abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78304668
Wij mogen 2 maart alweer... ik dacht dat het zo rond 7,5 maand controle was, maar de 6 mnd hadden we ook al met 5,5 maand... Nou ja, zal wel goed zijn...

Bar, wat voor onderdeel zoek je?
Leverancier bellen lijkt me een goeie, zij weten in elk geval of iets wel los leverbaar is lijkt me en hoe je eraan kan komen...
Fake it till you make it...
  maandag 22 februari 2010 @ 16:10:52 #101
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78307803
Ik zoek een beugel voor voorop de wandelwagen.

Het andere zijn van die beschermers voor de riempjes, maar die kan ik ook makkelijk zelf maken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:39:04 #102
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78315324
Beugel Wat bedoel je precies Bar?
pi_78316310
Beugel? Wat voor wandelwagen...? Bedoel je zo'n beugel waar kind achter zit zeg maar?
pi_78331936
Even hoor, we hebben zo'n heerlijke nacht gehad! Finn sliep om kwart voor 9, toen werd hij rond kwart voor 12 wakker even gevoed en weer in bed gelegd. Heel even gemiept in bed daarna gaan slapen en toen werd hij om half 5 pas wakker door mij ook nog eens omdat ik even bij hem ging kijken en toen kraakte de deur enorm
Ik denk dat het ongeveer 4 of 5 maanden geleden is dat ik 4,5 uur achter elkaar heb kunnen slapen, heerlijk!
pi_78331954
Super FTA!!

Hier weer een minder prettige nacht...

Welkom Evi en Thomas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:05:29 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78335999
Evi en Thomas

FTA wat goed!! *jaloers is*

Vicky, shake hands....
pi_78337729
Dat begrijp ik mikoxx en dan heb jij er nog twee ook! Hier lijkt de oplossing echt hem op zijn buik leggen om te slapen.
pi_78338423
Ik was jullie kwijt! Maar ik heb het topic weer gevonden

FTA wat heerlijk zeg, een goede nacht!

Thomas en Evi van harte welkom!

Timo heeft vandaag voor het eerst gezwommen en het ging super! Hij was eerst heel erg bang om in bad te gaan en we hebben dat telkens een beetje opgebouwd.. eerst in de luieremmer, toen tummytub en nu badje met badzitje.. Als hij de bodem maar kan voelen gaat het wel goed nu.. Dus dat zwemmen vond ik wel heel erg spannend! Maar hij vond het dus heel erg leuk
Oh en hij rolt! Van zijn buik naar zn rug, zodra ik hem op zn buik leg rolt hij heel snel al naar zn rug.. En hij kletst ineens nóg meer dan hij al deed, ook op een andere manier.. Het is zó schattig Nou ja, het gaat gewoon heel goed hier
pi_78338478
Thomas en Evi welkom

FTA, heerlijk!

Timo lekker zwemmen
pi_78340184
FTA wat heerlijk! Op naar hele nachten, hoop ik voor je!
Hier ging het vannacht bagger. Madame is een beetje ziekjes, gister lichte verhoging en spugen, dus dat moest wel een dramanacht worden, en dat werd het ook.

Timo Lekker zwemmen. Dat wil ik ook zo graag doen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78342192
Bekijk deze YouTube-video

Ik krijg er geen beter filmpje van nog, want ik ben heel slecht in timen Maar dit doet mijn meiske nu dus.
"Oeh ik kan er niet bij. Maar ik wil het hebben! UHHHrhrhhhhhgggghhhh *tijgert* "

En dan kan ze zo rustig een metertje vooruit komen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:53:33 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78342323
Wat heb je toch een vlotte tante!
Ik zou de boel maar echt goed babyproef maken want dat duurt geen weekje meer of ze volgt je de hele kamer door!
En het is zo leuk als ze zelf naar je toe kunnen komen!
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 13:56:22 #113
5428 crew  miss_sly
pi_78342437
innepin dat is heul geenklein babietje meer! Wat knap, en wat mooi om te zien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78344557
Ja ik zat ook al te denken aan babyproofen inderdaad Twee weken geleden ging ze alleen maar in rondjes, toen een dagje achteruit en de volgende dag zag ik d´r ineens een meter vooruit tijgeren.
Het gaat niet altijd even makkelijk, ook omdat de vloer glad is zoals je ziet in dat filmpje, maar jemig

Mijn grote baby
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:27:24 #115
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_78346065
Innepin, wat goed van haar zeg! En je ziet gewoon de frustratie van haar afstralen dat ze zich zoveel moeite moet doen! Hopelijk voelt ze zich wel al wat beter.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:23:40 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78355652
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:39 schreef mikoxx het volgende:
Beugel Wat bedoel je precies Bar?

Hier zie je de beugel heel goed, idd wat Nijna al aangeeft
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:29:14 #117
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78355974
Duidelijk Bar maar, ik kan je niet helpen...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:37:00 #118
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78359598
Thomas en Evi welkom

FTA, wat lekker zo'n goeie nacht. Goed van je kereltje zeg!

Wow Innepin, tjee ze is echt snel zeg! Lekker zo'n ontdekkend ding

Chan, Timo al aan het rollen! Ook al zo goed bezig!

Hier een mannetje wat ontdek dat je weg kunt gaan... zo zielig. Drama toen ik hem bij oma achterliet. Ben 2x terug naar binnen gegaan en drama toen ik hem in bed legde en na het voorlezen weg ging. Heb het even aangehoord en ben toen maar weer een stukje voor gaan lezen. Zo zielig, dat rode hoofdje, die traantjes. Ik wil hem zo graag dan uit bed halen, maar heb het niet gedaan. Ben bang dat ie dan daarna nog harder gaat huilen als ik weg ga en ik wil dat ie gewoon goed leert slapen.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:41:37 #119
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78359820
Och Seilram... ik denk dat je het goed hebt gedaan zo... het is ook een beetje de leeftijd he? Maar moeilijk, it is!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:34:10 #120
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78363213
*meld*

Hallo! Wat lief dat we hier al welkom worden geheten!
Ik ben de laatste tijd niet zo fanatiek meer met posten. Ik lees wel regelmatig, maar soms ook via de telefoon en dat typt wat lastiger dus dan ben ik wat korter in antwoorden dan wanneer ik een normaal toetsenbord ter beschikking heb. Maar ik leef wel met iedereen mee, ondanks dat ik niet overal op reageer.

Thomas zit echt lekker in zijn velletje de laatste tijd. Eigenlijk sinds de laatste behandeling bij de osteopaat gaat het erg lekker met hem. We zijn volop aan het oefenen met hapjes groente en fruit, en rijstewafels en natuuuurlijk stronkjes broccoli. En hij hoort zo ontzettend bij ons, dat we ons niet kunnen voorstellen dat hij er nog maar pas een half jaar is.
Vorig jaar rond deze tijd waren we nog druk de bruiloft aan het plannen. Wat een verschil!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78363571
Wat heerlijk FTA!

Evi en Thomas, welkom! Gezellig!

Chan wat fijn dat het goed gaat. En zwemmen! Zo leuk om met je baby te zwemmen vind ik.

Innepin, wat gaat je kleintje snel, leuk hoor, miss Willow aan de tijger!

Moeilijk Seilram, zo zielig.

Kobus is een zanger! Hij heeft een grote obsessie voor de stereo en als mijn vriend gitaar speelt gaat hij heel hard meezingen!
Ik vind hem zo leuk! En lief en grappig!
Morgen gaan we een grote reis maken, naar Terschelling heen en weer, locatie scouten voor Oerol. Ik ben benieuwd of hij het volhoudt. Vast wel. Mijn mannetje houdt van reizen en heel intens mensen bestuderen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78365958
Thomas, welkom!

Ohhh Ko de zanger! En hij ís al zo cute en charmant *smelt*
pi_78378858
* DuchessX meldt zich samen met haar meisje

23-02-2010: 6 maanden oud!

[ Bericht 76% gewijzigd door DuchessX op 24-02-2010 13:22:55 ]
#geen
pi_78378907
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef seilram het volgende:
Thomas en Evi welkom

Dank u

Moet nog bijlezen maar dat wordt later deze week vrees ik...
#geen
  woensdag 24 februari 2010 @ 06:54:04 #125
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78380997
Bijlezen gaat mij echt niet lukken hoor, gewoon inspringen en met de stroom meezwemmen.

Thomas is vandaag iets te vroeg wakker voor zijn fles van 7 uur maar ik ben bang dat ons hele schema in de war raakt als ik hem nu geef. (edit: typen heeft lang geduurd, dit was rond kwart over 6)

Om 9 uur moeten we bij het CB zijn en daarna springen we snel in de trein naar maastricht. Even kleren voor mijn man ophalen bij de langmensewinkel en snel een kop koffie op het vrijthof. Zo'n 36 urige werkweek is soms zo gek nog niet!

V heeft vrijdag een sollicitatiegesprek. Spannend!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ca.ra op 24-02-2010 07:09:48 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78381012
Tess gaat vandaag ook alles omgooien ben ik bang. Ze was om 5 uur wakker geloof ik en weigerde te gaan slapen. Ze heeft om 6 uur de fles gehad ipv 7 uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78382052
Ritme omgooiende kindjes... Iris doet het soms ook en soms blijf je dan de hele dag achter de feiten aanlopen. Maar soms laat ze er dan ook weer meer tijd tussen en komt alles op zn pootjes terecht...
Ze ligt hier nu op de vloer en wil alles wat zus heeft en dan het liefst in haar mond.
Met puzzels is dat niet zo handig dus hoog tijd dat peuter leert om dingen op te ruimen als ze ermee klaar is...
pi_78382599
Tess lag uiteindelijk om 8.40 in bed en werd na en half uurtje al weer wakker. Ik heb dr ff laten piepen en ze is weer in slaap gevsllen.

alvast welkom voor Oscar en BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78382710
Welkom Evi!
Welkom Oscar!

Willow is niet meer het kleinste grote babytje
Ze is nog altijd wat ziekjes... snottebellen tot en met, niezen, hoesten, de fles niet leegdrinken, geen hapjes willen, slecht slapen....
pi_78382758
Och wat sneu voor je kleine meisje Ins!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78383136
We hebben gisteravond weer gezwommen met Leander Hij vond het weer helemaal leuk. Enige nadeel was dat ie daarna weer zo hyper was als maar kan. Hij vloog nog net niet weg En slapen wilde ie dus ook niet
Maar kijk was ie wel kan
Loopauto
Oh en let niet op taalgebruik van lief
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:06:23 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78383307
We zijn er hoor!

Sneu dat Willow ziek is Innepin.

Oscar is ook nog niet over de buikgriep heen. Vanochtend een totaal ondergespuugd bed, het onze (dekbed moet echt naar de stomerij dus binnenkort ) en bij het slapen daarna nog even fijn zijn eigen bed ondergepoept. De wasmachine draait dus al weer hier.
Hij ligt nu lekker te slapen.
pi_78383719
Oscar en BE welkom!

voor de zieke kindjes, gauw beter worden!

Leander knap hoor! En wat heb je een geweldig hysterische loopauto
pi_78384006
Beterschap voor Oscar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78384031
Och Oscar Wat sneu...
pi_78384268
Oscar, welkom! En gauw opknappen hoor vent!

Willow ook maar gauw opknappen!

Leander miep miep zoeffff
pi_78385142
Oh ik loop een beetje achter! Welkom Thomas, Evi en Oscar!

En beterschap voor de zieke kindjes!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:32:33 #138
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78385826
Oscar

Hier ook weer een fijne nacht Herkennen jullie dat eigenlijk? Komt dat nu echt doordat ze met z'n tweeen zijn elkaar afwisselen? Mén wij hebben sinds ze geboren zijn denk ik een nacht of 10 helemaal kunnen doorslapen. Als het T niet is, is het M. En iedere keer wel een verklaring hoor, tandjes, waterpokken, honger, .... noem t maar op. Maar zo langzamerhand trekken we t zelf niet echt meer. Misschien eens zo'n avondpapje gaan proberen, of is dat puur commercieel denken jullie?

* einde klaagpost* sorry hoor

Leander Wow... knapperd!
pi_78386163
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef mikoxx het volgende:
Oscar

Hier ook weer een fijne nacht Herkennen jullie dat eigenlijk? Komt dat nu echt doordat ze met z'n tweeen zijn elkaar afwisselen? Mén wij hebben sinds ze geboren zijn denk ik een nacht of 10 helemaal kunnen doorslapen. Als het T niet is, is het M. En iedere keer wel een verklaring hoor, tandjes, waterpokken, honger, .... noem t maar op. Maar zo langzamerhand trekken we t zelf niet echt meer. Misschien eens zo'n avondpapje gaan proberen, of is dat puur commercieel denken jullie?

* einde klaagpost* sorry hoor

Leander Wow... knapperd!
Leander word ook gewoon weer om de 1,5 uur wakker. En waarom? We merken wel dat als ie 's avonds in de laatste fles elke avond iets anders krijgt ie wel beter slaapt. Dan word ie om de 3 uur wakker. Dus je kan altijd zo'n avondpapje proberen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:43:02 #140
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78386302
Elke avond iets anders? Hoe bedoel je dat en wat geef je dan MeNicole?
pi_78386463
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:43 schreef mikoxx het volgende:
Elke avond iets anders? Hoe bedoel je dat en wat geef je dan MeNicole?
De ene avond krijgt ie pyamapapje, dan een avond goedennacht van nutrilon, dan gewoon flesje met nutriton, dan weer gewoonmet rijstebloem, dan avondpap. En zo gaan we steeds door. Moet wel zeggen dat ie meestal paar dagen zelfde krijgt. Totdat ie weer om het 1,5 uur wakker word. Dan stappen we over na iets anders
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:54:15 #142
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78386795
Oké, en dat lijkt voor Leander (en jullie!) dus te werken? Wat is daadwerkelijk het verschil tussen al die dingen dan? Weet je dat?

En, hoorde ik trouwens iets 'noordelijks' in het filmpje?
pi_78387672
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef mikoxx het volgende:
Oké, en dat lijkt voor Leander (en jullie!) dus te werken? Wat is daadwerkelijk het verschil tussen al die dingen dan? Weet je dat?

En, hoorde ik trouwens iets 'noordelijks' in het filmpje?
Ik weet niet wat het verschil is tussen die dingen allemaal. Ik denk dat het voor Leander werkt omdat het waarschijnlijk allemaal op een andere manier vult. Hij raakt er alleen snel aangewend.

Maar nee niks noordelijks hoor. Oosten
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:17:41 #144
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78387716
nou ja, noordoost... ? Me 2

Ik ga zo eens even naar de sdb...!
pi_78387903
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef mikoxx het volgende:
nou ja, noordoost... ? Me 2

Ik ga zo eens even naar de sdb...!
Waarvan dan?
pi_78389918
Ach Oscar ziek...beterschap kerel!

Ik zie dat ik weer es in het verkeerde topic foto's heb geplaatst Even weghalen hoor
#geen
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:29:04 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78392673
Oscar is er gelukkig zelf niet ziek of huilerig van. Hij heeft zelfs nu zijn helmpje al 6 uur achter elkaar op! Gisteren wilde hij totaal niet dus ik was bang dat zijn humeurtje van gisteren ook aan de helm lag, maar vandaag vindt hij het allemaal weer helemaal prima. Ligt er nu lekker mee te slapen.
pi_78392814
super BE!!

Tess is echt niet in haar hummetje. Ze is pieperig en jengelig en wordt steeds wakker. Net lag ze weer nog geen uur en toen was het al weer huilen. Ze is uiteindelijk wel weer in slaap gevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78397028
Ik denk dat het in de lucht hangt Vicky!
Finn is ook de hele dag al aan het huilen en wil alleen maar bij me hangen. Slapen ging vannacht ook weer niet zo super maar ach we hebben weer even kunnen bijtanken.

Welkom voor alle nieuwe grote baby's Oscar, Evi, Thomas

Mikoxx ik kan me heel goed voorstellen dat het slopend is voor jullie! Wil je ze niet misschien eens ergens een nachtje laten logeren? Dan kunnen jullie even bijtanken!
Ik zou die pyamapapjes zeker eens proberen, wie weet werkt het wel! Ik heb er ook wel eens over gedacht om Finn dat te geven voor het slapen gaan, maar hij drinkt maximaal 100 ml flesvoeding op een dag, meer krijg ik er nog niet in.
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:31:59 #150
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78397694
@ Mikoxx, Weet precies wat je helaas meemaakt! SLOPEND die nachten. Maar het komt denk ik echt omdat wij er 2 tegelijk hebben. Bij M. heb ik het niet zo ervaren, en was ik dan een keer kapot, dan deed manlief het een nachtje en dan kon je bijtanken, maar vaak zijn we nu allebei de klos. Maar wij zijn inderdaad zoals Flower ti amo zegt makkelijker geworden met logeren hoor, en gelukkig vinden mijn ouders het niet erg om er s'nachts een nachtje vaak uit te zijn. Die zeggen ook voor ons is het maar 1 nacht voor jullie is het elke nacht!

Maar moet toegeven het gaat al 2 hele nachten goed! ~klopt af~ wel 2 hele nachten! hahaaha
en je voelt je dan gelijk een stuk beter. Maar de doorslaapnachten zijn ook hier nog op 2 handen te tellen hoor. (Buiten de logeerpartijen)

Pyjamapapje heb ik bij M wel eens gegeven maar bij R&V nog niet, maar die drinken nog maar 100 ongeveer s'avonds tegenwoordig. Ze krijgen ook ineens zoveel eind van de dag. Ze zitten gewoon vol.
Maar het pyjama papje Ontbijt is hier echt de hit! Heerlijke pap van een lepeltje eten.
Fles draaien ze echt de hoofd voor om s'ochtends.
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:38:57 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78397971
Ja het logeren is een hele goede optie denk ik Tot nu toe nog niet gedaan Voel me dan meteen zo 'schuldig' omdat ik weet dat onze ouders dan een slechte nacht zullen hebben. Maar jullie hebben wel gelijk hoor, voor hen is het 1 nacht en voor ons al maanden. Zij kunnen de avond erna weer lekker op tijd gaan liggen en ze zijn dan zo weer bij.
De pyamapapjes van nutrilon heb ik laten liggen, wat zijn die dúúr! Ik heb wel pyamapapje van nestlé meegenomen. Maar eens zien of dat helpt. Ik zag ook nog nutrilon goede nacht, maar volgens mij zit daar alleen maar rijstebloem als extra in. Dat kan ik zelf ook natuurlijk (en dat werkt dus niet, haha!).

Mamanik, wat fijn, 2 nachten, Voel je je meteen een stuk beter van he? Heerlijk is dat.

Wat zijn er veel jengelige kindjes! Zou dat het begin van lente zijn ofzo? Dan heeft het iig nog een positieve reden!
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:45:10 #152
248986 MamaNik
pi_78398275
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:38 schreef mikoxx het volgende:
Ja het logeren is een hele goede optie denk ik Tot nu toe nog niet gedaan Voel me dan meteen zo 'schuldig' omdat ik weet dat onze ouders dan een slechte nacht zullen hebben. Maar jullie hebben wel gelijk hoor, voor hen is het 1 nacht en voor ons al maanden. Zij kunnen de avond erna weer lekker op tijd gaan liggen en ze zijn dan zo weer bij.
De pyamapapjes van nutrilon heb ik laten liggen, wat zijn die dúúr! Ik heb wel pyamapapje van nestlé meegenomen. Maar eens zien of dat helpt. Ik zag ook nog nutrilon goede nacht, maar volgens mij zit daar alleen maar rijstebloem als extra in. Dat kan ik zelf ook natuurlijk (en dat werkt dus niet, haha!).

Mamanik, wat fijn, 2 nachten, Voel je je meteen een stuk beter van he? Heerlijk is dat.

Wat zijn er veel jengelige kindjes! Zou dat het begin van lente zijn ofzo? Dan heeft het iig nog een positieve reden!
Ja die pyjama papjes zijn duur he!! Ik heb ze nog wel steeds in huis voor het geval ze een keer niet willen eten, dan zit er toch lekker wat in. Die nestle heb ik ook! M zou dat ook nog wel lusten hhaaha maar die krijgt ze echt niet. Die wil s'ochtends ook altijd een hapje pap van de jongens en een hapje fruit terug naar de babymaanden voor M.

Echt doen hoor Mikoxx, knap je echt van op!! Je ouders of schoonouders kunnen bij wijze van om 8 uur de volgende nacht naar bed. Je moet ook aan jezelf denken!! Bij M deed ik het ook minder snel hoor, voelde me toen ook schuldig
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:47:27 #153
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78398376
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Ja die pyjama papjes zijn duur he!! Ik heb ze nog wel steeds in huis voor het geval ze een keer niet willen eten, dan zit er toch lekker wat in. Die nestle heb ik ook! M zou dat ook nog wel lusten hhaaha maar die krijgt ze echt niet. Die wil s'ochtends ook altijd een hapje pap van de jongens en een hapje fruit terug naar de babymaanden voor M.

Echt doen hoor Mikoxx, knap je echt van op!! Je ouders of schoonouders kunnen bij wijze van om 8 uur de volgende nacht naar bed. Je moet ook aan jezelf denken!! Bij M deed ik het ook minder snel hoor, voelde me toen ook schuldig
Oh en als ik dit lees dan zou ik een ander ook zeker zeggen: gewoon doen maar voor jezelf voelt het zo anders.... stom he?

M. lekker meesmullen! Het is ook best lekker allemaal! In tegenstelling tot de flesvoeding van het begin zeg
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:01:17 #154
248986 MamaNik
pi_78399079
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:47 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Oh en als ik dit lees dan zou ik een ander ook zeker zeggen: gewoon doen maar voor jezelf voelt het zo anders.... stom he?

M. lekker meesmullen! Het is ook best lekker allemaal! In tegenstelling tot de flesvoeding van het begin zeg
Klopt weet precies wat je bedoelt, vind het nu ook soms moeilijk en onnodig, vooral als we zelf geen feestje hebben of zo. Maar ja, ze hebben ook niks aan een zieke mama!
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:12:45 #155
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78399644
Mikoxx, wat ontzettend vervelend dat de nachten niet beter worden... En met 2 is het al gauw onrustiger, is het de een niet, is het de ander wel. Ik moet hier afkloppen, maar het gaat fantastisch. Niet altijd zo lang als ik zou willen, maar ze maakt wel hele nachten, en is weinig wakker. Zal volgende week wel even anders zijn, met tijdsverschil enzo, maar dat ging de vorige keer ook hardstikke goed eigenlijk...

MamaNik, lekker een paar nachten bij kunnen slapen.

Nieuwe baby's welkom
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:49:46 #156
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78408297
Hoi alle nieuwe baby's!

Hier alweer een paar dagen kommer en kwel. Morris heeft wéér een dubbele oorontsteking. De antibiotica sloeg niet echt aan, dus heen en weer naar de huisarts. Gelukkig vandaag weer wat beter. Maar....nu wil hij geen melkflessen meer drinken. Diksap, water gaat met bakken naar binnen evenals zijn fruit, prakkie en brood. Maar flessen ho maar. Wat is nu het minimum aan opvolgmelk dat ze met 8-9 maanden moeten binnenkrijgen?

En vandaag een vers babietje wezen snuffelen....zo lief, klein, rammmelllll
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78408414
Welkom alle nieuwe babietjes Zijn jullie ook al zo groot geworden?

En natuurlijk beterschap voor alle arme zieke kindjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78411351
Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor mikoxx! Ik zeg al bijna een maand tegen mijn vriend dat Finn echt eens een nachtje naar mijn moeder moet omdat ik echt slaap in te halen heb(schoonouders wonen aan de andere kant van het land, dat gaat me weer een beetje te ver), maar ik blijf het steeds uitstellen omdat ik het eigenlijk ook helemaal niet wil.

Memmel wat vervelend voor Morris dat hij weer een dubbele oorontsteking heeft. Ik hoop dat het snel over is!
Ik kan je niet helpen met het minimum, wel zei het cb hier dat ze vanaf 8 maanden 400-500 ml per dag adviseren.
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:53:02 #159
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78411550
Herkenning qua gevoel dus, toch fijn om te horen.

Pfff T. ligt nu ook weer te brullen in bed. Temp is goed, waarschijnlijk heeft hij last van zijn tandjes. Dentinox gesmeerd, maar t werd niet echt minder. Laatste fles wilde hij niet goed drinken, dus zonet even uit bed en flesje aangeboden, maar ook dat is niet goed. Hij heeft even bij me gezeten, dan is hij wel rustig, maar zodra hij weer in bed gaat is het mis. Pff.. ik wil ook graag naar bed

Morris alweer oorontsteking... daar word je ook niet blij van idd. Hopen dat het snel weer over, en dan ook echt over, is!
pi_78411979
Welkom Oscar!

Tjee, zwaar Mikoxx. Kan me voorstellen dat je moe bent. Maar ik ben wel jaloers op je 10 nachten doorslapen, ik heb nog geen enkele nacht doorgeslapen sinds Ko geboren is. En de laatste tijd maakt hij er helemaal een potje van. Volgens mij tandjespijn. En die dentinox helpt voor geen meter.

Memmel, wat zielig voor Morris. Ik weet hoeveel melk een kindje nodig heeft. Gek dat hij dat niet meer wil. Beterschap!

Vandaag een lange dag voor onze Ko. Even heen en weer naar Terschelling. Behoorlijk lange reis. Maar hij vond het leuk en er was veel te zien en lekker gek doen met Renzell. Hij heeft alleen wel erg weinig geslapen, 2x een half uur. En nu ligt hij al 2 uur knock out.
pi_78411982
Morris toch gauw opknappen hoor!

Mikoxx, ik vond het een hele stap om de kleine dame uit logeren te doen (de oudste is nog nooit uit logeren geweest ) en de eerste nacht vond ik het ook heel raar.
Maar het kan voor jezelf wel even heel fijn zijn om weer 1 of 2 fatsoenlijke nachten te kunnen maken, dan kan je ook weer wat meer hebben enzo...
Ik voelde me er ook wat schuldig over, maar uiteindelijk denk ik dat het voor ons allebei goed is geweest.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:04:18 #162
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78412219
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef oeke het volgende:
Welkom Oscar!

Tjee, zwaar Mikoxx. Kan me voorstellen dat je moe bent. Maar ik ben wel jaloers op je 10 nachten doorslapen, ik heb nog geen enkele nacht doorgeslapen sinds Ko geboren is. En de laatste tijd maakt hij er helemaal een potje van. Volgens mij tandjespijn. En die dentinox helpt voor geen meter.

Memmel, wat zielig voor Morris. Ik weet hoeveel melk een kindje nodig heeft. Gek dat hij dat niet meer wil. Beterschap!

Vandaag een lange dag voor onze Ko. Even heen en weer naar Terschelling. Behoorlijk lange reis. Maar hij vond het leuk en er was veel te zien en lekker gek doen met Renzell. Hij heeft alleen wel erg weinig geslapen, 2x een half uur. En nu ligt hij al 2 uur knock out.
Och Oeke, maar zo bedoel ik het niet hoor. Het is een hartstikk egopost van mij maar ik ben t zo zat. En om je heen hoor je: slapen ze nu nog niet door, die van mij al sinds.... en dat trek ik even niet nu.

Fijn dat jullie dag zo gezellig was! Klinkt heel cosy allemaal1
pi_78412517
Snap ik wel hoor Mikoxx, maar toen ik dit las in mijn Oei, ik groei mailtje was ik al weer gerustgesteld:
quote:
Een van de meest gestelde (en erg domme) vragen is of je baby al doorslaapt. Je vraagt je af of jij de enige bent wiens kleintje ’s nachts nog wakker wordt. De twijfel slaat toe en door die simpele vraag wordt het ouderlijke twijfel-syndroom redelijk gestimuleerd. Om alle twijfel weg te nemen: het is slechts zelden dat een baby onder de 12 maanden doorslaapt. Wel kunnen 60% van de baby’s zichzelf in slaap krijgen als ze wakker worden. Ouders denken dan dat ze doorslapen, maar dat is dus niet zo.
En ik dacht dat het je misschien zou helpen te weten dat er ook mensen zijn die jaloers zijn op jou!

En het was een hele leuke dag! Terschelling
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:12:12 #164
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78412739

Ik heb me trouwens aangemeld voor de sprongenwekker, al maanden geleden, maar ik hoor maar zo af en toe iets.... is dat normaal? Kan je ook ergens online de sprongetjes bekijken?
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:16:29 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78413012
Ik mag helemaal niet klagen, Oscar slaapt in principe van 11-5.45 meestal, maar als het dan soms een paar nachten minder is (als hij heel verkouden is slaapt hij gewoon slechter) dan ben ik zo brak en gesloopt... Sasha heeft dat nooit gehad, vanaf week 3 elke nacht van 22-07, ideaal, ik ben toen ook lang zo moe niet geweest als nu. Nu lijkt het wel alsof ik nooit uitgeslapen raak...
En als ik dan jullie verhalen lees... pfoe!

Memmel, wat sneu zeg, al weer zo ziek...
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:53:38 #166
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78415667
Memmel, beterschap voor Morris. Heeft hij veel last van zijn oren?

Thomas is vandaag weer door de APK gekomen, 8935 gram en 72 cm. Mijn prematuurtje

Hij is helemaal gek op rijstewafel op het moment (en idd Huup die passen mooi in dat blauwe doosje!). Ik vind het fantastisch om te zien hoe hij er iedere keer weer handiger mee wordt. Werden de eerste hapjes een week of twee terug nog vakkundig naar buiten gewerkt, tegenwoordig maakt meneertje al fanatieke kauwbegingen. Hilarisch, met dat tandeloze mondje.

Met zo'n doerak in huis heb je helemaal niks meer aan een tv, kindje kijken is veel leuker.

Doorslapen doen we hier ook niet hoor. Ergens toen hij twee of drie maanden was heeft hij het twee weken gedaan, maar we hebben ook weken gehad dat hij 2 of soms zelfs 3 nachtvoedingen wou. Tegenwoordig probeer ik de laatste fles rond 11 uur te geven en dan meld hij zich meestal ergens tussen 6 en 7 weer, soms nog wat eerder. Op zich genoeg tijd voor mij om redelijk bijgeslapen te blijven, maar ik ga tegenwoordig wel vaak op tijd naar bed.

alleen ga ik dan soms nog 'even' bijlezen op fok
pi_78420796
Mikoxx, mijn kerel ging juist voor het eerst doorslapen toen hij ging logeren . Later vertelde ik dat op het cb en die zeiden dat dat best kan komen door een andere omgeving, andere mensen. Dus wie weet.....

Thomas, geniet jij van rijstwafels kerel! Goed zeg! Joep wormt een rijstwafel heel hendig zijn mondje weer uit.

Welkom Oscar!

Oeke, wat een korte slaapjes! Dat doet Joep ook vaak als we ergens op af gaan, dan is het allemaal te spannend en leuk om te slapen en dan doet ie alleen de hoognodig slaapjes en dan gelijk door.
Niet mieten! Door gieten!
pi_78423239
Mems, beterschap voor Morris!!

Mikoxx, heftig die nachten.

Tess is afgelopen nacht wel een paar keer wakker geweest maar wel in dr eigen bed gebleven
over het algemeen slaapt Tess van 20.00 tot 6.30. Nu dus even niet omdat ze last heeft van dr mondje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78423390
Mikoxx ik zou ook zeggen gewoon uit logeren die jongens. En hele dikke kans dat ze bij je ouders wel gewoon doorslapen hoor. Als Leander (meestel om het weekend een nacht) bij mijn ouders is slaapt ie gewoon van 20:00 tot 07:00 zonder wakker te worden enzo. Ik wilde eerst ook niet omdat ik ze dat niet aan wilde doen. Maar niks niet wakker werd ie!
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:05:28 #170
248986 MamaNik
pi_78423463
Te vroeg gejuicht over mijn 2 nachten doorslapen Vanacht was het raak met R. uiteindelijk maar bij ons in het campingbed gelegd en hij heeft geslapen tot kwart voor 6. V in 1x door tot 5 en toen nog even bij ons in bed tot kwart voor 6
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:58:06 #171
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78427452
Vannacht was een goede nacht. T is uiteindelijk rond 22.30 in slaap gevallen en ze meldden zich vanmorgen om 7 uur pas. Ik moet vaker klagen geloof ik . Hopen dat het nu doorzet voor bij M. de waterpokken uitbreken, zijn we iig een beetje uitgeruster en kunnen we er dan weer tegen. Mijn moeder komt vanmiddag hier, ik zal t er maar eens met haar over hebben, over logeren. Ik weet zeker dat zij het geweldig zou vinden hoor, maar ik wil mijn gevoel ook graag even uitspreken zeg maar.

En bij anderen wel doorslapen? Dat is niet eerlijk hoor

Mamanik
pi_78428151
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef mikoxx het volgende:

En bij anderen wel doorslapen? Dat is niet eerlijk hoor
Nee dat vind ik ook. En in het geval van Leander vind ik dus ook dat het niet slapen van hem helemaal niet iets medisch is
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:17:02 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78428197
Haha, nee dat geeft een heel dubbel gevoel. Bij mijn ouders slapen de mannen overdag ook zo 1,5 uur aan een stuk, terwijl ze thuis overdag al-tijd 45 min slapen en dan fris en fruitig wakker worden. Ook zoiets... mijn moeder zei laatst al: kijk je wel goed op de klok????
pi_78430126
*binnensluipt*
Hallo grote baby's, wij komen ons bij jullie aansluiten!

Van dit:

gingen we naar een heus grote baby'tje:

Ze rolt en draait, speelt met haar speelgoed, eet met smaak van haar groente, fruit en rijstwafeltje en ze 'kletst' de oren van mn hoofd
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78430174
En een voor alle vermoeide moeders.
Hier hetzelfde verhaal als bij BE (*afklopt). Over het algemeen gaat het goed, maar áls het dan een nachtje minder gaat ben ik zó enorm brak, kan me alleen maar voorstellen hoe jullie je voelen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:12:41 #176
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78430551
huup! Welkom bij de grote babies!
pi_78431522
Huup, is jouw kleine meid ook alweer zo groot . Wat gaat dat toch hard eigenlijk he, welkom
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:55:20 #178
248986 MamaNik
pi_78432171
Welkom Huup met je mooie meisje!!
pi_78432264
Huup, dat vind ik gezellig jou hier te zien met je wonderschone dochter!

Fijn Mikoxx, dat je een goede nacht had.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n last heb van die gebroken nachten hoor. Dat komt denk ik omdat ik er ondertussen aan gewend ben.
Als het je niet zo vaak gebeurt zoals bij BE of Huup dan moet het toch een stuk zwaarder zijn.
En ik ben wat het niet-doorslapen betreft zoveel mogelijk in een zen toestand. Accepterrrrrren, accepterrrrrennnnnn *boedhasmiley*
Werkt overigens niet altijd.
pi_78432905
Amélietje Welkom! grote meid
pi_78434058
Amélie wat ben je toch een mooi meisje
#geen
pi_78435170
Halloe allemaal
Even stiekem hoor, pas over 2 dagen horen we hier echt...
.... met gevoel voor drama....
pi_78435573
welkom Amélie en Huup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78437151
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Kersjes het volgende:
Halloe allemaal
Even stiekem hoor, pas over 2 dagen horen we hier echt...
Daar was je weer
pi_78437420
Amélie en Huup welkom

Kersjes en Toby welkom ook alvast hoor!
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:50:52 #186
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78439808
Welkom hier Amélie!

Morris is weer aan de beterende hand. Hij drinkt weer en hij eet ook weer lekker.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:15:24 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78440840
Oeh fijn Memmel!

Zen-stand is hier ook aangezet, al ging t vannacht goed. Het helpt mij écht als ik accepteerrrrrrrr
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:17:02 #188
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78440920
Welkom, nieuwe grote babies en mama's.

Fijn dat Morris zich weer wat beter voelt, Memmel.

Hier ligt het kind op de grond aan een flesje te lurken, terwijl ze Sesamestreet kijkt. Ze is nogal hangerig, anders heb ik de tv niet zo aan overdag, en ze ligt nooit op grond een beetje te liggen.... Weet niet zo goed of er iets aan de hand is, maar ik hou het in de gaten.

Vervelend, zo ken ik haar niet
pi_78441027
Kersjes en Toby! Lang niet gezien! Alvast welkom.

Memmel, fijn dat Morris zich weer beter voelt!

Haha, Mikoxx op de boedhistische toer! Ohm....

Hopelijk heeft ze gewoon een off-day, Basboussa en is er verder niks aan de hand.
Wat betekent jouw nick name eigenlijk?
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:24:01 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78441218
Vanmorgen op het cb geweest met Oscar en gelukkig was de arts goed oplettend. Hij stond erop voor prikjes die hij pas met 11 maanden moet.
Nu dus gewoon een prikloos bezoekje. De arts was erg gecharmeerd van Oscar zijn ogen. Leuk om te horen.
Hij doet het goed, maar dat wist ik zelf ook wel.
Dat hij nog geen vast voedsel wil (understatement ) was geen probleem, gewoon een paar dagen wachten en dan weer eens proberen. Ik mocht gewoon op de 5 flessen blijven voorlopig.
Zoals ze zei: Voor hij naar de universiteit gaat is hij wel van die flessen af.
De stand: 8755gr en 71cm. Zijn lijntje buigt heel mooi af richting het gemiddelde. Zit nu ipv net boven de allerbovenste lijn precies op het midden van de bovenste helft en zijn lengte ook. Helemaal keurig in verhouding dus.

Huup en Amélie welkom hier!
En Kersjes ook uiteraard, wb!
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:25:26 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78441272
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:57 schreef oeke het volgende:
Huup, dat vind ik gezellig jou hier te zien met je wonderschone dochter!

Fijn Mikoxx, dat je een goede nacht had.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n last heb van die gebroken nachten hoor. Dat komt denk ik omdat ik er ondertussen aan gewend ben.
Als het je niet zo vaak gebeurt zoals bij BE of Huup dan moet het toch een stuk zwaarder zijn.
En ik ben wat het niet-doorslapen betreft zoveel mogelijk in een zen toestand. Accepterrrrrren, accepterrrrrennnnnn *boedhasmiley*
Werkt overigens niet altijd.
Ik dacht vannacht 'ik ook altijd met mijn fok-posts... ' 03.40 was het. Klein flesje erin en daarna heeft hij nog tot 05.15 liggen kletsen ofzo.
pi_78441357
haha, dat kletsen, doet de mijne ook altijd. Aan de ene kant ultiem vervelend maar aan de andere kant ook heel vertederend. Wat heeft die nou weer allemaal te vertellen, denk ik dan.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:31:43 #193
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78441570
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef oeke het volgende:

Hopelijk heeft ze gewoon een off-day, Basboussa en is er verder niks aan de hand.
Wat betekent jouw nick name eigenlijk?
Wij noemen Beisan vaak Basboussa, het is ook een zoete cake in het Arabisch, of een naam voor een poes (bisse -> basboussa) In Jordanie hoorde ik een leuk liedje over een poesje (basboussa) dat erg van een beer hield(dob -> dobdoubba) en toen ze de beer erg lief vond, zei ze miauw, miauw. Maar toen de beer vervolgens een andere beer lief vond, zei hij ook miauw, miauw...

En toen moest ik een nick bedenken...
pi_78441854
Leuk. Ik ben steeds erg benieuwd naar je verhaal, maar dat is een beetje off-topic hier.
pi_78442038
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen op het cb geweest met Oscar en gelukkig was de arts goed oplettend. Hij stond erop voor prikjes die hij pas met 11 maanden moet.
Nu dus gewoon een prikloos bezoekje. De arts was erg gecharmeerd van Oscar zijn ogen. Leuk om te horen.
Hij doet het goed, maar dat wist ik zelf ook wel.
Dat hij nog geen vast voedsel wil (understatement ) was geen probleem, gewoon een paar dagen wachten en dan weer eens proberen. Ik mocht gewoon op de 5 flessen blijven voorlopig.
Zoals ze zei: Voor hij naar de universiteit gaat is hij wel van die flessen af.

De stand: 8755gr en 71cm. Zijn lijntje buigt heel mooi af richting het gemiddelde. Zit nu ipv net boven de allerbovenste lijn precies op het midden van de bovenste helft en zijn lengte ook. Helemaal keurig in verhouding dus.

Huup en Amélie welkom hier!
En Kersjes ook uiteraard, wb!
dan zit ie aan de flessen bier
fijn dat jullie goedgekeurd zijn!

En fijn ook dat Morris weer opknapt Memmel!

Mn meiske heeft weer gepoept *zweet van voorhoofd veegt* we begonnen het weer wat benauwd te krijgen, want het was alweer een week geleden. Eerst ging het supergoed met vast voedsel, maar toen weer een week niet. En wij vonden het eerst nog acceptabel dat bv 'helemaal opgebruikt' zou worden, maar bij vast voedsel wil ik toch wel dat ze eens per week ofzo poept hoor.
Vanmorgen drama toen ze wakker werd, brullen, ze wilde niet uit de borst drinken, deed resoluut dr mond dicht en daarna weer brullen. Legt mn lief haar op zijn buik met haar buikje, komt me er toch een wind uit hahaha serieus, dat zal idd wel behoorlijk pijn gedaan hebben. Arm ding. Maar goed, twee goeie luiers erachteraan dus we kunnen weer even vooruit!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78442079
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:38 schreef oeke het volgende:
Leuk. Ik ben steeds erg benieuwd naar je verhaal, maar dat is een beetje off-topic hier.
ik ook...schoppen we het estafette-topic omhoog?
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:53:49 #197
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78442463
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dan zit ie aan de flessen bier
fijn dat jullie goedgekeurd zijn!

En fijn ook dat Morris weer opknapt Memmel!

Mn meiske heeft weer gepoept *zweet van voorhoofd veegt* we begonnen het weer wat benauwd te krijgen, want het was alweer een week geleden. Eerst ging het supergoed met vast voedsel, maar toen weer een week niet. En wij vonden het eerst nog acceptabel dat bv 'helemaal opgebruikt' zou worden, maar bij vast voedsel wil ik toch wel dat ze eens per week ofzo poept hoor.
Vanmorgen drama toen ze wakker werd, brullen, ze wilde niet uit de borst drinken, deed resoluut dr mond dicht en daarna weer brullen. Legt mn lief haar op zijn buik met haar buikje, komt me er toch een wind uit hahaha serieus, dat zal idd wel behoorlijk pijn gedaan hebben. Arm ding. Maar goed, twee goeie luiers erachteraan dus we kunnen weer even vooruit!
Productieve morgen/middag, huup!
Wat ontzettend vervelend dat ze daar zoveel last van heeft... Geef je wat extra water nu ze ook vast voedsel geeft?
pi_78442556
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Productieve morgen/middag, huup!
Wat ontzettend vervelend dat ze daar zoveel last van heeft... Geef je wat extra water nu ze ook vast voedsel geeft?
mja we geven wel een slokje water uit een glas 's avonds. Maar de arts op het CB raadde ons aan om niet meer dan een paar slokjes te geven omdat ze anders teveel "loos vocht" binnenkrijgt in plaats van echte voeding zeg maar.
Ik kies wel expres 'vochtige' groente en fruit uit om te geven en dingen die laxeren zoals dat peer gebeuren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')