ikke welquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je dagelijkse marathon op de fiets voltooid?![]()
Herman is geen zwerverquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef fratsman het volgende:
Ik ken alleen Herman, en dat vind ik meer dan voldoende...
Jajaja, oke, Je hebt gelijk. Herman's moeder heeft geld genoeg zodat hij niet op straat hoeft te slapen.quote:
Hij drinkt altijd merkbier: Grolsch, Heineken, Amstel of Brandquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jajaja, oke, Je hebt gelijk. Herman's moeder heeft geld genoeg zodat hij niet op straat hoeft te slapen.
Waarom moet het van mij afhangen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef Ruder het volgende:
Kom nog 18 posts en dan is dit topic vol
Frats laat je van je beste kant zien
Jij bent de BigBoss nuquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waarom moet het van mij afhangen?Vroeger waren er veel meer Venlonaren actief hier.
Klonk heeft meer posts dan mij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef Ruder het volgende:
[..]
Jij bent de BigBoss nu
Hostimeister is overgelopen naar Nijmegen
Maar die post op dit tijdstip niet meerquote:
Nee, die staat om 05.30 naast z'n bed om om 07.00 na een bord Brinta aan de Tour de Limbourg te beginnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar die post op dit tijdstip niet meer
dan slaap ik al zelfsquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar die post op dit tijdstip niet meer
ik doe veel meer dan fietsenquote:Op donderdag 1 april 2010 01:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, die staat om 05.30 naast z'n bed om om 07.00 na een bord Brinta aan de Tour de Limbourg te beginnen.
Klonk for Presidentquote:Op donderdag 1 april 2010 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe veel meer dan fietsen![]()
vrijwilligerswerk, huishouden, boodschappen, mantelzorg, voor mij zitten te weinig uren in een dag en dat allemaal zonder red bull, maar met koffie![]()
![]()
ik zou alleen iets meer aan mijn tuin mogen doen
De bruder...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ruder het volgende:
[..]
Klonk for President
Ik moet vandaag wat mensen door Venlo rondleiden. Alleen mijn inspiratie komt niet verder dan de 2Bruder en het stadhuis![]()
Iemand nog sugesties?
De Bruder moet je wel gezien hebben als je in Venlo geweest bentquote:Op donderdag 1 april 2010 10:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
De bruder...Het is wel ernstig met je gesteld he?
Maarre... Stadhuis, Ald Weishoes, Iets verder huize Schreurs, (Dan heb je al een gedeelte oude gebouwen gehad.) Misschien nog wat geveltjesstaren op de Parade. Neem voor de vorm de duitse hoek mee, en loop dan meteen door naar de in aanbouw zijnde maasboulevard. Misschien is er in jou woonhoekje nog wel een leuke expositie.
Die is al oudquote:
Zaterdagavond Ted Bemmer in de Loco, verder geen ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:07 schreef Ruder het volgende:
Weet er iemand of er met Pasen ook iets bijzonders te doen is in de Gemeinde Venlo?
Ted Bemmer zijn dat niet die gasten die zich zelf mega ruig vinden en gewoon standaard electrospul draaien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zaterdagavond Ted Bemmer in de Loco, verder geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |