abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:12:41 #176
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78430551
huup! Welkom bij de grote babies!
pi_78431522
Huup, is jouw kleine meid ook alweer zo groot . Wat gaat dat toch hard eigenlijk he, welkom
Fake it till you make it...
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:55:20 #178
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78432171
Welkom Huup met je mooie meisje!!
pi_78432264
Huup, dat vind ik gezellig jou hier te zien met je wonderschone dochter!

Fijn Mikoxx, dat je een goede nacht had.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n last heb van die gebroken nachten hoor. Dat komt denk ik omdat ik er ondertussen aan gewend ben.
Als het je niet zo vaak gebeurt zoals bij BE of Huup dan moet het toch een stuk zwaarder zijn.
En ik ben wat het niet-doorslapen betreft zoveel mogelijk in een zen toestand. Accepterrrrrren, accepterrrrrennnnnn *boedhasmiley*
Werkt overigens niet altijd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78432905
Amélietje Welkom! grote meid
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78434058
Amélie wat ben je toch een mooi meisje
#geen
pi_78435170
Halloe allemaal
Even stiekem hoor, pas over 2 dagen horen we hier echt...
.... met gevoel voor drama....
pi_78435573
welkom Amélie en Huup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78437151
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Kersjes het volgende:
Halloe allemaal
Even stiekem hoor, pas over 2 dagen horen we hier echt...
Daar was je weer
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78437420
Amélie en Huup welkom

Kersjes en Toby welkom ook alvast hoor!
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:50:52 #186
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78439808
Welkom hier Amélie!

Morris is weer aan de beterende hand. Hij drinkt weer en hij eet ook weer lekker.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:15:24 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78440840
Oeh fijn Memmel!

Zen-stand is hier ook aangezet, al ging t vannacht goed. Het helpt mij écht als ik accepteerrrrrrrr
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:17:02 #188
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78440920
Welkom, nieuwe grote babies en mama's.

Fijn dat Morris zich weer wat beter voelt, Memmel.

Hier ligt het kind op de grond aan een flesje te lurken, terwijl ze Sesamestreet kijkt. Ze is nogal hangerig, anders heb ik de tv niet zo aan overdag, en ze ligt nooit op grond een beetje te liggen.... Weet niet zo goed of er iets aan de hand is, maar ik hou het in de gaten.

Vervelend, zo ken ik haar niet
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78441027
Kersjes en Toby! Lang niet gezien! Alvast welkom.

Memmel, fijn dat Morris zich weer beter voelt!

Haha, Mikoxx op de boedhistische toer! Ohm....

Hopelijk heeft ze gewoon een off-day, Basboussa en is er verder niks aan de hand.
Wat betekent jouw nick name eigenlijk?
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:24:01 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78441218
Vanmorgen op het cb geweest met Oscar en gelukkig was de arts goed oplettend. Hij stond erop voor prikjes die hij pas met 11 maanden moet.
Nu dus gewoon een prikloos bezoekje. De arts was erg gecharmeerd van Oscar zijn ogen. Leuk om te horen.
Hij doet het goed, maar dat wist ik zelf ook wel.
Dat hij nog geen vast voedsel wil (understatement ) was geen probleem, gewoon een paar dagen wachten en dan weer eens proberen. Ik mocht gewoon op de 5 flessen blijven voorlopig.
Zoals ze zei: Voor hij naar de universiteit gaat is hij wel van die flessen af.
De stand: 8755gr en 71cm. Zijn lijntje buigt heel mooi af richting het gemiddelde. Zit nu ipv net boven de allerbovenste lijn precies op het midden van de bovenste helft en zijn lengte ook. Helemaal keurig in verhouding dus.

Huup en Amélie welkom hier!
En Kersjes ook uiteraard, wb!
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:25:26 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78441272
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:57 schreef oeke het volgende:
Huup, dat vind ik gezellig jou hier te zien met je wonderschone dochter!

Fijn Mikoxx, dat je een goede nacht had.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n last heb van die gebroken nachten hoor. Dat komt denk ik omdat ik er ondertussen aan gewend ben.
Als het je niet zo vaak gebeurt zoals bij BE of Huup dan moet het toch een stuk zwaarder zijn.
En ik ben wat het niet-doorslapen betreft zoveel mogelijk in een zen toestand. Accepterrrrrren, accepterrrrrennnnnn *boedhasmiley*
Werkt overigens niet altijd.
Ik dacht vannacht 'ik ook altijd met mijn fok-posts... ' 03.40 was het. Klein flesje erin en daarna heeft hij nog tot 05.15 liggen kletsen ofzo.
pi_78441357
haha, dat kletsen, doet de mijne ook altijd. Aan de ene kant ultiem vervelend maar aan de andere kant ook heel vertederend. Wat heeft die nou weer allemaal te vertellen, denk ik dan.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:31:43 #193
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78441570
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef oeke het volgende:

Hopelijk heeft ze gewoon een off-day, Basboussa en is er verder niks aan de hand.
Wat betekent jouw nick name eigenlijk?
Wij noemen Beisan vaak Basboussa, het is ook een zoete cake in het Arabisch, of een naam voor een poes (bisse -> basboussa) In Jordanie hoorde ik een leuk liedje over een poesje (basboussa) dat erg van een beer hield(dob -> dobdoubba) en toen ze de beer erg lief vond, zei ze miauw, miauw. Maar toen de beer vervolgens een andere beer lief vond, zei hij ook miauw, miauw...

En toen moest ik een nick bedenken...
pi_78441854
Leuk. Ik ben steeds erg benieuwd naar je verhaal, maar dat is een beetje off-topic hier.
pi_78442038
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen op het cb geweest met Oscar en gelukkig was de arts goed oplettend. Hij stond erop voor prikjes die hij pas met 11 maanden moet.
Nu dus gewoon een prikloos bezoekje. De arts was erg gecharmeerd van Oscar zijn ogen. Leuk om te horen.
Hij doet het goed, maar dat wist ik zelf ook wel.
Dat hij nog geen vast voedsel wil (understatement ) was geen probleem, gewoon een paar dagen wachten en dan weer eens proberen. Ik mocht gewoon op de 5 flessen blijven voorlopig.
Zoals ze zei: Voor hij naar de universiteit gaat is hij wel van die flessen af.

De stand: 8755gr en 71cm. Zijn lijntje buigt heel mooi af richting het gemiddelde. Zit nu ipv net boven de allerbovenste lijn precies op het midden van de bovenste helft en zijn lengte ook. Helemaal keurig in verhouding dus.

Huup en Amélie welkom hier!
En Kersjes ook uiteraard, wb!
dan zit ie aan de flessen bier
fijn dat jullie goedgekeurd zijn!

En fijn ook dat Morris weer opknapt Memmel!

Mn meiske heeft weer gepoept *zweet van voorhoofd veegt* we begonnen het weer wat benauwd te krijgen, want het was alweer een week geleden. Eerst ging het supergoed met vast voedsel, maar toen weer een week niet. En wij vonden het eerst nog acceptabel dat bv 'helemaal opgebruikt' zou worden, maar bij vast voedsel wil ik toch wel dat ze eens per week ofzo poept hoor.
Vanmorgen drama toen ze wakker werd, brullen, ze wilde niet uit de borst drinken, deed resoluut dr mond dicht en daarna weer brullen. Legt mn lief haar op zijn buik met haar buikje, komt me er toch een wind uit hahaha serieus, dat zal idd wel behoorlijk pijn gedaan hebben. Arm ding. Maar goed, twee goeie luiers erachteraan dus we kunnen weer even vooruit!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78442079
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:38 schreef oeke het volgende:
Leuk. Ik ben steeds erg benieuwd naar je verhaal, maar dat is een beetje off-topic hier.
ik ook...schoppen we het estafette-topic omhoog?
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:53:49 #197
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78442463
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dan zit ie aan de flessen bier
fijn dat jullie goedgekeurd zijn!

En fijn ook dat Morris weer opknapt Memmel!

Mn meiske heeft weer gepoept *zweet van voorhoofd veegt* we begonnen het weer wat benauwd te krijgen, want het was alweer een week geleden. Eerst ging het supergoed met vast voedsel, maar toen weer een week niet. En wij vonden het eerst nog acceptabel dat bv 'helemaal opgebruikt' zou worden, maar bij vast voedsel wil ik toch wel dat ze eens per week ofzo poept hoor.
Vanmorgen drama toen ze wakker werd, brullen, ze wilde niet uit de borst drinken, deed resoluut dr mond dicht en daarna weer brullen. Legt mn lief haar op zijn buik met haar buikje, komt me er toch een wind uit hahaha serieus, dat zal idd wel behoorlijk pijn gedaan hebben. Arm ding. Maar goed, twee goeie luiers erachteraan dus we kunnen weer even vooruit!
Productieve morgen/middag, huup!
Wat ontzettend vervelend dat ze daar zoveel last van heeft... Geef je wat extra water nu ze ook vast voedsel geeft?
pi_78442556
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Productieve morgen/middag, huup!
Wat ontzettend vervelend dat ze daar zoveel last van heeft... Geef je wat extra water nu ze ook vast voedsel geeft?
mja we geven wel een slokje water uit een glas 's avonds. Maar de arts op het CB raadde ons aan om niet meer dan een paar slokjes te geven omdat ze anders teveel "loos vocht" binnenkrijgt in plaats van echte voeding zeg maar.
Ik kies wel expres 'vochtige' groente en fruit uit om te geven en dingen die laxeren zoals dat peer gebeuren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:58:15 #199
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78442620
Huup: en mandarijntjes
pi_78442707
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef mikoxx het volgende:
Huup: en mandarijntjes
ja? oh volgens de cb-arts kon ik beter wachten met citrusfruit tot minimaal 8 of 9 maanden omdat het nog te zuur is voor haar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')