Net of alle vrijwilligers uit Venlo komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt de Venloop al door Velden dan?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Net of alle vrijwilligers uit Venlo komen
Ja het is overal mauw. Zelfs in het Venlo-topic.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:02 schreef Ruder het volgende:
Dood topic komop we moeten naar topique 13
Gaat er ook iemand Prinsheerlycken hier?
Club6kevin organiseert Prinsheerlyk, op 29 en 30 april, met op 30 april zelfs een paar bekende dj's (Real El Canario en Billy The Klit)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja het is overal mauw. Zelfs in het Venlo-topic.
Ik ga op koninginnedag op een terrasstoel zitten en daar blijf ik zitten tot ik weer naar huis ga. Wat stelt dat hele koninginnedag in venlo voor? Ja, over de köp laupe in Blerick.
Ach zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef fratsman het volgende:
Genieten van een vrije dag, en de volgende dag weer vroeg op want dan breekt de spreekwoordelijke hel weer los hier in Venlo! Dat is mijn koninginnedag.
En hoe voelde dat? Beschaving?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens wat spannends vertellen dan, ik ben vandaag in Blerick en Venlo geweest
je bedoelt de straatkranten verkopers, de zwervers op een bankje, bontkraagjes op scooters en algemene pauperfiguren ?quote:
Inderdaad. Venlo is af en toe een echte grote stad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bedoelt de straatkranten verkopers, de zwervers op een bankje, bontkraagjes op scooters en algemene pauperfiguren ?
Dat is al een heel oud fenomeen hoor, alleen in Venlo zijn ze beleefd en zullen ze je niet snel wat te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad. Venlo is af en toe een echte grote stad.Tegenwoordig loopt er door de Klaasstraat de hele dag eentje die bij iedereen zit te schooien voor "15 cent voor een kop koffie." Je stuurt hem één keer weg en de volgende dag staat ie er weer.
De Zwerver van Belfeld!quote:
Hij is niet ieligquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:31 schreef Klonk het volgende:
ik ken er eigenlijk maar eentje, en die kom je echt door heel Venlo tegen, geen flauw idee of dat Knienkie is, heeft een hele tijd met een broek rond gelopen die eigenlijk te kort voor hem was, en heeft wat vettig haar, dun manneke, is dat Knienkie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |