ja uiteraardquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Iedere avond.
En jij? Nog gescoord?
Braaf aan de sinas geweest ja?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb me voor de verandering eens een jaartje netjes gedragen
Whehe.quote:
Het was weer geweldig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Vraag dat aan Ruder. Ik heb het wel een beetje gehad met die kerel.
Maarre, het was weer een topper!en bij jou?
Zo beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Doe dat helemaal bovenaan ook nog even.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:33 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zo beter
Is iedereen weer nuchter in Venlo?
Dit weekend zal wel niks worden in de stad vrees ik.
Ik kan nooit kiezen wat ik leuker vind, Vastelaovend of ZPF.quote:
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef fratsman het volgende:
Motdomme, iedereen weer aan het werk hier?
Ik ben blij dat het nu weer even wat rustiger is.quote:
Gamers? Buiten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het nu weer even wat rustiger is.Allemaal die gamers zijn blij dat ze weer naar buiten mogen.
quote:
Ik denk het wel, maar je hebt altijd die-hards die niet thuis kunnen blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Ruder het volgende:
Zal het zaterdag dood zijn in de stad of gaat dat meevallen?
Ik wil iemand treffenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar je hebt altijd die-hards die niet thuis kunnen blijven.Wel zal het in Club 6 en Yuuuuize wat drukker zijn omdat dat soort volk normaliter geen vastelaovend viert.
Ik heb wel wat kekke vastelaovesfoto's staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef Ruder het volgende:
Frats ik heb ook respect voor jou jongen, alleen mis ik een leuke Gamemania foto van je op hyves
Ik heb een hele zatte van mij gevonden, die is het plaatsen niet waardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb wel wat kekke vastelaovesfoto's staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |