wonen best veel uitkeringstrekkers als ik zie wat hier rondloopt zo af en toe, campingvolk genoeg. En winkels als de Action en de Aldi floreren in Venlo terwijl normalere winkels sluiten![]()
Venlonaer. Absoluut.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:01 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, nog een opmerkelijk bericht van Kloeken:
[..]
Totaal niet herkenbaar. Ik vind Venlo echt niet een geweldige stad om in te wonen ofzo maar toch voel ik me eerder Venlonaar dan Limburger hoor![]()
Zeker met Zuid-Limburg heb ik niet erg veel affiniteit...
Hoe zit het met jullie?
Eerst Venlonaar, dan Limburger, en een heel heel héél eind daarachter Nederlander. (en dan heb ik het niet eens over Hollander.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:01 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, nog een opmerkelijk bericht van Kloeken:
[..]
Totaal niet herkenbaar. Ik vind Venlo echt niet een geweldige stad om in te wonen ofzo maar toch voel ik me eerder Venlonaar dan Limburger hoor![]()
Zeker met Zuid-Limburg heb ik niet erg veel affiniteit...
Hoe zit het met jullie?
Als een Randstedeling zeikt over mijn accent haal ik gewoon even flink mijn neus op. "Zo klinkt het bij jou." Einde discussie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:43 schreef Ruder het volgende:
In principe wel een Venlonaar, maarre buiten Limburg, wordt je al gauw als Limburger gezien en zien ze het verschil niet tussen noord, midden en zuid
Heb je een video als bewijs?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als een Randstedeling zeikt over mijn accent haal ik gewoon even flink mijn neus op. "Zo klinkt het bij jou." Einde discussie.
Meerdere mensen op het hoofdkantoor van FRS.quote:
Al vanaf 18.30 uur ofzoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:20 schreef fratsman het volgende:
Mensen, Stadsomroep! nu! Superinteressante documentaires over de bevrijding van Venlo met authentieke beelden.
Ik schraap mijn keel dan, om er vervolgens een vreselijke randstedelijke ewwwwr achteraan te gooien en weer mijn keel te schrapen. 'Zo, dat is jullie spraakgebrek.'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als een Randstedeling zeikt over mijn accent haal ik gewoon even flink mijn neus op. "Zo klinkt het bij jou." Einde discussie.
Op vakantie in Frankrijk dacht men altijd dat we Denen waren als ze ons onderling dialect hoorden praten.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik voel me vooral Limburger. Nederlander eigenlijk zelden. Vaak schaam ik me (zeker op vakantie) dusdanig voor mijn landgenoten dat ik me maar als Vlaming of Scandinaviër voorstel, ze horen het verschil met Limburgs toch zelden.
Heb je dat beest geschopt?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:03 schreef Klonk het volgende:
ik ben bang dat ik Duitser ga worden, had zaterdagmiddag in Duitsland een Duitse herder in mijn broek en been hangen
Als je door had gezet hadden ze het beest moeten laten inslapen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:50 schreef Klonk het volgende:
eigenaar bleef zelfs sorry zeggen toen ik hem voor rotte vis uitmaakte
was waarschijnlijk doodsbang dat ik aangifte zou doen en dat zijn hond een wesenstest moest ondergaan
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef Klonk het volgende:
Duitsers kennende gaan ze in een kampje en dan onder de douche![]()
foei, foei, foei Klonk, foei![]()
![]()
![]()
Ja, tweede keer dat die bij ons achter bezig is geweestquote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef fratsman het volgende:
Ik ben dol op honden, maar in zo'n geval zou ik zo'n beest echt lens schoppen. En de eigenaar mag ook wel wat meer zijn verantwoordelijkheid nemen, als een hond echt (dus niet speels) bijt is ie slecht opgevoed.
MPG! Bandenprikker weer bij jou in de straat? Ik hoorde dat ie op de Helbeek had toegeslagen.
For fanden da også!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op vakantie in Frankrijk dacht men altijd dat we Denen waren als ze ons onderling dialect hoorden praten.
Ja in Kessel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ja heerlijk weer. Ik moest vanochtend wel weer krabben in Kessel
En dan rij je op de snelweg en moet je de zonnebril opzetten. Helaas wordt het van het weekend weer minder. Ik kan niet wachten op de zomer
quote:Venlo schakelt snel over op duo-container
woensdag 3 maart 2010, 11:05
Begin april wisselen de eerste Venlonaren hun afvalbak in voor een nieuwe duo-container. Zes tot acht weken later heeft iedereen een nieuwe container.
Het omwisselen gebeurt per wijk. Mensen krijgen een brief met uitleg een week voordat hun straat aan de beurt is.
Het komt er op neer dat de huidige container op de normale ophaaldag buiten moet worden gezet, deze wordt dan geleegd. Mensen moeten de container vervolgens gewoon aan de straat laten staan, waar hij binnen 48 uur wordt opgehaald. In die tijd komt ook de nieuwe duo-container.
Alweerquote:
Wij in het centrum hebben een ondergrondse containerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer?
Hebben ze godverdomme niks beters te doen?
Zo lang hebben we die grijze bak met plastic-vak erin nog niet.
Of krijgt iedereen nu de bak die wij al hebben?
wees er maar blij mee, mag je binnenkort met een extra plastic plastic zak over straat lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wij in het centrum hebben een ondergronde container
Hij is ook ideaal om lijken in te dumpenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees er maar blij mee, mag je binnenkort met een extra plastic plastic zak over straat lopen
Daar hebben wij een paar weken geleden al een brief van gekregen, en ik dacht dat wij die dingen een maand geleden ofzo al zouden krijgen, maar ik er nog steeds niets van gezien...quote:
Ow, op die fiets. Ik dacht alquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat iedereen de bak krijgt die jullie nu al hebben, we moeten plastic helden gaan worden zodat een enge oranje vent ons komt bedanken...
You go girl!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef fratsman het volgende:
Ik heb mijn evenement gevonden!
http://www.kloeken.nl/nieuws/5056![]()
![]()
quote:
Maar geen 'Ersatz' voor Free Funk vind ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar lijkt me echt een tof feestje! Als ze nou voor genoeg tap-punten en personeel zorgen (dus niet zo'n drama als vorig jaar bij Disco Inferno) word dit een topfeestje!(en goed weer natuurlijk. )
Voor FF waren genoeg gegadigden die dat voort wilden zetten, ik vind het wel héél opvallend dat de gemeente dan ineens kiest voor een "culinair festival" á la het Preuvenemint in Mestreech. Er zullen wel weer teveel klachten van geluidsoverlast zijn binnengekomen. Stelletje Greekequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maar geen 'Ersatz' voor Free Funk vind ik
Ik denk dat Rock Werchter mijn Ersatz voor Free Funk wordt
Dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Voor FF waren genoeg gegadigden die dat voort wilden zetten, ik vind het wel héél opvallend dat de gemeente dan ineens kiest voor een "culinair festival" á la het Preuvenemint in Mestreech. Er zullen wel weer teveel klachten van geluidsoverlast zijn binnengekomen. Stelletje Greeke
Amen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef fratsman het volgende:
Mensen die niet tegen herrie kunnen moeten oprotten uit de binnenstad. Als je daar niet tegen kunt koop je maar een kavel op Nieuw-Stalberg. De enige reden dat ik niet in de binnenstad woon is het gehannes met de auto. Anders zou ik er zo gaan wonen.
Je weet gewoon als inwoner van de binnenstad, dat je iedere zaterdag, ieder jaar met Vastelaovend, Zomperparkfeesten, voorheen FreeFunk, de Venloop, Duitse feestagen en weet ik wat al niet meer aan evenementen,dat je daar HINDER van ondervind. Deal with it, of tyf op.
Mensen die hier (zogenaamd) hinder van ondervinden, boycotten de plannen van mensen die van Venlo een bruisende stad willen maken. Dat zien men aan het afvlakken van de Paradefeesten. De klachten bij A day in the Park, en de 5000 euro boete voor FF 2 jaar geleden.
Hutje. Hei.![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:23 schreef fratsman het volgende:
Ruder, krijgen we morgen een verslag hoe het was bij dr. Lektroluv?
kom je uit Belfeld?:Oquote:
Allemaal vrijwillgers daar he...Ik zou er ook niet voor niks willen staanquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Ruder het volgende:
Dr Lektroluv was![]()
![]()
Perron 55 blijft een beetje een net-niet poppodium. Topdrukte en 2 mensen achter de bar![]()
[ afbeelding ]
Foto copyright: www.djguide.nl
Ja dat is nou precies het nadeel van de meeste poppodia, allemaal van die suffe vrijwilligers :pquote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Allemaal vrijwillgers daar he...Ik zou er ook niet voor niks willen staan
Niet moeilijk in vergelijking met die ouwe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:33 schreef Ruder het volgende:
Die nieuwe Jan Linders in Venlo-Zuid is best wel fijn
Die vond ik ook wel wat hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niet moeilijk in vergelijking met die ouwe.
Super de Boer gaat weg, heb ik uit welingelichte bron vernomen. Dat word weer een C1000.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel wat hebben![]()
Maar nu vind ik hem echt luxe geworden, echt een goede supermarkt.
Maar Plus blijft toch nog ff favoriet (omdat ik daar alles het snelste kan vinden)
Super De Boer is veruit de minste op dit moment.
ik wens ze succes;oquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef fratsman het volgende:
Ze willen van het pand van de Tijger een winkel maken... Kan iemand in Venlo met veel geld ff ingrijpen, aub!
WTF???quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef fratsman het volgende:
Ze willen van het pand van de Tijger een winkel maken... Kan iemand in Venlo met veel geld ff ingrijpen, aub!
Er gebeurt gewoon echt geen fuck in Venlo op dit moment.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:02 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens dood hier
Is Frats op vakantie ofzo?
Was ist Los?!
Ik moet oppassen dat mijn winkel niet de naam "paupertent" krijgt. Gisteren ook weer zo'n figuur. "Ik wil graag een componentenkabel voor de xbox 360. Kan ik nu een tientje betalen, en dan kom ik je die resterende 20 brengen als mijn uitkering binnen is."quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef Klonk het volgende:
Of hoe mensen zich aan het ontwikkelen zijn dat ze zien dat ze hun spul ook voor de helft van de prijs kunnen krijgen, vanmorgen nog langs de Lidl in Reuver gefietst, stond duurder spul qua auto´s dan op de parkeerplaats van de AH
Valt me juist op de de AH de laatste tijd paupervolk in trainingsbroeken als klanten heeft
Ik vind het ook prima winkels. Maar toch is het paupergehalte daar nog net ietsje hoger dan wanneer je naar een C1000 gaat ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik moet oppassen dat mijn winkel niet de naam "paupertent" krijgt. Gisteren ook weer zo'n figuur. "Ik wil graag een componentenkabel voor de xbox 360. Kan ik nu een tientje betalen, en dan kom ik je die resterende 20 brengen als mijn uitkering binnen is."![]()
![]()
Ik vind het qua levensmiddelen een ander verhaal. Mijn ouders kwamen altijd bij de aldi, en zelf gaan wij er ook geregeld heen (In Genooi nog wel!) Maar het is kwalitatief gewoon goed spul. Net als de Lidl.
Laatste tijd nog wel eens in het Vastenavondkamp geweest bij de C1000?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima winkels. Maar toch is het paupergehalte daar nog net ietsje hoger dan wanneer je naar een C1000 gaat ofzo.
Deutschland über Alles hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik moet oppassen dat mijn winkel niet de naam "paupertent" krijgt. Gisteren ook weer zo'n figuur. "Ik wil graag een componentenkabel voor de xbox 360. Kan ik nu een tientje betalen, en dan kom ik je die resterende 20 brengen als mijn uitkering binnen is."![]()
![]()
Ik vind het qua levensmiddelen een ander verhaal. Mijn ouders kwamen altijd bij de aldi, en zelf gaan wij er ook geregeld heen (In Genooi nog wel!) Maar het is kwalitatief gewoon goed spul. Net als de Lidl.
Welke winkel precies?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
![]()
GameMania op de klaasstraat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Welke winkel precies?
De enige supermarkt die wij hier hebben is de coop. Geen verkeerde supermarkt alleen vrij weinig keusVoor de drank voorraad etc. Gaan we meestal naar de aldi in baarlo toe. Lekker goedkoop en gewoon goed spul.
Ahh daar ik zal de volgende keer als ik in de stad ben wel eens kijken wat jullie in de aanbieding hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
GameMania op de klaasstraat.
Vuul Pruuse weer vanmiddag.
je zou er bijna een gloednieuwe kabel voor uit de verpakking en halen en voor zijn ogen in twee stukken knippen en dan een helft meegevenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zou er bijna een gloednieuwe kabel voor uit de verpakking en halen en voor zijn ogen in twee stukken knippen en dan een helft meegeven
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zou er bijna een gloednieuwe kabel voor uit de verpakking en halen en voor zijn ogen in twee stukken knippen en dan een helft meegeven
Ik snap hem wel hoor, ben alleen te lui om te reagerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
Ik kom al te lang op Fok! Niemand snapt mijn grap.![]()
Wat die herder zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor, ben alleen te lui om te reageren
Toffe wout, inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:47 schreef Klonk het volgende:
De Venlose pliesie is tof, was aan het fietsen en zag op de Gelissensingel een aangereden eend liggen, was nog vrij vers zullen we maar zeggen. Dus ik stap af en leg de eend in de berm, en had zoiets van tja en nu, dierenambulance maar daar heb ik het nummer niet van.
Net op dat moment komt de pliesie voorbij, die stoppenvragen wat er is en ik zeg zo eend enzo, dus die gasten gelijk de portofoon pakken, meldkamer kan er met spoed ff een dierenambulance komen, aangereden eend.
Was zo tof, echt een beer van een agent, kale kop, dubbeldeurs koelkast model
Prima tochquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:47 schreef fratsman het volgende:
Ook leuk trouwens. Zondag voetbal kijken in de kroeg, terwijl achter je de Venloop voorbij komt!
Haha lekker rustig! Hier werkt allesquote:
heel ziggo verzorgingsgebied, kijk maar eens in KLB van Groningen via Zwolle, alles platquote:
wahahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:42 schreef fratsman het volgende:
Ruder had net de halve Lidl op en aan zijn fiets hangen op de Straelseweg!![]()
![]()
en inderdaad, toffe woute!
Grote storing Ziggoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel ziggo verzorgingsgebied, kijk maar eens in KLB van Groningen via Zwolle, alles plat
Eefje den Dekker was geylquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef fratsman het volgende:
Ik zit van ellende naar het irritante enthousiasme van Eefke den Dekker te kijken. Ik ga een beetje de hele week op sportschoenen lopen.
quote:
Internet, zelfs in Venloquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Ruder het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik in Venlo, leuke simlockvrije telefoons kan kopen voor een zacht prijsje?
Of ben ik bij voorbaat al op de Kijkshop aangewezen
Wat een goal!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Honda schiet CSKA naar de volgende ronde in de CL. Terwijl ik hem vorig jaar nog tegenkwam op Freefunk, en hij wekelijks speelde tegen clubs als Omniworld en Eindhoven. Het kan snel gaan zeg
Hij was niet echt geweldig ingeschoten, de keeper had hem eigenlijk moeten hebben. Maar het was echt een typische zwabberbal die Honda wel vaker produceerde. Meer keepers in de eredivisie kunnen er over meepraten hoe lastig die zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat een goal!ik zag het daarstraks in de samenvatting!
Van VVV-Venlo naar kwartfinale CL in een paar maanden!
Dat ja, echt zo'n schot wat ie in (het begin van ) de eredivisie al liet zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij was niet echt geweldig ingeschoten, de keeper had hem eigenlijk moeten hebben. Maar het was echt een typische zwabberbal die Honda wel vaker produceerde. Meer keepers in de eredivisie kunnen er over meepraten hoe lastig die zijn
Hoezo? Ik heb er vandaag welgeteld eentje in m'n winkel gehad. Waren er ergens rellen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:48 schreef Ruder het volgende:
Het centrum van Venlo leek net, net klein Marokko
Bij de Mac stond een hele berg en over de Lomstraat liepen er ook een heleboelquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb er vandaag welgeteld eentje in m'n winkel gehad. Waren er ergens rellen?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de Mac stond een hele berg en over de Lomstraat liepen er ook een heleboel![]()
Ik hoorde je net nog via de telefoon Frats
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:45 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik belde een vriend die in de Gamemania stond en ik hoorde jou op de achtergrond schreeuwen
Ik was gisteren de hele dag in Nijmegen, maar het weer was er niet minder omquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:22 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
Op die manier....
En wat een weertje ineens!
Je moet wat op die dag. Niks is bereikbaar, dus dan maar ertussenin.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:38 schreef Klonk het volgende:
ik ga zondag zo ver mogelijk de andere kant uit en hopen dat er een bom op het parcour valt, scheelt gelijk een hoop hardloopjosti´s
Dat was ik graag komen doen, maar ik moet thuis al bier hijsenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef fratsman het volgende:
Wie gaat er zondag allemaal langs de kant bier hijsen?
gelukkig blijft de ellende uit de buurt van Belfeldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je moet wat op die dag. Niks is bereikbaar, dus dan maar ertussenin.
Mazzelpik!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig blijft de ellende uit de buurt van Belfeld
Volgend jaar een hele marathon. Let maar op, In Venlo starten, Blerick, Tegelen, Belfeld, Tegelen boven over de hei, door het Ven, Schandelo, Arcen Lomm, Arcen, Velden en dan finish.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig blijft de ellende uit de buurt van Belfeld
Als ik maar fatsoenlijk op mijn werk kom, anders fiets ik gewoon door het parcours heen, wat kan mij het schelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je moet wat op die dag. Niks is bereikbaar, dus dan maar ertussenin.
Schei maar uit met je fikse bui, Ik was drijfnat toen ik vannacht thuis kwam.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:52 schreef Ruder het volgende:
volgens Buienradar komt er morgen een gigantische bui over Venlo, dus dat wordt nog wat
En Buienradar heeft het meestal wel goed, want vandaag ging stipt om 22.15 een fikse bui over het Ruhrgebiet heen
Denk het niet. De renners gaan van Blerick naar Tegelen via de Zuiderbrug.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:48 schreef Klonk het volgende:
weet iemand eigenlijk of de zuiderbrug morgen begaanbaar is voor fietsers ?
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:26 schreef Klonk het volgende:
Ik heb al ruzie gehad met de eerste venloop josti´s
Op een niet afgesloten weg, waren ze bezig dingen op te bouwen waardoor ze weg compleet blokkeerde, dus ik zeg niet zo handig op een weg waar nog gewoon verkeer over heen komt, zeggen ze: ja maar de Venloop komt hier langs
Dus ik zeg ja komt, wil niet zeggen dat je de weg nu al kunt blokkeren, toen begonnen ze te schelden
Inderdaad. Fiets maar de andere kant uit, dan weet je tenminste zeker dat je er geen last van hebt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Klonk het volgende:
ja, dat dus
en ze waren allemaal rommel aan het opbouwen die ze ook ergens in de berm op konden bouwen, maar nee het moest midden op de weg, echt sommige mensen...
ik denk dat ik vanmiddag maar ver van Venlo en Tegelen vandaan blijf, anders gaan er dooien vallen![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:26 schreef Klonk het volgende:
Ik heb al ruzie gehad met de eerste venloop josti´s
Op een niet afgesloten weg, waren ze bezig dingen op te bouwen waardoor ze weg compleet blokkeerde, dus ik zeg niet zo handig op een weg waar nog gewoon verkeer over heen komt, zeggen ze: ja maar de Venloop komt hier langs
Dus ik zeg ja komt, wil niet zeggen dat je de weg nu al kunt blokkeren, toen begonnen ze te schelden
ik fietsquote:Op zondag 21 maart 2010 15:51 schreef ganzenherder het volgende:
Stelletje zeikerds hiero, 1 keertje per jaar de Venloop, op een zondag nota bene. Dan weet je gewoon dat je nergens heen kan met de auto voor een paar uurtjes.
Prima evenement die Venloop
ik geloof best dat het irritant is als je ergens heen moet ja, maar komop 1 keertje per jaar zo'n evenement is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets
en ik zeik niet over de venloop, dat heeft moeder natuur al genoeg gedaan, ik zeik over al die josti´s die denken dat de olympische spelen in Venlo zijn en denken dat ze daardoor alles mogen![]()
ff je leesbrilletje op, ik heb niets tegen de Venloop, integendeel leuk voor diegene die het leuk vinden, wel tegen de tokkies die denken dat ze alles mogen omdat de Venloop langskomt / meedoenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
ik geloof best dat het irritant is als je ergens heen moet ja, maar komop 1 keertje per jaar zo'n evenement is toch niet teveel gevraagd?
De Venloop was ook weer een overtuigend bewijs dat joekskepelle alleen maar Vastelaovesmuziek op hun repertoire hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Ruder het volgende:
De Venloop wordt toch als excuus gebruikt om veel te zuipen en een beetje te gek te doen op hoempa pa muziek?
een soort verminkte versie van Vasteloavend?
Wel een leuk evenement voor de mensen die mee doen, maar alles eromheen
Maar het positieve eraan, we hadden wel weer wat extra klanten.
We moesten die stoere hardlopers natuurlijk wel van een vette hap voorzien
Het viel me op dat er veel mensen van buitenaf waren, dus hoe Venlo is die Venloop eigenlijk
quote:Bij een politiebureau in Venlo is vanochtend een poederbrief bezorgd. De brief werd aan de balie aangeboden. Een woordvoerder van de politie kon niet zeggen of dat is gedaan door bijvoorbeeld een postbode, een bezorgde burger of iemand met kwade bedoelingen.
De brief werd rond 11.00 uur geopend, waarna het bureau aan het Mgr. Nolensplein werd ontruimd. De brandweer en politie onderzoeken of het poeder gevaar oplevert.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef ganzenherder het volgende:
Dat jullie niet alle vrijwillgers van de Venloop even aardig vinden kan ik begrijpen. Maar dat jullie dan meteen poederbrieven gaan versturen vind ik ietwat te ver gaan
Net of alle vrijwilligers uit Venlo komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt de Venloop al door Velden dan?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Net of alle vrijwilligers uit Venlo komen
Ja het is overal mauw. Zelfs in het Venlo-topic.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:02 schreef Ruder het volgende:
Dood topic komop we moeten naar topique 13
Gaat er ook iemand Prinsheerlycken hier?
Club6kevin organiseert Prinsheerlyk, op 29 en 30 april, met op 30 april zelfs een paar bekende dj's (Real El Canario en Billy The Klit)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja het is overal mauw. Zelfs in het Venlo-topic.
Ik ga op koninginnedag op een terrasstoel zitten en daar blijf ik zitten tot ik weer naar huis ga. Wat stelt dat hele koninginnedag in venlo voor? Ja, over de köp laupe in Blerick.
Ach zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef fratsman het volgende:
Genieten van een vrije dag, en de volgende dag weer vroeg op want dan breekt de spreekwoordelijke hel weer los hier in Venlo! Dat is mijn koninginnedag.
En hoe voelde dat? Beschaving?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens wat spannends vertellen dan, ik ben vandaag in Blerick en Venlo geweest
je bedoelt de straatkranten verkopers, de zwervers op een bankje, bontkraagjes op scooters en algemene pauperfiguren ?quote:
Inderdaad. Venlo is af en toe een echte grote stad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bedoelt de straatkranten verkopers, de zwervers op een bankje, bontkraagjes op scooters en algemene pauperfiguren ?
Dat is al een heel oud fenomeen hoor, alleen in Venlo zijn ze beleefd en zullen ze je niet snel wat te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad. Venlo is af en toe een echte grote stad.Tegenwoordig loopt er door de Klaasstraat de hele dag eentje die bij iedereen zit te schooien voor "15 cent voor een kop koffie." Je stuurt hem één keer weg en de volgende dag staat ie er weer.
De Zwerver van Belfeld!quote:
Hij is niet ieligquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:31 schreef Klonk het volgende:
ik ken er eigenlijk maar eentje, en die kom je echt door heel Venlo tegen, geen flauw idee of dat Knienkie is, heeft een hele tijd met een broek rond gelopen die eigenlijk te kort voor hem was, en heeft wat vettig haar, dun manneke, is dat Knienkie ?
ikke welquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je dagelijkse marathon op de fiets voltooid?![]()
Herman is geen zwerverquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef fratsman het volgende:
Ik ken alleen Herman, en dat vind ik meer dan voldoende...
Jajaja, oke, Je hebt gelijk. Herman's moeder heeft geld genoeg zodat hij niet op straat hoeft te slapen.quote:
Hij drinkt altijd merkbier: Grolsch, Heineken, Amstel of Brandquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jajaja, oke, Je hebt gelijk. Herman's moeder heeft geld genoeg zodat hij niet op straat hoeft te slapen.
Waarom moet het van mij afhangen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef Ruder het volgende:
Kom nog 18 posts en dan is dit topic vol
Frats laat je van je beste kant zien
Jij bent de BigBoss nuquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waarom moet het van mij afhangen?Vroeger waren er veel meer Venlonaren actief hier.
Klonk heeft meer posts dan mij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef Ruder het volgende:
[..]
Jij bent de BigBoss nu
Hostimeister is overgelopen naar Nijmegen
Maar die post op dit tijdstip niet meerquote:
Nee, die staat om 05.30 naast z'n bed om om 07.00 na een bord Brinta aan de Tour de Limbourg te beginnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar die post op dit tijdstip niet meer
dan slaap ik al zelfsquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar die post op dit tijdstip niet meer
ik doe veel meer dan fietsenquote:Op donderdag 1 april 2010 01:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, die staat om 05.30 naast z'n bed om om 07.00 na een bord Brinta aan de Tour de Limbourg te beginnen.
Klonk for Presidentquote:Op donderdag 1 april 2010 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe veel meer dan fietsen![]()
vrijwilligerswerk, huishouden, boodschappen, mantelzorg, voor mij zitten te weinig uren in een dag en dat allemaal zonder red bull, maar met koffie![]()
![]()
ik zou alleen iets meer aan mijn tuin mogen doen
De bruder...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ruder het volgende:
[..]
Klonk for President
Ik moet vandaag wat mensen door Venlo rondleiden. Alleen mijn inspiratie komt niet verder dan de 2Bruder en het stadhuis![]()
Iemand nog sugesties?
De Bruder moet je wel gezien hebben als je in Venlo geweest bentquote:Op donderdag 1 april 2010 10:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
De bruder...Het is wel ernstig met je gesteld he?
Maarre... Stadhuis, Ald Weishoes, Iets verder huize Schreurs, (Dan heb je al een gedeelte oude gebouwen gehad.) Misschien nog wat geveltjesstaren op de Parade. Neem voor de vorm de duitse hoek mee, en loop dan meteen door naar de in aanbouw zijnde maasboulevard. Misschien is er in jou woonhoekje nog wel een leuke expositie.
Die is al oudquote:
Zaterdagavond Ted Bemmer in de Loco, verder geen ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:07 schreef Ruder het volgende:
Weet er iemand of er met Pasen ook iets bijzonders te doen is in de Gemeinde Venlo?
Ted Bemmer zijn dat niet die gasten die zich zelf mega ruig vinden en gewoon standaard electrospul draaien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zaterdagavond Ted Bemmer in de Loco, verder geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |