Dat op de Feyenoord site staat dat mensen uit Breda nog schrikken van het woord kanker maar mensen uit Rotterdam er niet meer van opkijken.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:35 schreef Babovic het volgende:
Iemand die uit kan leggen wat er met Feyenoord.nl is? Heb het gemist
quote:
Nou wees er trots opquote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Dat op de Feyenoord site staat dat mensen uit Breda nog schrikken van het woord kanker maar mensen uit Rotterdam er niet meer van opkijken.
quote:TOLERANTIEGRENZEN
Het gebruik van ziektes als bijvoeglijk naamwoord om een bepaalde uitspraak of
belediging kracht bij te zetten is een algemeen verschijnsel. Woorden als tyfus, tering of
kanker zijn de meest voorkomende. Veel mensen kijken er in een stad als Rotterdam
nauwelijks van op wanneer iemand de tyfus of tering wordt gewenst, en ook het noemen
van het woord kanker doet bij velen nauwelijks de wenkbrauwen fronsen. Het stellen van
een grens waarbij als criterium wordt gebruikt of de ziekte een dodelijke afloop kan
hebben is zinloos. Veel mensen overlijden aan bijvoorbeeld de griep, en er is in
Nederland niemand die zich zal storen aan een tekst als “krijg de griep”. Er is echter een
grote groep mensen die zich wel degelijk stoort en gekwetst voelt bij het horen van het
woord kanker. Veel supporters hebben dit regelmatig mondeling en/of schriftelijk via de
Feyenoord Supportersvereniging geuit.
Had ie vorige week ook al niet.. Sparta - NAC had wel een 3tje mogen wezen..quote:
Er staat toch ook niet dat ze het goedkeuren?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef joers1 het volgende:
Kan "normaal" zijn in Rotterdam...maar het is absurd dat een club als Feijenoord door zoiets op hun website te zetten, suggereert dat schelden met kanker normaal is en "moet kunnen". Schandalig is dat gewoon!!
Precies!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef joers1 het volgende:
Kan "normaal" zijn in Rotterdam...maar het is absurd dat een club als Feijenoord door zoiets op hun website te zetten, suggereert dat schelden met kanker normaal is en "moet kunnen". Schandalig is dat gewoon!!
dat staat er min of meer dus wel....ze keuren het nergens af volgens Wilfred Genee, ze benoemen dat het normaal is...en dat is werkelijk te zot voor woorden. Alleen al zoiets "normaal" noemen vind ik te "ziek" voor woorden! Dan ben je de titel topclub totaal NIET waardig (dat zijn ze tóch al jaren niet meer, maar dat terzijde)...Johan Derksen zegts zelfs dat de KNVB DAAR hard voor moet straffen...en dat vind ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ze het goedkeuren?
zich er tegen verzetten doen ze ook niet bepaaldquote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ze het goedkeuren?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef joers1 het volgende:
God wat hypocriet allemaal, wat er staat is dat het ''strafbaar'' stellen van schelden met ziektes onmogelijk is omdat niet iedereen zich gekwetst voelt door deze scheldwoorden. Net zoals dat niet iedere ziekte wordt gezien als een kwetsend scheldwoord. Het is vast ook meer als uitleg bedoeld dan als statement.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Waar Albert Verlinde nog in heeft lopen graaienquote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Adelante het volgende:
De nootjes van LINGO van drie weken geleden
PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
PSV is volgens mij ook een van de enige die het stadion nog helemaal in bezit heeft, dat scheelt enorm natuurlijk
Nee dat dus echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.
Lijkt mij hier nog best een addertje onder het gras te zitten.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
PSV is volgens mij ook een van de enige die het stadion nog helemaal in bezit heeft, dat scheelt enorm natuurlijk
vertel...welke club dan wel volgens jou????quote:
helaas. PSV draait zonder CL verlies. Twee of drie seizoenen zonder CL zijn dodelijk dan moet er hard gesaneerd worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV is financieel gezien gewoon de meest gezonde club van Nederland.
Heerenveenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
vertel...welke club dan wel volgens jou????
Ik vraag me ook altijd af of hij nou echt Duits spreekt of nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan Louis echt zo goed verstaan ook al spreek ik haast geen Duits.
Heracles bij voorbeeld.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
vertel...welke club dan wel volgens jou????
en dan zeg ik...nee die zeker nietquote:
Nou dan kan ik ook vloeiend Duits.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af of hij nou echt Duits spreekt of niet
Dat bedoel ik ook, bij PSV zit de hele omzet van het stadion in de totale omzet. Dus daardoor worden spelers salarissen vanzelf een lager percentage. Want het is natuurlijk wel een absurd laag percentage bij PSVquote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Lijkt mij hier nog best een addertje onder het gras te zitten.
Je kunt goed liegen met statistieken. Zou duidelijker geweest zijn als er een beeld was van de balansen.
Al met al is dit best zielig, RKC
Hij is gewoon echt. Wat een keizer.quote:
Dat is echt de grootste onzin. Onder Westerhof zijn er veel grotere schulden gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Heracles bij voorbeeld.
PSV kan nog geen speler kopen, met dank aan Van Raaij.
Dit is toch wel wat meer dan echt, iets teveel over het randje.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt. Wat een keizer.
Omdat hij het oude beleid doorzette ja!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin. Onder Westerhof zijn er veel grotere schulden gemaakt.
niks daarvan, toen greep namelijk de RvC de macht met Westerhof al pop. Zo werd bijvoorbeeld het spelersfonds omgezet in een dure leningquote:Op maandag 22 februari 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Omdat hij het oude beleid doorzette ja!
lees ff terugquote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Tommeke het volgende:
Wat stond er eigenlijk op die Feyenoord site? Wie werd er een kankerlijer genoemd?
Als ie rustig praat is het redelijk goed Duits .. Als ie pissig is niet meer en dat is ook logisch, dan komt altijd je natuurlijke taal naar boven.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af of hij nou echt Duits spreekt of niet
Echt waar?quote:
Ali B is een hoer, die komt overal voor geldquote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef J-heronimus het volgende:
Ali B is toch die rapper die zichzelf die-hard Ajax supporter noemt maar loopt ondertussen wel op het kampioensfeest van PSV optreedt?![]()
Johan houdt wel van die teksten, van 'fuck fuck fuck' enzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uitgenodigd door Johan D, want dat is zijn grootste fan. Toch? Of niet misschien?
Moest hij hem wel "trainer" of "meneer de Haan" noemen? Ik bedoel, ze mogen wel leuk rappen en stoer doen, maar ze moeten natuurlijk wel weten wie er de baas is. Wat dat betreft lijkt Foppe me een ideaal koloniaal gouverneur bij Cape Town.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat wordt lachen.
Vast weer die beelden van toen hij meetrainde met Foppe. Kreeg hij zeker ook 50 euro en een bal gehakt voor.
Dat is helemaal niet leuk. Laat die Ali B oprotten. Hoe verzinnen ze het.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:26 schreef di0r1 het volgende:
Zou leuk zijn als Ali ruzie krijgt met Johan...
ja en dat schanduleuze gedrag tegenover onze majesteit.....heb daar met het schaamrood op de kaken naar gekeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Gaat hij Johan dan ook tutoyeren net als hij bij Balkenende deed? Zo onbeschaafd.
Echt tof om een keer mee te maken. Naderhand ook nog ff met de Snor staan kletsen. Hij was daarbij veel relaxter dan ik had verwacht.quote:
Ik heb altijd de indruk dat hij niet weet hoe snel hij naar zijn auto moet komen, na een uitzending.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Echt tof om een keer mee te maken. Naderhand ook nog ff met de Snor staan kletsen. Hij was daarbij veel relaxter dan ik had verwacht.
Ali B. is de hypocrisie zelve. Als hij voor een paar tientjes speklappen moet eten op een braderie met konninginnendag doet hij dat met alle plezier. Als Mora hem 2 dagen later belt om de Halal-bitterbal aan te prijzen, is hij ook van de partij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:34 schreef Zapper het volgende:
Ali B. stond twee jaar terug op de Open Dag van Ajax "Ajax kampioenen" te schreeuwen, aan het eind van het seizoen trad 'ie op het kampioensfeest van PSV op
Lekker boeiend. Ali B is miljonair en jij niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:37 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Ali B. is de hypocrisie zelve. Als hij voor een paar tientjes speklappen moet eten op een braderie met konninginnendag doet hij dat met alle plezier. Als Mora hem 2 dagen later belt om de Halal-bitterbal aan te prijzen, is hij ook van de partij.
nee want dan zou hij naar zijn vrouw moeten en we horen wekelijks hoe hij daar tegenop zietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:21 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Ik heb altijd de indruk dat hij niet weet hoe snel hij naar zijn auto moet komen, na een uitzending.
bron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ali B is miljonair en jij niet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:56 schreef Oliver23 het volgende:
Johan 'Op zijn Hondjes' Dersen![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Tja dankzij onze overheid. Net als die Yes-R die bij ieder gesubsidieerd multiculti projectje mag opdraven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Google maar.quote:
Nee hoor daar word je heus geen miljonair van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja dankzij onze overheid. Net als die Yes-R die bij ieder gesubsidieerd multiculti projectje mag opdraven.
Dat laatste weet jij niet, maar dat is ook helemaal niet relevant. Ik stel zijn hypocrisie vast en dat is ook prima mogelijk zonder centen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Dat jij op de training van VV Appingedam wordt weggespeeld, betekent ook niet dat jij geen kritiek mag hebben op het spel van Sulejmani.
dank uquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
'Marokkanen rijkste rappers van Nederland'
Het komt natuurlijk wel sympathiek over bij het grote publiek en is goed voor je imago, om ook een keer een (knuffel-)allochtoon uit te nodigen. Als die debiel maar niet gaat 'zingen'.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik gun die jongen zijn geluk, maar hij heeft toch nog nooit iets zinnigs uitgekraamd? Wat bezielt zo'n redactie dan?
Of die van Herman Kochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
(De uitzending met) John de Mol sr. vond ik wel een goede uitzending.
Duet met Genee. Ali B en Wil Sjenee. Dat gaat 't helemaal worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk wel sympathiek over bij het grote publiek en is goed voor je imago, om ook een keer een (knuffel-)allochtoon uit te nodigen. Als die debiel maar niet gaat 'zingen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |