Idyllisch...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb het kabeltje gevonden, dus vol trots een foto genomen tijdens de optocht in Belfeld, al moet ik wel toegeven dat de optocht ongeveer 2 km westelijk was van de plek waar deze foto is genomen...
maar hij is genomen tijdens de optocht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef Klonk het volgende:
heb ik ook gedaan, en ik had de route zelfs zo gepland dat ik geen last van de optocht zou hebben en zij niet van mij, hadden ze op het laatste moment de route gewijzigd, moest ik alsnog dwars door de optocht heen om thuis te komen
Ja schminke enzo. Optocht trekt vanaf 12.11, maar ik denk dat wij pas vanaf een uur of 2 kunnen lopen.quote:
Idemquote:Op maandag 15 februari 2010 08:05 schreef fratsman het volgende:
Godverdomme zeg.Geen kater, ,maar een paar uur extra slaap zou helemaal niet verkeerd zijn.
Wij kwamen in Blerick an, en de optocht was al voorijquote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef fratsman het volgende:
Ben je om 14.15 in Blerick, is de helft van de optocht al voorbij.Nou ja, nu thuis eten, en dan Joekskepelle kiéke op de Parade.
(Tip: om 19.30; dreej daag um.
)
Herder, liepen jullie gisteren nou achter ons met d'n ellefden man?quote:Op maandag 15 februari 2010 08:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Idem![]()
Irritant zo'n vroege Venlose optocht
Dat had na gisteren niet veel gescheeld!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |