Volgens mij was dat niet met Youri.... Jack van Gelder, Hugo Borst en nog iemand, Wim Kieft ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer was dat ongeveer dan dat Hugo zo boos werd op Youri kan het niet vinden op youtube
Tot 'ie opeens weg was. De week daarna een vernietigende column over Sr. door Johan in de VI.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:15 schreef Morgenrood het volgende:
Ik zou weleens een compilatiefilmpje willen zien van de meningsverschillen tussen Johan en Kraay senior.
Youri is de Kraay junior van studio voetbalquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:25 schreef bascross het volgende:
Dit ook.![]()
![]()
![]()
Hiddink is geen toptrainer, omdat hij één keer verliest van Slovenië.
Geniaal inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef di0r1 het volgende:
Dit was overigens de leukste aflevering van 2009:
Dat Studio Ajax-gelul vind ik zo'n onzin. Een seizoen of twee-drie geleden kon ik daar wel in meegaan, maar dat is al lang niet meer zo. Als Cheque het tegenwoordig weer eens over Ajax moet hebben, is het bovendien vrijwel altijd negatief gezeur. Zus deugt niet en dat gaat fout. Lijkt me als niet Ajax-fan alleen maar lekker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef Vasilevski het volgende:
SV is natuurlijk de grote NOS, een "beetje" Ajax-georiënteerd,
Prachtige tvquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef di0r1 het volgende:
Dit was overigens de leukste aflevering van 2009:
Het is ook wel treurig dat Jack geforceerd kritisch over Ajax doet om van z'n Ajax-imago af te komen. "Ik ben niet voor Ajax hoor, AFC is mijn cluppie!"quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:06 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat Studio Ajax-gelul vind ik zo'n onzin. Een seizoen of twee-drie geleden kon ik daar wel in meegaan, maar dat is al lang niet meer zo. Als Cheque het tegenwoordig weer eens over Ajax moet hebben, is het bovendien vrijwel altijd negatief gezeur. Zus deugt niet en dat gaat fout. Lijkt me als niet Ajax-fan alleen maar lekker om naar te kijken
Één van de redenen, dat ik nooit meer kijk is dat ik me zo ongelofelijk kan ergeren aan hoe Youri honderdduizend keer per aflevering Twente aanhaalt. En let maar eens op, bijna nooit in negatieve zin. Ik weet niet of dit de laatste tijd anders is, maar ik kan gewoon niet naar hem luisteren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Youri gaat gewoon standaard tegen alles in wat er gezegd wordt. Want ja, het is een 'discussieprogramma'.
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit waar het wordt uitgezonden wat mij betreft, maar ben wel benieuwd.quote:Voetbal International mogelijk naar andere zender
Het tv-programma Voetbal International is komend televisieseizoen mogelijk niet meer bij RTL7 te zien. De makers van het programma zijn in gesprek met zowel RTL7 als een andere zendgemachtigde over voortzetting van de show, zo meldt MediaMagazine.nl.
RTL Nederland heeft aangegeven "zeer tevreden" te zijn over de uitzendingen en kijkcijfers en wil dan ook een nieuw contract sluiten voor de komende twee jaar. De makers zijn echter ook in bespreking met een andere zendgemachtigde. Het is niet bekend welke partij dat is, maar Veronica lijkt het meest voor de hand te liggen. Deze week zouden er nieuwe gesprekken worden gevoerd.
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)l-mogelijk-naar.html
Ja echt hé. Genee op z'n sneust.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:36 schreef rubbereend het volgende:
ben nu de uitzending terug aan het kijken; dat bruggetje naar de speler van de week
Dus sowieso nog 2 jaar VI.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit waar het wordt uitgezonden wat mij betreft, maar ben wel benieuwd.
dat wordt dan toch echt een bepalend moment in de carriere van Wilfred Sjenee....spannend!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus sowieso nog 2 jaar VI.Zouden ze ook met dit programma doorgaan als Johan met pensioen gaat en nooit meer op tv wil, over zo'n 4 jaar?
Dat is nog allerminst zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Morgenrood het volgende:
Genee zal Johan opvolgen als hoofdredacteur van VI over een x-aantal jaar.
Je bent dan wel 5 jaar verder en er lijkt serieus sprake van dat Genee Johan zal opvolgen..quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Kan Iwan van Duren hem niet opvolgen dan?
Genee lijkt me niet echt een blaadjesmaker, meer een gladde jongen die met z'n hoofd op televisie wil blijven.
Ik denk dat hij dat meer bedoelde in de context dat het eventueel wel mogelijk zou zijn. Dat zij er niet perse ongeschikt voor is en iig bereid is hard te werken, maar ik denk niet dat hij haar ooit als een echt serieuze kandidaat heeft gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Barbara Barend schijnt ook een kandidaat te zijn, in ieder geval een paar jaar geleden. Johan verkondigde eerst dat een vrouw nooit hoofdredacteur van VI zou kunnen worden (hij hoeft ook geen hoofdredacteur van Opzij te worden), want de voetballerij is een mannenwereldje. Maar toen hij met Barbara werkte stelde hij z'n mening bij en vond dat Barbara ook best zijn taak over zou kunnen nemen. 'De Barendjes hebben een geweldige werkinstelling.'
Maar dan iets genuanceerder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Goh, Johan die zijn eigen baan 'de leukste baan van Nederland' noemt. Dat heb ik nog nooit gehoord.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Johnny toch een beetje een kneusje.
't zoontje van John de Mol hè. Dat trekt de nodige golddiggers aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
klopt maar ondertussen neukt hij zich zelf suf met elke dag een andere chick
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Bombshell het volgende:
Is en blijft een droeftoeter die Johny.. Durft niks te zeggen omdat tie dr eiegnlijk helemaal geen verstand van heeft. Kan beter programmas maken met verstandelijk gehandicapten dan komt die nog enigzins intelligent over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |