Er gebeurt gewoon echt geen fuck in Venlo op dit moment.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:02 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens dood hier
Is Frats op vakantie ofzo?
Was ist Los?!
Ik moet oppassen dat mijn winkel niet de naam "paupertent" krijgt. Gisteren ook weer zo'n figuur. "Ik wil graag een componentenkabel voor de xbox 360. Kan ik nu een tientje betalen, en dan kom ik je die resterende 20 brengen als mijn uitkering binnen is."quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef Klonk het volgende:
Of hoe mensen zich aan het ontwikkelen zijn dat ze zien dat ze hun spul ook voor de helft van de prijs kunnen krijgen, vanmorgen nog langs de Lidl in Reuver gefietst, stond duurder spul qua auto´s dan op de parkeerplaats van de AH
Valt me juist op de de AH de laatste tijd paupervolk in trainingsbroeken als klanten heeft
Ik vind het ook prima winkels. Maar toch is het paupergehalte daar nog net ietsje hoger dan wanneer je naar een C1000 gaat ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik moet oppassen dat mijn winkel niet de naam "paupertent" krijgt. Gisteren ook weer zo'n figuur. "Ik wil graag een componentenkabel voor de xbox 360. Kan ik nu een tientje betalen, en dan kom ik je die resterende 20 brengen als mijn uitkering binnen is."![]()
![]()
Ik vind het qua levensmiddelen een ander verhaal. Mijn ouders kwamen altijd bij de aldi, en zelf gaan wij er ook geregeld heen (In Genooi nog wel!) Maar het is kwalitatief gewoon goed spul. Net als de Lidl.
Laatste tijd nog wel eens in het Vastenavondkamp geweest bij de C1000?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima winkels. Maar toch is het paupergehalte daar nog net ietsje hoger dan wanneer je naar een C1000 gaat ofzo.
Deutschland über Alles hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik moet oppassen dat mijn winkel niet de naam "paupertent" krijgt. Gisteren ook weer zo'n figuur. "Ik wil graag een componentenkabel voor de xbox 360. Kan ik nu een tientje betalen, en dan kom ik je die resterende 20 brengen als mijn uitkering binnen is."![]()
![]()
Ik vind het qua levensmiddelen een ander verhaal. Mijn ouders kwamen altijd bij de aldi, en zelf gaan wij er ook geregeld heen (In Genooi nog wel!) Maar het is kwalitatief gewoon goed spul. Net als de Lidl.
Welke winkel precies?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
![]()
GameMania op de klaasstraat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Welke winkel precies?
De enige supermarkt die wij hier hebben is de coop. Geen verkeerde supermarkt alleen vrij weinig keusVoor de drank voorraad etc. Gaan we meestal naar de aldi in baarlo toe. Lekker goedkoop en gewoon goed spul.
Ahh daar ik zal de volgende keer als ik in de stad ben wel eens kijken wat jullie in de aanbieding hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
GameMania op de klaasstraat.
Vuul Pruuse weer vanmiddag.
je zou er bijna een gloednieuwe kabel voor uit de verpakking en halen en voor zijn ogen in twee stukken knippen en dan een helft meegevenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zou er bijna een gloednieuwe kabel voor uit de verpakking en halen en voor zijn ogen in twee stukken knippen en dan een helft meegeven
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zou er bijna een gloednieuwe kabel voor uit de verpakking en halen en voor zijn ogen in twee stukken knippen en dan een helft meegeven
Ik snap hem wel hoor, ben alleen te lui om te reagerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
Ik kom al te lang op Fok! Niemand snapt mijn grap.![]()
Wat die herder zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor, ben alleen te lui om te reageren
Toffe wout, inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:47 schreef Klonk het volgende:
De Venlose pliesie is tof, was aan het fietsen en zag op de Gelissensingel een aangereden eend liggen, was nog vrij vers zullen we maar zeggen. Dus ik stap af en leg de eend in de berm, en had zoiets van tja en nu, dierenambulance maar daar heb ik het nummer niet van.
Net op dat moment komt de pliesie voorbij, die stoppenvragen wat er is en ik zeg zo eend enzo, dus die gasten gelijk de portofoon pakken, meldkamer kan er met spoed ff een dierenambulance komen, aangereden eend.
Was zo tof, echt een beer van een agent, kale kop, dubbeldeurs koelkast model
Prima tochquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:47 schreef fratsman het volgende:
Ook leuk trouwens. Zondag voetbal kijken in de kroeg, terwijl achter je de Venloop voorbij komt!
Haha lekker rustig! Hier werkt allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |