quote:Op maandag 22 februari 2010 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is de gast ?
Ach dat is waar ook,,quote:Op maandag 22 februari 2010 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op maandag is er nooit een gast
![]()
Alleen een clown en die noemen we Hansie
Hanssie!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op maandag is er nooit een gast
![]()
Alleen een clown en die noemen we Hansie
Die bulderlach onder dat moment moet wel geniaal wordenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gijpie zijn moment van het weekend zal wel die ADo speler zijn die 2 teamgenoten tegen de grond werkt,,![]()
En dan zegt ie daarbij : Hans Hansiieee nou moet je die gozer zien,, Hansiee kijk hem dat is toch prachtig Hansiee ? Mag ik het alstublieft nog 1 keer zien,, Hansiee moet je kijken,,
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gijpie zijn moment van het weekend zal wel die ADo speler zijn die 2 teamgenoten tegen de grond werkt,,![]()
En dan zegt ie daarbij : Hans Hansiieee nou moet je die gozer zien,, Hansiee kijk hem dat is toch prachtig Hansiee ? Mag ik het alstublieft nog 1 keer zien,, Hansiee moet je kijken,,
Ja en dan met zijn hand op Hansie''s arm.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Johan 'maakt het niet mooier dan het is' zoals je weetquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ze Wijnaldum maar niet gaan afzeiken. Van fouten maken leert hij, leve de eredivisie. Over 7 jaar bij een hele grote club.
Dat zie je inderdaad aan zijn uiterlijk,,quote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Johan 'maakt het niet mooier dan het is' zoals je weet
Redactie-lid ?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef rubbereend het volgende:
Wesley de Groot uit Winssen
Samantha de Jonge uit Sneek
Ed de Bal uit Wageningen
Charles du Hûmer uit Beek
hebben vragen gesteld voor vanavond
nee, ik heb vragen onder die namen ingestuurd. Het was hier vroeger een sport om met rare namen in de uitzending te komenquote:
Hehe Geniaal, zal het bijhouden of ze erbij komen,,quote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, ik heb vragen onder die namen ingestuurd. Het was hier vroeger een sport om met rare namen in de uitzending te komen
lol ik ben benieuwdquote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef rubbereend het volgende:
Wesley de Groot uit Winssen
Samantha de Jonge uit Sneek
Ed de Bal uit Wageningen
Charles du Hûmer uit Beek
hebben vragen gesteld voor vanavond
Zou idd bijzonder vreemd zijn. De man die er voor zorgt dat Ajax kansloos is voor het bereiken van de volgende ronden.. Je kunt niet anders concluderen dat ze dan alleen kijken naar het afgelopen weekend.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Paran0id het volgende:
Wat deed Jan Vertonghen in het elftal van de week? Persoonlijk verantwoordelijk voor de nederlaag tegen Juventus
De Gilette speler van de week. (Gok ik)quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat dat 1'tje achter de spelers in het Elftal van de week betekent?
hoe vaak die speler van de week is geworden!;)quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat dat 1'tje achter de spelers in het Elftal van de week betekent?
Theo Janssen was speler van de week, mede door zijn doelpunt tegen Werder.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Zou idd bijzonder vreemd zijn. De man die er voor zorgt dat Ajax kansloos is voor het bereiken van de volgende ronden.. Je kunt niet anders concluderen dat ze dan alleen kijken naar het afgelopen weekend.
Ja, maar dat kan 'ie niet meer.quote:
Maar op rechtsback is hij gewoon minder, maar hopelijk kan hij er weer op ritme komen en op niveauquote:
nog niet, zelfs de botsende Ado spelers zijn nog niet voorbij gekomenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef super-gabber het volgende:
hopelijk gaan ze het nog ff over die waardeloze actie van wijnaldum hebben
grappig was dat ja zo'n blonde muts van de opnameleiding met een ICT nerd er bijquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Ondertussen bij VI: wanhopige pogingen om de computer van Genee te repareren
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Van welke website is dit?
www.feyenoord.nl
Ja dat moet je niet serieus nemen die shitsites.
dat bewijst de tekst op hun site wel ja....schandalig gewoon!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:33 schreef Lagrinta het volgende:
Hypocrieten. Nu moet ik nageven dat Feyenoord een club is die recht door zee is, maar dat gaat vaak gepaard met een gebrek aan intelligentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |