abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78111438
Lekker gespeeld Beisan

Mikoxx, toevallig heeft Joep ook wat verhoging, ik had daar gister de ha voor gebeld en die zei: niet te snel pcm geven. Het lichaam moet ook antistoffen aanmaken en met pcm krijgt het daar de kans niet voor. Ze zei dat ik pas met 39 pcm hoefde te geven. Hij ligt dus nu ook met 37.7 in bed, zonder pcm. Heeft alleen vanmorgen eentje gehad, toen was het 39.2.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:37:39 #27
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78111551
Dank je Seilram! Ze liggen nu al, de arts van het cb zei ook dat we ze niet onnodig koorts moesten laten hebben laatst. Maar goed, wel goed om te weten natuurlijk. Al houd ik er niet van, om ze te pas en te onpas pcm te geven.
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:40:15 #28
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78111654
Vervelend, Seilram, Joep nog steeds niet lekker Beterschap.

Mikoxx, waterpokjes bij jou? Misschien ook reden waarom het slapen nog steeds niet zo lekker gaat?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78111788
Dat is ook hoor Mikoxx, onnodig heeft zeker niet, zeker niet als ze pijn of last hebben. Maar ik denk zelf idd ook dat je lichaam niet voor niks koorts heeft. Joep krijgt ook niet te snel pcm. Veel beterschap voor je kereltjes!
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:46:31 #30
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78111977
Ik weet niet of het waterpokken zijn hoor, maar t begint er verdacht veel op te lijken nu... ik hoop dat t meevalt natuurlijk. Maar tips zijn welkom iig! Zou t slechte slapen inderdaad verklaren basboussa.
pi_78112394
Kletsende Willow
Beertje Morris

Wat rot al die ziekige babietjes, beterschap!

En Beisan, knap hoor! Toch wel gek is dat he, als ze dan opeens gaan staan, bijna lopen, en allemaal dingen doen waardoor ze zo groot lijken al Bij Mees vind ik dat nu heel snel gaan, zijn koppie verandert ook echt, hij kan je zo heel wijs aankijken. En hij gaat driftig nee schudden als hij ergens aan wil komen wat niet mag
Hij is vandaag alleen wel vaak gevallen, en ook twee keer echt achterover op zijn hoofd Hij trekt zich dan op aan de box, of een kastje, maar hij kan nog niet goed gaan zitten vanuit staan. Hopelijk krijgt ie dat ook snel onder de knie...
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:15:27 #32
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78113462
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef mikoxx het volgende:
Ik weet niet of het waterpokken zijn hoor, maar t begint er verdacht veel op te lijken nu... ik hoop dat t meevalt natuurlijk. Maar tips zijn welkom iig! Zou t slechte slapen inderdaad verklaren basboussa.
heb je een foto gemaild op je hotmail
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:25:52 #33
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78114028
Dank, reactie via mail!
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:31:41 #34
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78114343
Oh wat balen zeg waterpokken. Mijn ha zegt ook niet te snel PCM geven, het is ook wel ergens goed voor. Onder de 38 doe ik helemaal niets anders dan een keer extra tempen.

En hier is tand nummer 8 een feit! En een hoop stinkbroeken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78116283
Och jee, waterpokken bij de nadere tweeling in dit topic. Hopelijk is het snel weer over Mikoxx.

Leuk Basboussa, zo'n onderonsje met de grote neef. Ko geniet ook altijd van zijn neefje en nichtje (3 en 5) als ze heel hard heen en weer rennen of andere truuks uithalen ligt hij te schateren van het lachen.

Mijn baby is zo lief en leuk, vandaag in de tram zat hij vanuit de draagdoek lekker te kletsen met een oudere marokkaanse dame, echt die twee waren op elkaar aan het reageren. In een latere tram zat hij weer te sjansen met een surinaamse mama. Leuk al die culturen bij elkaar.
Hij maakt een geluidje en dan maakt die ander een geluidje terug. Als het dan te lang duurt, maakt hij echt geluidjes om hun aandacht te trekken.
Vanzelfsprekend was ik de trotse mama.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 17-02-2010 21:34:23 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78116605
Ach Ko Het is zo leuk hoe die kleintjes contact maken met iedereen! Dat ze zich ook over alles kunnen verwonderen, heerlijk is het om zo op pad te gaan
pi_78128975
Ko
Fake it till you make it...
pi_78129108
Ko
Och de tweeling aan de waterpokken

Ik heb de hele tijd het idee dat ik hier alleen maar mag lurken. Om dan te beseffen dat ik óók een Grote Baby heb Goedemorgen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:25:06 #39
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78143275
Ja, kom op Innepin. Zeg eens even wat over dat schitterende kind van je!

Oh, Oeke, hoe leuk is dat! En dat gebabbel. Ik hoor dat de hele dag om me heen, het is nogal een kletskous, maar ik realiseer me pas echt hoe leuk dat is, als ik haar hoor 'praten' met iemand anders. Alsof het dan echt wordt ofzo...

Ja, Jula, dat koppie verandert zo snel. Met name als ze tandjes krijgen, het haar wat langer wordt en ze wat expressiever worden in het gezicht. Hopen dat Mees snel leert goed te zitten vanuit staan. Beisan laat zich gewoon vallen, die doet nergens moeilijk over. Ik heb haar nooit moeten helpen met gaan zitten ofzo, het is echt een beetje een rouwdouw (schrijf je dat zo?). Soms wel leuk, maar soms vraag ik me af waar ze nou weer die rode plek van heeft

Memmel, 8 tanden, dat is echt heul veul!
pi_78152404
OMG mijn baby gaat zo snel! Hij ging net gewoon naar papa zwaaien die wegging en nu is hij net gaan zitten.

Pas maar op Innepin, het gaat nu retevlug. Oeps, excusez le mot!
pi_78153214
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Basboussa het volgende:
Ja, kom op Innepin. Zeg eens even wat over dat schitterende kind van je!
Hmmmmkay. Samenvatting dan maar?
Ze is übervrolijk, de hele dag door. Ze brabbelt en piept. Ze ligt 90% van de tijd dat ze wakker is op haar buik. Ze grijpt naar alles en weet alles haarfijn in haar mond te stoppen, maar heeft het liefst iets dat glimt, de kleine ekster. Ze kan al heel goed staan, als je d'r ondersteunt natuurlijk. Ze kan nog beter zitten, best lang voordat ze omkukelt. Ze draait rondjes op haar buik, en probeert zich af en toe voort te bewegen, en gaat steeds meer naar achteren toe

Maar dit heb jij allemaal allang al meegemaakt natuurlijk
Voor mij is het in elk geval allemaal nieuw en elke dag genieten

Ik zei laatst in een melige bui tegen D.: Frappant toch, zijn er zóveel babytjes, hebben wij de allerleukste gekregen!

Ko aan de zwaai! Wat gaaf
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78153765
Haha, Innepin, het leukste meisjes exemplaar dan toch, want het jongensexemplaar ligt hier heerlijk te slapen.

Ik vind het zo snel gaan ineens, kon Ko eerst goed op schoot zitten, daarna los zitten zonder ondersteuning en nu vanuit lig zelf gaan zitten. Je ziet het gewoon voor je ogen gebeuren.
Echt bijzonder om getuige van te zijn.

We zijn gaan zwaaien om het weggaan en terugkomen duidelijk te maken aan Ko, maar hij pikt het snel op, dat hij nu al zelf aan het zwaaien is. Ik werd er even helemaal week van.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:54:03 #43
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78156206
Wow Oeke! Dat gaat idd snel!!! Knappe Ko

Enne, de leukste no way die heb ik al!

Verdachten we T. gister nog van waterpokken, vandaag is t duidelijk hoor. Ze zitten echt o-ve-ral. Zo zielig. Hij heeft er verder geen last van geloof ik. Hij slaapt alleen wel erg slecht op t moment. We kunnen niet veel doen, behalve verkoelen en de temp goed in de gaten houden. Zo sneu... mijn manneke.... En tja, M. zal er achteraan gaan komen....
pi_78157817
Ja, jij hebt er twee, dat is sowieso het allerleukst!
Wat naar die waterpokken. Hoe komen ze daar nou aan?
pi_78159976
hier vollop gekwijl, en vuurrode wangen, maar nog niks wat lijkt op tandjes.

En Roy knapt weer al lekker op
En de puffer lijkt zijn werk echt goed te doen, hij zaagt in elk geval snachts al geen bomen meer om.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_78166396
Wat Kobus al zelf gaan zitten?? Knap zeg Dat doet het meneertje hier nog niet hoor, die zit wel zelf... maar valt ook nog regelmatig om en zelf zitten en optrekken doet ie nog niet.

Innepin wat klink je

Hier een opknappend ventje . Wel een wipstoel beklimmer sinds vandaag
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:57:23 #47
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78167211
Fijn dat het betr gaat met Joep en Roy! En wipstoelbeklimmer? Gaat lekker!
En hopen dat het snel over is bij de bepokte mannetjes! Inderdaad sneu, en wat ben je dan machteloos, mikoxx, je kan er niets aan doen!

Oeke, mooi is dat om te zien he? Hier voorzichtige stapjes, en opeens ging de kont de lucht in en ging ze zelf staan. Nu pakt ze dingetjes op van de grond staand. Echt, als ze eenmaal beginnen dan is er geen houden meer aan. Ik vind het erg mooi om te zien, maar soms ook wel jammer. Het gaat zo snel en je kan het niet terug draaien.... Soms mis ik het babytje Beisan wel. Maar goed, ben ook wel erg dol op de bijna dreumes dame die ik nu door de kamer heb scharrelen. En het wordt gewoon steeds meer Beisan, hoe meer ze doen, hoe meer hun persoonlijkheid en voorkeuren naar voren komen. Ofzo.

En Innepin, natuurlijk gaan de kinders een soort zelfde proces door, maar de dame hier lag nooit graag op haar buik bijvoorbeeld Het is toch altijd een beetje anders. Elk kind doet zijn/haar eigen dingen op eigen manier en tijd. Dat vind ik erg leuk om te lezen. Niet als competitie, maar gewoon, je leert ze zo een beetje kennen ofzo
En een uebervrolijk meisje, volgens mij wordt jij daar ook uebervrolijk van!
pi_78171542
Zoiets Seilram?!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:30:09 #49
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78177187
Hahahaha die Tess Ja zo ongeveer wel, alleen dan zit het bandje nog vast

Joep heeft trouwens de 6e ziekte. Hij staat vol uitslag. Gelukkig is de koorts over, dus de huisarts zei dat het ergste al geweest is. Maar het jeukt wel, dus dadelijk even mentholpoeder halen.
pi_78177247
Tess was er echt opgeklommen

Beterschap met de 6e ziekte! Is niet leuk!!

Mijn draak heeft last van haar mondje maar die tanden willen nogniet doorkomen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')