Is inderdaad wel jammerquote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Sinds het naar 20:30 is gegaan is de reclame ook flink toegenomen.....
Hahaha. Hij is de Matt Damon van VI.quote:
Gijp kan alles hebbenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nu speelde hij het. Van Gijp kan hij het wel hebben.
Veel beter.quote:
uhh..quote:
Johan is een simpele slaaf van de commercie, die bepaalt de uitzendtijd helaas niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Helaas vindt Johan dat niet zo rullevant
Daar 'klaagt' hij zelf ook al tijden over. Net zoals dat hij om de zoveel tijd zijn beklag doet over perschefs en trainers, die interviews van spelers op voorhand willen inzien en mogelijk verbeteren.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef bascross het volgende:
Goede uitzending, maar zoals gezegd teveel reclame. Johan weer overgeleverd aan de commercie.
Goede TT van zijn eigen topic hčquote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef bascross het volgende:
Goede uitzending, maar zoals gezegd teveel reclame. Johan weer overgeleverd aan de commercie.
Ik vind dat juist hilarisch.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Morgenrood het volgende:
Mjah, voor je lol sleep je geen 7 klussers, met een totaal oninteressante mening, voor de camera in een Gamma dugout.
Klopt, hij had daar laatst een prachtige column over in de VIquote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Daar 'klaagt' hij zelf ook al tijden over. Net zoals dat hij om de zoveel tijd zijn beklag doet over perschefs en trainers, die interviews van spelers op voorhand willen inzien en mogelijk verbeteren.
Mjah, voor je lol sleep je geen 7 klussers, met een totaal oninteressante mening, voor de camera in een Gamma dugout.
zeker.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Goede TT van zijn eigen topic hč
Van mij hoeft het niet zo, maar ok. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat ook die dugouts bij de Gamma puur voor de commercie is. VI produceert zelf het programma en Derksen zou uit vrije wil dat concept er nooit instoppen. Zelfde geldt voor de Gillette speler van de week.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat juist hilarisch.
Weet je nog dat ze bij Talpa altijd een paar supporters voor de wedstrijd aan het woord lieten? Priceless. Je hoort in 50 minnuten alle accenten van Nederland voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |