abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79090694
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:02 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens dood hier

Is Frats op vakantie ofzo?

Was ist Los?!
Er gebeurt gewoon echt geen fuck in Venlo op dit moment. En nee, voor ik vakantie heb, zitten we rond de Parkfeesten.
pi_79091109
Hier in Blerick krijgen we weer een Lidl erbij
Veel pauperwinkels nu in Venlo: 2 Aldi's, 2 actions, 2 wibra's, 2/3 Lidl's....
Niet dat ik iets tegen die winkels heb, in de meeste ben ik zelf ook vaak genoeg te vinden....Maar het geeft wel aan hoe Venlo zich aan het ontwikkelen is
Patat Friet
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:52:11 #178
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79091740
Of hoe mensen zich aan het ontwikkelen zijn dat ze zien dat ze hun spul ook voor de helft van de prijs kunnen krijgen, vanmorgen nog langs de Lidl in Reuver gefietst, stond duurder spul qua auto´s dan op de parkeerplaats van de AH

Valt me juist op de de AH de laatste tijd paupervolk in trainingsbroeken als klanten heeft
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_79092546
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef Klonk het volgende:
Of hoe mensen zich aan het ontwikkelen zijn dat ze zien dat ze hun spul ook voor de helft van de prijs kunnen krijgen, vanmorgen nog langs de Lidl in Reuver gefietst, stond duurder spul qua auto´s dan op de parkeerplaats van de AH

Valt me juist op de de AH de laatste tijd paupervolk in trainingsbroeken als klanten heeft
Ik moet oppassen dat mijn winkel niet de naam "paupertent" krijgt. Gisteren ook weer zo'n figuur. "Ik wil graag een componentenkabel voor de xbox 360. Kan ik nu een tientje betalen, en dan kom ik je die resterende 20 brengen als mijn uitkering binnen is."

Ik vind het qua levensmiddelen een ander verhaal. Mijn ouders kwamen altijd bij de aldi, en zelf gaan wij er ook geregeld heen (In Genooi nog wel! ) Maar het is kwalitatief gewoon goed spul. Net als de Lidl.
pi_79092958
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik moet oppassen dat mijn winkel niet de naam "paupertent" krijgt. Gisteren ook weer zo'n figuur. "Ik wil graag een componentenkabel voor de xbox 360. Kan ik nu een tientje betalen, en dan kom ik je die resterende 20 brengen als mijn uitkering binnen is."

Ik vind het qua levensmiddelen een ander verhaal. Mijn ouders kwamen altijd bij de aldi, en zelf gaan wij er ook geregeld heen (In Genooi nog wel! ) Maar het is kwalitatief gewoon goed spul. Net als de Lidl.
Ik vind het ook prima winkels. Maar toch is het paupergehalte daar nog net ietsje hoger dan wanneer je naar een C1000 gaat ofzo.
Patat Friet
pi_79093063
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:39 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik vind het ook prima winkels. Maar toch is het paupergehalte daar nog net ietsje hoger dan wanneer je naar een C1000 gaat ofzo.
Laatste tijd nog wel eens in het Vastenavondkamp geweest bij de C1000?
pi_79097446
quote:

[..]

Deutschland über Alles he

Ik vind juist dat Venlo een heel gevarieerd aanbod aan supermarkten heeft, je hebt de wat luxere (de Ah's, Plusmarkt, Super de Boer, Jan Linders), je hebt een hele grote voor Duitsers (2Bruder ) , wat Aldi en Lidl's en wat twijfelgevallen (de C1000's en Spar's )
pi_79097529
quote:

[..]

Welke winkel precies?

De enige supermarkt die wij hier hebben is de coop. Geen verkeerde supermarkt alleen vrij weinig keus Voor de drank voorraad etc. Gaan we meestal naar de aldi in baarlo toe. Lekker goedkoop en gewoon goed spul.
pi_79097726
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef Timmetjuhs het volgende:

[..]

Welke winkel precies?

De enige supermarkt die wij hier hebben is de coop. Geen verkeerde supermarkt alleen vrij weinig keus Voor de drank voorraad etc. Gaan we meestal naar de aldi in baarlo toe. Lekker goedkoop en gewoon goed spul.
GameMania op de klaasstraat.

Vuul Pruuse weer vanmiddag.
pi_79099123
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:27 schreef fratsman het volgende:

[..]

GameMania op de klaasstraat.

Vuul Pruuse weer vanmiddag.
Ahh daar ik zal de volgende keer als ik in de stad ben wel eens kijken wat jullie in de aanbieding hebben
Heb me daarstraks Bad company 2 besteld ^^ ben benieuwd.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:25:40 #186
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79099435
quote:

[..]

je zou er bijna een gloednieuwe kabel voor uit de verpakking en halen en voor zijn ogen in twee stukken knippen en dan een helft meegeven
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:56:13 #187
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_79100240
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:

[..]

je zou er bijna een gloednieuwe kabel voor uit de verpakking en halen en voor zijn ogen in twee stukken knippen en dan een helft meegeven
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_79101491
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:

[..]

!! Ik bel Bananaspilt alvast.
pi_79101871
Je zou er trouwens zo een leuke (matige) grap voor bij de GameMania omheen kunnen verzinnen!

"Mijn kabel, wat doe je!??! Ja, je hebt hem toch half gekocht? whehehehe!"

pi_79200276
Venlove heeft zijn toppunt bereikt, zondag deelde ze allemaal van die klapdingen uit, die in vele voetbalstadions al verboden zijn vanwege de irritante herrie.

En die deelt de gemeente hier zomaar uit voor die blije Venloop hier
pi_79200445
Ik kom al te lang op Fok! Niemand snapt mijn grap.
pi_79200700
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
Ik kom al te lang op Fok! Niemand snapt mijn grap.
Ik snap hem wel hoor, ben alleen te lui om te reageren
Patat Friet
pi_79201465
Ook leuk trouwens. Zondag voetbal kijken in de kroeg, terwijl achter je de Venloop voorbij komt!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:47:14 #194
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79203474
De Venlose pliesie is tof, was aan het fietsen en zag op de Gelissensingel een aangereden eend liggen, was nog vrij vers zullen we maar zeggen. Dus ik stap af en leg de eend in de berm, en had zoiets van tja en nu, dierenambulance maar daar heb ik het nummer niet van.

Net op dat moment komt de pliesie voorbij, die stoppen vragen wat er is en ik zeg zo eend enzo, dus die gasten gelijk de portofoon pakken, meldkamer kan er met spoed ff een dierenambulance komen, aangereden eend.

Was zo tof, echt een beer van een agent, kale kop, dubbeldeurs koelkast model
pi_79208036
Ruder had net de halve Lidl op en aan zijn fiets hangen op de Straelseweg!

en inderdaad, toffe woute!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 13:43:23 #196
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79208069
hopelijk had ie de straatkrantenverkoper niet meegenomen
  dinsdag 16 maart 2010 @ 16:20:00 #197
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_79215088
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik snap hem wel hoor, ben alleen te lui om te reageren
Wat die herder zegt .
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:47 schreef Klonk het volgende:
De Venlose pliesie is tof, was aan het fietsen en zag op de Gelissensingel een aangereden eend liggen, was nog vrij vers zullen we maar zeggen. Dus ik stap af en leg de eend in de berm, en had zoiets van tja en nu, dierenambulance maar daar heb ik het nummer niet van.

Net op dat moment komt de pliesie voorbij, die stoppen vragen wat er is en ik zeg zo eend enzo, dus die gasten gelijk de portofoon pakken, meldkamer kan er met spoed ff een dierenambulance komen, aangereden eend.

Was zo tof, echt een beer van een agent, kale kop, dubbeldeurs koelkast model
Toffe wout, inderdaad .
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:47 schreef fratsman het volgende:
Ook leuk trouwens. Zondag voetbal kijken in de kroeg, terwijl achter je de Venloop voorbij komt!
Prima toch ?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_79227684
Gans Venlo zonder tillevisie!
pi_79227869
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:14 schreef fratsman het volgende:
Haha lekker rustig! Hier werkt alles

Woon dan ook niet meer in Venlo
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:23:09 #200
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79228220
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:14 schreef fratsman het volgende:
heel ziggo verzorgingsgebied, kijk maar eens in KLB van Groningen via Zwolle, alles plat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')