Oordoppen zijn idd geen overbodige luxe als Youri het op z'n heupen heeft. Tering, wat een kansloze herrie komt er vaak uit die vent.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:57 schreef HaagsPietje het volgende:
VI is zeker beter dan SV.
SV vind ik vooral dit jaar erg saai, plichtmatig en nikszeggend...
en dan die lulhannes van een Youri, wat een naar mannetje is dat zeg. Afgelopen zondag ook weer aan een stuk door tetterend met die betweterige kutkop van em waardoor een normale leuke discussie totaal niet op gang kwam. Het erge is nog dat ie geen flauw benul heeft van wat voor nonsens die gast uitslaat....slecht geinformeerd en niet goed op de hoogte van de materie, maar dan toch als een haantje de voorste allerlei onzin over diezelfde materie willen uitkramen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:46 schreef bascross het volgende:
Johan heeft geen vrienden. Hij had laatst ook een mooie column in de VI. Eén of ander programma was bij hem aan de deur geweest oid en iemand wilde weer contact met Johan. Hij moest echter eerst zijn deelname bevestigen voordat hij te weten kreeg wie het was. Johan had daar uiteraard geen zin in.![]()
Youriquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Oordoppen zijn idd geen overbodige luxe als Youri het op z'n heupen heeft. Tering, wat een kansloze herrie komt er vaak uit die vent.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 00:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Wist je nog die ene keer dat Hugo helemaal los ging?
Ja. Over de LTS?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Youri
Heb vaak vroeger moeten lachen om Youri en Hugo samen, maar tegenwoordig reageren ze niet meer zoveel op elkaar.
Wist je nog die ene keer dat Hugo helemaal los ging?
http://www.vi.nl/Achtergr(...)int-in-Nederland.htmquote:
Toen Hugo heeeeeeeeeeeeeeel boos werd op Youri, daar is zelfs een paint toen van gemaaktquote:
Ohja dat zei hij, is dat fragment niet op youtube ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Hij liep toch ook eens weg? Toen was hij nog kwader dan tijdens dat 'mag ik godverdomme mijn zin afmaken?'
Dat Hugo is weggelopen kan ik mij niet herinneren..?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Hij liep toch ook eens weg? Toen was hij nog kwader dan tijdens dat 'mag ik godverdomme mijn zin afmaken?'
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef di0r1 het volgende:
Dit was overigens de leukste aflevering van 2009:
Wanneer was dat ongeveer dan dat Hugo zo boos werd op Youri kan het niet vinden op youtubequote:Op woensdag 17 februari 2010 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Das best lang geleden, hij liep tot aan de deur en toen zei Jack iets van: "kom op Hugo, gaan we weglopen?" en kwam hij terug aan tafel, nog steeds best kwaad.
Die was echt goed, je voelt dat zoveel publiek de heren tot nieuwe hoogtes brengt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef di0r1 het volgende:
Dit was overigens de leukste aflevering van 2009:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |