Dat dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:06 schreef Klonk het volgende:
een betalingsregeling voor een gebruikte console
Vergeetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef Klonk het volgende:
omg, daar ken ik zelfs al linkseboomknuffelhippie maar een smiley voor en dat is deze
Als je graag láááááng op je centen wachtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:13 schreef Klonk het volgende:
gat in de markt trouwens, gebruikte consoles verkopen tegen woekerrente
Juist. Er komt hier een jongen en die is al vaste klant sinds we hier geopend zijn. Elke week kocht ie wel wat. nu zit ie in de WW omdat ie in de bouw op dit moment nergens aan de bak komt. Solliciteert zich een slag in de rondte, maar het wil maar niet lukken. Die krijgt af en toe wel korting van me.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef Klonk het volgende:
omg, daar ken ik zelfs al linkseboomknuffelhippie maar een smiley voor en dat is deze
Totaal niet herkenbaar. Ik vind Venlo echt niet een geweldige stad om in te wonen ofzo maar toch voel ik me eerder Venlonaar dan Limburger hoorquote:Venlonaren trotser op Limburg dan op eigen stad
Nieuwsfoto
Uit een kiezersonderzoek van de Universiteit van Leiden is gebleken dat Venlonaren niet trots zijn op hun eigen stad.
Venlonaren zijn er namelijk trotser op om Limburger of Nederlander te zijn. Uit het onderzoek blijkt verder dat Venlonaren weinig gevoel hebben voor de lokale eigenwaarde. Ook blijkt dat Venlonaren positiever zijn over de lokale bestuurders dan over de landelijke bestuurders in Den Haag.
Veel Venlonaren vinden dat de landelijke bestuurders sneller het contact verliezen met de burger, terwijl dit bij lokale bestuurders minder het geval is. MM
nah, aldi en action hebben niets met arm of rijk te maken, geef ook liever minder geld uit aan dagelijkse dingen zodat ik geld over hou voor leuke dingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:59 schreef ganzenherder het volgende:
In Venlo wonen best veel uitkeringstrekkers als ik zie wat hier rondloopt zo af en toe, campingvolk genoeg. En winkels als de Action en de Aldi floreren in Venlo terwijl normalere winkels sluiten![]()
Venlonaer. Absoluut.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:01 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, nog een opmerkelijk bericht van Kloeken:
[..]
Totaal niet herkenbaar. Ik vind Venlo echt niet een geweldige stad om in te wonen ofzo maar toch voel ik me eerder Venlonaar dan Limburger hoor![]()
Zeker met Zuid-Limburg heb ik niet erg veel affiniteit...
Hoe zit het met jullie?
Eerst Venlonaar, dan Limburger, en een heel heel héél eind daarachter Nederlander. (en dan heb ik het niet eens over Hollander.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:01 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, nog een opmerkelijk bericht van Kloeken:
[..]
Totaal niet herkenbaar. Ik vind Venlo echt niet een geweldige stad om in te wonen ofzo maar toch voel ik me eerder Venlonaar dan Limburger hoor![]()
Zeker met Zuid-Limburg heb ik niet erg veel affiniteit...
Hoe zit het met jullie?
Als een Randstedeling zeikt over mijn accent haal ik gewoon even flink mijn neus op. "Zo klinkt het bij jou." Einde discussie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:43 schreef Ruder het volgende:
In principe wel een Venlonaar, maarre buiten Limburg, wordt je al gauw als Limburger gezien en zien ze het verschil niet tussen noord, midden en zuid
Heb je een video als bewijs?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als een Randstedeling zeikt over mijn accent haal ik gewoon even flink mijn neus op. "Zo klinkt het bij jou." Einde discussie.
Meerdere mensen op het hoofdkantoor van FRS.quote:
Al vanaf 18.30 uur ofzoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:20 schreef fratsman het volgende:
Mensen, Stadsomroep! nu! Superinteressante documentaires over de bevrijding van Venlo met authentieke beelden.
Ik schraap mijn keel dan, om er vervolgens een vreselijke randstedelijke ewwwwr achteraan te gooien en weer mijn keel te schrapen. 'Zo, dat is jullie spraakgebrek.'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als een Randstedeling zeikt over mijn accent haal ik gewoon even flink mijn neus op. "Zo klinkt het bij jou." Einde discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |