Het was wel aardig ja. Geen bijzondere uitzending, maar als je het doorgaans wat vindt.. sure.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:28 schreef mitt het volgende:
Is het nog de moeite om het terug te kijken?
Geen spectaculaire uitzending, maar wel aardig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:28 schreef mitt het volgende:
Is het nog de moeite om het terug te kijken?
Mooi om te zien dat Johan zich dan loopt op te vreten van binnen. Als hij het gevoel krijgt dat Genee hem iets probeert te ontlokken. Zelfde geldt altijd als Pantelić ter sprake komt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Genee ook wel het grappigst tijdens de Toto.
NEC - Willem II.. dat wint NEC.
Oke! Het Wiljan Vloet-effect.
NEC - Groningen... toch ook NEC.
Zo! Die Vloet blijft maar punten pakken zeg tjongejonge.
Geneequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Genee ook wel het grappigst tijdens de Toto.
NEC - Willem II.. dat wint NEC.
Oke! Het Wiljan Vloet-effect.
NEC - Groningen... toch ook NEC.
Zo! Die Vloet blijft maar punten pakken zeg tjongejonge.
Het is vaak vooral gebaseerd op slecht of selectief luisteren van Genee. Alleen maar met als doel om Johan op zijn woorden terug te laten komen.. De irritatie die dan vervolgens ontstaat is wel geweldig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:36 schreef DrDentz het volgende:
Genee kan dat goed, hij kent Johan's zwakkere plekken. Over Isaksson ook.![]()
whehehequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Die had ik gehoord ja, mooi anekdotes had hij. Of die over brandweerwagens op het veld in de Turkse competitie.
Mja wel typisch. SV is natuurlijk de grote NOS, een "beetje" Ajax-georiënteerd, en houdt absoluut niet van concurrentie van die provinciale snor op de commerciële zender. Daarom ook de nare reactie als Hugo ook maar bij Johan in de buurt komt. Tenminste, dat is een beetje mijn indruk, maar daar kan ik ook naast zitten. Je kunt het niet echt zeker weten natuurlijk, want dat gaan ze niet zeggen. Als het zo is, dan is dat nogal kinderachtig, want volgens mij komen ze nauwelijks in elkaars vaarwater.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef DrDentz het volgende:
Zullen Johan Derksen en Jack van Gelder oprecht een hekel aan elkaar hebben? Ik heb Johan nog nooit op een positieve opmerking over Van Gelder of Studio Voetbal kunnen betrappen, en omgekeerd ook niet. Jack noemt Derksens naam nooit, maar Johan geeft Jack wel iedere uitzending van VI een paar steekjes onder water.
En dat er dan binnen de kortste keren alweer een discussie aan de gang is over één van de genoemde clubs.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke aan die toto, dat Johan er geen zin in heeft en het snel gedaan wil hebben terwijl Genee overal op ingaat en af en toe zegt 'O ja, Heerenveen, toch wel?'.![]()
Stond dit niet een tijd geleden ook op Fok? Goeie zaak dat er wat tegengewicht wordt geboden. Ik denk dat het naďviteit van de journo's is, al zal hun drift om te scoren het wel mogelijk hebben gemaakt. Totaal onterecht, want het beďnvloedt wel de beeldvorming. Dat er na zo'n Heracles - Groningen-achtige wedstrijd mensen op fora gaan roepen dat er "belchinezen op de tribunes zaten". En voor je het weet krijg je zo'n hysterie dat clubs Aziaten met telefoons van de tribunes, uit angst dat hun naam in verband komt te staan met omkooppraktijken. Dat die reporters daar niet over nadenken...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Interessant om te lezen en het zet VI en beide 'onderzoeksjournalisten' in een ander daglicht:
http://www.wedden-op-spor(...)l-international.html
Opzet of pure naiviteit?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef Vasilevski het volgende:
En dat er dan binnen de kortste keren alweer een discussie aan de gang is over één van de genoemde clubs.
Maar ja, ze gingen destijds zelf de concurrentie aan met 'de snor'. Jack en z'n vrienden zouden dat wel even beter doen dan de commerciëlen, want de NOS is het instituut.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Mja wel typisch. SV is natuurlijk de grote NOS, een "beetje" Ajax-georiënteerd, en houdt absoluut niet van concurrentie van die provinciale snor op de commerciële zender. Daarom ook de nare reactie als Hugo ook maar bij Johan in de buurt komt. Tenminste, dat is een beetje mijn indruk, maar daar kan ik ook naast zitten. Je kunt het niet echt zeker weten natuurlijk, want dat gaan ze niet zeggen. Als het zo is, dan is dat nogal kinderachtig, want volgens mij komen ze nauwelijks in elkaars vaarwater.
Ach ja, dat is waar ook, Studio Voetbal bestaat natuurlijk ook nog maar sinds 2001. Zou nog wel eens interessant zijn om de kijkcijfers van beide programma's van de afgelopen tijd naast elkaar te leggen. Ik neem aan dat het einde van Voetbal Insite en het daaropvolgende uitgeklede Voetbal International van vorig seizoen wel een stapje terug waren, maar geen idee of dat echt zo is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ja, ze gingen destijds zelf de concurrentie aan met 'de snor'. Jack en z'n vrienden zouden dat wel even beter doen dan de commerciëlen, want de NOS is het instituut.
True. Zeker in dit geval zegt het niets. SV komt op een zondagavond op de NOS, VI op een maandagavond op RTL7. Tot voor kort hadden ze een programma voor hun over Amerikaanse houthakkers. Ook dat scheelt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:46 schreef bascross het volgende:
SV is gewoon slechter dan VI. Die kijkcijfers zeggen mij niets, SBS 6 heeft ook hoge kijkcijfers met hun kut programma's. Is dat dan kwalitatief beter dan de rest? Natuurlijk niet.
Misschien wel, maar er spelen wel meer zaken mee. SV begint natuurlijk wel op een tijdstip dat veel burgers langzaam naar bed gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
VI is het best bekeken programma van RTL7. Niets anders trekt daar meer dan 500.000 kijkers. Jack verliest altijd alleen maar kijkers ten opzichte van het programma voor hem.
Oordoppen zijn idd geen overbodige luxe als Youri het op z'n heupen heeft. Tering, wat een kansloze herrie komt er vaak uit die vent.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:57 schreef HaagsPietje het volgende:
VI is zeker beter dan SV.
SV vind ik vooral dit jaar erg saai, plichtmatig en nikszeggend...
en dan die lulhannes van een Youri, wat een naar mannetje is dat zeg. Afgelopen zondag ook weer aan een stuk door tetterend met die betweterige kutkop van em waardoor een normale leuke discussie totaal niet op gang kwam. Het erge is nog dat ie geen flauw benul heeft van wat voor nonsens die gast uitslaat....slecht geinformeerd en niet goed op de hoogte van de materie, maar dan toch als een haantje de voorste allerlei onzin over diezelfde materie willen uitkramen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:46 schreef bascross het volgende:
Johan heeft geen vrienden. Hij had laatst ook een mooie column in de VI. Eén of ander programma was bij hem aan de deur geweest oid en iemand wilde weer contact met Johan. Hij moest echter eerst zijn deelname bevestigen voordat hij te weten kreeg wie het was. Johan had daar uiteraard geen zin in.![]()
Youriquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Oordoppen zijn idd geen overbodige luxe als Youri het op z'n heupen heeft. Tering, wat een kansloze herrie komt er vaak uit die vent.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 00:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Wist je nog die ene keer dat Hugo helemaal los ging?
Ja. Over de LTS?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Youri
Heb vaak vroeger moeten lachen om Youri en Hugo samen, maar tegenwoordig reageren ze niet meer zoveel op elkaar.
Wist je nog die ene keer dat Hugo helemaal los ging?
http://www.vi.nl/Achtergr(...)int-in-Nederland.htmquote:
Toen Hugo heeeeeeeeeeeeeeel boos werd op Youri, daar is zelfs een paint toen van gemaaktquote:
Ohja dat zei hij, is dat fragment niet op youtube ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Hij liep toch ook eens weg? Toen was hij nog kwader dan tijdens dat 'mag ik godverdomme mijn zin afmaken?'
Dat Hugo is weggelopen kan ik mij niet herinneren..?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Hij liep toch ook eens weg? Toen was hij nog kwader dan tijdens dat 'mag ik godverdomme mijn zin afmaken?'
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef di0r1 het volgende:
Dit was overigens de leukste aflevering van 2009:
Wanneer was dat ongeveer dan dat Hugo zo boos werd op Youri kan het niet vinden op youtubequote:Op woensdag 17 februari 2010 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Das best lang geleden, hij liep tot aan de deur en toen zei Jack iets van: "kom op Hugo, gaan we weglopen?" en kwam hij terug aan tafel, nog steeds best kwaad.
Die was echt goed, je voelt dat zoveel publiek de heren tot nieuwe hoogtes brengt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef di0r1 het volgende:
Volgens mij was dat niet met Youri.... Jack van Gelder, Hugo Borst en nog iemand, Wim Kieft ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer was dat ongeveer dan dat Hugo zo boos werd op Youri kan het niet vinden op youtube
Tot 'ie opeens weg was. De week daarna een vernietigende column over Sr. door Johan in de VI.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:15 schreef Morgenrood het volgende:
Ik zou weleens een compilatiefilmpje willen zien van de meningsverschillen tussen Johan en Kraay senior.
Youri is de Kraay junior van studio voetbalquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:25 schreef bascross het volgende:
Dit ook.![]()
![]()
![]()
Hiddink is geen toptrainer, omdat hij één keer verliest van Slovenië.
Geniaal inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef di0r1 het volgende:
Dat Studio Ajax-gelul vind ik zo'n onzin. Een seizoen of twee-drie geleden kon ik daar wel in meegaan, maar dat is al lang niet meer zo. Als Cheque het tegenwoordig weer eens over Ajax moet hebben, is het bovendien vrijwel altijd negatief gezeur. Zus deugt niet en dat gaat fout. Lijkt me als niet Ajax-fan alleen maar lekker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef Vasilevski het volgende:
SV is natuurlijk de grote NOS, een "beetje" Ajax-georiënteerd,
Prachtige tvquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef di0r1 het volgende:
Het is ook wel treurig dat Jack geforceerd kritisch over Ajax doet om van z'n Ajax-imago af te komen. "Ik ben niet voor Ajax hoor, AFC is mijn cluppie!"quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:06 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat Studio Ajax-gelul vind ik zo'n onzin. Een seizoen of twee-drie geleden kon ik daar wel in meegaan, maar dat is al lang niet meer zo. Als Cheque het tegenwoordig weer eens over Ajax moet hebben, is het bovendien vrijwel altijd negatief gezeur. Zus deugt niet en dat gaat fout. Lijkt me als niet Ajax-fan alleen maar lekker om naar te kijken
Één van de redenen, dat ik nooit meer kijk is dat ik me zo ongelofelijk kan ergeren aan hoe Youri honderdduizend keer per aflevering Twente aanhaalt. En let maar eens op, bijna nooit in negatieve zin. Ik weet niet of dit de laatste tijd anders is, maar ik kan gewoon niet naar hem luisteren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Youri gaat gewoon standaard tegen alles in wat er gezegd wordt. Want ja, het is een 'discussieprogramma'.
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit waar het wordt uitgezonden wat mij betreft, maar ben wel benieuwd.quote:Voetbal International mogelijk naar andere zender
Het tv-programma Voetbal International is komend televisieseizoen mogelijk niet meer bij RTL7 te zien. De makers van het programma zijn in gesprek met zowel RTL7 als een andere zendgemachtigde over voortzetting van de show, zo meldt MediaMagazine.nl.
RTL Nederland heeft aangegeven "zeer tevreden" te zijn over de uitzendingen en kijkcijfers en wil dan ook een nieuw contract sluiten voor de komende twee jaar. De makers zijn echter ook in bespreking met een andere zendgemachtigde. Het is niet bekend welke partij dat is, maar Veronica lijkt het meest voor de hand te liggen. Deze week zouden er nieuwe gesprekken worden gevoerd.
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)l-mogelijk-naar.html
Ja echt hé. Genee op z'n sneust.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:36 schreef rubbereend het volgende:
ben nu de uitzending terug aan het kijken; dat bruggetje naar de speler van de week
Dus sowieso nog 2 jaar VI.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit waar het wordt uitgezonden wat mij betreft, maar ben wel benieuwd.
dat wordt dan toch echt een bepalend moment in de carriere van Wilfred Sjenee....spannend!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus sowieso nog 2 jaar VI.Zouden ze ook met dit programma doorgaan als Johan met pensioen gaat en nooit meer op tv wil, over zo'n 4 jaar?
Dat is nog allerminst zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Morgenrood het volgende:
Genee zal Johan opvolgen als hoofdredacteur van VI over een x-aantal jaar.
Je bent dan wel 5 jaar verder en er lijkt serieus sprake van dat Genee Johan zal opvolgen..quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Kan Iwan van Duren hem niet opvolgen dan?
Genee lijkt me niet echt een blaadjesmaker, meer een gladde jongen die met z'n hoofd op televisie wil blijven.
Ik denk dat hij dat meer bedoelde in de context dat het eventueel wel mogelijk zou zijn. Dat zij er niet perse ongeschikt voor is en iig bereid is hard te werken, maar ik denk niet dat hij haar ooit als een echt serieuze kandidaat heeft gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Barbara Barend schijnt ook een kandidaat te zijn, in ieder geval een paar jaar geleden. Johan verkondigde eerst dat een vrouw nooit hoofdredacteur van VI zou kunnen worden (hij hoeft ook geen hoofdredacteur van Opzij te worden), want de voetballerij is een mannenwereldje. Maar toen hij met Barbara werkte stelde hij z'n mening bij en vond dat Barbara ook best zijn taak over zou kunnen nemen. 'De Barendjes hebben een geweldige werkinstelling.'
Maar dan iets genuanceerder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Goh, Johan die zijn eigen baan 'de leukste baan van Nederland' noemt. Dat heb ik nog nooit gehoord.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Johnny toch een beetje een kneusje.
't zoontje van John de Mol hč. Dat trekt de nodige golddiggers aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
klopt maar ondertussen neukt hij zich zelf suf met elke dag een andere chick
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Bombshell het volgende:
Is en blijft een droeftoeter die Johny.. Durft niks te zeggen omdat tie dr eiegnlijk helemaal geen verstand van heeft. Kan beter programmas maken met verstandelijk gehandicapten dan komt die nog enigzins intelligent over.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is de gast ?
Ach dat is waar ook,,quote:Op maandag 22 februari 2010 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op maandag is er nooit een gast
![]()
Alleen een clown en die noemen we Hansie
Hanssie!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op maandag is er nooit een gast
![]()
Alleen een clown en die noemen we Hansie
Die bulderlach onder dat moment moet wel geniaal wordenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gijpie zijn moment van het weekend zal wel die ADo speler zijn die 2 teamgenoten tegen de grond werkt,,![]()
En dan zegt ie daarbij : Hans Hansiieee nou moet je die gozer zien,, Hansiee kijk hem dat is toch prachtig Hansiee ? Mag ik het alstublieft nog 1 keer zien,, Hansiee moet je kijken,,
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gijpie zijn moment van het weekend zal wel die ADo speler zijn die 2 teamgenoten tegen de grond werkt,,![]()
En dan zegt ie daarbij : Hans Hansiieee nou moet je die gozer zien,, Hansiee kijk hem dat is toch prachtig Hansiee ? Mag ik het alstublieft nog 1 keer zien,, Hansiee moet je kijken,,
Ja en dan met zijn hand op Hansie''s arm.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Johan 'maakt het niet mooier dan het is' zoals je weetquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ze Wijnaldum maar niet gaan afzeiken. Van fouten maken leert hij, leve de eredivisie. Over 7 jaar bij een hele grote club.
Dat zie je inderdaad aan zijn uiterlijk,,quote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Johan 'maakt het niet mooier dan het is' zoals je weet
Redactie-lid ?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef rubbereend het volgende:
Wesley de Groot uit Winssen
Samantha de Jonge uit Sneek
Ed de Bal uit Wageningen
Charles du Hűmer uit Beek
hebben vragen gesteld voor vanavond
nee, ik heb vragen onder die namen ingestuurd. Het was hier vroeger een sport om met rare namen in de uitzending te komenquote:
Hehe Geniaal, zal het bijhouden of ze erbij komen,,quote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, ik heb vragen onder die namen ingestuurd. Het was hier vroeger een sport om met rare namen in de uitzending te komen
lol ik ben benieuwdquote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef rubbereend het volgende:
Wesley de Groot uit Winssen
Samantha de Jonge uit Sneek
Ed de Bal uit Wageningen
Charles du Hűmer uit Beek
hebben vragen gesteld voor vanavond
Zou idd bijzonder vreemd zijn. De man die er voor zorgt dat Ajax kansloos is voor het bereiken van de volgende ronden.. Je kunt niet anders concluderen dat ze dan alleen kijken naar het afgelopen weekend.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Paran0id het volgende:
Wat deed Jan Vertonghen in het elftal van de week? Persoonlijk verantwoordelijk voor de nederlaag tegen Juventus
De Gilette speler van de week. (Gok ik)quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat dat 1'tje achter de spelers in het Elftal van de week betekent?
hoe vaak die speler van de week is geworden!;)quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat dat 1'tje achter de spelers in het Elftal van de week betekent?
Theo Janssen was speler van de week, mede door zijn doelpunt tegen Werder.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Zou idd bijzonder vreemd zijn. De man die er voor zorgt dat Ajax kansloos is voor het bereiken van de volgende ronden.. Je kunt niet anders concluderen dat ze dan alleen kijken naar het afgelopen weekend.
Ja, maar dat kan 'ie niet meer.quote:
Maar op rechtsback is hij gewoon minder, maar hopelijk kan hij er weer op ritme komen en op niveauquote:
nog niet, zelfs de botsende Ado spelers zijn nog niet voorbij gekomenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef super-gabber het volgende:
hopelijk gaan ze het nog ff over die waardeloze actie van wijnaldum hebben
grappig was dat ja zo'n blonde muts van de opnameleiding met een ICT nerd er bijquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Ondertussen bij VI: wanhopige pogingen om de computer van Genee te repareren
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Van welke website is dit?
www.feyenoord.nl
Ja dat moet je niet serieus nemen die shitsites.
dat bewijst de tekst op hun site wel ja....schandalig gewoon!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:33 schreef Lagrinta het volgende:
Hypocrieten. Nu moet ik nageven dat Feyenoord een club is die recht door zee is, maar dat gaat vaak gepaard met een gebrek aan intelligentie.
Dat op de Feyenoord site staat dat mensen uit Breda nog schrikken van het woord kanker maar mensen uit Rotterdam er niet meer van opkijken.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:35 schreef Babovic het volgende:
Iemand die uit kan leggen wat er met Feyenoord.nl is? Heb het gemist
quote:
Nou wees er trots opquote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Dat op de Feyenoord site staat dat mensen uit Breda nog schrikken van het woord kanker maar mensen uit Rotterdam er niet meer van opkijken.
quote:TOLERANTIEGRENZEN
Het gebruik van ziektes als bijvoeglijk naamwoord om een bepaalde uitspraak of
belediging kracht bij te zetten is een algemeen verschijnsel. Woorden als tyfus, tering of
kanker zijn de meest voorkomende. Veel mensen kijken er in een stad als Rotterdam
nauwelijks van op wanneer iemand de tyfus of tering wordt gewenst, en ook het noemen
van het woord kanker doet bij velen nauwelijks de wenkbrauwen fronsen. Het stellen van
een grens waarbij als criterium wordt gebruikt of de ziekte een dodelijke afloop kan
hebben is zinloos. Veel mensen overlijden aan bijvoorbeeld de griep, en er is in
Nederland niemand die zich zal storen aan een tekst als “krijg de griep”. Er is echter een
grote groep mensen die zich wel degelijk stoort en gekwetst voelt bij het horen van het
woord kanker. Veel supporters hebben dit regelmatig mondeling en/of schriftelijk via de
Feyenoord Supportersvereniging geuit.
Had ie vorige week ook al niet.. Sparta - NAC had wel een 3tje mogen wezen..quote:
Er staat toch ook niet dat ze het goedkeuren?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef joers1 het volgende:
Kan "normaal" zijn in Rotterdam...maar het is absurd dat een club als Feijenoord door zoiets op hun website te zetten, suggereert dat schelden met kanker normaal is en "moet kunnen". Schandalig is dat gewoon!!
Precies!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef joers1 het volgende:
Kan "normaal" zijn in Rotterdam...maar het is absurd dat een club als Feijenoord door zoiets op hun website te zetten, suggereert dat schelden met kanker normaal is en "moet kunnen". Schandalig is dat gewoon!!
dat staat er min of meer dus wel....ze keuren het nergens af volgens Wilfred Genee, ze benoemen dat het normaal is...en dat is werkelijk te zot voor woorden. Alleen al zoiets "normaal" noemen vind ik te "ziek" voor woorden! Dan ben je de titel topclub totaal NIET waardig (dat zijn ze tóch al jaren niet meer, maar dat terzijde)...Johan Derksen zegts zelfs dat de KNVB DAAR hard voor moet straffen...en dat vind ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ze het goedkeuren?
zich er tegen verzetten doen ze ook niet bepaaldquote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ze het goedkeuren?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef joers1 het volgende:
God wat hypocriet allemaal, wat er staat is dat het ''strafbaar'' stellen van schelden met ziektes onmogelijk is omdat niet iedereen zich gekwetst voelt door deze scheldwoorden. Net zoals dat niet iedere ziekte wordt gezien als een kwetsend scheldwoord. Het is vast ook meer als uitleg bedoeld dan als statement.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Waar Albert Verlinde nog in heeft lopen graaienquote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Adelante het volgende:
De nootjes van LINGO van drie weken geleden
PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
PSV is volgens mij ook een van de enige die het stadion nog helemaal in bezit heeft, dat scheelt enorm natuurlijk
Nee dat dus echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.
Lijkt mij hier nog best een addertje onder het gras te zitten.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
PSV is volgens mij ook een van de enige die het stadion nog helemaal in bezit heeft, dat scheelt enorm natuurlijk
vertel...welke club dan wel volgens jou????quote:
helaas. PSV draait zonder CL verlies. Twee of drie seizoenen zonder CL zijn dodelijk dan moet er hard gesaneerd worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.
Heerenveenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
vertel...welke club dan wel volgens jou????
Ik vraag me ook altijd af of hij nou echt Duits spreekt of nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan Louis echt zo goed verstaan ook al spreek ik haast geen Duits.
Heracles bij voorbeeld.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
vertel...welke club dan wel volgens jou????
en dan zeg ik...nee die zeker nietquote:
Nou dan kan ik ook vloeiend Duits.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af of hij nou echt Duits spreekt of niet
Dat bedoel ik ook, bij PSV zit de hele omzet van het stadion in de totale omzet. Dus daardoor worden spelers salarissen vanzelf een lager percentage. Want het is natuurlijk wel een absurd laag percentage bij PSVquote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Lijkt mij hier nog best een addertje onder het gras te zitten.
Je kunt goed liegen met statistieken. Zou duidelijker geweest zijn als er een beeld was van de balansen.
Al met al is dit best zielig, RKC
Hij is gewoon echt. Wat een keizer.quote:
Dat is echt de grootste onzin. Onder Westerhof zijn er veel grotere schulden gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Heracles bij voorbeeld.
PSV kan nog geen speler kopen, met dank aan Van Raaij.
Dit is toch wel wat meer dan echt, iets teveel over het randje.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt. Wat een keizer.
Omdat hij het oude beleid doorzette ja!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin. Onder Westerhof zijn er veel grotere schulden gemaakt.
niks daarvan, toen greep namelijk de RvC de macht met Westerhof al pop. Zo werd bijvoorbeeld het spelersfonds omgezet in een dure leningquote:Op maandag 22 februari 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Omdat hij het oude beleid doorzette ja!
lees ff terugquote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Tommeke het volgende:
Wat stond er eigenlijk op die Feyenoord site? Wie werd er een kankerlijer genoemd?
Als ie rustig praat is het redelijk goed Duits .. Als ie pissig is niet meer en dat is ook logisch, dan komt altijd je natuurlijke taal naar boven.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af of hij nou echt Duits spreekt of niet
Echt waar?quote:
Ali B is een hoer, die komt overal voor geldquote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef J-heronimus het volgende:
Ali B is toch die rapper die zichzelf die-hard Ajax supporter noemt maar loopt ondertussen wel op het kampioensfeest van PSV optreedt?![]()
Johan houdt wel van die teksten, van 'fuck fuck fuck' enzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uitgenodigd door Johan D, want dat is zijn grootste fan. Toch? Of niet misschien?
Moest hij hem wel "trainer" of "meneer de Haan" noemen? Ik bedoel, ze mogen wel leuk rappen en stoer doen, maar ze moeten natuurlijk wel weten wie er de baas is. Wat dat betreft lijkt Foppe me een ideaal koloniaal gouverneur bij Cape Town.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat wordt lachen.
Vast weer die beelden van toen hij meetrainde met Foppe. Kreeg hij zeker ook 50 euro en een bal gehakt voor.
Dat is helemaal niet leuk. Laat die Ali B oprotten. Hoe verzinnen ze het.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:26 schreef di0r1 het volgende:
Zou leuk zijn als Ali ruzie krijgt met Johan...
ja en dat schanduleuze gedrag tegenover onze majesteit.....heb daar met het schaamrood op de kaken naar gekeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Gaat hij Johan dan ook tutoyeren net als hij bij Balkenende deed? Zo onbeschaafd.
Echt tof om een keer mee te maken. Naderhand ook nog ff met de Snor staan kletsen. Hij was daarbij veel relaxter dan ik had verwacht.quote:
Ik heb altijd de indruk dat hij niet weet hoe snel hij naar zijn auto moet komen, na een uitzending.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Echt tof om een keer mee te maken. Naderhand ook nog ff met de Snor staan kletsen. Hij was daarbij veel relaxter dan ik had verwacht.
Ali B. is de hypocrisie zelve. Als hij voor een paar tientjes speklappen moet eten op een braderie met konninginnendag doet hij dat met alle plezier. Als Mora hem 2 dagen later belt om de Halal-bitterbal aan te prijzen, is hij ook van de partij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:34 schreef Zapper het volgende:
Ali B. stond twee jaar terug op de Open Dag van Ajax "Ajax kampioenen" te schreeuwen, aan het eind van het seizoen trad 'ie op het kampioensfeest van PSV op
Lekker boeiend. Ali B is miljonair en jij niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:37 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Ali B. is de hypocrisie zelve. Als hij voor een paar tientjes speklappen moet eten op een braderie met konninginnendag doet hij dat met alle plezier. Als Mora hem 2 dagen later belt om de Halal-bitterbal aan te prijzen, is hij ook van de partij.
nee want dan zou hij naar zijn vrouw moeten en we horen wekelijks hoe hij daar tegenop zietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:21 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Ik heb altijd de indruk dat hij niet weet hoe snel hij naar zijn auto moet komen, na een uitzending.
bron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ali B is miljonair en jij niet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:56 schreef Oliver23 het volgende:
Johan 'Op zijn Hondjes' Dersen![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Tja dankzij onze overheid. Net als die Yes-R die bij ieder gesubsidieerd multiculti projectje mag opdraven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Google maar.quote:
Nee hoor daar word je heus geen miljonair van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja dankzij onze overheid. Net als die Yes-R die bij ieder gesubsidieerd multiculti projectje mag opdraven.
Dat laatste weet jij niet, maar dat is ook helemaal niet relevant. Ik stel zijn hypocrisie vast en dat is ook prima mogelijk zonder centen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Dat jij op de training van VV Appingedam wordt weggespeeld, betekent ook niet dat jij geen kritiek mag hebben op het spel van Sulejmani.
dank uquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
'Marokkanen rijkste rappers van Nederland'
Het komt natuurlijk wel sympathiek over bij het grote publiek en is goed voor je imago, om ook een keer een (knuffel-)allochtoon uit te nodigen. Als die debiel maar niet gaat 'zingen'.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik gun die jongen zijn geluk, maar hij heeft toch nog nooit iets zinnigs uitgekraamd? Wat bezielt zo'n redactie dan?
Of die van Herman Kochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
(De uitzending met) John de Mol sr. vond ik wel een goede uitzending.
Duet met Genee. Ali B en Wil Sjenee. Dat gaat 't helemaal worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk wel sympathiek over bij het grote publiek en is goed voor je imago, om ook een keer een (knuffel-)allochtoon uit te nodigen. Als die debiel maar niet gaat 'zingen'.
Dat is hier gebeurd denk ik:quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uitgenodigd door Johan D, want dat is zijn grootste fan. Toch? Of niet misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |