Laat hem lekker in de oppositie blijven. Niets ergers dan wederom zo'n LPF-debacle. Maar ja, wat dan? De PVDA gaat een monsterverlies leiden, dus alleen met een godswonder komen die terug in de coalitie. Wat dan? CDA-VVD-D66? Laat D66 dadelijk weer de hele boel klappen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef Klonk het volgende:
Gelukkig niet, dat Wilders de grootste wordt is ongeveer net zo reeel als laten we zeggen een carnaval van 4 maanden lang optochten en zittingen, dat klinkt leuk maar niemand overleeft het
TON!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:41 schreef Klonk het volgende:
Iets zonder Balkende zou wel fijn zijn ja
Maar verder, er zijn wel mogelijkheden met VVD-PVV-TON-SGP (uit mijn blote koppie) maar of dat nu is waar heel Nederland gelukkig van gaat worden...
Als dat zo is, laten we dan hopen dat ze daarvan geleerd hebben. Ik wilde eerst PVV stemmen, maar ik neig steeds meer richting VVD.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef Klonk het volgende:
Mijn voorspelling we krijgen een rechtse regering, en die valt door LPF achtige taferelen ook binnen de kortste tijd
Check!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Klonk het volgende:
ff spammen: http://www.buitenleven.nl(...)rijs_stemmen.nl.html
hier even stemmen, voor:
Maaiwerktuigen
voor het onderhoud van de nieuwe amfibieën- en reptielenbiotopen op voormalige
landbouwgrond bij Aalsbeek (Limburg).
Gedoan. Haupelik winse det waal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Klonk het volgende:
hier even stemmen, voor:
Maaiwerktuigen
Done, staat ver bovenaan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Klonk het volgende:
hier even stemmen, voor:
Maaiwerktuigen
Ik ook. Kan mezelf niet aanpassen aan een normaal ritme. Maar dat kan ook zijn omdat ik van de afgelopen 11 dagen er 9 op stap ben geweestquote:
Dat heeft iets met de Paerdskoel te maken, maar wat precies weet ik ook niet. Als ik weer eens bij m'n moeder ben zal ik het wel ff vragen, ik krijg in Venlo de Blerickse krant niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:58 schreef Klonk het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ze in Blerick maar een beeld van een half paard in de kloosterstraat hebben staan ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:08 schreef Klonk het volgende:
ah, op zich best mooi hoor, maar ik had zoiets van waarom geen heel paard, geld op ? op afbetaling gekocht ? kunstenaar dood halverwege ofzo ?
Ik heb ook maar even gestemd. Staat wel lekker ver voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Klonk het volgende:
hier even stemmen, voor:
Maaiwerktuigen
Het is best een aardige jongenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef fratsman het volgende:
Doesborgh in bloemlezing Komrij.
Hou es op om die omhooggevallen hippie aandacht te geven.Zelfs het pand van Hemingway is al verprutst met zijn "proza".
![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Ruder het volgende:
[..]
Het is best een aardige jongen
Alleen versta ik hem bijna nooit
Binnenkort kom ik op de radio, dat wordt genieten!
Heeft ie nog steeds die Pruusemat in z'n nek?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
Programma over Duitsland met Marcel 'Haringwurst' Tabbers
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds die Pruusemat in z'n nek?
Hoort eigenlijk ook wel bij hem.quote:
Geen analoge kabel aangesloten? En wat keek je dan als ziggo eruit lag?quote:Op woensdag 24 februari 2010 06:49 schreef Klonk het volgende:
ah, mooi, idd goed nieuws.
ik had alleen de digitale zooi maar aangesloten dus al een jaar of twee geen stadsomroep gezien
Ja ik zag het laatst toen ik er langs kwam. Zag er behoorlijk ongemakkelijk uit. Is het zo moeilijk daar een loopbrug te plaatsen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Klonk het volgende:
Goed plan van de gemeente Venlo dit: http://www.limburger.nl/a(...)pen_in_bouwput_Venlo
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:23 schreef Klonk het volgende:
dat was een zelfde drama geworden, alleen heeft de gemeente nu geld weten uit te sparen op de poten, verder is het een vergelijkbare constructie, alleen ondersteboven
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:48 schreef Klonk het volgende:
een trap zal daar waarschijnlijk net zo beroerd zijn
Ik beheers de kunst van het denken als een ambtenaar nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Klonk het volgende:
gezien de beperkte ruimte en het beperkte denkvermogen van de ambtenaren zullen ze op hetzelfde stuk willen werken, en die ruimte is beperkt, dus flikker je daar ook een rottige trap neer, logsich toch ?
Ja maar dit is wel erg asociaal, moeten allen bejaarden 1 kilometer omlopen (ik moet trouwens ook flink omfietsenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef Klonk het volgende:
gewoon het tegenovergestelde denken van wat een normaal mens denkt
quote:Ad Pollux stopt definitief bij Venlostad.com
donderdag 25 februari 2010, 09:58
Ad Pollux stopt definitief als voorzitter van ondernemersvereniging Venlostad.com. Zijn opvolger is Toine Schreinemachers.
Pollux maakte in januari bekend tijdelijk terug te treden. Die keuze had te maken met het faillissement van groentehandel De Mop, waarvan hij directeur was. Pollux, die sinds 2003 voorzitter was van de ondernemersvereniging, heeft nu besloten niet terug te keren.
Opvolger Toine Schreinemachers is eigenaar van een slagerij in de Gasthuisstraat. Hij neemt de functie van voorzitter per direct op zich. De afgelopen vier jaar was Schreinemachers al bestuurslid van Venlostad.com.
En moderators waar geen fatsoenlijke discussie mee te voeren is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Ruder het volgende:
Dat Kloeken.nl is wel echt een dood forum trouwens, zelfs dit topic is nog levendiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |