PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
PSV is volgens mij ook een van de enige die het stadion nog helemaal in bezit heeft, dat scheelt enorm natuurlijk
Nee dat dus echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.
Lijkt mij hier nog best een addertje onder het gras te zitten.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
PSV is volgens mij ook een van de enige die het stadion nog helemaal in bezit heeft, dat scheelt enorm natuurlijk
vertel...welke club dan wel volgens jou????quote:
helaas. PSV draait zonder CL verlies. Twee of drie seizoenen zonder CL zijn dodelijk dan moet er hard gesaneerd worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.
Heerenveenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
vertel...welke club dan wel volgens jou????
Ik vraag me ook altijd af of hij nou echt Duits spreekt of nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan Louis echt zo goed verstaan ook al spreek ik haast geen Duits.
Heracles bij voorbeeld.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
vertel...welke club dan wel volgens jou????
en dan zeg ik...nee die zeker nietquote:
Nou dan kan ik ook vloeiend Duits.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af of hij nou echt Duits spreekt of niet
Dat bedoel ik ook, bij PSV zit de hele omzet van het stadion in de totale omzet. Dus daardoor worden spelers salarissen vanzelf een lager percentage. Want het is natuurlijk wel een absurd laag percentage bij PSVquote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Lijkt mij hier nog best een addertje onder het gras te zitten.
Je kunt goed liegen met statistieken. Zou duidelijker geweest zijn als er een beeld was van de balansen.
Al met al is dit best zielig, RKC
Hij is gewoon echt. Wat een keizer.quote:
Dat is echt de grootste onzin. Onder Westerhof zijn er veel grotere schulden gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Heracles bij voorbeeld.
PSV kan nog geen speler kopen, met dank aan Van Raaij.
Dit is toch wel wat meer dan echt, iets teveel over het randje.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt. Wat een keizer.
Omdat hij het oude beleid doorzette ja!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin. Onder Westerhof zijn er veel grotere schulden gemaakt.
niks daarvan, toen greep namelijk de RvC de macht met Westerhof al pop. Zo werd bijvoorbeeld het spelersfonds omgezet in een dure leningquote:Op maandag 22 februari 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Omdat hij het oude beleid doorzette ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |