Mikoxx wat gaan die mannen van jou hard met hun tanden! Hier nog niks te bekennen!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef mikoxx het volgende:
WIheoeoeoieheeaaaah!! De stand is 3 - 3Mén wat gaat t hard met die tandjes! En er staan er nog steeds een paar op springen..
ik verlang naar een goede nachtrust
nu 5 weken geen enkele goede nacht gehad hiero
Ahhh wat lief Barboussa!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:23 schreef Basboussa het volgende:
Grote jongens, MamaNik! Kun je voorstellen dat die allebei in je buik zaten? 9 maanden geleden? Ik vind dat altijd zo maf, hoe snel ze groeien
Mikoxx, hier is het na 6 tandjes rustig. Misschien nog 3 te gaan, en dan kan jij ook weer lekker slapen!
Gisteren werd ik toch wel even emo van mijn niet zo baby-baby. Haar neefje van 2,5 was op bezoek, en ze waren toch zo lekker aan het spelen samen. Ik was ze kwijt, zaten ze allebei naast elkaar achter het bed op de grond met elkaar te kletsen. Ja, als je een grote neef hebt die de deur voor je opendoet, dan kom je nog eens ergens. Schoonzus was helemaal onder de indruk van mijn grote kleine meid.Hoe trots kan een moeder zijn!
zal ik je een foto sturen?? Als pukkeltjes met vocht eronder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:07 schreef mikoxx het volgende:
ff snel, lees later ff bij... maar hoe zien waterpokken er in t beginstadium uit??
nee hoor hoeft niet ha te bellen. Doet er niks aan. Zetpil is prima. Voor de jeuk mentholpoeder erop. Of poxclon halen ideaal spul. Verkoelend schuim! Ga even Milan opbed leggen dan mail ik je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:18 schreef mikoxx het volgende:
Uhm ja... mag wel. En, wat te doen?? Ha bellen of niet? Ze hadden net .allebei een beetje hoge temp ook (37.9 en 37.8.) Dus een zetpil gegeven voor de nacht. T. heeft ook blaasjes met vocht, M. (nog) niet. Kan nog niet echt zeggen dat t snel uitbreidt ofzo, maar toch....
heb je een foto gemaild op je hotmailquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef mikoxx het volgende:
Ik weet niet of het waterpokken zijn hoor, maar t begint er verdacht veel op te lijken nu... ik hoop dat t meevalt natuurlijk. Maar tips zijn welkom iig! Zou t slechte slapen inderdaad verklaren basboussa.
Hmmmmkay. Samenvatting dan maar?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Basboussa het volgende:
Ja, kom op Innepin. Zeg eens even wat over dat schitterende kind van je!
Echt, geen idee! We hebben thuisopvang, dus kinderdagverblijf is niet aan de orde. Ik werk zelf in het onderwijs, weet niet of ik het over zou kunnen brengenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef oeke het volgende:
Ja, jij hebt er twee, dat is sowieso het allerleukst!![]()
Wat naar die waterpokken.Hoe komen ze daar nou aan?
dat dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:21 schreef Vicky het volgende:
wij ehbben bij Amber ook geen calendula gebruikt, dat deed alleen maar heel erg zeer.
volgens mij mag dat alleen gesmeerd worden als er alleen blaasjes zijn en niet bij open plekjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
dat dushoe kunnen ze dat adviseren bij een apotheek
ik heb een drinkbeker van Nuby gekocht, zo'n zachte met handsvaten. Heb m gewoon steeds aan d'r gegeven en nu drink ze m zonder problemen leegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
Maar dat is niet te doen! Dat zit door elkaar heen: open blaasjes en blaasjes die intact zijn. Stom spul, vind ikTess drinkt uit een tuitbeker joh? Hoe heb je dat gefixt? Engelengeduld ofzo?
Welke tuitbeker hebben jullie?
ja dat was gister, ik dacht eigenlijk dat dat voor vandaag ook wel op zou gaan... dikke echte tranenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, als ze echt maar heel kort wat huilt, zou ik denk ik nog niet overgaan tot het opsmeren van dentinox.
ja volgens mij wel... Ze gaat echt veul te hard!!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef Nijna het volgende:
Tess, heb je de turbo aan ofzo....
Iris buikschuift, maar boven op de vloerbedekking werkt dat niet en dan zit ze echt zo te kijken van... huhzo kwam ik toch vooruit... wat doe ik nu verkeerd dan...
Het mooie is, je doet hem een paar seconden in kokend water en geeft hem dan. Werkt hier prima voor doorkomende tandjes!quote:Bijtwortel
Een oeroud middeltje om de pijn bij het doorkomen van tanden en kiezen te verlichten. Uw kind kan lekker knauwen op de harde wortel van de iris.
Psst dat waren wij niet. Dat was Joep!!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:47 schreef mikoxx het volgende:
T. is aan de beterende hand, zoals ze dat zeggen. Hij is sinds gister koortsvrij. Ik ben benieuwd wanneer M. er achteraan komt. De incubatietijd is 14 tot 21 dagen en laten we nu net tegen die tijd een weekendje weggaan met vrienden.
Verder gaat t lekker hierHet slapen bij T. nog niet heel denderend, maar goed, dat heeft z'n redenen natuurlijk.
TessWow
![]()
En vooruit tijgeren MeNicole?En hebben die vrienden kinderen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |