abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 februari 2010 @ 16:10:52 #101
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78307803
Ik zoek een beugel voor voorop de wandelwagen.

Het andere zijn van die beschermers voor de riempjes, maar die kan ik ook makkelijk zelf maken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:39:04 #102
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78315324
Beugel Wat bedoel je precies Bar?
pi_78316310
Beugel? Wat voor wandelwagen...? Bedoel je zo'n beugel waar kind achter zit zeg maar?
Fake it till you make it...
pi_78331936
Even hoor, we hebben zo'n heerlijke nacht gehad! Finn sliep om kwart voor 9, toen werd hij rond kwart voor 12 wakker even gevoed en weer in bed gelegd. Heel even gemiept in bed daarna gaan slapen en toen werd hij om half 5 pas wakker door mij ook nog eens omdat ik even bij hem ging kijken en toen kraakte de deur enorm
Ik denk dat het ongeveer 4 of 5 maanden geleden is dat ik 4,5 uur achter elkaar heb kunnen slapen, heerlijk!
pi_78331954
Super FTA!!

Hier weer een minder prettige nacht...

Welkom Evi en Thomas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:05:29 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78335999
Evi en Thomas

FTA wat goed!! *jaloers is*

Vicky, shake hands....
pi_78337729
Dat begrijp ik mikoxx en dan heb jij er nog twee ook! Hier lijkt de oplossing echt hem op zijn buik leggen om te slapen.
pi_78338423
Ik was jullie kwijt! Maar ik heb het topic weer gevonden

FTA wat heerlijk zeg, een goede nacht!

Thomas en Evi van harte welkom!

Timo heeft vandaag voor het eerst gezwommen en het ging super! Hij was eerst heel erg bang om in bad te gaan en we hebben dat telkens een beetje opgebouwd.. eerst in de luieremmer, toen tummytub en nu badje met badzitje.. Als hij de bodem maar kan voelen gaat het wel goed nu.. Dus dat zwemmen vond ik wel heel erg spannend! Maar hij vond het dus heel erg leuk
Oh en hij rolt! Van zijn buik naar zn rug, zodra ik hem op zn buik leg rolt hij heel snel al naar zn rug.. En hij kletst ineens nóg meer dan hij al deed, ook op een andere manier.. Het is zó schattig Nou ja, het gaat gewoon heel goed hier
pi_78338478
Thomas en Evi welkom

FTA, heerlijk!

Timo lekker zwemmen
pi_78340184
FTA wat heerlijk! Op naar hele nachten, hoop ik voor je!
Hier ging het vannacht bagger. Madame is een beetje ziekjes, gister lichte verhoging en spugen, dus dat moest wel een dramanacht worden, en dat werd het ook.

Timo Lekker zwemmen. Dat wil ik ook zo graag doen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78342192
Bekijk deze YouTube-video

Ik krijg er geen beter filmpje van nog, want ik ben heel slecht in timen Maar dit doet mijn meiske nu dus.
"Oeh ik kan er niet bij. Maar ik wil het hebben! UHHHrhrhhhhhgggghhhh *tijgert* "

En dan kan ze zo rustig een metertje vooruit komen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:53:33 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78342323
Wat heb je toch een vlotte tante!
Ik zou de boel maar echt goed babyproef maken want dat duurt geen weekje meer of ze volgt je de hele kamer door!
En het is zo leuk als ze zelf naar je toe kunnen komen!
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 13:56:22 #113
5428 crew  miss_sly
pi_78342437
innepin dat is heul geenklein babietje meer! Wat knap, en wat mooi om te zien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78344557
Ja ik zat ook al te denken aan babyproofen inderdaad Twee weken geleden ging ze alleen maar in rondjes, toen een dagje achteruit en de volgende dag zag ik d´r ineens een meter vooruit tijgeren.
Het gaat niet altijd even makkelijk, ook omdat de vloer glad is zoals je ziet in dat filmpje, maar jemig

Mijn grote baby
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:27:24 #115
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_78346065
Innepin, wat goed van haar zeg! En je ziet gewoon de frustratie van haar afstralen dat ze zich zoveel moeite moet doen! Hopelijk voelt ze zich wel al wat beter.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:23:40 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78355652
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:39 schreef mikoxx het volgende:
Beugel Wat bedoel je precies Bar?

Hier zie je de beugel heel goed, idd wat Nijna al aangeeft
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:29:14 #117
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78355974
Duidelijk Bar maar, ik kan je niet helpen...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:37:00 #118
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78359598
Thomas en Evi welkom

FTA, wat lekker zo'n goeie nacht. Goed van je kereltje zeg!

Wow Innepin, tjee ze is echt snel zeg! Lekker zo'n ontdekkend ding

Chan, Timo al aan het rollen! Ook al zo goed bezig!

Hier een mannetje wat ontdek dat je weg kunt gaan... zo zielig. Drama toen ik hem bij oma achterliet. Ben 2x terug naar binnen gegaan en drama toen ik hem in bed legde en na het voorlezen weg ging. Heb het even aangehoord en ben toen maar weer een stukje voor gaan lezen. Zo zielig, dat rode hoofdje, die traantjes. Ik wil hem zo graag dan uit bed halen, maar heb het niet gedaan. Ben bang dat ie dan daarna nog harder gaat huilen als ik weg ga en ik wil dat ie gewoon goed leert slapen.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:41:37 #119
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78359820
Och Seilram... ik denk dat je het goed hebt gedaan zo... het is ook een beetje de leeftijd he? Maar moeilijk, it is!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:34:10 #120
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78363213
*meld*

Hallo! Wat lief dat we hier al welkom worden geheten!
Ik ben de laatste tijd niet zo fanatiek meer met posten. Ik lees wel regelmatig, maar soms ook via de telefoon en dat typt wat lastiger dus dan ben ik wat korter in antwoorden dan wanneer ik een normaal toetsenbord ter beschikking heb. Maar ik leef wel met iedereen mee, ondanks dat ik niet overal op reageer.

Thomas zit echt lekker in zijn velletje de laatste tijd. Eigenlijk sinds de laatste behandeling bij de osteopaat gaat het erg lekker met hem. We zijn volop aan het oefenen met hapjes groente en fruit, en rijstewafels en natuuuurlijk stronkjes broccoli. En hij hoort zo ontzettend bij ons, dat we ons niet kunnen voorstellen dat hij er nog maar pas een half jaar is.
Vorig jaar rond deze tijd waren we nog druk de bruiloft aan het plannen. Wat een verschil!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78363571
Wat heerlijk FTA!

Evi en Thomas, welkom! Gezellig!

Chan wat fijn dat het goed gaat. En zwemmen! Zo leuk om met je baby te zwemmen vind ik.

Innepin, wat gaat je kleintje snel, leuk hoor, miss Willow aan de tijger!

Moeilijk Seilram, zo zielig.

Kobus is een zanger! Hij heeft een grote obsessie voor de stereo en als mijn vriend gitaar speelt gaat hij heel hard meezingen!
Ik vind hem zo leuk! En lief en grappig!
Morgen gaan we een grote reis maken, naar Terschelling heen en weer, locatie scouten voor Oerol. Ik ben benieuwd of hij het volhoudt. Vast wel. Mijn mannetje houdt van reizen en heel intens mensen bestuderen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78365958
Thomas, welkom!

Ohhh Ko de zanger! En hij ís al zo cute en charmant *smelt*
pi_78378858
* DuchessX meldt zich samen met haar meisje

23-02-2010: 6 maanden oud!

[ Bericht 76% gewijzigd door DuchessX op 24-02-2010 13:22:55 ]
#geen
pi_78378907
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef seilram het volgende:
Thomas en Evi welkom

Dank u

Moet nog bijlezen maar dat wordt later deze week vrees ik...
#geen
  woensdag 24 februari 2010 @ 06:54:04 #125
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78380997
Bijlezen gaat mij echt niet lukken hoor, gewoon inspringen en met de stroom meezwemmen.

Thomas is vandaag iets te vroeg wakker voor zijn fles van 7 uur maar ik ben bang dat ons hele schema in de war raakt als ik hem nu geef. (edit: typen heeft lang geduurd, dit was rond kwart over 6)

Om 9 uur moeten we bij het CB zijn en daarna springen we snel in de trein naar maastricht. Even kleren voor mijn man ophalen bij de langmensewinkel en snel een kop koffie op het vrijthof. Zo'n 36 urige werkweek is soms zo gek nog niet!

V heeft vrijdag een sollicitatiegesprek. Spannend!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ca.ra op 24-02-2010 07:09:48 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78381012
Tess gaat vandaag ook alles omgooien ben ik bang. Ze was om 5 uur wakker geloof ik en weigerde te gaan slapen. Ze heeft om 6 uur de fles gehad ipv 7 uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78382052
Ritme omgooiende kindjes... Iris doet het soms ook en soms blijf je dan de hele dag achter de feiten aanlopen. Maar soms laat ze er dan ook weer meer tijd tussen en komt alles op zn pootjes terecht...
Ze ligt hier nu op de vloer en wil alles wat zus heeft en dan het liefst in haar mond.
Met puzzels is dat niet zo handig dus hoog tijd dat peuter leert om dingen op te ruimen als ze ermee klaar is...
pi_78382599
Tess lag uiteindelijk om 8.40 in bed en werd na en half uurtje al weer wakker. Ik heb dr ff laten piepen en ze is weer in slaap gevsllen.

alvast welkom voor Oscar en BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78382710
Welkom Evi!
Welkom Oscar!

Willow is niet meer het kleinste grote babytje
Ze is nog altijd wat ziekjes... snottebellen tot en met, niezen, hoesten, de fles niet leegdrinken, geen hapjes willen, slecht slapen....
pi_78382758
Och wat sneu voor je kleine meisje Ins!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78383136
We hebben gisteravond weer gezwommen met Leander Hij vond het weer helemaal leuk. Enige nadeel was dat ie daarna weer zo hyper was als maar kan. Hij vloog nog net niet weg En slapen wilde ie dus ook niet
Maar kijk was ie wel kan
Loopauto
Oh en let niet op taalgebruik van lief
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:06:23 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78383307
We zijn er hoor!

Sneu dat Willow ziek is Innepin.

Oscar is ook nog niet over de buikgriep heen. Vanochtend een totaal ondergespuugd bed, het onze (dekbed moet echt naar de stomerij dus binnenkort ) en bij het slapen daarna nog even fijn zijn eigen bed ondergepoept. De wasmachine draait dus al weer hier.
Hij ligt nu lekker te slapen.
pi_78383719
Oscar en BE welkom!

voor de zieke kindjes, gauw beter worden!

Leander knap hoor! En wat heb je een geweldig hysterische loopauto
pi_78384006
Beterschap voor Oscar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78384031
Och Oscar Wat sneu...
pi_78384268
Oscar, welkom! En gauw opknappen hoor vent!

Willow ook maar gauw opknappen!

Leander miep miep zoeffff
pi_78385142
Oh ik loop een beetje achter! Welkom Thomas, Evi en Oscar!

En beterschap voor de zieke kindjes!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:32:33 #138
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78385826
Oscar

Hier ook weer een fijne nacht Herkennen jullie dat eigenlijk? Komt dat nu echt doordat ze met z'n tweeen zijn elkaar afwisselen? Mén wij hebben sinds ze geboren zijn denk ik een nacht of 10 helemaal kunnen doorslapen. Als het T niet is, is het M. En iedere keer wel een verklaring hoor, tandjes, waterpokken, honger, .... noem t maar op. Maar zo langzamerhand trekken we t zelf niet echt meer. Misschien eens zo'n avondpapje gaan proberen, of is dat puur commercieel denken jullie?

* einde klaagpost* sorry hoor

Leander Wow... knapperd!
pi_78386163
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef mikoxx het volgende:
Oscar

Hier ook weer een fijne nacht Herkennen jullie dat eigenlijk? Komt dat nu echt doordat ze met z'n tweeen zijn elkaar afwisselen? Mén wij hebben sinds ze geboren zijn denk ik een nacht of 10 helemaal kunnen doorslapen. Als het T niet is, is het M. En iedere keer wel een verklaring hoor, tandjes, waterpokken, honger, .... noem t maar op. Maar zo langzamerhand trekken we t zelf niet echt meer. Misschien eens zo'n avondpapje gaan proberen, of is dat puur commercieel denken jullie?

* einde klaagpost* sorry hoor

Leander Wow... knapperd!
Leander word ook gewoon weer om de 1,5 uur wakker. En waarom? We merken wel dat als ie 's avonds in de laatste fles elke avond iets anders krijgt ie wel beter slaapt. Dan word ie om de 3 uur wakker. Dus je kan altijd zo'n avondpapje proberen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:43:02 #140
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78386302
Elke avond iets anders? Hoe bedoel je dat en wat geef je dan MeNicole?
pi_78386463
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:43 schreef mikoxx het volgende:
Elke avond iets anders? Hoe bedoel je dat en wat geef je dan MeNicole?
De ene avond krijgt ie pyamapapje, dan een avond goedennacht van nutrilon, dan gewoon flesje met nutriton, dan weer gewoonmet rijstebloem, dan avondpap. En zo gaan we steeds door. Moet wel zeggen dat ie meestal paar dagen zelfde krijgt. Totdat ie weer om het 1,5 uur wakker word. Dan stappen we over na iets anders
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:54:15 #142
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78386795
Oké, en dat lijkt voor Leander (en jullie!) dus te werken? Wat is daadwerkelijk het verschil tussen al die dingen dan? Weet je dat?

En, hoorde ik trouwens iets 'noordelijks' in het filmpje?
pi_78387672
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef mikoxx het volgende:
Oké, en dat lijkt voor Leander (en jullie!) dus te werken? Wat is daadwerkelijk het verschil tussen al die dingen dan? Weet je dat?

En, hoorde ik trouwens iets 'noordelijks' in het filmpje?
Ik weet niet wat het verschil is tussen die dingen allemaal. Ik denk dat het voor Leander werkt omdat het waarschijnlijk allemaal op een andere manier vult. Hij raakt er alleen snel aangewend.

Maar nee niks noordelijks hoor. Oosten
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:17:41 #144
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78387716
nou ja, noordoost... ? Me 2

Ik ga zo eens even naar de sdb...!
pi_78387903
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef mikoxx het volgende:
nou ja, noordoost... ? Me 2

Ik ga zo eens even naar de sdb...!
Waarvan dan?
pi_78389918
Ach Oscar ziek...beterschap kerel!

Ik zie dat ik weer es in het verkeerde topic foto's heb geplaatst Even weghalen hoor
#geen
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:29:04 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78392673
Oscar is er gelukkig zelf niet ziek of huilerig van. Hij heeft zelfs nu zijn helmpje al 6 uur achter elkaar op! Gisteren wilde hij totaal niet dus ik was bang dat zijn humeurtje van gisteren ook aan de helm lag, maar vandaag vindt hij het allemaal weer helemaal prima. Ligt er nu lekker mee te slapen.
pi_78392814
super BE!!

Tess is echt niet in haar hummetje. Ze is pieperig en jengelig en wordt steeds wakker. Net lag ze weer nog geen uur en toen was het al weer huilen. Ze is uiteindelijk wel weer in slaap gevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78397028
Ik denk dat het in de lucht hangt Vicky!
Finn is ook de hele dag al aan het huilen en wil alleen maar bij me hangen. Slapen ging vannacht ook weer niet zo super maar ach we hebben weer even kunnen bijtanken.

Welkom voor alle nieuwe grote baby's Oscar, Evi, Thomas

Mikoxx ik kan me heel goed voorstellen dat het slopend is voor jullie! Wil je ze niet misschien eens ergens een nachtje laten logeren? Dan kunnen jullie even bijtanken!
Ik zou die pyamapapjes zeker eens proberen, wie weet werkt het wel! Ik heb er ook wel eens over gedacht om Finn dat te geven voor het slapen gaan, maar hij drinkt maximaal 100 ml flesvoeding op een dag, meer krijg ik er nog niet in.
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:31:59 #150
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78397694
@ Mikoxx, Weet precies wat je helaas meemaakt! SLOPEND die nachten. Maar het komt denk ik echt omdat wij er 2 tegelijk hebben. Bij M. heb ik het niet zo ervaren, en was ik dan een keer kapot, dan deed manlief het een nachtje en dan kon je bijtanken, maar vaak zijn we nu allebei de klos. Maar wij zijn inderdaad zoals Flower ti amo zegt makkelijker geworden met logeren hoor, en gelukkig vinden mijn ouders het niet erg om er s'nachts een nachtje vaak uit te zijn. Die zeggen ook voor ons is het maar 1 nacht voor jullie is het elke nacht!

Maar moet toegeven het gaat al 2 hele nachten goed! ~klopt af~ wel 2 hele nachten! hahaaha
en je voelt je dan gelijk een stuk beter. Maar de doorslaapnachten zijn ook hier nog op 2 handen te tellen hoor. (Buiten de logeerpartijen)

Pyjamapapje heb ik bij M wel eens gegeven maar bij R&V nog niet, maar die drinken nog maar 100 ongeveer s'avonds tegenwoordig. Ze krijgen ook ineens zoveel eind van de dag. Ze zitten gewoon vol.
Maar het pyjama papje Ontbijt is hier echt de hit! Heerlijke pap van een lepeltje eten.
Fles draaien ze echt de hoofd voor om s'ochtends.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')