Idd, met de rubiek toto zie je hoe geintresseert Derksen daarin altijd isquote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef Morgenrood het volgende:
Van mij hoeft het niet zo, maar ok. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat ook die dugouts bij de Gamma puur voor de commercie is. VI produceert zelf het programma en Derksen zou uit vrije wil dat concept er nooit instoppen. Zelfde geldt voor de Gillette speler van de week.
Het valt me nog mee dat er geen Sms-spelletjes verwerkt zijn in het programma. Bijvoorbeeld dat de kijkers kunnen Sms'en voor de speler van de week, ipv dat een redacteur van VI dat beslist.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:16 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, met de rubiek toto zie je hoe geintresseert Derksen daarin altijd is
Johan vindt Danny Vera wel een aardig bandje geloof ik ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Danny Vera vindt Johan serieus tof toch? Of snap ik de gelaagde humor nu niet?
Aan zijn accent te horen, is het goed mogelijk dat hij dit weekend carnaval heeft gevierd. Mogelijk dat dat het 1 en ander verklaart.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Eet die Knipping eerst altijd zo'n knetter-ijsje voordat hij gaat praten ofzo? Wat een lawaai
Komt hij niet uit de regio Nijmegen? Geen idee of die wat met carnaval doen. Er zijn wel eens mensen met prettiger stemgeluid op tv geweest ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 06:08 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Aan zijn accent te horen, is het goed mogelijk dat hij dit weekend carnaval heeft gevierd. Mogelijk dat dat het 1 en ander verklaart.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:59 schreef Vasilevski het volgende:
Johan die de Toto doet zorgt in elk geval voor humor, omdat iedereen weet dat hij het maar niks vindt. Gisteren was het ook weer mooi. "Je knikt nu instemmend mee, maar volgende week is het weer van: ja Johan, maar drie goed hč?"
Mjah, dat beeld heb ik ook een beetje van hem. Het geeft te denken dat hij en die flapdrol van een Iwan van Duuren de grote 'onderzoeksjournalisten' zijn in dienst van het grootste voetbalblad van Nederland.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef Drassss het volgende:
Knipping hed weer 18 mailtjes de deur uitgegooid en is weer verder gaan rotten in zen nest. Wat een non verslaggever is dat toch zeg.
Als je daar gewoon echt een student neerzet die stage loopt vanuit een Journalistieke opleiding je er mee uit gaat krijgen dan die flapdrol van een Knipping die 10x zoveel geld binnen zal krijgen....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Mjah, dat beeld heb ik ook een beetje van hem. Het geeft te denken dat hij en die flapdrol van een Iwan van Duuren de grote 'onderzoeksjournalisten' zijn van het grootste voetbalblad in Nederland.
Interessant om te lezen en het zet VI en beide 'onderzoeksjournalisten' in een ander daglicht:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je daar gewoon echt een student neerzet die stage loopt vanuit een Journalistieke opleiding je er mee uit gaat krijgen dan die flapdrol van een Knipping die 10x zoveel geld binnen zal krijgen....
Volgens mij heeft ie ook dezelfde gel als Genee...
Echt een hekel weet ik niet, maar het is duidelijk dat ze beide een totaal verschillend karakter hebben en zeer waarschijnlijk liggen ze elkaar ook totaal niet. Derksen heeft in het verleden ook meerdere malen in columns - en idd ook op tv - uitgehaald naar Van Gelder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef DrDentz het volgende:
Zullen Johan Derksen en Jack van Gelder oprecht een hekel aan elkaar hebben? Ik heb Johan nog nooit op een positieve opmerking over Van Gelder of Studio Voetbal kunnen betrappen, en omgekeerd ook niet. Jack noemt Derksens naam nooit, maar Johan geeft Jack wel iedere uitzending van VI een paar steekjes onder water.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Interessant om te lezen en het zet VI en beide 'onderzoeksjournalisten' in een ander daglicht:
http://www.wedden-op-spor(...)l-international.html
Opzet of pure naiviteit?
Je moet natuurlijk wel begrijpen dat het niet druk maken is, maar meer het lollige niveau nadoen wat ook binnen VI van toepassing is.. Achja blijft een mooie cabaret show van 1 uur en 10 minuten elke maandagavond. Prachtig vermaak met vd Gijp als grootste clownquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:03 schreef FP128 het volgende:
Waar jullie je druk kunnen maken over randzaken zoals iemand zijn gel....
Tja, Jack zit na de aflevering nog even 'gezellig na' met de gasten, Johan snelt naar huis. Ik heb Jack nooit openlijk kritiek horen leveren op Derksen, maar ik heb wel gehoord dat hij geklaagd heeft bij de directie van de NOS nadat ze Johan een WK (of EK?) overzicht hadden laten maken met Hugo Borst. Ik vraag me af hoe dat gaat als ze elkaar tegen komen in de wandelgangen. Even babbelen, alleen een 'hallo' of totaal negeren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:17 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Echt een hekel weet ik niet, maar het is duidelijk dat ze beide een totaal verschillend karakter hebben en zeer waarschijnlijk liggen ze elkaar ook totaal niet. Derksen heeft in het verleden ook meerdere malen in columns - en idd ook op tv - uitgehaald naar Van Gelder.
Het iedereen te vriend willen houden, de geforceerde gezelligheid.. Dat stoort een man als Johan. Je zou het als een clash kunnen zien tussen 'Mr. Positivo' en 'De Bromsnor'.
als ik zie hoe johan er altijd ongeinteresseerd bij zit in de pauzes en na afloop gelijk zn bril opbergt en naar niemand aan de tafel op of omkijkt, vermoed ik dat laatstequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, Jack zit na de aflevering nog even 'gezellig na' met de gasten, Johan snelt naar huis. Ik heb Jack nooit openlijk kritiek horen leveren op Derksen, maar ik heb wel gehoord dat hij geklaagd heeft bij de directie van de NOS nadat ze Johan een WK (of EK?) overzicht hadden laten maken met Hugo Borst. Ik vraag me af hoe dat gaat als ze elkaar tegen komen in de wandelgangen. Even babbelen, alleen een 'hallo' of totaal negeren?
Dat is het enige leuke aan die toto, dat Johan er geen zin in heeft en het snel gedaan wil hebben terwijl Genee overal op ingaat en af en toe zegt 'O ja, Heerenveen, toch wel?'.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Komt hij niet uit de regio Nijmegen? Geen idee of die wat met carnaval doen. Er zijn wel eens mensen met prettiger stemgeluid op tv geweest ja.
Wat de commercie betreft, het scheelt in elk geval dat de Gamma-dugout nu bij voetbalclubs staat. Alleen jammer dat ze nogal willekeurig worden uitgekozen. Dat ze bij Excelsior '20 (Schiedam) gaan vragen wat ze vinden van Ron Jans die naar Heerenveen gaat. Zou leuker zijn als ze dat bij een club uit Groningen vragen of zo.
Johan die de Toto doet zorgt in elk geval voor humor, omdat iedereen weet dat hij het maar niks vindt. Gisteren was het ook weer mooi. "Je knikt nu instemmend mee, maar volgende week is het weer van: ja Johan, maar drie goed hč?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |