quote:
Maar geen 'Ersatz' voor Free Funk vind ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar lijkt me echt een tof feestje! Als ze nou voor genoeg tap-punten en personeel zorgen (dus niet zo'n drama als vorig jaar bij Disco Inferno) word dit een topfeestje!(en goed weer natuurlijk. )
Voor FF waren genoeg gegadigden die dat voort wilden zetten, ik vind het wel héél opvallend dat de gemeente dan ineens kiest voor een "culinair festival" á la het Preuvenemint in Mestreech. Er zullen wel weer teveel klachten van geluidsoverlast zijn binnengekomen. Stelletje Greekequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maar geen 'Ersatz' voor Free Funk vind ik
Ik denk dat Rock Werchter mijn Ersatz voor Free Funk wordt
Dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Voor FF waren genoeg gegadigden die dat voort wilden zetten, ik vind het wel héél opvallend dat de gemeente dan ineens kiest voor een "culinair festival" á la het Preuvenemint in Mestreech. Er zullen wel weer teveel klachten van geluidsoverlast zijn binnengekomen. Stelletje Greeke
Amen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef fratsman het volgende:
Mensen die niet tegen herrie kunnen moeten oprotten uit de binnenstad. Als je daar niet tegen kunt koop je maar een kavel op Nieuw-Stalberg. De enige reden dat ik niet in de binnenstad woon is het gehannes met de auto. Anders zou ik er zo gaan wonen.
Je weet gewoon als inwoner van de binnenstad, dat je iedere zaterdag, ieder jaar met Vastelaovend, Zomperparkfeesten, voorheen FreeFunk, de Venloop, Duitse feestagen en weet ik wat al niet meer aan evenementen,dat je daar HINDER van ondervind. Deal with it, of tyf op.
Mensen die hier (zogenaamd) hinder van ondervinden, boycotten de plannen van mensen die van Venlo een bruisende stad willen maken. Dat zien men aan het afvlakken van de Paradefeesten. De klachten bij A day in the Park, en de 5000 euro boete voor FF 2 jaar geleden.
Hutje. Hei.![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:23 schreef fratsman het volgende:
Ruder, krijgen we morgen een verslag hoe het was bij dr. Lektroluv?
kom je uit Belfeld?:Oquote:
Allemaal vrijwillgers daar he...Ik zou er ook niet voor niks willen staanquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Ruder het volgende:
Dr Lektroluv was![]()
![]()
Perron 55 blijft een beetje een net-niet poppodium. Topdrukte en 2 mensen achter de bar![]()
[ afbeelding ]
Foto copyright: www.djguide.nl
Ja dat is nou precies het nadeel van de meeste poppodia, allemaal van die suffe vrijwilligers :pquote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Allemaal vrijwillgers daar he...Ik zou er ook niet voor niks willen staan
Niet moeilijk in vergelijking met die ouwe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:33 schreef Ruder het volgende:
Die nieuwe Jan Linders in Venlo-Zuid is best wel fijn
Die vond ik ook wel wat hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niet moeilijk in vergelijking met die ouwe.
Super de Boer gaat weg, heb ik uit welingelichte bron vernomen. Dat word weer een C1000.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel wat hebben![]()
Maar nu vind ik hem echt luxe geworden, echt een goede supermarkt.
Maar Plus blijft toch nog ff favoriet (omdat ik daar alles het snelste kan vinden)
Super De Boer is veruit de minste op dit moment.
ik wens ze succes;oquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef fratsman het volgende:
Ze willen van het pand van de Tijger een winkel maken... Kan iemand in Venlo met veel geld ff ingrijpen, aub!
WTF???quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef fratsman het volgende:
Ze willen van het pand van de Tijger een winkel maken... Kan iemand in Venlo met veel geld ff ingrijpen, aub!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |