Mikoxx wat gaan die mannen van jou hard met hun tanden! Hier nog niks te bekennen!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef mikoxx het volgende:
WIheoeoeoieheeaaaah!! De stand is 3 - 3Mén wat gaat t hard met die tandjes! En er staan er nog steeds een paar op springen..
ik verlang naar een goede nachtrust
nu 5 weken geen enkele goede nacht gehad hiero
Ahhh wat lief Barboussa!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:23 schreef Basboussa het volgende:
Grote jongens, MamaNik! Kun je voorstellen dat die allebei in je buik zaten? 9 maanden geleden? Ik vind dat altijd zo maf, hoe snel ze groeien
Mikoxx, hier is het na 6 tandjes rustig. Misschien nog 3 te gaan, en dan kan jij ook weer lekker slapen!
Gisteren werd ik toch wel even emo van mijn niet zo baby-baby. Haar neefje van 2,5 was op bezoek, en ze waren toch zo lekker aan het spelen samen. Ik was ze kwijt, zaten ze allebei naast elkaar achter het bed op de grond met elkaar te kletsen. Ja, als je een grote neef hebt die de deur voor je opendoet, dan kom je nog eens ergens. Schoonzus was helemaal onder de indruk van mijn grote kleine meid.Hoe trots kan een moeder zijn!
zal ik je een foto sturen?? Als pukkeltjes met vocht eronder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:07 schreef mikoxx het volgende:
ff snel, lees later ff bij... maar hoe zien waterpokken er in t beginstadium uit??
nee hoor hoeft niet ha te bellen. Doet er niks aan. Zetpil is prima. Voor de jeuk mentholpoeder erop. Of poxclon halen ideaal spul. Verkoelend schuim! Ga even Milan opbed leggen dan mail ik je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:18 schreef mikoxx het volgende:
Uhm ja... mag wel. En, wat te doen?? Ha bellen of niet? Ze hadden net .allebei een beetje hoge temp ook (37.9 en 37.8.) Dus een zetpil gegeven voor de nacht. T. heeft ook blaasjes met vocht, M. (nog) niet. Kan nog niet echt zeggen dat t snel uitbreidt ofzo, maar toch....
heb je een foto gemaild op je hotmailquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef mikoxx het volgende:
Ik weet niet of het waterpokken zijn hoor, maar t begint er verdacht veel op te lijken nu... ik hoop dat t meevalt natuurlijk. Maar tips zijn welkom iig! Zou t slechte slapen inderdaad verklaren basboussa.
Hmmmmkay. Samenvatting dan maar?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Basboussa het volgende:
Ja, kom op Innepin. Zeg eens even wat over dat schitterende kind van je!
Echt, geen idee! We hebben thuisopvang, dus kinderdagverblijf is niet aan de orde. Ik werk zelf in het onderwijs, weet niet of ik het over zou kunnen brengenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef oeke het volgende:
Ja, jij hebt er twee, dat is sowieso het allerleukst!![]()
Wat naar die waterpokken.Hoe komen ze daar nou aan?
dat dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:21 schreef Vicky het volgende:
wij ehbben bij Amber ook geen calendula gebruikt, dat deed alleen maar heel erg zeer.
volgens mij mag dat alleen gesmeerd worden als er alleen blaasjes zijn en niet bij open plekjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
dat dushoe kunnen ze dat adviseren bij een apotheek
ik heb een drinkbeker van Nuby gekocht, zo'n zachte met handsvaten. Heb m gewoon steeds aan d'r gegeven en nu drink ze m zonder problemen leegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
Maar dat is niet te doen! Dat zit door elkaar heen: open blaasjes en blaasjes die intact zijn. Stom spul, vind ikTess drinkt uit een tuitbeker joh? Hoe heb je dat gefixt? Engelengeduld ofzo?
Welke tuitbeker hebben jullie?
ja dat was gister, ik dacht eigenlijk dat dat voor vandaag ook wel op zou gaan... dikke echte tranenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, als ze echt maar heel kort wat huilt, zou ik denk ik nog niet overgaan tot het opsmeren van dentinox.
ja volgens mij wel... Ze gaat echt veul te hard!!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef Nijna het volgende:
Tess, heb je de turbo aan ofzo....
Iris buikschuift, maar boven op de vloerbedekking werkt dat niet en dan zit ze echt zo te kijken van... huhzo kwam ik toch vooruit... wat doe ik nu verkeerd dan...
Het mooie is, je doet hem een paar seconden in kokend water en geeft hem dan. Werkt hier prima voor doorkomende tandjes!quote:Bijtwortel
Een oeroud middeltje om de pijn bij het doorkomen van tanden en kiezen te verlichten. Uw kind kan lekker knauwen op de harde wortel van de iris.
Psst dat waren wij niet. Dat was Joep!!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:47 schreef mikoxx het volgende:
T. is aan de beterende hand, zoals ze dat zeggen. Hij is sinds gister koortsvrij. Ik ben benieuwd wanneer M. er achteraan komt. De incubatietijd is 14 tot 21 dagen en laten we nu net tegen die tijd een weekendje weggaan met vrienden.
Verder gaat t lekker hierHet slapen bij T. nog niet heel denderend, maar goed, dat heeft z'n redenen natuurlijk.
TessWow
![]()
En vooruit tijgeren MeNicole?En hebben die vrienden kinderen???
quote:
Leander word ook gewoon weer om de 1,5 uur wakker. En waarom? We merken wel dat als ie 's avonds in de laatste fles elke avond iets anders krijgt ie wel beter slaapt. Dan word ie om de 3 uur wakker. Dus je kan altijd zo'n avondpapje proberen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef mikoxx het volgende:
Oscar![]()
Hier ook weer een fijne nachtHerkennen jullie dat eigenlijk? Komt dat nu echt doordat ze met z'n tweeen zijn elkaar afwisselen? Mén wij hebben sinds ze geboren zijn denk ik een nacht of 10 helemaal kunnen doorslapen. Als het T niet is, is het M. En iedere keer wel een verklaring hoor, tandjes, waterpokken, honger, .... noem t maar op. Maar zo langzamerhand trekken we t zelf niet echt meer. Misschien eens zo'n avondpapje gaan proberen, of is dat puur commercieel denken jullie?
* einde klaagpost* sorry hoor![]()
LeanderWow... knapperd!
De ene avond krijgt ie pyamapapje, dan een avond goedennacht van nutrilon, dan gewoon flesje met nutriton, dan weer gewoonmet rijstebloem, dan avondpap. En zo gaan we steeds door. Moet wel zeggen dat ie meestal paar dagen zelfde krijgt. Totdat ie weer om het 1,5 uur wakker word. Dan stappen we over na iets andersquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:43 schreef mikoxx het volgende:
Elke avond iets anders? Hoe bedoel je dat en wat geef je dan MeNicole?
Ik weet niet wat het verschil is tussen die dingen allemaal. Ik denk dat het voor Leander werkt omdat het waarschijnlijk allemaal op een andere manier vult. Hij raakt er alleen snel aangewend.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef mikoxx het volgende:
Oké, en dat lijkt voor Leander (en jullie!) dus te werken? Wat is daadwerkelijk het verschil tussen al die dingen dan? Weet je dat?
En, hoorde ik trouwens iets 'noordelijks' in het filmpje?
Waarvan dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef mikoxx het volgende:
nou ja, noordoost...? Me 2
Ik ga zo eens even naar de sdb...!
Ja die pyjama papjes zijn duur he!! Ik heb ze nog wel steeds in huis voor het geval ze een keer niet willen eten, dan zit er toch lekker wat in. Die nestle heb ik ook! M zou dat ook nog wel lusten hhaaha maar die krijgt ze echt niet. Die wil s'ochtends ook altijd een hapje pap van de jongens en een hapje fruit terug naar de babymaanden voor M.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:38 schreef mikoxx het volgende:
Ja het logeren is een hele goede optie denk ikTot nu toe nog niet gedaan
Voel me dan meteen zo 'schuldig' omdat ik weet dat onze ouders dan een slechte nacht zullen hebben. Maar jullie hebben wel gelijk hoor, voor hen is het 1 nacht en voor ons al maanden. Zij kunnen de avond erna weer lekker op tijd gaan liggen en ze zijn dan zo weer bij.
De pyamapapjes van nutrilon heb ik laten liggen, wat zijn die dúúr! Ik heb wel pyamapapje van nestlé meegenomen. Maar eens zien of dat helpt. Ik zag ook nog nutrilon goede nacht, maar volgens mij zit daar alleen maar rijstebloem als extra in. Dat kan ik zelf ook natuurlijk (en dat werkt dus niet, haha!).
Mamanik, wat fijn, 2 nachten,Voel je je meteen een stuk beter van he? Heerlijk is dat.
Wat zijn er veel jengelige kindjes! Zou dat het begin van lente zijn ofzo? Dan heeft het iig nog een positieve reden!
Oh en als ik dit lees dan zou ik een ander ook zeker zeggen: gewoon doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja die pyjama papjes zijn duur he!! Ik heb ze nog wel steeds in huis voor het geval ze een keer niet willen eten, dan zit er toch lekker wat in. Die nestle heb ik ook! M zou dat ook nog wel lusten hhaaha maar die krijgt ze echt niet. Die wil s'ochtends ook altijd een hapje pap van de jongens en een hapje fruit terug naar de babymaanden voor M.![]()
Echt doen hoor Mikoxx, knap je echt van op!! Je ouders of schoonouders kunnen bij wijze van om 8 uur de volgende nacht naar bed. Je moet ook aan jezelf denken!! Bij M deed ik het ook minder snel hoor, voelde me toen ook schuldig
Klopt weet precies wat je bedoelt, vind het nu ook soms moeilijk en onnodig, vooral als we zelf geen feestje hebben of zo. Maar ja, ze hebben ook niks aan een zieke mama!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:47 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oh en als ik dit lees dan zou ik een ander ook zeker zeggen: gewoon doenmaar voor jezelf voelt het zo anders....
stom he?
M. lekker meesmullen! Het is ook best lekker allemaal! In tegenstelling tot de flesvoeding van het begin zeg
Och Oeke, maar zo bedoel ik het niet hoor. Het is een hartstikk egopost van mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef oeke het volgende:
Welkom Oscar!![]()
Tjee, zwaar Mikoxx. Kan me voorstellen dat je moe bent.Maar ik ben wel jaloers op je 10 nachten doorslapen, ik heb nog geen enkele nacht doorgeslapen sinds Ko geboren is.
![]()
En de laatste tijd maakt hij er helemaal een potje van. Volgens mij tandjespijn. En die dentinox helpt voor geen meter.
![]()
Memmel, wat zielig voor Morris.Ik weet hoeveel melk een kindje nodig heeft. Gek dat hij dat niet meer wil. Beterschap!
![]()
Vandaag een lange dag voor onze Ko. Even heen en weer naar Terschelling.Behoorlijk lange reis. Maar hij vond het leuk en er was veel te zien en lekker gek doen met Renzell.
Hij heeft alleen wel erg weinig geslapen, 2x een half uur.
En nu ligt hij al 2 uur knock out.
En ik dacht dat het je misschien zou helpen te weten dat er ook mensen zijn die jaloers zijn op jou!quote:Een van de meest gestelde (en erg domme) vragen is of je baby al doorslaapt. Je vraagt je af of jij de enige bent wiens kleintje ’s nachts nog wakker wordt. De twijfel slaat toe en door die simpele vraag wordt het ouderlijke twijfel-syndroom redelijk gestimuleerd. Om alle twijfel weg te nemen: het is slechts zelden dat een baby onder de 12 maanden doorslaapt. Wel kunnen 60% van de baby’s zichzelf in slaap krijgen als ze wakker worden. Ouders denken dan dat ze doorslapen, maar dat is dus niet zo.
Nee dat vind ik ook. En in het geval van Leander vind ik dus ook dat het niet slapen van hem helemaal niet iets medisch isquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef mikoxx het volgende:
En bij anderen wel doorslapen? Dat is niet eerlijk hoor![]()
![]()
Daar was je weerquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Kersjes het volgende:
Halloe allemaal![]()
Even stiekem hoor, pas over 2 dagen horen we hier echt...
Ik dacht vannacht 'ik ook altijd met mijn fok-posts...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:57 schreef oeke het volgende:
Huup, dat vind ik gezellig jou hier te zien met je wonderschone dochter!![]()
Fijn Mikoxx, dat je een goede nacht had.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n last heb van die gebroken nachten hoor. Dat komt denk ik omdat ik er ondertussen aan gewend ben.
Als het je niet zo vaak gebeurt zoals bij BE of Huup dan moet het toch een stuk zwaarder zijn.![]()
En ik ben wat het niet-doorslapen betreft zoveel mogelijk in een zen toestand. Accepterrrrrren, accepterrrrrennnnnn *boedhasmiley*
Werkt overigens niet altijd.
Wij noemen Beisan vaak Basboussa, het is ook een zoete cake in het Arabisch, of een naam voor een poes (bisse -> basboussa) In Jordanie hoorde ik een leuk liedje over een poesje (basboussa) dat erg van een beer hield(dob -> dobdoubba) en toen ze de beer erg lief vond, zei ze miauw, miauw. Maar toen de beer vervolgens een andere beer lief vond, zei hij ook miauw, miauw...quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef oeke het volgende:
Hopelijk heeft ze gewoon een off-day, Basboussa en is er verder niks aan de hand.![]()
Wat betekent jouw nick name eigenlijk?
dan zit ie aan de flessen bierquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen op het cb geweest met Oscar en gelukkig was de arts goed oplettend. Hij stond erop voor prikjes die hij pas met 11 maanden moet.![]()
![]()
Nu dus gewoon een prikloos bezoekje. De arts was erg gecharmeerd van Oscar zijn ogen.Leuk om te horen.
Hij doet het goed, maar dat wist ik zelf ook wel.
Dat hij nog geen vast voedsel wil (understatement) was geen probleem, gewoon een paar dagen wachten en dan weer eens proberen. Ik mocht gewoon op de 5 flessen blijven voorlopig.
Zoals ze zei: Voor hij naar de universiteit gaat is hij wel van die flessen af.
De stand: 8755gr en 71cm. Zijn lijntje buigt heel mooi af richting het gemiddelde. Zit nu ipv net boven de allerbovenste lijn precies op het midden van de bovenste helft en zijn lengte ook. Helemaal keurig in verhouding dus.
Huup en Amélie welkom hier!
En Kersjes ook uiteraard, wb!![]()
ik ook...schoppen we het estafette-topic omhoog?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:38 schreef oeke het volgende:
Leuk.Ik ben steeds erg benieuwd naar je verhaal, maar dat is een beetje off-topic hier.
Productieve morgen/middag, huup!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan zit ie aan de flessen bier![]()
fijn dat jullie goedgekeurd zijn!
En fijn ook dat Morris weer opknapt Memmel!
Mn meiske heeft weer gepoept *zweet van voorhoofd veegt* we begonnen het weer wat benauwd te krijgen, want het was alweer een week geleden. Eerst ging het supergoed met vast voedsel, maar toen weer een week niet. En wij vonden het eerst nog acceptabel dat bv 'helemaal opgebruikt' zou worden, maar bij vast voedsel wil ik toch wel dat ze eens per week ofzo poept hoor.
Vanmorgen drama toen ze wakker werd, brullen, ze wilde niet uit de borst drinken, deed resoluut dr mond dicht en daarna weer brullen. Legt mn lief haar op zijn buik met haar buikje, komt me er toch een wind uit![]()
hahaha serieus, dat zal idd wel behoorlijk pijn gedaan hebben. Arm ding. Maar goed, twee goeie luiers erachteraan dus we kunnen weer even vooruit!
mja we geven wel een slokje water uit een glas 's avonds. Maar de arts op het CB raadde ons aan om niet meer dan een paar slokjes te geven omdat ze anders teveel "loos vocht" binnenkrijgt in plaats van echte voeding zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Productieve morgen/middag, huup!
Wat ontzettend vervelend dat ze daar zoveel last van heeft... Geef je wat extra water nu ze ook vast voedsel geeft?
ja? oh volgens de cb-arts kon ik beter wachten met citrusfruit tot minimaal 8 of 9 maanden omdat het nog te zuur is voor haarquote:
nee gebruik ik niet. Ze krijgt wel rijstwafel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:03 schreef Basboussa het volgende:
En geen rijstebloem(als je dat al zou gebruiken
)
Gaat met name om rijstebloem, maakt alles wat dikker en voller, en het uiteindelijke product wat eruit komt ook dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee gebruik ik niet. Ze krijgt wel rijstwafel.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef Chan het volgende:
Ik glim van trots, Timo rolt nu ook van zn rug naar zn buikGrappig genoeg draait hij altijd dezelfde kant op, doen jullie kindjes dat ook of gaan die wel beide kanten op? nou snap ik wel meteen waarom hij al een week of zo vréselijk humeurig is, t arme kind..
Oh, lastig is dat he, dat onvoorwaardelijk overgeven aan de situatiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:11 schreef oeke het volgende:
Leuk fietsen! Ko kan ook al behoorlijk lang zelf zitten, een half uur ofzo, dus wij gaan het binnenkort ook eens proberen.
Mijn zen was vannacht onder het bed gerold. Gossie, wat had ik een rotnacht, ik kon me er ook helemaal niet overheen zetten dat Ko niet wilde slapen.
Nouja, nieuwe ronden nieuwe kansen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef seilram het volgende:voor alle nachtbrakertjes. Voor ze 18 zijn...
Ben vandaag voor het eerst met Joep naar de kinderboederij geweest. Er was een haan die heel vals kukelde en Joep vond hem eng en moest er bijna van huilen. We zijn dus niet super lang gebleven. De geiten vond ie wel spannend, maar ik wilde dichterbij kijken, dus gingen we het gras op en toen kwam er iemand zeggen dat we niet op het gras mochten lopen, want "daar lagen uitwerpselen en die liepen we dan thuis op het tappijt en dan hebben wij het weer gedaan"Hhmmkee. Volgende keer een andere kinderboerderij.
Rijstwafel stopt ook heel erg hoor. Is gewoon witte rijst. Dat vertelde de dokter ons toen voor Linde. Je hebt ze trouwens ook van zilvervliesrijst. Die zijn minder verstoppend heb ik begrepen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee gebruik ik niet. Ze krijgt wel rijstwafel.
Ja, dat vond ik ook. Dat heerlijke relaxen bij zijn mama was ook heel lief om te zien.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Chan, ik wilde nog even zeggen dat ik je zo leuk vond. Je straalt iets heel liefs en rustigs uit en volgens mij doe je het als mama van Timo echt geweldig goed. Hij is ook zo op zijn gemakje en blij bij je. Vond het heel leuk om te zien!
Ik heb gewone euroshopper rijstwafels en das ook met volkoren rijst.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar op de biobim staat dat het vanaf 5 maanden mag en dat zei de kinderarts ook. Nou ja we konden toch al niet meer wachten tot 6 maanden omdat we anders meer medicijnen moeten gaan geven. Lijkt me ook niet zo oke voor haar.
Edit: nog even snel het pak bekeken. Er staat volkoren rijstemeel dus geen zilvervliesrijst, maar volkoren.![]()
Let dan ook goed op met soepstengel. Wij hadden bij de opvang aangegeven dat Linde even geen rijstwafel mocht ivm verstopping, zat ze wel soepstengel te knagenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:45 schreef oeke het volgende:
Ook hier even geen rijstwafel.![]()
Het is alweer iets te lang geleden, 2 weken ofzo, en ik merk dat Ko er nu wel erg last van heeft, al een paar dagen. Hoop op een doorbraak vandaag. Wat kan dat je bezighouden.
Ik was ook helemaal verbaasd over het aantal volle luiers van Tess per dag, echt tegenovergesteld aan Ko.
Hmmm, dit verklapt heel wat over Memmel d'r kookkunstenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef Memmel het volgende:
Morris zat ook een beetje verstopt van de ab kuur die heeft gehad vorige week. Maar vanochtend na een hoop gekreun
toch weer een flinke zure drol. En mijn kleine aapje knaagt aan de bovenkant van zijn Stokke stoel!! Hij draait zich om en gaat gewoon aan de knabbel! Er is al een heel kaal stukje te zien.
Betrapt. Mijn kinderen knagen liever hun stoelen kaal...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hmmm, dit verklapt heel wat over Memmel d'r kookkunsten
Lach nietquote:Op maandag 1 maart 2010 11:26 schreef Kersjes het volgende:
Mikoxx, hopelijk valt het allemaal mee en zal hij er niet zo'n last van hebben![]()
Maar hoe is het met zijn broertje? Als ie het niet heeft en M. steekt hem nu aan dan is de kans groot dat hij het ook gaat krijgen. Over 'n week of 2
Zo is datquote:Op maandag 1 maart 2010 11:53 schreef Kersjes het volgende:
Mikoxx, ik lach niet![]()
Niks zo naar als ziek zijn op vakantie. Gelukkig heeft T. ze al gehad en is M. tegen de tijd dat jullie weggaan al lang en breed weer beter.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Wat balen van die waterpokken Mikoxx!
Hier net een openbaring. Oscar in de Ikea kinderstoel met een broodkorst en daar waar fruit en groente op kokhalzen konden rekenen is dit geloof ik best ok.
Alleen kan mijn duikelaartje eig. helemaal nog niet echt zitten dus ik ga hem er maar weer uit vissen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef innepin het volgende:
Hihi wij zijn ook al aan het handdoekproppen![]()
LeanderWow!
Mikoxx beterschap voor je uk
BE en HuupIk vind het zo gezellig dat we weer in hetzelfde topic zitten
![]()
Vind ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef innepin het volgende:
BE en HuupIk vind het zo gezellig dat we weer in hetzelfde topic zitten
![]()
Ik heb de babyset alweer uit de Stokke moeten halen omdat Morris klem zat....quote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, hier ook met flinke handdoek erachter gepropt ook. Beetje stutten en dan gaat het best.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Chan het volgende:Mijn baby die net een kleine week van zn buik naar zn rug rolt en nog maar een paar dagen van zn rug naar zn buik was net woest omdat hij naar zijn zin niet makkelijk genoeg vooruit kwam al tijgerend/kruipend of iets wat daar voor door moet gaan.. Ik vind rupsend de beste omschrijving
Hij heeft ineens haast gekregen
Willow, stoer wief!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef innepin het volgende:
Timo de rupsGaaf!
Mijn turbobaby wil dat ook. Het lukt nog niet, maar ze probeert het wel... en ik heb wel bewijs
Bekijk deze YouTube-video
Mooi he!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef oeke het volgende:
Tess! Deugniet! Heerlijk he, als ze dan toch weer zo lekker klein zijn.
![]()
Spannend Ca.ra, uit logeren. Dat zal lekker knuffelen worden als je hem weer ziet.![]()
Tessie, ik miste je al! WB. Leuk gehad? Ah, Graeme is vast heel blij dat jullie er weer zijn.En ook al aan het tijgeren. Goed hoor.
Ik moest laatst denken aan BE die zei dat ze dat beeld van een kindje wat speciaal naar jou toekomt als het verdriet heeft altijd voor ogen had. Ik zag mezelf laatst ook in zo'n oerbeeld. Zo'n beeld wat je altijd gezien hebt bij andere moeders.
Ko werd wakker en ik nam hem op de arm de woonkamer in. En Hij keek een beetje moeilijk rond, wreef in zijn oogjes en duwde daarna zijn gezichtje in mijn nek.
Ik smolt ter plekke. Dit is het, mijn kind, ik ben zijn mama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |