wahahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:42 schreef fratsman het volgende:
Ruder had net de halve Lidl op en aan zijn fiets hangen op de Straelseweg!![]()
![]()
en inderdaad, toffe woute!
Grote storing Ziggoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel ziggo verzorgingsgebied, kijk maar eens in KLB van Groningen via Zwolle, alles plat
Eefje den Dekker was geylquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef fratsman het volgende:
Ik zit van ellende naar het irritante enthousiasme van Eefke den Dekker te kijken. Ik ga een beetje de hele week op sportschoenen lopen.
quote:
Internet, zelfs in Venloquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Ruder het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik in Venlo, leuke simlockvrije telefoons kan kopen voor een zacht prijsje?
Of ben ik bij voorbaat al op de Kijkshop aangewezen
Wat een goal!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Honda schiet CSKA naar de volgende ronde in de CL. Terwijl ik hem vorig jaar nog tegenkwam op Freefunk, en hij wekelijks speelde tegen clubs als Omniworld en Eindhoven. Het kan snel gaan zeg
Hij was niet echt geweldig ingeschoten, de keeper had hem eigenlijk moeten hebben. Maar het was echt een typische zwabberbal die Honda wel vaker produceerde. Meer keepers in de eredivisie kunnen er over meepraten hoe lastig die zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat een goal!ik zag het daarstraks in de samenvatting!
Van VVV-Venlo naar kwartfinale CL in een paar maanden!
Dat ja, echt zo'n schot wat ie in (het begin van ) de eredivisie al liet zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij was niet echt geweldig ingeschoten, de keeper had hem eigenlijk moeten hebben. Maar het was echt een typische zwabberbal die Honda wel vaker produceerde. Meer keepers in de eredivisie kunnen er over meepraten hoe lastig die zijn
Hoezo? Ik heb er vandaag welgeteld eentje in m'n winkel gehad. Waren er ergens rellen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:48 schreef Ruder het volgende:
Het centrum van Venlo leek net, net klein Marokko
Bij de Mac stond een hele berg en over de Lomstraat liepen er ook een heleboelquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb er vandaag welgeteld eentje in m'n winkel gehad. Waren er ergens rellen?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de Mac stond een hele berg en over de Lomstraat liepen er ook een heleboel![]()
Ik hoorde je net nog via de telefoon Frats
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:45 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik belde een vriend die in de Gamemania stond en ik hoorde jou op de achtergrond schreeuwen
Ik was gisteren de hele dag in Nijmegen, maar het weer was er niet minder omquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:22 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
Op die manier....
En wat een weertje ineens!
Je moet wat op die dag. Niks is bereikbaar, dus dan maar ertussenin.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:38 schreef Klonk het volgende:
ik ga zondag zo ver mogelijk de andere kant uit en hopen dat er een bom op het parcour valt, scheelt gelijk een hoop hardloopjosti´s
Dat was ik graag komen doen, maar ik moet thuis al bier hijsenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef fratsman het volgende:
Wie gaat er zondag allemaal langs de kant bier hijsen?
gelukkig blijft de ellende uit de buurt van Belfeldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je moet wat op die dag. Niks is bereikbaar, dus dan maar ertussenin.
Mazzelpik!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig blijft de ellende uit de buurt van Belfeld
Volgend jaar een hele marathon. Let maar op, In Venlo starten, Blerick, Tegelen, Belfeld, Tegelen boven over de hei, door het Ven, Schandelo, Arcen Lomm, Arcen, Velden en dan finish.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig blijft de ellende uit de buurt van Belfeld
Als ik maar fatsoenlijk op mijn werk kom, anders fiets ik gewoon door het parcours heen, wat kan mij het schelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je moet wat op die dag. Niks is bereikbaar, dus dan maar ertussenin.
Schei maar uit met je fikse bui, Ik was drijfnat toen ik vannacht thuis kwam.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:52 schreef Ruder het volgende:
volgens Buienradar komt er morgen een gigantische bui over Venlo, dus dat wordt nog wat
En Buienradar heeft het meestal wel goed, want vandaag ging stipt om 22.15 een fikse bui over het Ruhrgebiet heen
Denk het niet. De renners gaan van Blerick naar Tegelen via de Zuiderbrug.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:48 schreef Klonk het volgende:
weet iemand eigenlijk of de zuiderbrug morgen begaanbaar is voor fietsers ?
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:26 schreef Klonk het volgende:
Ik heb al ruzie gehad met de eerste venloop josti´s
Op een niet afgesloten weg, waren ze bezig dingen op te bouwen waardoor ze weg compleet blokkeerde, dus ik zeg niet zo handig op een weg waar nog gewoon verkeer over heen komt, zeggen ze: ja maar de Venloop komt hier langs
Dus ik zeg ja komt, wil niet zeggen dat je de weg nu al kunt blokkeren, toen begonnen ze te schelden
Inderdaad. Fiets maar de andere kant uit, dan weet je tenminste zeker dat je er geen last van hebt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Klonk het volgende:
ja, dat dus
en ze waren allemaal rommel aan het opbouwen die ze ook ergens in de berm op konden bouwen, maar nee het moest midden op de weg, echt sommige mensen...
ik denk dat ik vanmiddag maar ver van Venlo en Tegelen vandaan blijf, anders gaan er dooien vallen![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:26 schreef Klonk het volgende:
Ik heb al ruzie gehad met de eerste venloop josti´s
Op een niet afgesloten weg, waren ze bezig dingen op te bouwen waardoor ze weg compleet blokkeerde, dus ik zeg niet zo handig op een weg waar nog gewoon verkeer over heen komt, zeggen ze: ja maar de Venloop komt hier langs
Dus ik zeg ja komt, wil niet zeggen dat je de weg nu al kunt blokkeren, toen begonnen ze te schelden
ik fietsquote:Op zondag 21 maart 2010 15:51 schreef ganzenherder het volgende:
Stelletje zeikerds hiero, 1 keertje per jaar de Venloop, op een zondag nota bene. Dan weet je gewoon dat je nergens heen kan met de auto voor een paar uurtjes.
Prima evenement die Venloop
ik geloof best dat het irritant is als je ergens heen moet ja, maar komop 1 keertje per jaar zo'n evenement is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets
en ik zeik niet over de venloop, dat heeft moeder natuur al genoeg gedaan, ik zeik over al die josti´s die denken dat de olympische spelen in Venlo zijn en denken dat ze daardoor alles mogen![]()
ff je leesbrilletje op, ik heb niets tegen de Venloop, integendeel leuk voor diegene die het leuk vinden, wel tegen de tokkies die denken dat ze alles mogen omdat de Venloop langskomt / meedoenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
ik geloof best dat het irritant is als je ergens heen moet ja, maar komop 1 keertje per jaar zo'n evenement is toch niet teveel gevraagd?
De Venloop was ook weer een overtuigend bewijs dat joekskepelle alleen maar Vastelaovesmuziek op hun repertoire hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Ruder het volgende:
De Venloop wordt toch als excuus gebruikt om veel te zuipen en een beetje te gek te doen op hoempa pa muziek?
een soort verminkte versie van Vasteloavend?
Wel een leuk evenement voor de mensen die mee doen, maar alles eromheen
Maar het positieve eraan, we hadden wel weer wat extra klanten.
We moesten die stoere hardlopers natuurlijk wel van een vette hap voorzien
Het viel me op dat er veel mensen van buitenaf waren, dus hoe Venlo is die Venloop eigenlijk
quote:Bij een politiebureau in Venlo is vanochtend een poederbrief bezorgd. De brief werd aan de balie aangeboden. Een woordvoerder van de politie kon niet zeggen of dat is gedaan door bijvoorbeeld een postbode, een bezorgde burger of iemand met kwade bedoelingen.
De brief werd rond 11.00 uur geopend, waarna het bureau aan het Mgr. Nolensplein werd ontruimd. De brandweer en politie onderzoeken of het poeder gevaar oplevert.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef ganzenherder het volgende:
Dat jullie niet alle vrijwillgers van de Venloop even aardig vinden kan ik begrijpen. Maar dat jullie dan meteen poederbrieven gaan versturen vind ik ietwat te ver gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |