Op vakantie in Frankrijk dacht men altijd dat we Denen waren als ze ons onderling dialect hoorden praten.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik voel me vooral Limburger. Nederlander eigenlijk zelden. Vaak schaam ik me (zeker op vakantie) dusdanig voor mijn landgenoten dat ik me maar als Vlaming of Scandinaviër voorstel, ze horen het verschil met Limburgs toch zelden.
Heb je dat beest geschopt?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:03 schreef Klonk het volgende:
ik ben bang dat ik Duitser ga worden, had zaterdagmiddag in Duitsland een Duitse herder in mijn broek en been hangen
Als je door had gezet hadden ze het beest moeten laten inslapen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:50 schreef Klonk het volgende:
eigenaar bleef zelfs sorry zeggen toen ik hem voor rotte vis uitmaakte
was waarschijnlijk doodsbang dat ik aangifte zou doen en dat zijn hond een wesenstest moest ondergaan
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef Klonk het volgende:
Duitsers kennende gaan ze in een kampje en dan onder de douche![]()
foei, foei, foei Klonk, foei![]()
![]()
![]()
Ja, tweede keer dat die bij ons achter bezig is geweestquote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef fratsman het volgende:
Ik ben dol op honden, maar in zo'n geval zou ik zo'n beest echt lens schoppen. En de eigenaar mag ook wel wat meer zijn verantwoordelijkheid nemen, als een hond echt (dus niet speels) bijt is ie slecht opgevoed.
MPG! Bandenprikker weer bij jou in de straat? Ik hoorde dat ie op de Helbeek had toegeslagen.
For fanden da også!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op vakantie in Frankrijk dacht men altijd dat we Denen waren als ze ons onderling dialect hoorden praten.
Ja in Kessel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ja heerlijk weer. Ik moest vanochtend wel weer krabben in Kessel
En dan rij je op de snelweg en moet je de zonnebril opzetten. Helaas wordt het van het weekend weer minder. Ik kan niet wachten op de zomer
quote:Venlo schakelt snel over op duo-container
woensdag 3 maart 2010, 11:05
Begin april wisselen de eerste Venlonaren hun afvalbak in voor een nieuwe duo-container. Zes tot acht weken later heeft iedereen een nieuwe container.
Het omwisselen gebeurt per wijk. Mensen krijgen een brief met uitleg een week voordat hun straat aan de beurt is.
Het komt er op neer dat de huidige container op de normale ophaaldag buiten moet worden gezet, deze wordt dan geleegd. Mensen moeten de container vervolgens gewoon aan de straat laten staan, waar hij binnen 48 uur wordt opgehaald. In die tijd komt ook de nieuwe duo-container.
Alweerquote:
Wij in het centrum hebben een ondergrondse containerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer?
Hebben ze godverdomme niks beters te doen?
Zo lang hebben we die grijze bak met plastic-vak erin nog niet.
Of krijgt iedereen nu de bak die wij al hebben?
wees er maar blij mee, mag je binnenkort met een extra plastic plastic zak over straat lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wij in het centrum hebben een ondergronde container
Hij is ook ideaal om lijken in te dumpenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees er maar blij mee, mag je binnenkort met een extra plastic plastic zak over straat lopen
Daar hebben wij een paar weken geleden al een brief van gekregen, en ik dacht dat wij die dingen een maand geleden ofzo al zouden krijgen, maar ik er nog steeds niets van gezien...quote:
Ow, op die fiets. Ik dacht alquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat iedereen de bak krijgt die jullie nu al hebben, we moeten plastic helden gaan worden zodat een enge oranje vent ons komt bedanken...
You go girl!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef fratsman het volgende:
Ik heb mijn evenement gevonden!
http://www.kloeken.nl/nieuws/5056![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |