quote:Op maandag 22 februari 2010 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is de gast ?
Ach dat is waar ook,,quote:Op maandag 22 februari 2010 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op maandag is er nooit een gast
![]()
Alleen een clown en die noemen we Hansie
Hanssie!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op maandag is er nooit een gast
![]()
Alleen een clown en die noemen we Hansie
Die bulderlach onder dat moment moet wel geniaal wordenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gijpie zijn moment van het weekend zal wel die ADo speler zijn die 2 teamgenoten tegen de grond werkt,,![]()
En dan zegt ie daarbij : Hans Hansiieee nou moet je die gozer zien,, Hansiee kijk hem dat is toch prachtig Hansiee ? Mag ik het alstublieft nog 1 keer zien,, Hansiee moet je kijken,,
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gijpie zijn moment van het weekend zal wel die ADo speler zijn die 2 teamgenoten tegen de grond werkt,,![]()
En dan zegt ie daarbij : Hans Hansiieee nou moet je die gozer zien,, Hansiee kijk hem dat is toch prachtig Hansiee ? Mag ik het alstublieft nog 1 keer zien,, Hansiee moet je kijken,,
Ja en dan met zijn hand op Hansie''s arm.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Johan 'maakt het niet mooier dan het is' zoals je weetquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ze Wijnaldum maar niet gaan afzeiken. Van fouten maken leert hij, leve de eredivisie. Over 7 jaar bij een hele grote club.
Dat zie je inderdaad aan zijn uiterlijk,,quote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Johan 'maakt het niet mooier dan het is' zoals je weet
Redactie-lid ?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef rubbereend het volgende:
Wesley de Groot uit Winssen
Samantha de Jonge uit Sneek
Ed de Bal uit Wageningen
Charles du Hûmer uit Beek
hebben vragen gesteld voor vanavond
nee, ik heb vragen onder die namen ingestuurd. Het was hier vroeger een sport om met rare namen in de uitzending te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |