Fijn dat het betr gaat met Joep en Roy! En wipstoelbeklimmer? Gaat lekker!
En hopen dat het snel over is bij de bepokte mannetjes! Inderdaad sneu, en wat ben je dan machteloos, mikoxx, je kan er niets aan doen!
Oeke, mooi is dat om te zien he? Hier voorzichtige stapjes, en opeens ging de kont de lucht in en ging ze zelf staan. Nu pakt ze dingetjes op van de grond staand. Echt, als ze eenmaal beginnen dan is er geen houden meer aan. Ik vind het erg mooi om te zien, maar soms ook wel jammer. Het gaat zo snel en je kan het niet terug draaien.... Soms mis ik het babytje Beisan wel. Maar goed, ben ook wel erg dol op de bijna dreumes dame die ik nu door de kamer heb scharrelen. En het wordt gewoon steeds meer Beisan, hoe meer ze doen, hoe meer hun persoonlijkheid en voorkeuren naar voren komen. Ofzo.
En Innepin, natuurlijk gaan de kinders een soort zelfde proces door, maar de dame hier lag nooit graag op haar buik bijvoorbeeld

Het is toch altijd een beetje anders. Elk kind doet zijn/haar eigen dingen op eigen manier en tijd.

Dat vind ik erg leuk om te lezen. Niet als competitie, maar gewoon, je leert ze zo een beetje kennen ofzo
En een uebervrolijk meisje, volgens mij wordt jij daar ook uebervrolijk van!