Echt tof om een keer mee te maken. Naderhand ook nog ff met de Snor staan kletsen. Hij was daarbij veel relaxter dan ik had verwacht.quote:
Ik heb altijd de indruk dat hij niet weet hoe snel hij naar zijn auto moet komen, na een uitzending.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Echt tof om een keer mee te maken. Naderhand ook nog ff met de Snor staan kletsen. Hij was daarbij veel relaxter dan ik had verwacht.
Ali B. is de hypocrisie zelve. Als hij voor een paar tientjes speklappen moet eten op een braderie met konninginnendag doet hij dat met alle plezier. Als Mora hem 2 dagen later belt om de Halal-bitterbal aan te prijzen, is hij ook van de partij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:34 schreef Zapper het volgende:
Ali B. stond twee jaar terug op de Open Dag van Ajax "Ajax kampioenen" te schreeuwen, aan het eind van het seizoen trad 'ie op het kampioensfeest van PSV op
Lekker boeiend. Ali B is miljonair en jij niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:37 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Ali B. is de hypocrisie zelve. Als hij voor een paar tientjes speklappen moet eten op een braderie met konninginnendag doet hij dat met alle plezier. Als Mora hem 2 dagen later belt om de Halal-bitterbal aan te prijzen, is hij ook van de partij.
nee want dan zou hij naar zijn vrouw moeten en we horen wekelijks hoe hij daar tegenop zietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:21 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Ik heb altijd de indruk dat hij niet weet hoe snel hij naar zijn auto moet komen, na een uitzending.
bron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ali B is miljonair en jij niet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:56 schreef Oliver23 het volgende:
Johan 'Op zijn Hondjes' Dersen![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Tja dankzij onze overheid. Net als die Yes-R die bij ieder gesubsidieerd multiculti projectje mag opdraven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Google maar.quote:
Nee hoor daar word je heus geen miljonair van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja dankzij onze overheid. Net als die Yes-R die bij ieder gesubsidieerd multiculti projectje mag opdraven.
Dat laatste weet jij niet, maar dat is ook helemaal niet relevant. Ik stel zijn hypocrisie vast en dat is ook prima mogelijk zonder centen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Dat jij op de training van VV Appingedam wordt weggespeeld, betekent ook niet dat jij geen kritiek mag hebben op het spel van Sulejmani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |