abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:01:45 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78178736
Vervelend Vicky, van die tandjes. Joep heeft ondertussen al een hele mond vol! Er zijn er nu al 7. En dank voor de beterschap. Het ergste hebben we nu gehad geloof ik, hij is ook gewoon blij en gaat straks lekker mee boodschappen doen, even eruit na een week binnen zitten.
Niet mieten! Door gieten!
pi_78178786
wij zitten nog steeds op 2 tanden.

Tess weet wel hoe ze uit een tuitbeker moet drinken
Ze drinkt minstens 1,5 beker extra vocht weg per dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:19:04 #53
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78188903
Knap zeg! Dat gaat hier ook nog niet zo soepel, maar als ik de tuit eraf haal, dan wil ie wel drinken maar daar moet ik echt wel bij helpen, anders is het manneke zeik nat hahaha.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:03:02 #54
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78192604
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef oeke het volgende:
Ja, jij hebt er twee, dat is sowieso het allerleukst!
Wat naar die waterpokken. Hoe komen ze daar nou aan?
Echt, geen idee! We hebben thuisopvang, dus kinderdagverblijf is niet aan de orde. Ik werk zelf in het onderwijs, weet niet of ik het over zou kunnen brengen Maar t is zo sneu.... hij slaapt ook echt megaslecht! M. heeft nog steeds geen plekjes, maar dat zal vast niet lang meer duren
Ik lees later ff bij hoor, nu spitsuur hiero!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:21:09 #55
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78197376
Iemand wel eens calendulan emulsie gebruikt bij waterpokken? Ervaringen? Hier bij de apotheek hebben ze alleen maar dat...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:34:12 #56
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78197999
heb ik gebruikt, mikoxx. Was prima, maar echt effectief was het volgende.

Wat bij ons echt werkte was het badje met havermout. De havermout in een washand doen, elastiekje erom. Dichte washand in bad gooien en na een paar minuten het washandje uitknijpen. Komt een soort wiite creme uit dat de blaasjes doet uitdrogen. Na het bad je mannen gewoon laten opdrogen, niet met een handdoek, bedoel ik.

Nu ff heel heftig, maar ik ben blij dat mijn duo het gehad heeft. Het was op deze leeftijd een stuk lastiger geweest denk ik.

Ik heb me kapot gezocht naar de havermout in de AH...staat dus bij cornflakes enzo..

Succes !!!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:44:20 #57
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78198584
Even wat anders:

mijn dochter loenst best veel, en eigenlijk valt het me steeds meer op dat 1 oogje wat lastig meekomt. Trekt dat bij, of zal ik nu actie moeten ondernemen... Ik heb het er nog niet met de man over, want die zou er zo mee naar de eerste hulp gaan. Lekkere vent
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78200585
Mikoxx, ik vond dat calendulan best aardig werken. Althans, Mirte leek er niet zoveel last van te hebben. Maar lees idd ook veel succesverhalen over de havermout, daar zou ik geloof ik sowieso een pak van in huis halen , is niet zo duur en dan kan je het altijd proberen...

Basboussa, wat bedoel je met loenzen? Kijkt ze scheel? (een oog staat naar binnen of naar buiten tov het andere). Als het je opvalt zou ik het zeker even noemen op het CB (moet je daar binnenkort naartoe?) of het even overleggen met de huisarts/assistente.
Het is niet iets waar je NU mee naar de eerste hulp hoeft. Maar het is, zeker als je het idee hebt dat ze het vaker gaat doen, wel goed om het aan te geven bij CB of HA. Misschien sturen ze je door naar de orthoptist en die kan het goed bekijken.
Het risico van scheelzien is dat er een "lui oog" (oog wat minder ziet met de juiste correctie) ontwikkelt en hoe eerder je daarmee erbij bent, hoe makkelijker er nog wat aan te doen is.
Het is geen spoed, maar ik zou er wel wat mee doen.

(orthoptie gestudeerd (niet helemaal afgemaakt), maar vandaar mn reactie)
Fake it till you make it...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:22:03 #59
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78200989
Nijna, ze kijkt niet altijd scheel, volgens mij, maar met name als ze wat moe is of zich erg concentreert. Een oog staat idd meer naar binnen.

Moet over een maand naar de ha, ik zal het daar eens noemen, als de man er niet is, want die vindt het vreselijk. Hij kan dat echt niet aan, als zijn dochter iets mankeert. Ik weet datje daar niet voor naar de eerste hulp moet, maar hij is zo bezorgd,hij zou het bijna doen
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:30:48 #60
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78201511
Hmm... havermout is zeker het proberen waard. Calendulan lijkt pijn te doen. Sommige blaasjes zijn open, dus misschien wel logisch, maar het aanbrengen is (bijna) niet te doen als je alleen intacte blaasjes mag 'raken'. Manneke zit nu nog bij ons, te huilen, oh wat is dit erg, als je kindje ziek is
pi_78201607
Beterschap voor je mannen Mikoxx!

Kobus die zelf zit
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_78221071
Senna is vandaag 7 maanden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78221104
Mikoxx, hier staan ook tips: Waterpokkentopic deel 4
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Senna is vandaag 7 maanden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78221178
Van dit kleine hoopje mens:

naar deze grote meid:

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78221356
Basboussa, lijkt me prima om het bij de huisarts te melden. Hihi, je man is gewoon zuinig op zn dochter (en terecht ).

Mikoxx, beterschap daar

Senna alweer 7 maanden, echt al een heel dametje zo he!
Fake it till you make it...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:21:01 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78223015
Senna wat wordt je groot meid!

Vicky, dank voor je tip! T is zonet in een badje met havermout geweest, vond ie wel fijn geloof ik en ik heb wel het idee dat het een beetje verzacht. Calendulan hebben we maar even opzij gelegd. Ondertussen is ook nog tandje nr 4 doorgebroken, arme ziel... Vannacht had hij 38.8 graden koorts. Tot 40 graden is het nog niet heel erg ernstig, toch?
pi_78223031
wij ehbben bij Amber ook geen calendula gebruikt, dat deed alleen maar heel erg zeer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:28:18 #68
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78223233
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:21 schreef Vicky het volgende:
wij ehbben bij Amber ook geen calendula gebruikt, dat deed alleen maar heel erg zeer.
dat dus hoe kunnen ze dat adviseren bij een apotheek
pi_78223259
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef mikoxx het volgende:

[..]

dat dus hoe kunnen ze dat adviseren bij een apotheek
volgens mij mag dat alleen gesmeerd worden als er alleen blaasjes zijn en niet bij open plekjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:31:03 #70
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78223325
Maar dat is niet te doen! Dat zit door elkaar heen: open blaasjes en blaasjes die intact zijn. Stom spul, vind ik Tess drinkt uit een tuitbeker joh? Hoe heb je dat gefixt? Engelengeduld ofzo? Welke tuitbeker hebben jullie?

[ Bericht 3% gewijzigd door mikoxx op 20-02-2010 11:46:36 ]
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:44:55 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78223735
Hoe vaak doe je een kindje met waterpokken eigenlijk in een havermoutbad?
pi_78223958
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
Maar dat is niet te doen! Dat zit door elkaar heen: open blaasjes en blaasjes die intact zijn. Stom spul, vind ik Tess drinkt uit een tuitbeker joh? Hoe heb je dat gefixt? Engelengeduld ofzo? Welke tuitbeker hebben jullie?
ik heb een drinkbeker van Nuby gekocht, zo'n zachte met handsvaten. Heb m gewoon steeds aan d'r gegeven en nu drink ze m zonder problemen leeg
Spelenderwijs zeg maar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78258233
Lianne is gisteren 1 jaar geworden, dus ik moet verder naar het volgende topic!
Vandaag vieren we haar verjaardag, dus er komen later nog wat fotootjes van 0 tot nu!
Alvast
pi_78258327
Gefeliciteerd met Lianne! Veel plezier vandaag!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78258421
Lianne gefeliciteerd! grote meid! ik vind Lianne zo'n leuke naam hè

Over vier daagjes komen wij ons ook hier melden het gaat zo hard!
Maar ehm... waar ik voor kwam... Ik voel bij Amélie nu dan ein-de-lijk na 3 maanden kwijlen, kauwen en rode wangen twee streepjes/bultjes in de onderkaak aan de voorkant. Vanaf wanneer ga je smeren met iets om de pijn te verlichten? Vanaf wanneer kan ik zeg maar verwachten dat ze er pijn aan heeft? Het is nu nog niet echt dik en rood ofzo maar wel duidelijk aanwezig. Ze ligt soms met iets te spelen op het kleed en begint dan ineens uit het niets een beetje te snikken en een minuutje later is het weer over. Ik snap er niets van kan het dan zijn dat ze er nu al pijn aan heeft en dat het verlichting biedt als ik er wat dentinox op smeer?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')