quote:
Leander word ook gewoon weer om de 1,5 uur wakker. En waarom? We merken wel dat als ie 's avonds in de laatste fles elke avond iets anders krijgt ie wel beter slaapt. Dan word ie om de 3 uur wakker. Dus je kan altijd zo'n avondpapje proberen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef mikoxx het volgende:
Oscar![]()
Hier ook weer een fijne nachtHerkennen jullie dat eigenlijk? Komt dat nu echt doordat ze met z'n tweeen zijn elkaar afwisselen? Mén wij hebben sinds ze geboren zijn denk ik een nacht of 10 helemaal kunnen doorslapen. Als het T niet is, is het M. En iedere keer wel een verklaring hoor, tandjes, waterpokken, honger, .... noem t maar op. Maar zo langzamerhand trekken we t zelf niet echt meer. Misschien eens zo'n avondpapje gaan proberen, of is dat puur commercieel denken jullie?
* einde klaagpost* sorry hoor![]()
LeanderWow... knapperd!
De ene avond krijgt ie pyamapapje, dan een avond goedennacht van nutrilon, dan gewoon flesje met nutriton, dan weer gewoonmet rijstebloem, dan avondpap. En zo gaan we steeds door. Moet wel zeggen dat ie meestal paar dagen zelfde krijgt. Totdat ie weer om het 1,5 uur wakker word. Dan stappen we over na iets andersquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:43 schreef mikoxx het volgende:
Elke avond iets anders? Hoe bedoel je dat en wat geef je dan MeNicole?
Ik weet niet wat het verschil is tussen die dingen allemaal. Ik denk dat het voor Leander werkt omdat het waarschijnlijk allemaal op een andere manier vult. Hij raakt er alleen snel aangewend.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef mikoxx het volgende:
Oké, en dat lijkt voor Leander (en jullie!) dus te werken? Wat is daadwerkelijk het verschil tussen al die dingen dan? Weet je dat?
En, hoorde ik trouwens iets 'noordelijks' in het filmpje?
Waarvan dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef mikoxx het volgende:
nou ja, noordoost...? Me 2
Ik ga zo eens even naar de sdb...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |